abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60397957
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:30 schreef NutKees het volgende:
LarryLaffer

Ik kom er overigens net achter dat daar nog een paar titels ontbreken. Zijn er meer mensen die een lijst bijhouden? (kan ik ook eens even neuzen wat iedereen tegenwoordig kijkt)
Jep! Dit is mijn MyAnimeList
pi_60398225
een anime topic op fok, dat ik hem nu pas zie
tvp
The less one forgets, the less one can remember.
  maandag 28 juli 2008 @ 16:31:34 #153
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60398633
mal: http://myanimelist.net/animelist/rinzwind&status=7&order=0
Ik voeg eigenlijk alleen die dingen toe die ik een 9 of 10 geef
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_60399184
Gevind!

Ik wist niet dat er van xxxHOLiC nog een OVA uitkomt! ( )
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  maandag 28 juli 2008 @ 17:12:07 #155
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60399543
Ik ben aan Mahou Tsukai ni Taisetsu na Koto: Natsu no Sora begonnen.. ..de serie is net begonnen met nog maar drie uitgebrachte episodes.
Erg netjes uitgewerkt moet ik zeggen.

Het enige dat ik er tot nu toe er op aan te merken heb is dat het soms net iets te realistisch gemaakt is en niet echt oogt alsof het geschilderd is (als het ware). Hierdoor springen de 'echt' getekende figuren er een beetje uit, maar goed, dit kan aan mij liggen... Het deed mij denken aan Byousoku 5 Centimeter.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  maandag 28 juli 2008 @ 18:00:20 #156
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60400448
Hmm MaxiTitan: daar hebben ze toch echte beelden voor gebruikt waarbij ze zelf dingen erbij hebben getekend? Het leken mij foto's waarin ze getekend hebben: geen enkel ding behalve wat ze erbij tekenen beweegt. Bomen gaan niet heen en weer bijvoorbeeld (en 1 episode compleet windstil lijkt me lang ).

Ik vond de achtergronden teveel uitspringen. Zelfs zo erg dat ik het storend vind. Je let veel meer op de plaatjes dan op wat er gebeurd.

Is trouwens een vervolg op Someday's Dreamers kwam ik achter en die moet ik nog zien dus ben gestopt na 1 aflevering.
pi_60402222
Claymore valt me toch een klein beetje tegen. Heb nu 4 afleveringen gezien maar het is allemaal zo... voorspelbaar en cliché. Gaat dat nog veranderen?
  maandag 28 juli 2008 @ 19:48:57 #158
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60402682
Claymore. Tja. Hmm. Ja er veranderd nog wel wat
Ik zal geen spoilers neerzetten.
Kijk maar gewoon verder want zoveel eps zijn het niet

Laat ik het zo zeggen...
http://www.anime-planet.com/anirec/1074.html
de 'recommended anime' op deze lijst is 'spot on'.
Dus als je die anime goed vind zo ik zeker doorkijken. Op het moment dat er meer Claymores in het spel komen wordt het stukken beter.

[ Bericht 35% gewijzigd door wdn op 28-07-2008 19:54:08 ]
  maandag 28 juli 2008 @ 22:08:02 #159
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60406027
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:00 schreef wdn het volgende:
Hmm MaxiTitan: daar hebben ze toch echte beelden voor gebruikt waarbij ze zelf dingen erbij hebben getekend? Het leken mij foto's waarin ze getekend hebben: geen enkel ding behalve wat ze erbij tekenen beweegt. Bomen gaan niet heen en weer bijvoorbeeld (en 1 episode compleet windstil lijkt me lang ).

Ik vond de achtergronden teveel uitspringen. Zelfs zo erg dat ik het storend vind. Je let veel meer op de plaatjes dan op wat er gebeurd.

Is trouwens een vervolg op Someday's Dreamers kwam ik achter en die moet ik nog zien dus ben gestopt na 1 aflevering.
Tjah, 't ziet er naar uit van wel, een foto waar een paar Photoshop filters overheen gegooid zijn en hier en daar een CGI dingetje denk ik... Maar dat bedoelde ik dus, het getekende was te plat vergeleken met de achtergrond, dit hebben ze bij Byousoku 5cm beter gedaan. Mij staat nog een 'making of Byousoku 5cm' bij waar ze ook echte foto's gebruikten maar die werden dusdanig bewerkt dat deze geschilderd leken waardoor het beter bij elkaar paste.

Ik ben die eerste reeks nu aan het binnenhalen, al had ik niet echt het idee dat die drie eps een vervolg waren op de eerdere uitgave. Maar goed ik ga eens kijken wat die eerste wat die eerste serie inhoudt.

[ Bericht 0% gewijzigd door MaxiTitan op 28-07-2008 23:50:23 ]
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_60410474
Gisterenavond Elfen Lied opgepakt (ik stopte na aflevering 2), ijzersterk. In een keer afgekeken.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60411672
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:48 schreef wdn het volgende:
Op het moment dat er meer Claymores in het spel komen wordt het stukken beter.
Ik ben inderdaad wat voorbarig geweest, vanaf aflevering 5 werd het heel wat interessanter.
pi_60419123
Aah leuk een manga / anime topic!

Mijn favoriete series tot nu toe (manga) zijn:
Death Note
Detective Conan
Yotsuba&!

Yotsuba&! vind ik echt geweldig Moet er ontzettend om lachen
pi_60423248
Wolf's Rain?

Luister versies van Rain door Steve Conte en Mai Yamane samen. Prachtig, net een echt duet.
pi_60424263
iets kleins waar ik zowel Anime en muziek op kan luisteren is er niet echt helaas
(naja is er wel, in de vorm van de asus EEE of de Ipod touch, maar de EEE vind ik net eff te groot voor een muziek speler en de ipod touch is stervens duur )
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:26:46 #165
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60424563
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:12 schreef mschol het volgende:
iets kleins waar ik zowel Anime en muziek op kan luisteren is er niet echt helaas
(naja is er wel, in de vorm van de asus EEE of de Ipod touch, maar de EEE vind ik net eff te groot voor een muziek speler en de ipod touch is stervens duur )
Wat jij wilt kan met een PSP.
Met http://www.pspvideo9.com/ kun je AVI omzetten naar PSP formaat. En met http://www.videora.com/ kun je zelfs torrents op je PSP downloaden en meteen converten. Werkt super.
Alleen kijk ik dus liever op een notebook
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 06:55 schreef NutKees het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad wat voorbarig geweest, vanaf aflevering 5 werd het heel wat interessanter.
Oh het wordt nog steeds beter. Er zit een stuk wat echt indrukwekkend was Zal verder niks verklappen
pi_60424723
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:26 schreef wdn het volgende:

[..]

Wat jij wilt kan met een PSP.
Met http://www.pspvideo9.com/ kun je AVI omzetten naar PSP formaat. En met http://www.videora.com/ kun je zelfs torrents op je PSP downloaden en meteen converten. Werkt super.
hmm niet aan gedacht.. qua prijs ook acceptabel..
alleen zo verschrikkelijk lelijk groot apparaat (lees: enorm slecht vormgegeven)
ik zat uiteindelijk zelfs te denken aan een goeie smartphone met groot scherm...
quote:
Alleen kijk ik dus liever op een notebook
[..]
voor korte tramreisjes vind ik een notebook kopen wat overkill
pi_60425184
Mischien een Creative X-Fi? Weet niet precies hoe groot hij is, heb hem alleen wel 's langs zien komen.
pi_60425277
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:54 schreef Quir het volgende:
Mischien een Creative X-Fi? Weet niet precies hoe groot hij is, heb hem alleen wel 's langs zien komen.
yep de EEE is al te krijgen voor 249 ex verzendkosten, de Zen X-Fi vind ik erg lelijk door die 9 knopjes (waar kennelijk ook slecht gebruik van gemaakt wordt..)

deze is qua formaat ook redelijk volgens mij.. echter , itt de psp kan die geen games aan (kleinere feature set dus)
moet nog maar eens gaan kijken...
  dinsdag 29 juli 2008 @ 19:01:43 #169
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60425364
Wat heeft vormgeving te maken met video's kijken of muziek luisteren?
Qua schermoppervlak is een PSP scherm het grootste, Groter dan (smart)phones lijkt me en groter dan enige soort phone. Plus een smartphone is beduidend meer geld dan wat je voor een PSP neerlegt. Als het om functionaliteit gaat zeker Met een PSP kun je tegenwoordig zelfs bellen (via skype).,

Voor een tramrit zou ik trouwens video droppen en gewoon alleen voor muziek gaan.

Wat overigens wel een idee is is om japanse/chinese sites te zoeken waar ze mp4 spelers verkopen. In Japan/China zijn ze gek op video kijken. Goedkope machientjes die net als Aziatische auto's stikken van de opties. Alleen een versie vinden met een engels OS/keyboard kan lastig zijn maar ze bestaan zeer zeker
In Europa loopt mp4 gewoon voor geen meter.
pi_60425741
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:01 schreef wdn het volgende:
Voor een tramrit zou ik trouwens video droppen en gewoon alleen voor muziek gaan.
als ik dus alleen op mp3 uit was had ik de Creative ZEN 8GB of 16GB versie gehaald...
de 16GB is echter bijna even duur als een PSP
  dinsdag 29 juli 2008 @ 19:50:35 #171
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60426469
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:19 schreef mschol het volgende:

[..]

als ik dus alleen op mp3 uit was had ik de Creative ZEN 8GB of 16GB versie gehaald...
de 16GB is echter bijna even duur als een PSP
Ja maar dan moet je wel nog duo sticks kopen. En een 4 Gb kost 50 euro ofzo. Voor 4 is dat 200 euro extra om de 16 Gb te halen. (ik meen dat er standaard een 32 Mb inzit voor savegames maar die is met mp3s zo vol...).

Het is gewoon teveel keus he
pi_60429139
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:50 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja maar dan moet je wel nog duo sticks kopen. En een 4 Gb kost 50 euro ofzo. Voor 4 is dat 200 euro extra om de 16 Gb te halen. (ik meen dat er standaard een 32 Mb inzit voor savegames maar die is met mp3s zo vol...).

Het is gewoon teveel keus he
teveel keus? jazeker
een MS Pro Duo 16GB is ook weer 116 euro
*zucht*
et wordt me echt niet makkelijk gemaakt
pi_60449782
Word het overigens niet weer eens tijd voor animéverkiezingen?
pi_60450535
Hoe bedoel je, wat de beste anime is?
  woensdag 30 juli 2008 @ 19:50:35 #175
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_60450818
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:48 schreef Ge4ce het volgende:
Steampunk (Adventure, Fantasy), vliegtuigjes (het gebeurt dus voornamelijk in de lucht), 2 protagonisten die een levende 'cargo' hebben om de wereld te 'helen'. Serieus met af en toe humor, heel mooie animatie en goed verhaallijn. (26 eps)
[ afbeelding ]
klinkt interessant.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:23:56 #176
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60451672
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:39 schreef Quir het volgende:
Hoe bedoel je, wat de beste anime is?
Dat wordt ieder jaar gedaan.
Helaas is het vaak heeeeeeeeeel veeeeeeeel denkwerk
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:09 schreef Ge4ce het volgende:
Is het alweer een jaar geleden?
pi_60457622
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:23 schreef wdn het volgende:

[..]

Dat wordt ieder jaar gedaan.
Helaas is het vaak heeeeeeeeeel veeeeeeeel denkwerk
[..]

Is het alweer een jaar geleden?
Het grote Animéverkiezingstopic - Deel 3
Jordy-B - zaterdag 23 juni 2007 @ 01:41
Okee dan... Welkom in het derde grote Animé-verkiezingstopic ter ere van het 50e grote Animé/Mangatopic.
  donderdag 31 juli 2008 @ 00:52:00 #178
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60457667
*woei*

Jordy-B doet het weer dit jaar?
Of kunnen we copy/paste vragen vorig jaar doen?
pi_60457735
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:09 schreef Ge4ce het volgende:
goed idee...

regel maar.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:03:07 #180
122997 zquing
Drama Junk
pi_60463789
pfff anime verkiezingen , daar waar alleen popi series winnen kunnen. Nee deze keer boycot ik 'm

dat jullie green green ooit tot top serie hebben uitgeroepen
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')