Jep! Dit is mijn MyAnimeListquote:Op maandag 28 juli 2008 15:30 schreef NutKees het volgende:
LarryLaffer
Ik kom er overigens net achter dat daar nog een paar titels ontbreken. Zijn er meer mensen die een lijst bijhouden? (kan ik ook eens even neuzen wat iedereen tegenwoordig kijkt)
Tjah, 't ziet er naar uit van wel, een foto waar een paar Photoshop filters overheen gegooid zijn en hier en daar een CGI dingetje denk ik... Maar dat bedoelde ik dus, het getekende was te plat vergeleken met de achtergrond, dit hebben ze bij Byousoku 5cm beter gedaan. Mij staat nog een 'making of Byousoku 5cm' bij waar ze ook echte foto's gebruikten maar die werden dusdanig bewerkt dat deze geschilderd leken waardoor het beter bij elkaar paste.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:00 schreef wdn het volgende:
Hmm MaxiTitan: daar hebben ze toch echte beelden voor gebruikt waarbij ze zelf dingen erbij hebben getekend? Het leken mij foto's waarin ze getekend hebben: geen enkel ding behalve wat ze erbij tekenen beweegt. Bomen gaan niet heen en weer bijvoorbeeld (en 1 episode compleet windstil lijkt me lang).
Ik vond de achtergronden teveel uitspringen. Zelfs zo erg dat ik het storend vind. Je let veel meer op de plaatjes dan op wat er gebeurd.
Is trouwens een vervolg op Someday's Dreamers kwam ik achter en die moet ik nog zien dus ben gestopt na 1 aflevering.
Ik ben inderdaad wat voorbarig geweest, vanaf aflevering 5 werd het heel wat interessanter.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:48 schreef wdn het volgende:
Op het moment dat er meer Claymores in het spel komen wordt het stukken beter.
Wat jij wilt kan met een PSP.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:12 schreef mschol het volgende:
iets kleins waar ik zowel Anime en muziek op kan luisteren is er niet echt helaas
(naja is er wel, in de vorm van de asus EEE of de Ipod touch, maar de EEE vind ik net eff te groot voor een muziek speler en de ipod touch is stervens duur)
Oh het wordt nog steeds beter. Er zit een stuk wat echt indrukwekkend wasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 06:55 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wat voorbarig geweest, vanaf aflevering 5 werd het heel wat interessanter.
hmm niet aan gedacht.. qua prijs ook acceptabel..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat jij wilt kan met een PSP.
Met http://www.pspvideo9.com/ kun je AVI omzetten naar PSP formaat. En met http://www.videora.com/ kun je zelfs torrents op je PSP downloaden en meteen converten. Werkt super.
voor korte tramreisjes vind ik een notebook kopen wat overkillquote:Alleen kijk ik dus liever op een notebook
[..]
yep de EEE is al te krijgen voor 249 ex verzendkosten, de Zen X-Fi vind ik erg lelijk door die 9 knopjes (waar kennelijk ook slecht gebruik van gemaakt wordt..)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:54 schreef Quir het volgende:
Mischien een Creative X-Fi? Weet niet precies hoe groot hij is, heb hem alleen wel 's langs zien komen.
als ik dus alleen op mp3 uit was had ik de Creative ZEN 8GB of 16GB versie gehaald...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:01 schreef wdn het volgende:
Voor een tramrit zou ik trouwens video droppen en gewoon alleen voor muziek gaan.
Ja maar dan moet je wel nog duo sticks kopen. En een 4 Gb kost 50 euro ofzo. Voor 4 is dat 200 euro extra om de 16 Gb te halen. (ik meen dat er standaard een 32 Mb inzit voor savegames maar die is met mp3s zo vol...).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dus alleen op mp3 uit was had ik de Creative ZEN 8GB of 16GB versie gehaald...
de 16GB is echter bijna even duur als een PSP
teveel keus? jazekerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel nog duo sticks kopen. En een 4 Gb kost 50 euro ofzo. Voor 4 is dat 200 euro extra om de 16 Gb te halen. (ik meen dat er standaard een 32 Mb inzit voor savegames maar die is met mp3s zo vol...).
Het is gewoon teveel keus he![]()
klinkt interessant.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:48 schreef Ge4ce het volgende:
Steampunk (Adventure, Fantasy), vliegtuigjes (het gebeurt dus voornamelijk in de lucht), 2 protagonisten die een levende 'cargo' hebben om de wereld te 'helen'. Serieus met af en toe humor, heel mooie animatie en goed verhaallijn. (26 eps)
[ afbeelding ]
Dat wordt ieder jaar gedaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:39 schreef Quir het volgende:
Hoe bedoel je, wat de beste anime is?
Is het alweer een jaar geleden?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:09 schreef Ge4ce het volgende:
Word het overigens niet weer eens tijd voor animéverkiezingen?
Het grote Animéverkiezingstopic - Deel 3quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat wordt ieder jaar gedaan.
Helaas is het vaak heeeeeeeeeel veeeeeeeel denkwerk
[..]
Is het alweer een jaar geleden?
goed idee...quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:09 schreef Ge4ce het volgende:
Word het overigens niet weer eens tijd voor animéverkiezingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |