Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Nee hoor volgende week staan we in de finalequote:Op woensdag 16 april 2008 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, je komt nooit verder dan de halve finale..
of is die te naar?![]()
Ja! Hoezo?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:12 schreef Witchfynder het volgende:
Brian, staat "I'm Too Young" op de EP?.
Ik dacht na 10 minuten laat ik er dan maar eentje openen!quote:Op woensdag 16 april 2008 18:32 schreef Metalfreak het volgende:
Ik wist dat er iemand anders wel een topic aan zou maken
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:32 schreef Metalfreak het volgende:
Ik wist dat er iemand anders wel een topic aan zou maken
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:20 schreef Aresdreams het volgende:
woensdag gitaardag? woensdag kutdag...
geen gitaar gezien tussen 07:00 en 20:00
Maar je Dean welquote:Op woensdag 16 april 2008 20:33 schreef Deansensitized het volgende:
Och, raak soms ook dagen achtereen geen gitaar aan hoor
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef guitarist.nl het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe projectje?
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=363070449
Samen met cerror, ook een FOK!ker!
Ook nietquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef guitarist.nl het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe projectje?
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=363070449
Samen met cerror, ook een FOK!ker!
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Niet zoveel verstand van akkoesiche dingen, maar als je een beetje je budget aangeeft zal dat een hoop schelen
Uhuh!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Laat me raden: verzonnen (en uitgevoerd) in een zatte bui?
Hangt er ook een beetje vanaf wat je wilt gaan spelen. Wil je pop gaan spelen of een beetje de singer/songwriter uit gaan hangen, kun je beter een Western kopen. Zeker met kleine handen, zoals je zegt.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:27 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dean Tradition, 180 euroquote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef Ottaav het volgende:
Hey, ik wil een gitaar gaan kopen. Ik kom er alleen geen wijs uit.
Het moet een akoestische gitaar zijn, alleen zit ik te twijfel tussen een Spaanse gitaar, of stalen snaren.
Ik probeer mezelf gitaar te leren spelen, dus ik moet erop kunen leren. Maar ik wil wel dat ik er over 3 jaar nog tevreden mee ben, dus kwalitatief moet het goed zijn.
Het enige zinnige wat ik over een gitaar kan zeggen, is wat ik mooi vind. Mijn voorkeur gaat uit naar een zwarte gitaar met een witte rand.
Owja, ik heb vrij kleine handen
Wie kan mij helpen?
Dat dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hangt er ook een beetje vanaf wat je wilt gaan spelen. Wil je pop gaan spelen of een beetje de singer/songwriter uit gaan hangen, kun je beter een Western kopen. Zeker met kleine handen, zoals je zegt.
Kijk, als je flamenco wil spelen of Rodrigo y Gabriela achterna, dan heb je wel een Spaanse nodig.
Zou je een Spaanse willen, dan kan ik je wel Motion aanraden. Goede gitaren voor niet al te veel. Voor 150,- heb je echt een toppertje.
Qua western...tja, Fender en Ibanez o.a. maken leuke dingen in je prijsklasse.
Maar op een nylonsnarige gitaar klinkt slaggitaar vaak weer wat minder op imho...quote:Op donderdag 17 april 2008 09:44 schreef Cynic het volgende:
Een nylonsnarige gitaar klinkt wel veel warmer dan eentje met stalen snaren. Het is maar net wat je wil natuurlijk.
Dus jij kan wel naar roadburnquote:Op woensdag 16 april 2008 17:28 schreef Metalfreak het volgende:
Cool, kreeg vanmiddag een telefoontje van de hoofdredacteur van het blad Gitarist dat ik 2 kaartjes voor het concert van Down morgenavond in 013, Tilburg heb gewonnen
Reden te meer om ook wat anders te doen dan akkoorden te harken. Met dank aan Zanderrrquote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Maar op een nylonsnarige gitaar klinkt slaggitaar vaak weer wat minder op imho...
Minder vol? Hoezo? Mijn spaanse gitaar brult als een stier in de arena.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb jaren gewoon acoustisch gespeeld op een Spaanse, maar sinds een jaar een goede semi-acoustische western. En nu wil ik niks anders meer!
Spaans is wel leuk, maar klinkt minder mooi en vol.
Een spaanse is wel makkelijker om in te drukken. Op een western moet je eerst een dikke laag eelt kweken wil het allemaal wat soepeler gaan!
Achter in de tuin op het terras met een koud pilsje erbij gitaren, dat moeten we!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:19 schreef ikheetmartijn het volgende:
Veels te lekker weer om te werken!
Had ik deze trouwens al eens gedumpt hier?
Parody 'Angel Of Death - Slayer'
HEY JOHNNY DEPP
Dean denk ikquote:Op donderdag 17 april 2008 13:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier nog interesse in een Boss DD-3 Delay ?
Grrr, degene waarmee ik zou gaan, heeft net afgebeld...quote:
in the 7th day of juli, de eerste paar overdub noten, volgens mij speel je dat door heel snel op je whammy bar the drukken tijdens het spelen van een noot.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:48 schreef Cynic het volgende:
Daar zitten nog best aardige solo's in anders...
IK weet trouwens niet welke trucjes je bedoelt, waar zitten die in dat nummer?
Ah okay, ik dacht dat je het nummer zelf bedoelde. Kon daar al geen whammy trucjes in vindenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:00 schreef Under_Score het volgende:
[..]
in the 7th day of juli, de eerste paar overdub noten, volgens mij speel je dat door heel snel op je whammy bar the drukken tijdens het spelen van een noot.
het zit ook aan het eind van de eerste solo, vlak voordat diamond i found zingt.
Ja.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:45 schreef punkjunk het volgende:
Er mist alleen nog een kabel van de switch naar een potmeter-kapje als aarding. Kan het hier aan liggen dat ie t niet doet?
Wil je niet zo vloeken hier?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:54 schreef GoodGawd het volgende:
Zitten er hier trouwens nog meer Conservatorium luit?
Wa kos da?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier nog interesse in een Boss DD-3 Delay ?
Toch netjes van Philquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:09 schreef Metalfreak het volgende:
Down
"This one is dedicated to Dimebag Darrel"
Stuur maar op dan! Ik zal foto's maken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 03:03 schreef Dribbel_ het volgende:
owja en die homo op marktplaats die me net 25 euro heeft gebodendie krijgt 80 euro toe als die em opvreet
Oe balen dat ik vanavond zelf moet spelenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:10 schreef brother52 het volgende:
Voor de liefhebbers, we hebben nog kaartjes over...
Ze spelen ook op Hurricane (20-22 juni) in duitsland samen met nog veel meer leuke bandjes.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Oe balen dat ik vanavond zelf moet spelen
Had ze wel graag gezien
Jullie zijn het voorprogramma vanavond?quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:10 schreef brother52 het volgende:
Voor de liefhebbers, we hebben nog kaartjes over...
Was dat maar waar....quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
Jullie zijn het voorprogramma vanavond?
(ik ben ook van de partij)
Mijn zus zit daar nu ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:16 schreef Aresdreams het volgende:
morgen naar de elf fantasy fair, en dan blij rondhuppelen met elfen vleugeltjes
zondag repeteren, wel weer zin in, grote bak herrie neerzetten
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:16 schreef Aresdreams het volgende:
morgen naar de elf fantasy fair,
quote:
Jammer dag ik geen geld heb.quote:
Ja ik heb wat tegen mensen die verkleed als elf daar rondlopenquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:31 schreef Aresdreams het volgende:
dribbel heeft iets tegen elfjes?
is gewoon lachen man, beetje daar rond huppelen!
Ga maar sparenquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jammer dag ik geen geld heb.![]()
Ik heb even een MXR Phaser90 uit de gitaarwinkel te leen. Even testen met de band morgen!
Orks moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean als elfje zien zou het wel waard zijn =D
Gokje, live action roll playing?quote:
In 1 keer goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Gokje, live action roll playing?
Hehehe, klinkt als oorlogje spelen van vroeger met je plastic geweertjes, maar dan door bloedserieuze volwassen.
Gitaar!
ik loop er dan ook niet verkleed rondquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb wat tegen mensen die verkleed als elf daar rondlopenik vind het gewoon ronduit sneu
maarjadat is mijn visie
vrienden van me willen dat wel gaan doen, ik alleen niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaan jullie danook LARP-en enz
Ik wil dat echt een keer live zien, ik denk dat ik 2 dagen lang moet huilen van het lachen
Net als paintball, zeg maar?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hehehe, klinkt als oorlogje spelen van vroeger met je plastic geweertjes, maar dan door bloedserieuze volwassen.
Mijn zus doet daar wel aan mee, ook eigen kostuum gemaakt enzoquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil dat echt een keer live zien, ik denk dat ik 2 dagen lang moet huilen van het lachen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mijn zus doet daar wel aan mee, ook eigen kostuum gemaakt enzo
En je hoeft daar niet als elf heen, gewone kloffie mag ook gelukkig
Ik zie nu echt zo'n ingeblikte Ares voor mequote:Op vrijdag 18 april 2008 11:18 schreef Aresdreams het volgende:
gelukkig wel ja... areselfen zijn niet zo mooi denk ik
maat van me heeft een heel harnas, is ook wel cool, maar wel zwaar
Omfgquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:00 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan met denneappels naar elkaar gooien "LIGHTNING BOLT LIGHTNING BOLT"
Ze doet maar wat ze niet laten kan toch?quote:
Ja als zij er blij mee is moet ze het zeker doenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ze doet maar wat ze niet laten kan toch?
Kom Dribbel, volgende keer als zoiets is gaan we samen kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Okeequote:Op vrijdag 18 april 2008 11:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kom Dribbel, volgende keer als zoiets is gaan we samen kijkenIk zou volgens mij ook niet meer bijkomen
Mensen die in middeleeuwse pakjes gaan rondlopen en kinderlijke rollenspelletjes gaan spelen, die mensen neem je toch echt niet meer serieus?
Daar ben ik dan ook niet meer toe in staat ben ik bangquote:
Maar daar zitten geen gitaristen!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:27 schreef nipeng het volgende:
Neuh 't moet hier los van korte uitstapjes geen tweede SC worden. Daar hebben we dat andere topic al voor, zo'n sticky geval.
*kuchkuchgaykuch*quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:31 schreef Aresdreams het volgende:
dribbel heeft iets tegen elfjes?
is gewoon lachen man, beetje daar rond huppelen!
't is vrijdag, dan mag datquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:27 schreef nipeng het volgende:
Neuh 't moet hier los van korte uitstapjes geen tweede SC worden. Daar hebben we dat andere topic al voor, zo'n sticky geval.
Ontopic!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:27 schreef nipeng het volgende:
Het gaat me er puur om hem als midicontroller te kunnen gebruiken. Dat zo'n ding zelf geluid kan produceren vind ik niet zo interessant (liever niet zelfs, zal nog wel aanzienlijk in prijs verschillen)quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:21 schreef ibaneX het volgende:
die microkorg dingen zijn erg tof('k weet alleen niet of dr midi op zit)
Ja B4 is tof. Jammer dat ik geen piano kan spelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik wil op korte termijn nog zo'n midi keyboardje gaan halen. Heb thuis nog wat vst's liggen van de B4, minimoog etc, geniaal als aanvulling op garagerock /singer songwriter nummers.
Iemand tips waar ik eens naar zou moeten kijken? (heb totaal geen ervaring met die dingen)
Ja zit er op!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:21 schreef ibaneX het volgende:
die microkorg dingen zijn erg tof('k weet alleen niet of dr midi op zit)
Alhoewel er hier natuurlijk gezocht wordt naar een master keyboard ipv. een synth.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:50 schreef Witchfynder het volgende:
Denk niet dat er nog synths gemaakt worden zonder MIDI..
Wat voor sequencer gebruik je? Ik heb namelijk vorige week zo'n MIDI-keyboardje gekocht en nu ben ik op zoek naar een goed programma om herrie mee te makenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik wil op korte termijn nog zo'n midi keyboardje gaan halen. Heb thuis nog wat vst's liggen van de B4, minimoog etc, geniaal als aanvulling op garagerock /singer songwriter nummers.
Iemand tips waar ik eens naar zou moeten kijken? (heb totaal geen ervaring met die dingen)
Ja, dat doet het. ASIO4ALL drivers erbij installeren helpt wel, maar er gaat niets boven betere hardware. En als het om muziek maken gaat is beter != Creative.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:29 schreef SNArky het volgende:
Zou het kunnen liggen aan mijn geluidskaart (AC97 onboard).
Ja, met een Soundblaster Live heb ik een latency van +/- 12ms, met de onboard AC97 iets van 100ms of zoquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:29 schreef SNArky het volgende:
Een midiplus jr. usb keyboard. Zou het kunnen liggen aan mijn geluidskaart (AC97 onboard).
Ik neem aan dat je met != is niet bedoeld?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat doet het. ASIO4ALL drivers erbij installeren helpt wel, maar er gaat niets boven betere hardware. En als het om muziek maken gaat is beter != Creative.
M-Audio Audiophile 2496 bijv. Nog net geen 100,-. Emu maakt ook iets tofs in die prijsklasse maar weet ff niet meer hoe die heet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:35 schreef SNArky het volgende:
Dan maar op zoek naar alternatieve geluidskaarten.
Toneport is natuurlijk ook niks meer dan een USB externe geluidskaartquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
M-Audio Audiophile 2496 bijv. Nog net geen 100,-. Emu maakt ook iets tofs in die prijsklasse maar weet ff niet meer hoe die heet.
Ja of een toneport. Maar is niet zo handig met MIDI lijkt me.
In een keer goedquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:29 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met != is niet bedoeld?
Hoezo? Vertel!quote:Op zondag 20 april 2008 09:50 schreef Jorikjet het volgende:
nou, musicstore viel flink tegen...!
Das kut.quote:Op zondag 20 april 2008 09:50 schreef Jorikjet het volgende:
nou, musicstore viel flink tegen...!
Klopt, Peter Verspuy is de enige in nederland die nog een redelijk assortiment heeft. Je bent als linkshandige al snel aangewezen op Music Store, Musik Productiv e.d.quote:Op zondag 20 april 2008 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Maarja, de linkshandige markt is ook niet zo heel groot
Ja, idd.quote:Op zondag 20 april 2008 12:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, Peter Verspuy is de enige in nederland die nog een redelijk assortiment heeft. Je bent als linkshandige al snel aangewezen op Music Store, Musik Productiv e.d.
Of je moet ontzettend mazzel hebben en iets leuks tegenkomen tussen al dat linkshandige brandhout dat meestal in de winkels staat.
Tell me about it. We gaan misschien in Overijssel spelen binnenkort.quote:Op zondag 20 april 2008 14:37 schreef Cynic het volgende:
En weer terug...
Je bent ook eigenlijk lang niet wijs om voor een uurtje optreden 4 uur heen en 4 uur terug te rijden....
Dan rij je flink om als je daar 4 uur over doetquote:Op zondag 20 april 2008 16:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tell me about it. We gaan misschien in Overijssel spelen binnenkort..
Waar bne je dan heen gereden ?quote:Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan rij je flink om als je daar 4 uur over doet
quote:Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan rij je flink om als je daar 4 uur over doet
Leuven.quote:
Owja ik las het op gitaarnetquote:Op zondag 20 april 2008 16:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Leuven.
Leuke zaal hebben ze daar trouwens.
Hebben mensen het daar over ons?quote:
Weiteveen is een eind fietsen hoor!quote:Op zondag 20 april 2008 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Gelukkig ben je nog net optijd
Ik ga wel in je plek=D
quote:Op zondag 20 april 2008 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb een roadie met een fietskar dus ik kan gewoon zitten enr usten
Als je eens in de buurt van Hilversum bent moet je eens bij de Bass Connection naar binnen lopen, die hebben volgens mij ook nog wel wat linkshandig spul staan.quote:Op zondag 20 april 2008 16:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, idd.. Linkshandige Staggs enzo.
. Ironisch wel dat Stagg wel genoeg LH modellen maakt en winkels die in het assortiment hebben, maar geen Fenders enzo. Zelfs meestal geen Squier. Alsof een LH precision niet zou verkopen.
.
Weet iemand of Richwood linkshandige bassen maakt? De site van hen is al sinds kerst minstens 'under construction'.
Nee, alles is gelijmd. Open maken kan dus niet.quote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef savale het volgende:
Vet ding! tja die potmeters vervangen is op zich niet zo lastig, maar de vraag is meer: hoe kom je er bij? Je kan er niks afschroeven?
en die H&K Warp factory?quote:Op maandag 21 april 2008 10:25 schreef Deansensitized het volgende:
Oh ja, zal vandaag toch echt eens een GFS Crunchy Rails review opnemen
quote:Op maandag 21 april 2008 00:12 schreef webfreak het volgende:
Heb onlangs een electrische Hoyer jazzgitaar gekocht.
Bouwjaar: 1952![]()
![]()
[ link | [url=http://s44.photobucket.com/albums/f13/weaselweasel/th_hoyer_guitar.jpg[/IMG] [/URL] [ [url=http://s44.photobucket.com/albums/f13/weaselweasel/th_hoyer_body.jpg]afbeelding ] [ link | afbeelding ] [/URL] [IMG]http://s44.photobucket.com/albums/f13/weaselweasel/th_hoyer_top.jpg]afbeelding ]
(klik voor vergroting)
Een erg mooi apparaat, al is 't niet meer de jongste. De contacten kraken een beetje, en het signaal valt soms weg. Dus de potmetertjes moeten vervangen worden (wordt nog een heel gedoe). Wat zou een beetje gitaarbouwer voor zo'n klusje vragen?
Verder een paar kleine krasjes hier en daar, maar voor een gitaar die al 56 jaar meegaat mag ik niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is het tegenwoordig niet meer de vraag of ik een snaar breek, maar meer welke ik nu weer zal breken.quote:Op maandag 21 april 2008 13:54 schreef Aresdreams het volgende:
breek tegenwoordig nog amper snaren, sinds ik er rustiger mee om ga...
vroeger (:P) brak ik ze om de haverklap...
Ligt denk ik meer aan je gitaar dan. Als ze steeds bij de brug breken zal er wel ergens een braampje zitten ofzo wat niet echt goed is afgewerkt..quote:Op maandag 21 april 2008 14:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij mij is het tegenwoordig niet meer de vraag of ik een snaar breek, maar meer welke ik nu weer zal breken.
Enne....stalen plectrums zijn niet echt een goed idee, trouwensquote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef brother52 het volgende:
Dan zou het bij beide gitaren moeten zijn maar ik zal er vanavond eens even naar kijken.
Zolang het donderdag maar geen 2x gebeurt want dan heb ik een probleem.
Of had je per ongeluk rechtshandige snaren?quote:Op maandag 21 april 2008 13:06 schreef brother52 het volgende:
Oh, is dat het. En ik maar denken dat mijn snaren verrot waren.
Kan je makkelijk testen ook door er even een watje overheen te halen.quote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef brother52 het volgende:
Dan zou het bij beide gitaren moeten zijn maar ik zal er vanavond eens even naar kijken.
Zolang het donderdag maar geen 2x gebeurt want dan heb ik een probleem.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Cool
I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of had je per ongeluk rechtshandige snaren?.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, een niet-zo-gitarige verjaardag voor mij vandaag
quote:Op maandag 21 april 2008 14:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je makkelijk testen ook door er even een watje overheen te halen.
Dat doe je dus zo:
Pak de Ares beet en wrijf ermee over de brug en als er dan iets blijft haken weet je of het fout is [ afbeelding ]
gefeli enzoquote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bonuspuntje als je je lage E breektquote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef brother52 het volgende:![]()
Eerst maar eens kijken wat er vanavond met oefenen gebeurt.
Er kan ingezet worden op welke snaar er vanavond aan gaat.
Proost!quote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat heb ik al eens gehad, daar was ik zelf best van onder de indruk.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:36 schreef Aresdreams het volgende:
*schupt dribbel*
quote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
I knowTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is mij weleens gelukt. Terwijl ik aan het opnemen was. Echt hilarisch.quote:
Alsof je kracht zet bij het poppunk spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga er niet bepaald rustig mee om maar ik breek ook niks
ja =(quote:Op maandag 21 april 2008 18:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alsof je kracht zet bij het poppunk spelen..
Nee hoeft niet, de vorige eigenaar van mijn oude Yamaha gebeurde dat ook heel vaak. Maar sinds ik die gitaar had, gebeurde dat niet met exact dezelfde gitaar en hetzelfde merk en type snaren... Is me ook al eens gebeurd dat de lage E knapte hoor, maar toen zaten ze er al meer dan een half jaar op of zoquote:Op maandag 21 april 2008 14:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt denk ik meer aan je gitaar dan. Als ze steeds bij de brug breken zal er wel ergens een braampje zitten ofzo wat niet echt goed is afgewerkt..
Altijd leuk flink rammen, tot dat ene stukje van je middelvinger net naast je nagel de snaar raakt.quote:Op maandag 21 april 2008 16:32 schreef Deansensitized het volgende:
Ook wel eens de lage e gebroken
Ook maar een keer, maar ging ook echt ruig
Ooit aan gedacht dat je je tone ook verneuckt door je volume terug te draaien ?quote:Op maandag 21 april 2008 20:05 schreef punkjunk het volgende:
whoohoo, me tele mod is gelukt. Ik heb nu voor ieder element een aparte volume pot. Geen tonepots meer voor mij, halve tone is geen pure t0ne.
alleen klopt de aarding nu niet helemaal, maar dat komt met een nieuw element wel weer goed
Dat valt reuzen mee. Maar het idee achter dit alles is dat ik nu op het middenstandje de twee elementen heel mooi kan blenden. Dus de twang van me brug en het warme van me nek. En dit klinkt bloedgeil kan ik je vertellenquote:Op maandag 21 april 2008 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ooit aan gedacht dat je je tone ook verneuckt door je volume terug te draaien ?
Daar geloof ik niets van eigelijkquote:Op maandag 21 april 2008 20:14 schreef Sloggi het volgende:
Als je bij een Tele je volume op 3/4 zet hoor je een tone boost te krijgen. Ik hoor 'm niet, maar ik ben dan ook toondoof.
Clips ?quote:Op maandag 21 april 2008 20:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dat valt reuzen mee. Maar het idee achter dit alles is dat ik nu op het middenstandje de twee elementen heel mooi kan blenden. Dus de twang van me brug en het warme van me nek. En dit klinkt bloedgeil kan ik je vertellen.
Standaard vind ik die middelste positie echt ruk. Klinkt voor de hogere losse noten nog altijd te schel en voor akkoorden juist weer te weinig twangquote:Op maandag 21 april 2008 20:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dat valt reuzen mee. Maar het idee achter dit alles is dat ik nu op het middenstandje de twee elementen heel mooi kan blenden. Dus de twang van me brug en het warme van me nek. En dit klinkt bloedgeil kan ik je vertellen.
Dat ik toondoof ben of dat je een toneboost hoort te krijgen?quote:Op maandag 21 april 2008 20:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van eigelijk.
De speler bepaald de klank.quote:Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind telecaster schelle pokkedingen
Pas weer bijna m'n trommelvliezen opgeblazen door zo'n kut indiebandje
quote:Op maandag 21 april 2008 21:10 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is nou de definitie van 'tone' eigenlijk?
Sodemieter op man, lamme meuk.quote:
Of een Engl, Marshall, Laboga....quote:Op maandag 21 april 2008 21:25 schreef Deansensitized het volgende:
Vriend van me heeft net een Fender Bassman blackface gekocht, gewoon 1600 euro voor die ouwe meuk gelapt. Lang niet wijs die jongen.
"Ja, maar wel uit de goede serie. Toen Fender ze nog goed maakte."
Nou en
Voor dat geld koop je een dikke Randall stack man
Die grote bochel bovenaan die headstock blijf ik van walgen.quote:
Dude, je tapt zelfs een (héél) klein stukjequote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
Filmpje!! Check vooral die vlammende solo op het eind. Tranen in de ogen, zo mooi.
http://media.putfile.com/GFS-Test
Nu nog een keer die warp?quote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
Filmpje!! Check vooral die vlammende solo op het eind. Tranen in de ogen, zo mooi.
ikquote:Op maandag 21 april 2008 21:10 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is nou de definitie van 'tone' eigenlijk?
hehe, geniaal filmpje!quote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
Whehe nicequote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
Konings!quote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
Zou best eens kunnen kloppen, aangezien ik die boost dus niet hoor, zoals gezegd.quote:Op maandag 21 april 2008 20:46 schreef punkjunk het volgende:
Dat je een toneboost krijgt. Een boost is meer en minder volume is niet meer dus ook geen toneboost. Misschien dat sommige mensen de tone die met 3/4 volume komt mooi vinden, maar een boost is het niet.
Neck pickupquote:Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind telecaster schelle pokkedingen
Pas weer bijna m'n trommelvliezen opgeblazen door zo'n kut indiebandje
Had ik maar zo'n penisextensiequote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wil de definitie van 'tone', niet een foto van je penisextensies zien..
quote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
Die bochel hoort ook op een strat thuis. En inderdaad, op een tele staat het voor geen meterquote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef EvilWasp het volgende:
Die grote bochel bovenaan die headstock blijf ik van walgen.
Is die er ook linkshandig?quote:Op maandag 21 april 2008 22:52 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Hij is rechtshanding amper te krijgenquote:
Je weet niet wat je gaat zienquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:27 schreef Aresdreams het volgende:
en dan beetje aan knoppen draaien zo in beeld?
en dan weer zo een prachtig filmpje?
dan kan ik er al niet op wachten
dank je , verder niets bekend over zwakheden van dat ding ? Want anders is er binnenkort weer een gelukkige gitarist bijquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:24 schreef Deansensitized het volgende:
Leuk beginnersding hoor, kan je wel lekker mee leren rocken
MIsschien kun je ook de reviews op Harmony Central eens bekijken (ja, ik ben te lui om zelf de link op te zoeken...quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:37 schreef InTheDarkness het volgende:
Oke , dan zal ik er irl z.s.m. eens naar kijken en dan zien we wel wat er van komt. Ik denk dat de Ibanez binnenkort toch wel op mijn kamer staat of hij moet in het echt heel erg tegenvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |