Ja, dat doet het. ASIO4ALL drivers erbij installeren helpt wel, maar er gaat niets boven betere hardware. En als het om muziek maken gaat is beter != Creative.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:29 schreef SNArky het volgende:
Zou het kunnen liggen aan mijn geluidskaart (AC97 onboard).
Ja, met een Soundblaster Live heb ik een latency van +/- 12ms, met de onboard AC97 iets van 100ms of zoquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:29 schreef SNArky het volgende:
Een midiplus jr. usb keyboard. Zou het kunnen liggen aan mijn geluidskaart (AC97 onboard).
Ik neem aan dat je met != is niet bedoeld?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat doet het. ASIO4ALL drivers erbij installeren helpt wel, maar er gaat niets boven betere hardware. En als het om muziek maken gaat is beter != Creative.
M-Audio Audiophile 2496 bijv. Nog net geen 100,-. Emu maakt ook iets tofs in die prijsklasse maar weet ff niet meer hoe die heet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:35 schreef SNArky het volgende:
Dan maar op zoek naar alternatieve geluidskaarten.
Toneport is natuurlijk ook niks meer dan een USB externe geluidskaartquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
M-Audio Audiophile 2496 bijv. Nog net geen 100,-. Emu maakt ook iets tofs in die prijsklasse maar weet ff niet meer hoe die heet.
Ja of een toneport. Maar is niet zo handig met MIDI lijkt me.
In een keer goedquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:29 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met != is niet bedoeld?
Hoezo? Vertel!quote:Op zondag 20 april 2008 09:50 schreef Jorikjet het volgende:
nou, musicstore viel flink tegen...!
Das kut.quote:Op zondag 20 april 2008 09:50 schreef Jorikjet het volgende:
nou, musicstore viel flink tegen...!
Klopt, Peter Verspuy is de enige in nederland die nog een redelijk assortiment heeft. Je bent als linkshandige al snel aangewezen op Music Store, Musik Productiv e.d.quote:Op zondag 20 april 2008 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Maarja, de linkshandige markt is ook niet zo heel groot
Ja, idd.quote:Op zondag 20 april 2008 12:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, Peter Verspuy is de enige in nederland die nog een redelijk assortiment heeft. Je bent als linkshandige al snel aangewezen op Music Store, Musik Productiv e.d.
Of je moet ontzettend mazzel hebben en iets leuks tegenkomen tussen al dat linkshandige brandhout dat meestal in de winkels staat.
Tell me about it. We gaan misschien in Overijssel spelen binnenkort.quote:Op zondag 20 april 2008 14:37 schreef Cynic het volgende:
En weer terug...
Je bent ook eigenlijk lang niet wijs om voor een uurtje optreden 4 uur heen en 4 uur terug te rijden....
Dan rij je flink om als je daar 4 uur over doetquote:Op zondag 20 april 2008 16:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tell me about it. We gaan misschien in Overijssel spelen binnenkort..
Waar bne je dan heen gereden ?quote:Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan rij je flink om als je daar 4 uur over doet
quote:Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan rij je flink om als je daar 4 uur over doet
Leuven.quote:
Owja ik las het op gitaarnetquote:Op zondag 20 april 2008 16:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Leuven.
Leuke zaal hebben ze daar trouwens.
Hebben mensen het daar over ons?quote:
Weiteveen is een eind fietsen hoor!quote:Op zondag 20 april 2008 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Gelukkig ben je nog net optijd
Ik ga wel in je plek=D
quote:Op zondag 20 april 2008 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb een roadie met een fietskar dus ik kan gewoon zitten enr usten
Als je eens in de buurt van Hilversum bent moet je eens bij de Bass Connection naar binnen lopen, die hebben volgens mij ook nog wel wat linkshandig spul staan.quote:Op zondag 20 april 2008 16:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, idd.. Linkshandige Staggs enzo.
. Ironisch wel dat Stagg wel genoeg LH modellen maakt en winkels die in het assortiment hebben, maar geen Fenders enzo. Zelfs meestal geen Squier. Alsof een LH precision niet zou verkopen.
.
Weet iemand of Richwood linkshandige bassen maakt? De site van hen is al sinds kerst minstens 'under construction'.
Nee, alles is gelijmd. Open maken kan dus niet.quote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef savale het volgende:
Vet ding! tja die potmeters vervangen is op zich niet zo lastig, maar de vraag is meer: hoe kom je er bij? Je kan er niks afschroeven?
en die H&K Warp factory?quote:Op maandag 21 april 2008 10:25 schreef Deansensitized het volgende:
Oh ja, zal vandaag toch echt eens een GFS Crunchy Rails review opnemen
quote:Op maandag 21 april 2008 00:12 schreef webfreak het volgende:
Heb onlangs een electrische Hoyer jazzgitaar gekocht.
Bouwjaar: 1952![]()
![]()
[ link | [url=http://s44.photobucket.com/albums/f13/weaselweasel/th_hoyer_guitar.jpg[/IMG] [/URL] [ [url=http://s44.photobucket.com/albums/f13/weaselweasel/th_hoyer_body.jpg]afbeelding ] [ link | afbeelding ] [/URL] [IMG]http://s44.photobucket.com/albums/f13/weaselweasel/th_hoyer_top.jpg]afbeelding ]
(klik voor vergroting)
Een erg mooi apparaat, al is 't niet meer de jongste. De contacten kraken een beetje, en het signaal valt soms weg. Dus de potmetertjes moeten vervangen worden (wordt nog een heel gedoe). Wat zou een beetje gitaarbouwer voor zo'n klusje vragen?
Verder een paar kleine krasjes hier en daar, maar voor een gitaar die al 56 jaar meegaat mag ik niet klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |