Omfgquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:00 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan met denneappels naar elkaar gooien "LIGHTNING BOLT LIGHTNING BOLT"
Ze doet maar wat ze niet laten kan toch?quote:
Ja als zij er blij mee is moet ze het zeker doenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ze doet maar wat ze niet laten kan toch?
Kom Dribbel, volgende keer als zoiets is gaan we samen kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaan jullie danook LARP-en enz
Ik wil dat echt een keer live zien, ik denk dat ik 2 dagen lang moet huilen van het lachen
Okeequote:Op vrijdag 18 april 2008 11:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kom Dribbel, volgende keer als zoiets is gaan we samen kijkenIk zou volgens mij ook niet meer bijkomen
Mensen die in middeleeuwse pakjes gaan rondlopen en kinderlijke rollenspelletjes gaan spelen, die mensen neem je toch echt niet meer serieus?
Daar ben ik dan ook niet meer toe in staat ben ik bangquote:
Maar daar zitten geen gitaristen!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:27 schreef nipeng het volgende:
Neuh 't moet hier los van korte uitstapjes geen tweede SC worden. Daar hebben we dat andere topic al voor, zo'n sticky geval.
*kuchkuchgaykuch*quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:31 schreef Aresdreams het volgende:
dribbel heeft iets tegen elfjes?
is gewoon lachen man, beetje daar rond huppelen!
't is vrijdag, dan mag datquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:27 schreef nipeng het volgende:
Neuh 't moet hier los van korte uitstapjes geen tweede SC worden. Daar hebben we dat andere topic al voor, zo'n sticky geval.
Ontopic!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:27 schreef nipeng het volgende:
Het gaat me er puur om hem als midicontroller te kunnen gebruiken. Dat zo'n ding zelf geluid kan produceren vind ik niet zo interessant (liever niet zelfs, zal nog wel aanzienlijk in prijs verschillen)quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:21 schreef ibaneX het volgende:
die microkorg dingen zijn erg tof('k weet alleen niet of dr midi op zit)
Ja B4 is tof. Jammer dat ik geen piano kan spelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik wil op korte termijn nog zo'n midi keyboardje gaan halen. Heb thuis nog wat vst's liggen van de B4, minimoog etc, geniaal als aanvulling op garagerock /singer songwriter nummers.
Iemand tips waar ik eens naar zou moeten kijken? (heb totaal geen ervaring met die dingen)
Ja zit er op!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:21 schreef ibaneX het volgende:
die microkorg dingen zijn erg tof('k weet alleen niet of dr midi op zit)
Alhoewel er hier natuurlijk gezocht wordt naar een master keyboard ipv. een synth.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:50 schreef Witchfynder het volgende:
Denk niet dat er nog synths gemaakt worden zonder MIDI..
Wat voor sequencer gebruik je? Ik heb namelijk vorige week zo'n MIDI-keyboardje gekocht en nu ben ik op zoek naar een goed programma om herrie mee te makenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik wil op korte termijn nog zo'n midi keyboardje gaan halen. Heb thuis nog wat vst's liggen van de B4, minimoog etc, geniaal als aanvulling op garagerock /singer songwriter nummers.
Iemand tips waar ik eens naar zou moeten kijken? (heb totaal geen ervaring met die dingen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |