Weiteveen is een eind fietsen hoor!quote:Op zondag 20 april 2008 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Gelukkig ben je nog net optijd
Ik ga wel in je plek=D
quote:Op zondag 20 april 2008 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb een roadie met een fietskar dus ik kan gewoon zitten enr usten
Als je eens in de buurt van Hilversum bent moet je eens bij de Bass Connection naar binnen lopen, die hebben volgens mij ook nog wel wat linkshandig spul staan.quote:Op zondag 20 april 2008 16:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, idd.. Linkshandige Staggs enzo.
. Ironisch wel dat Stagg wel genoeg LH modellen maakt en winkels die in het assortiment hebben, maar geen Fenders enzo. Zelfs meestal geen Squier. Alsof een LH precision niet zou verkopen.
.
Weet iemand of Richwood linkshandige bassen maakt? De site van hen is al sinds kerst minstens 'under construction'.
Nee, alles is gelijmd. Open maken kan dus niet.quote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef savale het volgende:
Vet ding! tja die potmeters vervangen is op zich niet zo lastig, maar de vraag is meer: hoe kom je er bij? Je kan er niks afschroeven?
en die H&K Warp factory?quote:Op maandag 21 april 2008 10:25 schreef Deansensitized het volgende:
Oh ja, zal vandaag toch echt eens een GFS Crunchy Rails review opnemen
quote:Op maandag 21 april 2008 00:12 schreef webfreak het volgende:
Heb onlangs een electrische Hoyer jazzgitaar gekocht.
Bouwjaar: 1952![]()
![]()
[ link | [url=http://s44.photobucket.com/albums/f13/weaselweasel/th_hoyer_guitar.jpg[/IMG] [/URL] [ [url=http://s44.photobucket.com/albums/f13/weaselweasel/th_hoyer_body.jpg]afbeelding ] [ link | afbeelding ] [/URL] [IMG]http://s44.photobucket.com/albums/f13/weaselweasel/th_hoyer_top.jpg]afbeelding ]
(klik voor vergroting)
Een erg mooi apparaat, al is 't niet meer de jongste. De contacten kraken een beetje, en het signaal valt soms weg. Dus de potmetertjes moeten vervangen worden (wordt nog een heel gedoe). Wat zou een beetje gitaarbouwer voor zo'n klusje vragen?
Verder een paar kleine krasjes hier en daar, maar voor een gitaar die al 56 jaar meegaat mag ik niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is het tegenwoordig niet meer de vraag of ik een snaar breek, maar meer welke ik nu weer zal breken.quote:Op maandag 21 april 2008 13:54 schreef Aresdreams het volgende:
breek tegenwoordig nog amper snaren, sinds ik er rustiger mee om ga...
vroeger (:P) brak ik ze om de haverklap...
Ligt denk ik meer aan je gitaar dan. Als ze steeds bij de brug breken zal er wel ergens een braampje zitten ofzo wat niet echt goed is afgewerkt..quote:Op maandag 21 april 2008 14:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij mij is het tegenwoordig niet meer de vraag of ik een snaar breek, maar meer welke ik nu weer zal breken.
Enne....stalen plectrums zijn niet echt een goed idee, trouwensquote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef brother52 het volgende:
Dan zou het bij beide gitaren moeten zijn maar ik zal er vanavond eens even naar kijken.
Zolang het donderdag maar geen 2x gebeurt want dan heb ik een probleem.
Of had je per ongeluk rechtshandige snaren?quote:Op maandag 21 april 2008 13:06 schreef brother52 het volgende:
Oh, is dat het. En ik maar denken dat mijn snaren verrot waren.
Kan je makkelijk testen ook door er even een watje overheen te halen.quote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef brother52 het volgende:
Dan zou het bij beide gitaren moeten zijn maar ik zal er vanavond eens even naar kijken.
Zolang het donderdag maar geen 2x gebeurt want dan heb ik een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |