SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is het tegenwoordig niet meer de vraag of ik een snaar breek, maar meer welke ik nu weer zal breken.quote:Op maandag 21 april 2008 13:54 schreef Aresdreams het volgende:
breek tegenwoordig nog amper snaren, sinds ik er rustiger mee om ga...
vroeger (:P) brak ik ze om de haverklap...
Ligt denk ik meer aan je gitaar dan. Als ze steeds bij de brug breken zal er wel ergens een braampje zitten ofzo wat niet echt goed is afgewerkt..quote:Op maandag 21 april 2008 14:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij mij is het tegenwoordig niet meer de vraag of ik een snaar breek, maar meer welke ik nu weer zal breken.
Enne....stalen plectrums zijn niet echt een goed idee, trouwensquote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef brother52 het volgende:
Dan zou het bij beide gitaren moeten zijn maar ik zal er vanavond eens even naar kijken.
Zolang het donderdag maar geen 2x gebeurt want dan heb ik een probleem.
Of had je per ongeluk rechtshandige snaren?quote:Op maandag 21 april 2008 13:06 schreef brother52 het volgende:
Oh, is dat het. En ik maar denken dat mijn snaren verrot waren.
Kan je makkelijk testen ook door er even een watje overheen te halen.quote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef brother52 het volgende:
Dan zou het bij beide gitaren moeten zijn maar ik zal er vanavond eens even naar kijken.
Zolang het donderdag maar geen 2x gebeurt want dan heb ik een probleem.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Cool
I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of had je per ongeluk rechtshandige snaren?.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, een niet-zo-gitarige verjaardag voor mij vandaag
quote:Op maandag 21 april 2008 14:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je makkelijk testen ook door er even een watje overheen te halen.
Dat doe je dus zo:
Pak de Ares beet en wrijf ermee over de brug en als er dan iets blijft haken weet je of het fout is [ afbeelding ]
gefeli enzoquote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bonuspuntje als je je lage E breektquote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef brother52 het volgende:![]()
Eerst maar eens kijken wat er vanavond met oefenen gebeurt.
Er kan ingezet worden op welke snaar er vanavond aan gaat.
Proost!quote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat heb ik al eens gehad, daar was ik zelf best van onder de indruk.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:36 schreef Aresdreams het volgende:
*schupt dribbel*
quote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
I knowTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is mij weleens gelukt. Terwijl ik aan het opnemen was. Echt hilarisch.quote:
Alsof je kracht zet bij het poppunk spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga er niet bepaald rustig mee om maar ik breek ook niks
ja =(quote:Op maandag 21 april 2008 18:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alsof je kracht zet bij het poppunk spelen..
Nee hoeft niet, de vorige eigenaar van mijn oude Yamaha gebeurde dat ook heel vaak. Maar sinds ik die gitaar had, gebeurde dat niet met exact dezelfde gitaar en hetzelfde merk en type snaren... Is me ook al eens gebeurd dat de lage E knapte hoor, maar toen zaten ze er al meer dan een half jaar op of zoquote:Op maandag 21 april 2008 14:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt denk ik meer aan je gitaar dan. Als ze steeds bij de brug breken zal er wel ergens een braampje zitten ofzo wat niet echt goed is afgewerkt..
Altijd leuk flink rammen, tot dat ene stukje van je middelvinger net naast je nagel de snaar raakt.quote:Op maandag 21 april 2008 16:32 schreef Deansensitized het volgende:
Ook wel eens de lage e gebroken
Ook maar een keer, maar ging ook echt ruig
Ooit aan gedacht dat je je tone ook verneuckt door je volume terug te draaien ?quote:Op maandag 21 april 2008 20:05 schreef punkjunk het volgende:
whoohoo, me tele mod is gelukt. Ik heb nu voor ieder element een aparte volume pot. Geen tonepots meer voor mij, halve tone is geen pure t0ne.
alleen klopt de aarding nu niet helemaal, maar dat komt met een nieuw element wel weer goed
Dat valt reuzen mee. Maar het idee achter dit alles is dat ik nu op het middenstandje de twee elementen heel mooi kan blenden. Dus de twang van me brug en het warme van me nek. En dit klinkt bloedgeil kan ik je vertellenquote:Op maandag 21 april 2008 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ooit aan gedacht dat je je tone ook verneuckt door je volume terug te draaien ?
Daar geloof ik niets van eigelijkquote:Op maandag 21 april 2008 20:14 schreef Sloggi het volgende:
Als je bij een Tele je volume op 3/4 zet hoor je een tone boost te krijgen. Ik hoor 'm niet, maar ik ben dan ook toondoof.
Clips ?quote:Op maandag 21 april 2008 20:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dat valt reuzen mee. Maar het idee achter dit alles is dat ik nu op het middenstandje de twee elementen heel mooi kan blenden. Dus de twang van me brug en het warme van me nek. En dit klinkt bloedgeil kan ik je vertellen.
Standaard vind ik die middelste positie echt ruk. Klinkt voor de hogere losse noten nog altijd te schel en voor akkoorden juist weer te weinig twangquote:Op maandag 21 april 2008 20:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dat valt reuzen mee. Maar het idee achter dit alles is dat ik nu op het middenstandje de twee elementen heel mooi kan blenden. Dus de twang van me brug en het warme van me nek. En dit klinkt bloedgeil kan ik je vertellen.
Dat ik toondoof ben of dat je een toneboost hoort te krijgen?quote:Op maandag 21 april 2008 20:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van eigelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |