quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
"Euj, wat die Hendrix deed hè, nou hiero..."
[ afbeelding ]
"Yoga for guitarists, vol. 1"quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
"Euj, wat die Hendrix deed hè, nou hiero..."
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik zal het maar toegeven, ik ook.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:40 schreef Aresdreams het volgende:
vroeger dacht ik dat daar ook een speaker zat... maar ja, das wel al zo ongeveer 10 jaar geleden inmiddels
ik had zoiets in me gretsch. was een distortion/overdrive met 5 standen potmeter, klonk wel geinig maar niet me ding.... denk dat het wel tof is om zoiets te hebben met volume boostquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:31 schreef Cynic het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met modboards zoals Guitarfetish die verkoopt? Dat je effecten in je gitaar gebouwd hebt zeg maar. Lijkt mij wel een leuk projectje
ik hoorde van iemand dat die analog delay van gfs wel tof isquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:39 schreef Cynic het volgende:
Een delay ofzo lijkt me eigenlijk wel lollig. Niet dat ik echt nog extra effecten nodig heb, maar goed...
Dan kan ik die mooi tzt in mijn nog af te maken projectje knutselen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:01 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik hoorde van iemand dat die analog delay van gfs wel tof is
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:49 schreef Witchfynder het volgende:
Onze gitarist zegt: "krijg je wel het echte buizengeluid!!!! (letterlijk)".
duh maar het is toch vet om mee te spelen man! ik zou wel graag een fuzz factory in me gitaar willen hebben, en dan maar beetje draaien aan de stab knop om die freaky geluiden te makenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:07 schreef Witchfynder het volgende:
Cynic, zo'n effect heb je nóóit echt nodig..
Of ledjes, zoals Mark Kingquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:01 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil vuurpijlen uit mijn bas kunnen schieten, a la Ace Frehley. Hebben zij dat ook?.
Altijd handig tijdens het oefenen thuisquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:01 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil vuurpijlen uit mijn bas kunnen schieten, a la Ace Frehley. Hebben zij dat ook?.
Wel origineel.quote:
Mwoah, dat inspireert mensen enkel om binnen vuurpijlen af te schieten.quote:of mensen nat kunnen spuiten, als frank zappa![]()
Ik heb wel eens iets van een Fender reverb top gezien met 4x8" speakers.quote:
'slechts' een scharminkelige 6 snarige.quote:
is er voor mij toch 1 te weinigquote:Op woensdag 16 april 2008 00:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
'slechts' een scharminkelige 6 snarige.
Grafisch Lyceum Rotterdam? Gecancled. Iets met te weinig budget!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:24 schreef Witchfynder het volgende:
Dude, wat is er met die gig op het GLR gebeurd? Is bij mij om de hoek en ken meerdere mensen die op die school zitten..
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum Rotterdam? Gecancled. Iets met te weinig budget!
Maar we hebben die dag alweer een nieuwe gig. In de Melkweg!
Niiiice.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum Rotterdam? Gecancled. Iets met te weinig budget!
Maar we hebben die dag alweer een nieuwe gig. In de Melkweg!
Tof, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:28 schreef Metalfreak het volgende:
Cool, kreeg vanmiddag een telefoontje van de hoofdredacteur van het blad Gitarist dat ik 2 kaartjes voor het concert van Down morgenavond in 013, Tilburg heb gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |