wat voor een neck?quote:Op maandag 14 april 2008 19:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik wilde 'm eerst in het zwart met een zwarte slagplaat. Vind ik erg mooi, maar ik heb ook al een zwarte Tele (wel met witte plate), dus da's wel een beetje saai eigenlijk. Ik heb nu drie kleuren gekozen (Olympic White, Sunburst en zwart), en als er wat moois langskomst op eBay in één van die drie kleuren (of een andere toffe kleur waar ik niet aan heb gedacht) dan koop ik die.
Wat voor specs wil je weten behalve de pickups (waar ik nog niet uit ben) en het materiaal?
quote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef GoodGawd het volgende:
Jullie moeten eens gaan Jazzen man
Het is tijd voor jazz!
in het silver is hij prachtig *achterom kijktquote:Op maandag 14 april 2008 17:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wel een andere kleur, geel staat me niet zo mooi
met 7 snaartjes? of 'maar' 6?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
in het silver is hij prachtig *achterom kijkt
Compensatiedrang noemen ze datquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:50 schreef Deansensitized het volgende:
Niet iedereen heeft een 7 snaar fetish Ares.
had jij nog samples kunnen maken van die HK Warp factor?quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:50 schreef Deansensitized het volgende:
Niet iedereen heeft een 7 snaar fetish Ares.
Nee, zal vandaag of morgen even voor je kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
had jij nog samples kunnen maken van die HK Warp factor?
en nee @ metalfreak, ik heb geen compensatie drang nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |