Dean denk ikquote:Op donderdag 17 april 2008 13:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier nog interesse in een Boss DD-3 Delay ?
Grrr, degene waarmee ik zou gaan, heeft net afgebeld...quote:
in the 7th day of juli, de eerste paar overdub noten, volgens mij speel je dat door heel snel op je whammy bar the drukken tijdens het spelen van een noot.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:48 schreef Cynic het volgende:
Daar zitten nog best aardige solo's in anders...
IK weet trouwens niet welke trucjes je bedoelt, waar zitten die in dat nummer?
Ah okay, ik dacht dat je het nummer zelf bedoelde. Kon daar al geen whammy trucjes in vindenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:00 schreef Under_Score het volgende:
[..]
in the 7th day of juli, de eerste paar overdub noten, volgens mij speel je dat door heel snel op je whammy bar the drukken tijdens het spelen van een noot.
het zit ook aan het eind van de eerste solo, vlak voordat diamond i found zingt.
Ja.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:45 schreef punkjunk het volgende:
Er mist alleen nog een kabel van de switch naar een potmeter-kapje als aarding. Kan het hier aan liggen dat ie t niet doet?
Wil je niet zo vloeken hier?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:54 schreef GoodGawd het volgende:
Zitten er hier trouwens nog meer Conservatorium luit?
Wa kos da?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier nog interesse in een Boss DD-3 Delay ?
Toch netjes van Philquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:09 schreef Metalfreak het volgende:
Down
"This one is dedicated to Dimebag Darrel"
Stuur maar op dan! Ik zal foto's maken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 03:03 schreef Dribbel_ het volgende:
owja en die homo op marktplaats die me net 25 euro heeft gebodendie krijgt 80 euro toe als die em opvreet
Oe balen dat ik vanavond zelf moet spelenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:10 schreef brother52 het volgende:
Voor de liefhebbers, we hebben nog kaartjes over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |