quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
eucie loves ya'll
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
Warme chocolademelkquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:37 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor meer thee!
Ik zat te denken aan een glas rode wijn, zo een zware hebben we nog openstaan, maar dat vind ik wel erg alcoholistisch van mezelf dus daar wacht ik nog maar meequote:
Ach het kan best. Heb net ook thee met rum opquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een glas rode wijn, zo een zware hebben we nog openstaan, maar dat vind ik wel erg alcoholistisch van mezelf dus daar wacht ik nog maar mee
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach het kan best. Heb net ook thee met rum op
Ik ook!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]nee ik heb net braaf weer een grote kop thee ingeschonken... zonder rum want rum is niet zo lekker vind ik
de wijn moet nog even wachten. (oh that reminds me; geen rode wijn drinken zaterdag tijdens het diner met manliefs werk(krijg altijd van die enorm rooie wangen ervan... net of ik helemaal teut ben
)
ja vind Rtificial ookquote:
Volgens mij wel..Met zo'n magnetron-kap erover, of anders met een beetje water erbij.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ook!
Hoe kun je cous cous het beste opwarmen? Heb nog een kliekje staan dat ik vanavond eigenlijk wel wil eten, maar weet niet zo goed hoe ik het warm krijg! Gewoon in de magnetron?
Maar het ziet er zoquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja vind Rtificial ookmaar ik ben zo een doos die graag goed wil overkomen dus vooral niet wil dat mensen denken dat...
nou ja; onzekerwijvengedoe dus
Ach met een lekkere gekoelde (erg belangrijk) rode port voor het eten behaal ik hetzelfde resultaat maar dan net wat beschaafder dus... wie weetquote:
Ruilen? Zit nog steeds te bibberen hier...quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is hier overigens bokke warm. Staan in een klein hok 8 computers aan. Dat geeft me een warmte af. Zit hier in m'n shirtje.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga zo weer lekker een stuk fietsen. Kom ik daarna ook weer klagen dat het koud is.
Hoezee! Morgen goede vrijdag, dan zal het wel rustig zijn. Op stage oko wel, denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook een lidl aldi of action in de buurt
Het begint uit te sterven hier
Alledrie in de buurt! (en frequent bezocht door mij, hihi).quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook een lidl aldi of action in de buurt
Het begint uit te sterven hier
Hier ook een snelle pastahap vandaag (spaghetti met spek/knof/ui/champ/room/kaas). Man heeft avonddienst vandaag en dan eten dochter en ik met bord op schoot voor de tv .....quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lidl, Aldi, Action, we hebben het hier allemaal in Arnhem
en net terug thuis van het sporten, en ga straks even een snelle pasta hap in elkaar flansen met als voorafje een probeersel bladerdeeghapje...als 't lekker is dan neem ik die ook mee zaterdag
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:33 schreef AKnynke het volgende:
Ik eet zo snel m'n couscous van dinsdag op..en heb dan rijles.
Daarna nog werken (Word hopelijk bij het werk afgezet)!
@ Lein: je hoeft geen boodschappen meer te doen voor D_H en mij, doen we op weg naar jou toe zaterdag! We hadden nog wat moeite een boodschappenlijstje te coordineren..
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zeikendnat en koud en en en en envan dat kleine stukkie fietsen van trein naar huus.
Lekker warm stoken, huispakkie aan, warm vest, cocoooooon avondje![]()
Valt toch wel mee, golfer?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:22 schreef golfer het volgende:
Zo, weer thuis na een druk dagje.
Jullie hebben weer flink je best gedaan vandaag, qua slowchatten.
Geen idee wat er aan de hand is met hun. Ik hoop ze binnenkort wel weer hier te zien.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik mis SOL en CNK eigenlijk... Komen ze nog terug?
Ik ook ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee wat er aan de hand is met hun. Ik hoop ze binnenkort wel weer hier te zien.
Gelijk heb je Tezz! Zet gewoon de CV een tikkie hoger en prop een oude krant in de haard, voor het effectquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:43 schreef Tezz het volgende:
FOK! is t-r-a-a-g............
Hier is het ook koud en nat en vies. Ik ben gelukkig met de auto naar het werk geweest vandaag, maar vanmiddag moest ik Bente uit school halen en vervolgens naar de kleuterdans brengen en halen. Allemaal piepkleine stukjes op de fiets, maar uiteindelijk dus wel drie keer natgeregend!
Ik zit nu lekker frisgedouched in mijn huispakje (jaja) achter de pc. Ik wil de openhaard eigenlijk aandoen, maar het hout ligt buiten in het hok en het storm hier inmiddels. Now Way dat ik dus naar buiten ga om hout te halen he.....
Er lag hier binnen nog 1 blok en dat heb ik aangemaakt. Maar niet zo slim, want nu moet ik dus toch naar buiten om hout bij te halen. Het punt is dat de haard dus nu zo goed als uit is en de thermostaat springt dus niet aan. De warmte blijft vrij lang hangen in huis maar qua gevoelstemperatuur is het nu heeeeeeel koud. Ik kruip maar onder mijn dekentje zometeen denk ik.......quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelijk heb je Tezz! Zet gewoon de CV een tikkie hoger en prop een oude krant in de haard, voor het effect
Heh lekker, thee. Goed ideequote:Op donderdag 20 maart 2008 20:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ok! Ik had het ook koud!
Ik had het hele eind onwijze tegenwind en het regende nogal hard.Ik ben thuis gelijk onder de douche gestapt. En nu ben ik weer warm.
* Liejannuh pakt nog een kop thee.
Hey, daar ben je weer.quote:
Ik vind jongens vaak stom en dan weer niet en dan weer wel en dan niet en wel... en dat mag want ik ben een vrouw dus ik mag 100 x per uur van gedachten veranderenquote:
Idd! En je mag ook heel erg onredelijk en lullig en gemeen doen af en toe.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik vind jongens vaak stom en dan weer niet en dan weer wel en dan niet en wel... en dat mag want ik ben een vrouw dus ik mag 100 x per uur van gedachten veranderen
En de jongens die dat niet snappen, zijn stomquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Idd! En je mag ook heel erg onredelijk en lullig en gemeen doen af en toe.Want je bent een vrouw en dat hoort er gewoon bij.
Met andere woorden.......?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:13 schreef SiGNe het volgende:
klein prikje..
als mannen het proberen gaan vrouwen zielig en verdrietig doen waardoor wij ons weer klote voelen..
ook daar komen mannen niet mee weg
Je kunt altijd nog de nieuwe single vanquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een saaiigheid hier, jongens. Komop, vermaak mij, ik ben suffe dingen aan het doen
Mijn essay op het examen Nederlands droeg de fraaie titel 'De man, het zwakke geslacht'quote:
Je wilde zeggen dat "jullie vrouwen" niet gewoon een pact hebben gesloten en onder een hoedje samen werken?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn essay op het examen Nederlands droeg de fraaie titel 'De man, het zwakke geslacht'Geen idee meer wat ik allemaal heb opgeschreven.
Daar hebben we elkaar niet eens voor nodig.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat "jullie vrouwen" niet gewoon een pact hebben gesloten en onder een hoedje samen werken?
Zeg, 't is al even geleden, hoorquote:
Nee; je moet dan zo'n plastic clipje erbij kopen en het op je veters klikken. Ziet er stom uit, maar alla, het is wel echt ontzettend kek om zo'n Nike-juffrouw op je iPodje te hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef AKnynke het volgende:
Trouwens, CF: ik heb er over gelezen, maar ik heb geen nike schoenen, maakt dat uit?
Praat ze dan ook tegen je? Net zoals Effy (of hoe ze mag heten?)...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee; je moet dan zo'n plastic clipje erbij kopen en het op je veters klikken. Ziet er stom uit, maar alla, het is wel echt ontzettend kek om zo'n Nike-juffrouw op je iPodje te hebben
Evy? Neuh, da's echt een podcast. Deze dame vertelt je aan het einde van je rondje dat je nu echt een record hebt gebrokenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Praat ze dan ook tegen je? Net zoals Effy (of hoe ze mag heten?)...
Ik ben er ook erg blij mee....veel toffe dingen! Zo ga ik morge in de trein naar huis Greys Anatomy kijken1
Valt wel mee. Het chipje is 30 euro, de clip iets van een tientje.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:01 schreef AKnynke het volgende:
oeh, dat is wel tof. vrij duur denk ik? (geen zin om te googelen!)
Dat valt mee idd!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het chipje is 30 euro, de clip iets van een tientje.
Als je wilt, mag je de mijne wel een tijdje gebruiken, ik kan voorlopig toch niet echt hardlopen...
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:08 schreef Euc- het volgende:
Straks poging 2 om kleren te kopen, hopelijk komen we dit keer wel in een winkel
Te vaak gevoerdquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:43 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb vandaag geroep dat ik een anti-feminist ben!
Om de discussie maar even op gang te brengen
Nou.. uuhmm.. we waren naar de mediamarkt geweest, en het was daar al vet druk, erg slecht weer, regen, koude wind etc etc, dus we zijn maar snel terug naar de warmte van haar.. appartementje gegaanquote:
Afspraak gemaakt met de orthopeed, vandaag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat valt mee idd!
Dat zou wel heel erg tof zijn! Hoe staat het met de knieen? (het waren toch de knieen?)
You've got yourself a deal! Knieen zijn zo kut he!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Afspraak gemaakt met de orthopeed, vandaag.
Nou weet je, neem ik hem zaterdag mee. Kun je t een paar weken proberen; vind je 't niets, dan stuur je m gewoon terug, ben je enthousiast, dan zoek ik even de bonnetjes voor je op en maak je pieken over. Ofzo.
Dat is wel erg tof ja!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik hoop dat het meniscusleed wel meevalt, stiekem.
Chipje is echt cool, ik heb m nu dus precies 1 keer gebruiktmaar je kunt op de website van nike grafiekjes bekijken van je snelheid enzo...
* ColdFeet is verzot op grafiekjes en getalletjes
geeft niet, ik ben altijd erg vergevingsgezindquote:
Holbewonerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nou.. uuhmm.. we waren naar de mediamarkt geweest, en het was daar al vet druk, erg slecht weer, regen, koude wind etc etc, dus we zijn maar snel terug naar de warmte van haar.. appartementje gegaan
Misschien kun je beter homo wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
Er zit toch wel een erg leuk meisje bij mij op toneel, en ik dacht dat ik ietwat spanning tussen ons opmerkte vandaag.
Maargoed, ik ben ook met een lesbienne op een date geweest, dus ik zou mezelf niet vertrouwen.
Niet, turkse moslimtjiks doen alleen anaal, want zo blijven ze maagd tot het huwelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, en ze is erg katholiek.
Deden die het nou niet, of alleen anaal?
Aw, crap.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
Niet, turkse moslimtjiks doen alleen anaal, want zo blijven ze maagd tot het huwelijk
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aw, crap.
Jouw tjik, waar komt die vandaan, behalve uit Breezerland?
balen.. zelf niets?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo goedemorgen! Slecht begin van de dag, vanmorgen reed er iemand tegen mn achterbumper aanNiet mijn schuld gelukkig, maar wel veel gedoe om te regelen... *zucht*
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:31 schreef AKnynke het volgende:
He bah Lein, dat is kut! Hoe is het met het peerd?
Ik ben ook weer wakker. Even snel aan het werk voordat ik zo in de trein richting het ooooooosten stap..
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:17 schreef Faithy het volgende:
[..]
balen.. zelf niets?
succes met de afhandeling enzo
Zullen we ons morgen laten verzorgen door broeder baklavaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik heb weer meer last van mn nek erbij nu. Maar dat viel te verwachten natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zullen we ons morgen laten verzorgen door broeder baklava
bikk0lquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:54 schreef Liejannuh het volgende:
Wish me luck! Ik ga even een rondje rennen.
5 minuten geleden hagelde het echt enorm hier en de buienradar voorspelt ook niet veel goeds, maar ik ga het wel doen.
Gelukkig wel!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Succes!!!
Kun jij douchen op je werk ofzo? Ik neem aan dat je niet bezweet weer aan het werk gaat.
Het ruikt hier naar ontsmettingsmiddelquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:45 schreef DarkElf het volgende:
het ruikt hier aangenaamBen benieuwd hoe soeppie wordt.
Waar werk jij dan? Wel relaxt een douche op je werk...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gelukkig wel!Anders had ik nu doorweekt en ijskoud achter mn pc gezeten.
Heb slechts regen, hagel en natte sneeuw over me heen gekregen.![]()
Maar toch was het lekker.
Ik ben ambtenaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waar werk jij dan? Wel relaxt een douche op je werk...
Ja iniderdaad. Die stomme trut achter me kon én niet rijden, én niet uitkijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
morguh! vandaag vrij dus voor het eerst sinds tijden weer eens echt uitgeslapen.
Lein, balenis altijd veel gedoe.
Lijkt me ideaal! Goede afleding, even een rondje rennen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar.![]()
Maar volgens mij heb je in heel veel kantoren kleed en doucheruimtes.
Ja sorry, ik ben ook gewoon saaiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:52 schreef Tezz het volgende:
Ja het is echt stilletjes.............hier thuis ook trouwens. Ik ben uit verveling the taste of life filmpjes aan het kijken, kun je nagaan....
We zijn allemaal aan het voorbereiden voor de meet van morgen, sorryquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:52 schreef Tezz het volgende:
Ja het is echt stilletjes...........
Ja dat gedoe in antwerpen en nog een mini-mini-minimeet ergens..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben ook gewoon saai
Euc-, er zijn al meer SC-meets geweest hoor. Alleen was jij daar niet bij
ik ben bang dat je morgen een heel teleurgesteld golfertje bent als je ziet waar ik mee aan kom zettenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:04 schreef golfer het volgende:
Iedereen heeft gewoon de hele avond alvast in de keuken gestaan natuurlijk om alle bijzondere hapjes voor morgen voor te bereiden.
ergens?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja dat gedoe in antwerpen en nog een mini-mini-minimeet ergens..
Alweer mr CF, bedoel je?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
ik ben bang dat je morgen een heel teleurgesteld golfertje bent als je ziet waar ik mee aan kom zetten
Nee, ik weet al hoe die afloopt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:14 schreef Tezz het volgende:
Heerlijk een avondje kokkerellen dus voor de meesten! Nou dat is toch ook fijn! En Titanic is op tv, iedereen aan het kijken wellicht?
Mr.CF is haske tofquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Net wat ik zeg. Zonder Mr CF geen meet
Ja mijn man had de illusie dat ik lekker knus met hem op de bank Titanic ging kijken, maar ik heb die (overigens prachtige) film al zes keer gezien ondertussen...........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Het schip zinktquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:14 schreef Tezz het volgende:
Heerlijk een avondje kokkerellen dus voor de meesten! Nou dat is toch ook fijn! En Titanic is op tv, iedereen aan het kijken wellicht?
Kom zo ook ff op msn als je wilquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:15 schreef beunkster het volgende:
Ik ben Barton Fink aan het kijken, van de Coen Brothers.
Begin van de avond het laatste stukje van Blood Simple gekeken, ook een goeie film
Als deze afgelopen is, denk ik dat ik The Big Lebowski er maar eens in doe dan
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja mijn man had de illusie dat ik lekker knus met hem op de bank Titanic ging kijken, maar ik heb die (overigens prachtige) film al zes keer gezien ondertussen...........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achteraf begrijp je niet waar al die ophef om was, eigenlijk is het een misselijkmakend zoet verhaal.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik vond hem prachtig in al zijn zoetsappigheid. Heerlijke wegdroomfilm.......ondanks of zelfs dankzij alle cliche's.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achteraf begrijp je niet waar al die ophef om was, eigenlijk is het een misselijkmakend zoet verhaal.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Ben er NU opquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:17 schreef Isabeau het volgende:
Nog mensen wakker? Ik nog wel (joh)
Nee hoor, wát ik ook deed, probeerde, ook qua werk/studie, het IS zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik geloof dat ik van nature een nachtdier ben. Of mijn ritme is gewoon verschoven.
Lekker in al die paadrukte! Gelukkig heb ik alles al binnen......brood bak ik gewoon zelf vers en de rest wat ik heb is afbak of home-made. Lekker makkelijk dus en enigszins de stress kunnen ontlopen in de winkels! (hoewel gistermorgen om half negen bij de AH leek het wel voor niks, zo druk, maar goed)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zijn aan het klooien Tezz!
Ik zag een half uur geleden alle tekst in het lichtgrijs. Beetje vaag. Zal wel weer een update zijn.
Nu even boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:05 schreef latislos het volgende:mogguh
de schone slaapster ligt nog te tukken
De mijne ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:05 schreef latislos het volgende:mogguh
de schone slaapster ligt nog te tukken
nah, dat denk ik niet, maar laten we voor de zekerheid vanavond maar goed oplettenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De mijne ook
Moeten we daar iets achter zoeken denk je?
Hoi mr CF![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:32 schreef latislos het volgende:
nah, dat denk ik niet, maar laten we voor de zekerheid vanavond maar goed opletten
Niet echt vergelijkbaar helaasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Even een vraag, misschien weten jullie het wel. Op de BBC zijn er een aatnal goede kookprogramma's, maar zijn die er ook op nederlandse tv
Het was na 5en toen ik de compu afsloot, jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:11 schreef latislos het volgende:
Geen idee hoe laat ze het heeft gemaakt, later dan 2:28 iig, volgens fok
Ze was bijna klaar toen ik ging maffen zei ze...
Je kunt op de website van BBC-food wel heel veel filmjes bekijken van dat soort programma's. Heeft iets te maken met je proxy-instellingen ofzo. Maar hoe dat moet? Geen idee.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
Jammer wel. Dingen als "Take on the take-away", Saturday kitchen, etc zijn wel heel leuk om te zien
Maar is het wel af?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het was na 5en toen ik de compu afsloot, ja
Oeh, koffieRennen, Mr CF
Neem je ze nieteens mee ter beoordeling van onsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, zo goed als, Lianne. NOg evem doorlezen en de laatste dingtejes wijzigen, dan gooi ik ze op de mail.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, zo goed als, Lianne. NOg evem doorlezen en de laatste dingtejes wijzigen, dan gooi ik ze op de mail.
Mooi!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, ik betwijfel of het literaire gehalte hoog genoeg is om er aan tafel uit voor te dragenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neem je ze nieteens mee ter beoordeling van ons![]()
Mogguh CF, golfer slaapt nog
Die hebben er wel een heel mooie site voor gemaakt ja. Kunnen ze hier nog wat van leren.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kunt op de website van BBC-food wel heel veel filmjes bekijken van dat soort programma's. Heeft iets te maken met je proxy-instellingen ofzo. Maar hoe dat moet? Geen idee.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:03 schreef Liejannuh het volgende:
Zo, route opgeschreven, telefoonnummer opgeschreven, ik ga mn tanden poetsen en rennen!
Tot later!
Nietus.quote:
Jij ook veel plezerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:56 schreef DarkElf het volgende:
hellow beebs, allemaal veel plezier vanavond!
we gaan bij de Harmonie eten in Rotterdam jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij ook veel plezerje ging toch naar Rotterdam ofzo?
We zullen op je proosten vanavond DE, op de grote afwezigequote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:01 schreef DarkElf het volgende:
we gaan bij de Harmonie eten in Rotterdam ja
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:23 schreef SHE het volgende:
Ik mag eindelijk achterover leunen en me laten verwennen![]()
Ja het was inderdaad behoorlijk eng in de supermarkt............Vreselijk! Maarre, de IKEA rond deze dagen is nog veeeeeeeeeeel enger hoor!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:23 schreef SHE het volgende:
Wat is Pasen toch eng. Hebberige, graaiende mensen die mijn altijd zo rustige AH overvallen met hun boodschappen karretjes.
Ik werd er bang van!
Voor mijn geen paas-stress. Voor het eerst in 10 jaar hoef ik nul, nul te doen. Ik mag eindelijk achterover leunen en me laten verwennen![]()
Zo eerst maar eens op zoek naar de eieren van mijn vent en dan lekker burgerlijk naar de Ikea![]()
Wat is uw paasplezier?
Moet ik je ff oppikken?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:47 schreef Tezz het volgende:
Trouwens, allemaal heel veel plezier op de meet vanavond! Errug gezellig wordt het, ik weet het zeker!
Hihi, ik heb tot gisteravond toe nog zitten twijfelen om toch te komen, maar neeeeeeeee volgende keer maar. Ik moet trouwens weg vanavond en morgen krijg ik acht mensen op de brunch dus ik heb nog genoeg te doen.quote:
Oooh, anders komen steer en ik vannacht wel ff langs voor een mini-mini-meetquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihi, ik heb tot gisteravond toe nog zitten twijfelen om toch te komen, maar neeeeeeeee volgende keer maar. Ik moet trouwens weg vanavond en morgen krijg ik acht mensen op de brunch dus ik heb nog genoeg te doen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oooh, anders komen steer en ik vannacht wel ff langs voor een mini-mini-meet
Wat ben je toch een lekkere braboquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihi, ook gezellig! Mijn man is vannacht waarschijnlijk toch dronken (feestje straks) dus ik wil best wat eitjes bakken voor jullie! Moeten jullie wel tot morgenvroeg blijven en mij helpen met mijn brunch! En om 11 uur weer opgezout zijn....
Ja, is maar 10 minuutjes rijden van hier.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oooh, anders komen steer en ik vannacht wel ff langs voor een mini-mini-meet
Ik ga nu maar eens, tijd zat toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, is maar 10 minuutjes rijden van hier.
Hee Euc, moet je niet vertrekken inmiddels?
Beloofd is bleoofd!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekkere braboVolgende keer als ik in eindhoven ben, kom ik een bakkie doen bij je
Ik zal in gedachten op jullie proostenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zullen op je proosten vanavond DE, op de grote afwezige![]()
Eet smakelijk!
Tis een schatje! Mocht jij niet mee??quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef latislos het volgende:
[..]
Dikke zoen van CF
...die nu vertrekt
Die zul je moeten gaan missen, wan ze is al naar ons mandje toe en ik duik er nu ook achteraan.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:44 schreef borisz het volgende:
Ik geef de barsleutels aan bloes zodat zij de bar kan bewaken.
Al wil ik wel een nachtzoen van bloes
Truste
hoe moet ik dan slapen ?quote:Op zondag 23 maart 2008 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zul je moeten gaan missen, wan ze is al naar ons mandje toe en ik duik er nu ook achteraan.
Jij bedankt gekkiequote:Op zondag 23 maart 2008 09:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen! Alles is opgeruimd hier, de eerste logee staat al onder de douche. Zometeen even een lekkere brunch organiseren
Ohja.het was super gezellig!!
Lieve dames en heren, hardstikke bedankt voor deze 'WOW'-ervaring
![]()
Daar hebben we het nog niet eens over gehad gisterenquote:Op zondag 23 maart 2008 12:54 schreef Euc- het volgende:
Ohja, had ik al verteld dat ik nu officieel een vriendinnetje heb?Nee? Bij deze
![]()
De controle begon gisteren al, dus voor je het weet zit je onder de plak.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:54 schreef Euc- het volgende:
Ohja, had ik al verteld dat ik nu officieel een vriendinnetje heb?Nee? Bij deze
![]()
Ja.. achquote:Op zondag 23 maart 2008 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Witte Pasen
Euc, gefeliciteerd! Waarom hebben we je er gisteren niet over gehoord
Heeft er nog iemand een recept voor lenteuitjessoep?
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bedankt gekkie![]()
![]()
Schrokken je ouders niet van het verbouwde huis, of was het alweer een beetje in normale staat teruggebracht?
Wij hadden vrijdag zogoed als alle boodschappen al gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:23 schreef SHE het volgende:
Wat is Pasen toch eng. Hebberige, graaiende mensen die mijn altijd zo rustige AH overvallen met hun boodschappen karretjes.
Ik werd er bang van!
Voor mijn geen paas-stress. Voor het eerst in 10 jaar hoef ik nul, nul te doen. Ik mag eindelijk achterover leunen en me laten verwennen![]()
Zo eerst maar eens op zoek naar de eieren van mijn vent en dan lekker burgerlijk naar de Ikea![]()
Wat is uw paasplezier?
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Net een heerlijke strandwandeling gemaakt met D_H en Nynke, was super gezellig, en ijskoud in de sneeuw, hagel en regen
We wilden nog bellen, maar we hadden geen telefoonnummerquote:Op zondag 23 maart 2008 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij maar wachten, broodjes die koud werden, sinaasappelsap die warm werd.
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:09 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was even heerlijk een uurtje samen in bad dobberen.
Mijn naam was opeens Emiel.
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Had met dan gebeld, Isa! Ik dacht nog aan je
Ik was gewoon moe en chagrijnigquote:Op zondag 23 maart 2008 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Isa, je lag er zo lekker bij gister op je vette boy
Na die massage van DH?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was gewoon moe en chagrijnigIk werd pas na 12'en echt wakker
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:18 schreef MissHobje het volgende:
het was leuk lees ik goed zo grijns! ik vermaak me ook prima met kamperen. echt lachen die sneeuw buien, blijft alleen niet liggen overdag. verder f wennen aan dat fok mobiel. lees morgen alle verslagen dooR! grtz hobbel
Ik was ook heel erg gecharmeerd van jou.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, ik vind je echt een onwijs leuke en lieve vent
'Normaal' ben ik niet zo stressig en een stuk vriendelijker hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was ook heel erg gecharmeerd van jou.
Ach, het viel toch best mee uiteindelijk? Op sommige momentenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Normaal' ben ik niet zo stressig en een stuk vriendelijker hoor
Euc gefeliciteerd met Miss Italiequote:Op zondag 23 maart 2008 16:33 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach, het viel toch best mee uiteindelijk? Op sommige momenten
dankquote:
Je bent anders bestquote:Op zondag 23 maart 2008 16:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Normaal' ben ik niet zo stressig en een stuk vriendelijker hoor
Mr.Rebound2 !?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent anders bestals je stressig en lomp bent hoor.
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent anders bestals je stressig en lomp bent hoor.
Nee, ik val niet zo op Limburgse mannen. Maar toch lief van je aangeboden Euc.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik val niet zo op Limburgse mannen. Maar toch lief van je aangeboden Euc.
Wat is dat met eucs pookje Steerquote:Op zondag 23 maart 2008 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
De versnellingspook in je auto is jouw Mr. Rebound!
Het kan in de rondte draaien en het trilt als je er hard mee gaat.quote:
Daar is ie weerquote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef MrRebound het volgende:
Ik hoorde je vorige week niet klagen hoor
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef MrRebound het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef MrRebound het volgende:
Loungen met de paasdagen is zwaar okquote:Op zondag 23 maart 2008 17:27 schreef DarkElf het volgende:
hellowhier de ultieme eerste paasdag gehad; namelijk geen moer uitgevoerd samen en lekker geluierd
..
Morgen uitgebreid koken (Claudia Roden) en vanavond lekker makkelijk... maar zo eerst eens borrelen
Zeker in de top 3 leukste mannen gisteravondquote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Steer, ik vind je echt een onwijs leuke en lieve vent
Mogen we raden?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeker in de top 3 leukste mannen gisteravond(en nee, die andere 2 ga ik nu echt niet meer noemen
)
Er moet altijd iemand de minst leuke zijn, toch?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Er waren toch helemaal geen niet leuke mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |