Idd! En je mag ook heel erg onredelijk en lullig en gemeen doen af en toe.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik vind jongens vaak stom en dan weer niet en dan weer wel en dan niet en wel... en dat mag want ik ben een vrouw dus ik mag 100 x per uur van gedachten veranderen
En de jongens die dat niet snappen, zijn stomquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Idd! En je mag ook heel erg onredelijk en lullig en gemeen doen af en toe.Want je bent een vrouw en dat hoort er gewoon bij.
Met andere woorden.......?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:13 schreef SiGNe het volgende:
klein prikje..
als mannen het proberen gaan vrouwen zielig en verdrietig doen waardoor wij ons weer klote voelen..
ook daar komen mannen niet mee weg
Je kunt altijd nog de nieuwe single vanquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een saaiigheid hier, jongens. Komop, vermaak mij, ik ben suffe dingen aan het doen
Mijn essay op het examen Nederlands droeg de fraaie titel 'De man, het zwakke geslacht'quote:
Je wilde zeggen dat "jullie vrouwen" niet gewoon een pact hebben gesloten en onder een hoedje samen werken?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn essay op het examen Nederlands droeg de fraaie titel 'De man, het zwakke geslacht'Geen idee meer wat ik allemaal heb opgeschreven.
Daar hebben we elkaar niet eens voor nodig.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat "jullie vrouwen" niet gewoon een pact hebben gesloten en onder een hoedje samen werken?
Zeg, 't is al even geleden, hoorquote:
Nee; je moet dan zo'n plastic clipje erbij kopen en het op je veters klikken. Ziet er stom uit, maar alla, het is wel echt ontzettend kek om zo'n Nike-juffrouw op je iPodje te hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef AKnynke het volgende:
Trouwens, CF: ik heb er over gelezen, maar ik heb geen nike schoenen, maakt dat uit?
Praat ze dan ook tegen je? Net zoals Effy (of hoe ze mag heten?)...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee; je moet dan zo'n plastic clipje erbij kopen en het op je veters klikken. Ziet er stom uit, maar alla, het is wel echt ontzettend kek om zo'n Nike-juffrouw op je iPodje te hebben
Evy? Neuh, da's echt een podcast. Deze dame vertelt je aan het einde van je rondje dat je nu echt een record hebt gebrokenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Praat ze dan ook tegen je? Net zoals Effy (of hoe ze mag heten?)...
Ik ben er ook erg blij mee....veel toffe dingen! Zo ga ik morge in de trein naar huis Greys Anatomy kijken1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |