quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik vond hem prachtig in al zijn zoetsappigheid. Heerlijke wegdroomfilm.......ondanks of zelfs dankzij alle cliche's.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achteraf begrijp je niet waar al die ophef om was, eigenlijk is het een misselijkmakend zoet verhaal.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Ben er NU opquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:17 schreef Isabeau het volgende:
Nog mensen wakker? Ik nog wel (joh)
Nee hoor, wát ik ook deed, probeerde, ook qua werk/studie, het IS zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik geloof dat ik van nature een nachtdier ben. Of mijn ritme is gewoon verschoven.
Lekker in al die paadrukte! Gelukkig heb ik alles al binnen......brood bak ik gewoon zelf vers en de rest wat ik heb is afbak of home-made. Lekker makkelijk dus en enigszins de stress kunnen ontlopen in de winkels! (hoewel gistermorgen om half negen bij de AH leek het wel voor niks, zo druk, maar goed)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zijn aan het klooien Tezz!
Ik zag een half uur geleden alle tekst in het lichtgrijs. Beetje vaag. Zal wel weer een update zijn.
Nu even boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:05 schreef latislos het volgende:mogguh
de schone slaapster ligt nog te tukken
De mijne ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:05 schreef latislos het volgende:mogguh
de schone slaapster ligt nog te tukken
nah, dat denk ik niet, maar laten we voor de zekerheid vanavond maar goed oplettenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De mijne ook
Moeten we daar iets achter zoeken denk je?
Hoi mr CF![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:32 schreef latislos het volgende:
nah, dat denk ik niet, maar laten we voor de zekerheid vanavond maar goed opletten
Niet echt vergelijkbaar helaasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Even een vraag, misschien weten jullie het wel. Op de BBC zijn er een aatnal goede kookprogramma's, maar zijn die er ook op nederlandse tv
Het was na 5en toen ik de compu afsloot, jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:11 schreef latislos het volgende:
Geen idee hoe laat ze het heeft gemaakt, later dan 2:28 iig, volgens fok
Ze was bijna klaar toen ik ging maffen zei ze...
Je kunt op de website van BBC-food wel heel veel filmjes bekijken van dat soort programma's. Heeft iets te maken met je proxy-instellingen ofzo. Maar hoe dat moet? Geen idee.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
Jammer wel. Dingen als "Take on the take-away", Saturday kitchen, etc zijn wel heel leuk om te zien
Maar is het wel af?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het was na 5en toen ik de compu afsloot, ja
Oeh, koffieRennen, Mr CF
Neem je ze nieteens mee ter beoordeling van onsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, zo goed als, Lianne. NOg evem doorlezen en de laatste dingtejes wijzigen, dan gooi ik ze op de mail.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, zo goed als, Lianne. NOg evem doorlezen en de laatste dingtejes wijzigen, dan gooi ik ze op de mail.
Mooi!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, ik betwijfel of het literaire gehalte hoog genoeg is om er aan tafel uit voor te dragenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neem je ze nieteens mee ter beoordeling van ons![]()
Mogguh CF, golfer slaapt nog
Die hebben er wel een heel mooie site voor gemaakt ja. Kunnen ze hier nog wat van leren.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kunt op de website van BBC-food wel heel veel filmjes bekijken van dat soort programma's. Heeft iets te maken met je proxy-instellingen ofzo. Maar hoe dat moet? Geen idee.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:03 schreef Liejannuh het volgende:
Zo, route opgeschreven, telefoonnummer opgeschreven, ik ga mn tanden poetsen en rennen!
Tot later!
Nietus.quote:
Jij ook veel plezerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:56 schreef DarkElf het volgende:
hellow beebs, allemaal veel plezier vanavond!
we gaan bij de Harmonie eten in Rotterdam jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij ook veel plezerje ging toch naar Rotterdam ofzo?
We zullen op je proosten vanavond DE, op de grote afwezigequote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:01 schreef DarkElf het volgende:
we gaan bij de Harmonie eten in Rotterdam ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |