quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:23 schreef SHE het volgende:
Ik mag eindelijk achterover leunen en me laten verwennen![]()
Ja het was inderdaad behoorlijk eng in de supermarkt............Vreselijk! Maarre, de IKEA rond deze dagen is nog veeeeeeeeeeel enger hoor!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:23 schreef SHE het volgende:
Wat is Pasen toch eng. Hebberige, graaiende mensen die mijn altijd zo rustige AH overvallen met hun boodschappen karretjes.
Ik werd er bang van!
Voor mijn geen paas-stress. Voor het eerst in 10 jaar hoef ik nul, nul te doen. Ik mag eindelijk achterover leunen en me laten verwennen![]()
Zo eerst maar eens op zoek naar de eieren van mijn vent en dan lekker burgerlijk naar de Ikea![]()
Wat is uw paasplezier?
Moet ik je ff oppikken?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:47 schreef Tezz het volgende:
Trouwens, allemaal heel veel plezier op de meet vanavond! Errug gezellig wordt het, ik weet het zeker!
Hihi, ik heb tot gisteravond toe nog zitten twijfelen om toch te komen, maar neeeeeeeee volgende keer maar. Ik moet trouwens weg vanavond en morgen krijg ik acht mensen op de brunch dus ik heb nog genoeg te doen.quote:
Oooh, anders komen steer en ik vannacht wel ff langs voor een mini-mini-meetquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihi, ik heb tot gisteravond toe nog zitten twijfelen om toch te komen, maar neeeeeeeee volgende keer maar. Ik moet trouwens weg vanavond en morgen krijg ik acht mensen op de brunch dus ik heb nog genoeg te doen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oooh, anders komen steer en ik vannacht wel ff langs voor een mini-mini-meet
Wat ben je toch een lekkere braboquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihi, ook gezellig! Mijn man is vannacht waarschijnlijk toch dronken (feestje straks) dus ik wil best wat eitjes bakken voor jullie! Moeten jullie wel tot morgenvroeg blijven en mij helpen met mijn brunch! En om 11 uur weer opgezout zijn....
Ja, is maar 10 minuutjes rijden van hier.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oooh, anders komen steer en ik vannacht wel ff langs voor een mini-mini-meet
Ik ga nu maar eens, tijd zat toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, is maar 10 minuutjes rijden van hier.
Hee Euc, moet je niet vertrekken inmiddels?
Beloofd is bleoofd!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekkere braboVolgende keer als ik in eindhoven ben, kom ik een bakkie doen bij je
Ik zal in gedachten op jullie proostenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zullen op je proosten vanavond DE, op de grote afwezige![]()
Eet smakelijk!
Tis een schatje! Mocht jij niet mee??quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef latislos het volgende:
[..]
Dikke zoen van CF
...die nu vertrekt
Die zul je moeten gaan missen, wan ze is al naar ons mandje toe en ik duik er nu ook achteraan.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:44 schreef borisz het volgende:
Ik geef de barsleutels aan bloes zodat zij de bar kan bewaken.
Al wil ik wel een nachtzoen van bloes
Truste
hoe moet ik dan slapen ?quote:Op zondag 23 maart 2008 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zul je moeten gaan missen, wan ze is al naar ons mandje toe en ik duik er nu ook achteraan.
Jij bedankt gekkiequote:Op zondag 23 maart 2008 09:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen! Alles is opgeruimd hier, de eerste logee staat al onder de douche. Zometeen even een lekkere brunch organiseren
Ohja.het was super gezellig!!
Lieve dames en heren, hardstikke bedankt voor deze 'WOW'-ervaring
![]()
Daar hebben we het nog niet eens over gehad gisterenquote:Op zondag 23 maart 2008 12:54 schreef Euc- het volgende:
Ohja, had ik al verteld dat ik nu officieel een vriendinnetje heb?Nee? Bij deze
![]()
De controle begon gisteren al, dus voor je het weet zit je onder de plak.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:54 schreef Euc- het volgende:
Ohja, had ik al verteld dat ik nu officieel een vriendinnetje heb?Nee? Bij deze
![]()
Ja.. achquote:Op zondag 23 maart 2008 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Witte Pasen
Euc, gefeliciteerd! Waarom hebben we je er gisteren niet over gehoord
Heeft er nog iemand een recept voor lenteuitjessoep?
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bedankt gekkie![]()
![]()
Schrokken je ouders niet van het verbouwde huis, of was het alweer een beetje in normale staat teruggebracht?
Wij hadden vrijdag zogoed als alle boodschappen al gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:23 schreef SHE het volgende:
Wat is Pasen toch eng. Hebberige, graaiende mensen die mijn altijd zo rustige AH overvallen met hun boodschappen karretjes.
Ik werd er bang van!
Voor mijn geen paas-stress. Voor het eerst in 10 jaar hoef ik nul, nul te doen. Ik mag eindelijk achterover leunen en me laten verwennen![]()
Zo eerst maar eens op zoek naar de eieren van mijn vent en dan lekker burgerlijk naar de Ikea![]()
Wat is uw paasplezier?
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Net een heerlijke strandwandeling gemaakt met D_H en Nynke, was super gezellig, en ijskoud in de sneeuw, hagel en regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |