We wilden nog bellen, maar we hadden geen telefoonnummerquote:Op zondag 23 maart 2008 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij maar wachten, broodjes die koud werden, sinaasappelsap die warm werd.
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:09 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was even heerlijk een uurtje samen in bad dobberen.
Mijn naam was opeens Emiel.
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Had met dan gebeld, Isa! Ik dacht nog aan je
Ik was gewoon moe en chagrijnigquote:Op zondag 23 maart 2008 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Isa, je lag er zo lekker bij gister op je vette boy
Na die massage van DH?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was gewoon moe en chagrijnigIk werd pas na 12'en echt wakker
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:18 schreef MissHobje het volgende:
het was leuk lees ik goed zo grijns! ik vermaak me ook prima met kamperen. echt lachen die sneeuw buien, blijft alleen niet liggen overdag. verder f wennen aan dat fok mobiel. lees morgen alle verslagen dooR! grtz hobbel
Ik was ook heel erg gecharmeerd van jou.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, ik vind je echt een onwijs leuke en lieve vent
'Normaal' ben ik niet zo stressig en een stuk vriendelijker hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was ook heel erg gecharmeerd van jou.
Ach, het viel toch best mee uiteindelijk? Op sommige momentenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Normaal' ben ik niet zo stressig en een stuk vriendelijker hoor
Euc gefeliciteerd met Miss Italiequote:Op zondag 23 maart 2008 16:33 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach, het viel toch best mee uiteindelijk? Op sommige momenten
dankquote:
Je bent anders bestquote:Op zondag 23 maart 2008 16:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Normaal' ben ik niet zo stressig en een stuk vriendelijker hoor
Mr.Rebound2 !?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent anders bestals je stressig en lomp bent hoor.
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent anders bestals je stressig en lomp bent hoor.
Nee, ik val niet zo op Limburgse mannen. Maar toch lief van je aangeboden Euc.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik val niet zo op Limburgse mannen. Maar toch lief van je aangeboden Euc.
Wat is dat met eucs pookje Steerquote:Op zondag 23 maart 2008 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
De versnellingspook in je auto is jouw Mr. Rebound!
Het kan in de rondte draaien en het trilt als je er hard mee gaat.quote:
Daar is ie weerquote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef MrRebound het volgende:
Ik hoorde je vorige week niet klagen hoor
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef MrRebound het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef MrRebound het volgende:
Loungen met de paasdagen is zwaar okquote:Op zondag 23 maart 2008 17:27 schreef DarkElf het volgende:
hellowhier de ultieme eerste paasdag gehad; namelijk geen moer uitgevoerd samen en lekker geluierd
..
Morgen uitgebreid koken (Claudia Roden) en vanavond lekker makkelijk... maar zo eerst eens borrelen
Zeker in de top 3 leukste mannen gisteravondquote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Steer, ik vind je echt een onwijs leuke en lieve vent
Mogen we raden?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeker in de top 3 leukste mannen gisteravond(en nee, die andere 2 ga ik nu echt niet meer noemen
)
Er moet altijd iemand de minst leuke zijn, toch?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Er waren toch helemaal geen niet leuke mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |