3 van ons hadden gisteraaf eend besteldquote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Hoe kom je nou weer aan die tiet-el SOLIk moest lachen
Nuecken?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef AKnynke het volgende:
present....dronken...
Dat wordt weer een liter water met een lekker pilletje nynkquote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef AKnynke het volgende:
present....dronken...
alleen de liter water is genoeg denk ik. nu nog even een toejte, een restje crumble!:)quote:Op zondag 3 februari 2008 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wordt weer een liter water met een lekker pilletje nynk
Stelt zich in de rij op.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:58 schreef AKnynke het volgende:
Carnaval is trouwens best gaaf! Heb me erg goed vermaakt vandaag. verassend veel mannen die aan m'n kont of buik wouden zitten..
Als je de {/sub} tag op een volgende regel plaatst werkt de link als het goed is wel ok.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Als je de laatste post hebt, open dan een nieuwe. De OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/CULSC
Ga met me mee, morgenvroeg naar Barcelonaquote:
Obelix heeft niet zo'n dikke décollete in de strip.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
Alleen buik of kont, Nynke? Dat verbaast me
wie gaan we verbranden?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Stelt zich in de rij op.![]()
Wie gaan we verbranden?
Vanaf EHV neem ik aan??quote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga met me mee, morgenvroeg naar Barcelona
[..]
Obelix heeft niet zo'n dikke décollete in de strip.
Hopelijk heeft Nynke wel wat puntjes mogen zuigen aan de aangeboden menhirs. Of met Asterix op zoek naar de Gouden Snikkel van Panoramix.![]()
Wellicht later, heb m'n toestel toch maar niet meegenomen..( en dat was een verstandige beslissing!)quote:
ik ook niet. dit is m'n eerste carnaval ooit, en ik heb m'n ogen uitgekeken...Ik vond het geweldig. iedereen doet mee, er is geen vershcil tussen jong en oud, zwart en wit, maastrichtenaar of niet...iedereen is verkleed en ziet er niet uit...iedereen is buiten, drinkt een biertje, gaat weer verder...heeft plezier met wildvreemden...het is gewoon tof!quote:Op maandag 4 februari 2008 00:16 schreef SiGNe het volgende:
ik snap nooit dat je je moet verkleden om lol te hebben..
Je had het over verassen.quote:
En was Nynke als Nattelie verkleed?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:58 schreef SiGNe het volgende:
Ergens ook weer zo jammer, alleen met carnaval is iedereen gelijk..
Waren er eigenlijk ook nog mensen als Joran van der Sloot of Peter R. de Vries verkleed?
Dankquote:Op maandag 4 februari 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga lekker![]()
Maar niet zonder Steer een hasta la pasta te wensen in Barcelooohoonaaaaaaaaaaa![]()
Nee, grote buik, dus als deze:quote:Op maandag 4 februari 2008 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En was Nynke als Nattelie verkleed?
Daarom vlieg ik ook alleen met Singapore Airlines straks, beste luchtvaartmaatschappij imo, met Korean Air als een goede 2equote:Op maandag 4 februari 2008 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Nee da klopt wel. Normaal heb ik *nooit* last van ruimtegebrek in een voertuig, maar mijn laatste vlucht met SkyEurope was toch echt krap te noemen. Naast me zat een man van 2 meter, ik snap niet hoe hij zijn benen levend heeft gehouden.
Maar ja ik zal toch maar eens moeten gaan. Ik voel me alleen een beetje misselijk sinds ik onze keuken heb gepoetst met Ajax allesreiniger: die ruikt toch niet zo fris, dan wel chemisch, als de beste mensjes van P&G willen beweren.
Hoe kun je 's nachts nog Pilatessen?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, die hebben we hier al veel te lang niet gezien
Ik heb haar nog wel een paar keer in t eggie gezien, de afgelopen maanden. Dat maakt veel goed
Afijn, nu ga ik echt nog even een hallef uurtje pilatessen. En dan een wodka-appelsapje drinken en slapen.
Euc heeft centen teveel..als je nog een goed doel nodig hebt...quote:Op maandag 4 februari 2008 02:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
Daarom vlieg ik ook alleen met Singapore Airlines straks, beste luchtvaartmaatschappij imo, met Korean Air als een goede 2e
Kost wel wat extra, maar dat heb ik veel liever dan dat ik helemaal opgevouwen in een of andere kut stoel zit. (Singapore Airlines heeft veruit de meeste beenruimte, ook in Economy)
Hoewel dat niet eens heel veel gaat uitmaken, Euc is going Business class
jezus das pas verslaafd aan internetquote:Op maandag 4 februari 2008 08:48 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Volle bak op de vlucht! Ik heb gewoon nog 15 cm beenruimte hier met dit Ryanair toestel (737-800).
Maar ik schijn m'n Palm uit te moeten doen, dus ik zeg:
Ach gossie gossie gossie... Arme kleine mupseltje! Had je nog zo graag in je beddie willen liggen? Ben je nu de rest van de dag vrij?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef FleshWound het volgende:
Lang leve de goed geregelde administratie op onze school! Heerlijk voor niks om 7 uur al uit bed gestapt.
Thuis werken is tofquote:Op maandag 4 februari 2008 10:36 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb besloten vandaag lekker thuis te werken. was ik wel even aan toe.
Waren Antwerpen en sporten zo'n grote aanslag op je gestel?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:43 schreef Den_Haag het volgende:
zeker. ff lekker relaxen. beetje uitrusten
Jaja studeren is zwaar heh! Ik ga ffies gezellig op visite bij een oude vriend in Rotterdamquote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
Alleen het sporten een beetjeMet het studeren erbij was ik wel toe aan een lui dagje.
quote:Op maandag 4 februari 2008 03:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Euc heeft centen teveel..als je nog een goed doel nodig hebt...
* SiGNe is weer eens jaloers..
Kopje koffie?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:00 schreef KrnKje het volgende:
Morguh...of uh, middagh!
Er hangt een flinke mist in m'n hoofd...
Die heb ik gelukkig ookquote:Op maandag 4 februari 2008 12:07 schreef Euc- het volgende:
[..]
![]()
Valt trouwens ook wel weer mee, gewoon lieve ouders![]()
Ik ken mn oude buurt wel goed hoor! Ik wist alleen niet waar hij woonde!quote:Op maandag 4 februari 2008 10:54 schreef Den_Haag het volgende:
studeren is heel zwaar
Je kende je oude buurt goed he
Ja, eigenlijk moet ik ook even een poosje wat minder meepratenquote:Op maandag 4 februari 2008 13:54 schreef Liejannuh het volgende:
Dat mag ze zelf gaan uitleggen.Zal wel iets met afstuderen en andere dingen aan je hoofd hebben, zijn.
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, eigenlijk moet ik ook even een poosje wat minder meepratenIk ga het echt hysterisch druk krijgen, de komende maanden...
Ja duh....quote:Op maandag 4 februari 2008 14:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]vervelend... Tis net zo gezellig hier
Ehh... Omdat je graag over eten en koken praat?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ja duh....
Waarom denk je dat ik er uberhaupt zo vaak kom??
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ehh... Omdat je graag over eten en koken praat?
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 4 februari 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij wordt er zelfs in de Dieetclub-topics meer over koken gepraat dan hier
Is mijn overweldigende invloedquote:
Dus?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]want daar gaat het hier altijd over
![]()
Volgens mij wordt er zelfs in de Dieetclub-topics meer over koken gepraat dan hier
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef SiGNe het volgende:
Lijkt me ook logish, toen ik 10 jaar geleden 4 maanden lang aan de sonde-voeding zat en dus niet mocht eten kocht ik zelfs kookboeken van Joophekke, dan ben je wel heel erg wanhopig!
Waar wil je het dan over hebben?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]want daar gaat het hier altijd over
![]()
Over risicoanalyse, graagquote:Op maandag 4 februari 2008 15:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waar wil je het dan over hebben?
Ach gossie, kippensoepje nemen!!quote:Op maandag 4 februari 2008 15:10 schreef Den_Haag het volgende:
ik hoop straks wat te kunnen eten. had me gister tijdens de training iets warmer moeten aankleden. Ben nu toch echt een beetje ziek
Ja leuk!quote:
Neem zo een bakje noodles denk ik. Bah, haat ziek zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach gossie, kippensoepje nemen!!
Awwww.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Neem zo een bakje noodles denk ik. Bah, haat ziek zijn.
Zozo, je ziet het zeker al voor je? Nee als je serieus proviand nodig heb, kan dat geregeld worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
wie komt er het fruit en de kippesoep brengen?
Lein, als jij een kippensoepje trekt, pel ik een paar granaatappels voor die arme jongen.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
wie komt er het fruit en de kippesoep brengen?
Ik heb een recept voor kippensoep van 30minuten. Like I said, het is te realiseren. Het enige wat je hoeft te doen is weerloos om hulp roepenquote:Op maandag 4 februari 2008 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, als jij een kippensoepje trekt, pel ik een paar granaatappels voor die arme jongen.
Heldere vloeistoffen als je moeite hebt met dingen binnen houden. Boullion, thee, slappe limo. Zorg dat je ook wat zoets inneemt. Fruit of limo...quote:Op maandag 4 februari 2008 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
Wat een verzorging![]()
Heb nog een pak van die unox soep liggen. ga die maar even opwarmen. tot zo.
Vertel? Ik dacht dat kippensoep altijd drie uur moest trekken enzo.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een recept voor kippensoep van 30minuten. Like I said, het is te realiseren. Het enige wat je hoeft te doen is weerloos om hulp roepen
Vertel me alsjeblief dat je bedreven bent in berekeningen met de Monte-Carlomethode....quote:Op maandag 4 februari 2008 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
@CF, met de risicoanalyses kan ik je hem helpen als ik weer beter ben.
Bedreven niet. Weet hoe het werkt. Waar heb je het voor nodig?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblief dat je bedreven bent in berekeningen met de Monte-Carlomethode....
Ja, dat weet ik dus ook welquote:Op maandag 4 februari 2008 15:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bedreven niet. Weet hoe het werkt. Waar heb je het voor nodig?
Op je linker zij. Prikkelt de maag minder omdat dat een natuurlijkere houding is. Werkt meestal wel goed als je misselijk bent.quote:
Hoe ben je dan zo groot geworden?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb maar een mosterdsoep genomen. had niks anders. boullion en thee heb ik al genoeg op. Fruit heb ik eigenlijk nooit in huis
Veel schoppen onder de kont zeiden we in Twente altijdquote:Op maandag 4 februari 2008 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door lucht en liefde!
Sanalginntjes? Klinkt apart... En je had beter sinaasappeltjes kunnen nemenquote:Op maandag 4 februari 2008 17:16 schreef Den_Haag het volgende:
Veel schoppen onder de kont zeiden we in Twente altijd![]()
![]()
Het gaat inmiddels weer wat beter. De soep is goed gevallen. Heb zelfs boodschappen gedaan. maar meteen een sloot appels, kippesoep en tonic meegenomen. Maar stiekem toch ook een paar sanalginnetjes![]()
CF, zal kijken of ik je misschien beetje kan helpen. dat is wel weer lang geleden.
Er is maar 1 soort paracetamol hoor DH... Er zit propyfenazon en coffeïne in. Coffeïne is caffeïne, dus het geeft energie, en paracetamol en propyfenazon zijn vergelijkbare stoffen.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:25 schreef Den_Haag het volgende:
heb geen mooie persinstallatie zoals SOLLIE.
sanalgin is een samenraapsel van verschillende soorten paracetamol. werkt altijd goed tegen koorst.
Eerste appeltje op. Misschien ben ik vanavond nog wel zo gek om nog ff te gaan sporten.
Bij ons ook...quote:Op maandag 4 februari 2008 17:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Veel schoppen onder de kont zeiden we in Twente altijd![]()
![]()
Het gaat inmiddels weer wat beter. De soep is goed gevallen. Heb zelfs boodschappen gedaan. maar meteen een sloot appels, kippesoep en tonic meegenomen. Maar stiekem toch ook een paar sanalginnetjes![]()
CF, zal kijken of ik je misschien beetje kan helpen. dat is wel weer lang geleden.
Dan schopte hij duidelijk niet vaak misquote:Op maandag 4 februari 2008 17:59 schreef AKnynke het volgende:
m'n vader heeft schoenmaat 48! Zegt genoeg, toch?
Ohjee... Is er iemand tot puree gereden?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Gatver...traumahelicopter, ambulance's en politie hier achter op het kruispunt
Wat zeg je dat heerlijk subtielquote:Op maandag 4 februari 2008 18:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohjee... Is er iemand tot puree gereden?
Zo subtiel als gewapend betonquote:Op maandag 4 februari 2008 18:12 schreef AKnynke het volgende:
Wat zeg je dat heerlijk subtiel
He bah sol...gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt!
We zijn even naar het kruispunt gegaan en snel weer weggegaan, zowel CNK als ikke kunnen erg slecht tegen dit soort dingenquote:Op maandag 4 februari 2008 18:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo subtiel als gewapend beton
Sol, je hoeft niet te gaan kijken hoor
Jah, anders komt de traumacopter niet. Wel spannend hoor...quote:Op maandag 4 februari 2008 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
We zijn even naar het kruispunt gegaan en snel weer weggegaan, zowel CNK als ikke kunnen erg slecht tegen dit soort dingen![]()
Maar het moet wel echt iets heftigs zijn geweest
Soms hoeft het ook niet. Motorrijder die ik ken is ook met de traumaheli afgevoerd. 2 dagen later was hij met alleen een hersenschudding weer thuisquote:Op maandag 4 februari 2008 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah, anders komt de traumacopter niet. Wel spannend hoor...
Komt de strenge zuster weer heh. Drink je wel voldoende? Door ziek zijn raak je veel vocht kwijt, en door sporten nog meer. Voldoende drinken dus!!quote:Op maandag 4 februari 2008 18:49 schreef Den_Haag het volgende:
Soms hoeft het ook niet. Motorrijder die ik ken is ook met de traumaheli afgevoerd. 2 dagen later was hij met alleen een hersenschudding weer thuis
Ga denk ik zo ff heel kort sporten. heb al een stuk stokbrood met suiker op. klein griepje dus
Ik ga ervan uit dat je niet meer verpleegkundige bemoeienis nodig hebt?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:01 schreef Den_Haag het volgende:
ga zo weer 0,5l citroenthee drinken. het sporten ging lekker. was wel slap maar het voelde goed.
Foto?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:10 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik heb m'n carnavals pakje weer aan, ga nog maar eens in de stad kijken!
Heh Bluezz, even een dikke knuf voor jou...quote:Op maandag 4 februari 2008 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Dat was mooi afscheid nemen van tante cor, klein klupje om de open kist, haar foto erop, wij allemaal een stukje gelezen van een gedicht, mijn moedertje.. de grote zus die zei : dag zus![]()
Nu donderdag de begrafenis nog...
hallo allemaal, ff lekker afkicken en nalezen hier
Wat hij zegt!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:01 schreef SiGNe het volgende:
Sterkte inderdaad..
Gefeliciteerd, u gaat door naar de volgende ronde.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:17 schreef SiGNe het volgende:
jantje..
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:32 schreef Euc- het volgende:
Zo, de Restaurantweek is weer begonnen
Tafel gereserveerd voor de lunch op vrijdag 7 maart bij Calla's*, lunch op zaterdag 8 maart bij 't Raethuys* en diner bij Paul van Waarden*
Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 4 februari 2008 23:32 schreef Euc- het volgende:
Zo, de Restaurantweek is weer begonnen
Tafel gereserveerd voor de lunch op vrijdag 7 maart bij Calla's*, lunch op zaterdag 8 maart bij 't Raethuys* en diner bij Paul van Waarden*
Thanx. We gaan het op die manier proberen.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:55 schreef Euc- het volgende:
Mochten jullie willen kijken, moet je op diningcity abonnee's klikken en als wachtwoord; diningcity2008 invullen, gegarandeerd dat vanaf donderdag eigenlijk alle leuke tenten allang vol zitten..
Ziet er leuk uit, heb er nog even over zitten te denken om ook Des Indes of Cheval Blanc te doen op de vrijdagavond, maar 3 is eigenlijk ook wel genoeg..quote:
quote:Bedankt voor uw reservering bij Fris.
Dit is uw reserveringscode: DUHhh
Wij hebben op basis van de volgende gegevens uw reservering geplaatst:
Restaurant = Fris
Adres = Twijnderslaan 7
Plaats = Haarlem
Datum = 08-03-2008
Tijd = 19:30
Aantal personen = 2
Uw gegevens:
Bluezz & golfer
Nie veul zo te zienquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, is er nog leven hier?
Ja hoor, er is leven na de dood.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, is er nog leven hier?
Ik weet het! Tante Cor!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
Wat, ben je dood, golfje? Of ben ik het?
Dat komt 'ie ons vast zometeen nog wel vetrellenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WAT had jij Swá!![]()
Wat zou onze Steer uitvroeten mán!
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat komt 'ie ons vast zometeen nog wel vetrellen
Tnxx maar laten we ermee ophoudenquote:
Open er een KLBak topic over manquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:03 schreef cul_non_kul het volgende:
Dat ongeluk, waar SoL eerder iets over zei, was best heftig, toen we om acht uur richting het Delftse vertrokken, waren ze nog bezig met sporenonderzoek en was de rijbaan afgezet (wij moesten dus omrijden)
Oh, ik dacht dat het in Delft was... Afijn, niets gelezen op NU.nl ofzo?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:03 schreef cul_non_kul het volgende:
Dat ongeluk, waar SoL eerder iets over zei, was best heftig, toen we om acht uur richting het Delftse vertrokken, waren ze nog bezig met sporenonderzoek en was de rijbaan afgezet
Prrrt, rewindquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:08 schreef cul_non_kul het volgende:
Go ahead Bluezz![]()
ik bind mijn handen wel (bwvs) op mijn rug
Was beslist niet onaardig bedoeld.
![]()
Ik schenk mij een appelsappie met wodka in, doe je mee, CNK?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prrrt, rewind
Mijn wijntjes, je weetzzz enzo![]()
![]()
![]()
![]()
Vrijdagavond en zaterdag. jij?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:50 schreef beunkster het volgende:
Truste! Morgen zit ik trouwens nog op het landgoed... wanneer ben jij daar altijd?
Maar Nyn, wat moet jij nou met zo'n klein kereltje?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 02:28 schreef AKnynke het volgende:
En nog steeds heb ik asterix niet gevonden!
Tof! Ik krijg toevallig die week mijn bul, dus daar mag wel een leuk etentje bij.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:55 schreef Euc- het volgende:
Mochten jullie willen kijken, moet je op diningcity abonnee's klikken en als wachtwoord; diningcity2008 invullen, gegarandeerd dat vanaf donderdag eigenlijk alle leuke tenten allang vol zitten..
Waar gaan we heen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tof! Ik krijg toevallig die week mijn bul, dus daar mag wel een leuk etentje bij.
Wat is het leukste in Den Haag en omgeving voor die periode?
Ja, weet ik nog niet.quote:
Toen was er koffie...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:05 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen overigens.
Het weer ziet er nu een stuk beter uit dan 2,5 uur geleden toen de regen nogal hard tegen mn woonkamerraam aan waaide.
Heb je al de foto's?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:47 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ook weer wakker...Nog even van een laatste dagje vrij genieten, vanaf morgen heb ik geen leven meer!
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:53 schreef Den_Haag het volgende:
de maag is weer stabiel. Het balletje pinda viel goed
niet zo zeuren! Moeten van een vriendin komen, dus nog ff geduld!quote:
kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Holy moly, jij bent echt geschift
Ja, dat klopt. Ah, de kwaliteits-kookprogramma's van de BBCquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:36 schreef DarkElf het volgende:
Hebben die ook een tv programma? t zegt me wel wat namelijk...
Korte werkdag vandaag. Ben om 2 uur door het teamhoofd naar huis gestuurd met de boodschap dat ik morgen ook niet hoef te komen. Dat ik maar thuis ziek moet zijn. Dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft weer een nieuwe werkdag. Weinig zin.
ah zie je welquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ah, de kwaliteits-kookprogramma's van de BBC
He bah euc, wat kut! Sterkte!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:09 schreef Euc- het volgende:
Verschrikkelijk.. kreeg net een telefoontje van een vriendin, hij is gisteravond in de kroeg zomaar opeens inelkaar gezakt en overleden, ze hebben geen idee waaraan. Drugs deed ie niet en hij was nog geen halfuurtje in de kroeg, daarvoor niets gedronken dus aan de alcohol ligt het waarschijnlijk ook niet.
Jezus zeg, toen ik het hoorde kreeg ik het helemaal koud en een brok in mn keel..![]()
Nee hoor bluezz. Zo leef ik ook. Het goede van Afrikanen. Hun levenmotto: leef alsof elke dag een geschenk is. en dat is het ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Euc wat vreselijk![]()
Sterkte jongen
Alweer een bevestiging dat je echt elke dag moet genieten van je leven, niet moeilijk doen, en dingen niet uitstellen die je NU kunt doen.
Of klinkt dat té oma-achtig?
quote:
De hele Peter R de Vries hype van afgelopen weekend is volledig langs me heen gegaan, maar dit is werkelijk hilarisch!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:21 schreef Euc- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Qum7prooSxk&e
WAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Dat is best wel vrij lame, dude...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:21 schreef Euc- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Qum7prooSxk&e
WAHAHAHAHAHAHAHA![]()
en dan begint het weer opnieuwquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:18 schreef Den_Haag het volgende:
alleen vind je het over een maand niet meer logisch
Nee, ze willen niks loslatenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:24 schreef AKnynke het volgende:
Wat is het hier stil! Hebben we alle roddels en verhalen uit Antwerpen al gehoord?
Wat wil je weten over Antwerpen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:24 schreef AKnynke het volgende:
Wat is het hier stil! Hebben we alle roddels en verhalen uit Antwerpen al gehoord?
Mr CF en ik kwamen pas veel later, wij hebben alle fun gemistquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:24 schreef AKnynke het volgende:
alle roddels, rare verhalen, hoe het was, of FW ook altijd dronken was, net als altijd, wanneer hij hier komt posten?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat wil je weten over Antwerpen?
Ik heb mijn reputatie hier blijkbaar zo ernstig beschadigd dat ik nooit meer van dit stigma afkom?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
alle roddels, rare verhalen, hoe het was, of FW ook altijd dronken was, net als altijd, wanneer hij hier komt posten?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:20 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik heb mijn reputatie hier blijkbaar zo ernstig beschadigd dat ik nooit meer van dit stigma afkom?
Watje.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, ik doe een beetje met je mee. Ik heb besloten dat ik (voorlopig) niet meer doordeweeks drink als er geen goede reden voor is. Moet veel te hard werken om me laat naar bed & drinken te kunnen veroorloven...
Volgens mij is het gewoon zo'n Tell Sell geval. Hij schijnt 400 dollar te kosten en het enorme probleem bij Ellen Degeneres is dat ze dr voeten niet op de grond houdt voor het evenwicht.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:25 schreef ColdFeet het volgende:
Liejannuh, is dat nou iets echts, die stoel, of is het een grap?
't Ziet er iig hilarisch uit
We zijn er achter gekomen dat de CUL-vrouwen meer drinken dan de mannen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
alle roddels, rare verhalen, hoe het was, of FW ook altijd dronken was, net als altijd, wanneer hij hier komt posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook past vodka overal bij hebben we geleerd van SOLJij ook al?quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:06 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen![]()
Na een dagje zwak, ziek en misselijk op bed te hebben dooorgebracht, mag ik vandaag weer aan de slag.![]()
![]()
Jeetje CNK, jij ook al ziekig? Het zit niet mee heh...quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:20 schreef cul_non_kul het volgende:
Pfff, idd en daar zal geen vodka bij helpen ....
Ik mocht niet zo veel meer roepen om foto's. Maar omdat je zo aandringt:quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoor je nu niet "foto's" te roepen?
Ik weet het nog al de dag van gisterquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:48 schreef AKnynke het volgende:
Emotioneel moment, me net uitgeschreven bij de universiteit en bij de ib-groep. Zo langs het postkantoor om m'n ov in te leveren...:(
Vijf jaren heb ik er mee doorgebracht. Vijf jaren verkeerde m'n ov constant in m'n portomonee..quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik weet het nog al de dag van gister![]()
Sterkte met het verlies
Ohjee, sterkte met dit verlies. Zoek iets waar je de leegte mee kan opvullen, zowel in je portomonnee als in je hart...quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:55 schreef AKnynke het volgende:
Vijf jaren heb ik er mee doorgebracht. Vijf jaren verkeerde m'n ov constant in m'n portomonee..
Is shoppen eigenlijk ergens niet goed voor, behalve voor je bankrekening?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:01 schreef cul_non_kul het volgende:
Leegte opvullen?
Ga shoppen
(en vergeet de foto's niet)
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vijf jaren heb ik er mee doorgebracht. Vijf jaren verkeerde m'n ov constant in m'n portomonee..
Voor je tijd?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is shoppen eigenlijk ergens niet goed voor, behalve voor je bankrekening?
Voor je gezondheid. CNK, jij en ik, allemaal ziek.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is shoppen eigenlijk ergens niet goed voor, behalve voor je bankrekening?
Volgens mij lag het meer aan het gezelschap dan aan de bezigheidquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:19 schreef cul_non_kul het volgende:
Damn...dan ga ik nooooooit meer sjoppen
Naaah... Hoe kan je zoiets zeggen over het Antwerpen-clubje... Het was gezellig! En maar 3 van de 7 zijn ziek geworden, dat is minder dan de helft! Wie weet heeft er iemand in dat restaurant over het eten heen geniest?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:22 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij lag het meer aan het gezelschap dan aan de bezigheid
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:34 schreef Den_Haag het volgende:
Zonder jou was ik idd gezond gebleven CF
Nou mama is terug dus ik ga shoppen! Doeidoei!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Wow wat een naastenliefde hier. Ik krijg het er warm van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |