Die heb ik gelukkig ookquote:Op maandag 4 februari 2008 12:07 schreef Euc- het volgende:
[..]
![]()
Valt trouwens ook wel weer mee, gewoon lieve ouders![]()
Ik ken mn oude buurt wel goed hoor! Ik wist alleen niet waar hij woonde!quote:Op maandag 4 februari 2008 10:54 schreef Den_Haag het volgende:
studeren is heel zwaar
Je kende je oude buurt goed he
Ja, eigenlijk moet ik ook even een poosje wat minder meepratenquote:Op maandag 4 februari 2008 13:54 schreef Liejannuh het volgende:
Dat mag ze zelf gaan uitleggen.Zal wel iets met afstuderen en andere dingen aan je hoofd hebben, zijn.
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, eigenlijk moet ik ook even een poosje wat minder meepratenIk ga het echt hysterisch druk krijgen, de komende maanden...
Ja duh....quote:Op maandag 4 februari 2008 14:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]vervelend... Tis net zo gezellig hier
Ehh... Omdat je graag over eten en koken praat?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ja duh....
Waarom denk je dat ik er uberhaupt zo vaak kom??
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ehh... Omdat je graag over eten en koken praat?
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 4 februari 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij wordt er zelfs in de Dieetclub-topics meer over koken gepraat dan hier
Is mijn overweldigende invloedquote:
Dus?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]want daar gaat het hier altijd over
![]()
Volgens mij wordt er zelfs in de Dieetclub-topics meer over koken gepraat dan hier
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef SiGNe het volgende:
Lijkt me ook logish, toen ik 10 jaar geleden 4 maanden lang aan de sonde-voeding zat en dus niet mocht eten kocht ik zelfs kookboeken van Joophekke, dan ben je wel heel erg wanhopig!
Waar wil je het dan over hebben?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]want daar gaat het hier altijd over
![]()
Over risicoanalyse, graagquote:Op maandag 4 februari 2008 15:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waar wil je het dan over hebben?
Ach gossie, kippensoepje nemen!!quote:Op maandag 4 februari 2008 15:10 schreef Den_Haag het volgende:
ik hoop straks wat te kunnen eten. had me gister tijdens de training iets warmer moeten aankleden. Ben nu toch echt een beetje ziek
Ja leuk!quote:
Neem zo een bakje noodles denk ik. Bah, haat ziek zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach gossie, kippensoepje nemen!!
Awwww.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Neem zo een bakje noodles denk ik. Bah, haat ziek zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |