Ja, dat klopt. Ah, de kwaliteits-kookprogramma's van de BBCquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:36 schreef DarkElf het volgende:
Hebben die ook een tv programma? t zegt me wel wat namelijk...
Korte werkdag vandaag. Ben om 2 uur door het teamhoofd naar huis gestuurd met de boodschap dat ik morgen ook niet hoef te komen. Dat ik maar thuis ziek moet zijn. Dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft weer een nieuwe werkdag. Weinig zin.
ah zie je welquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ah, de kwaliteits-kookprogramma's van de BBC
He bah euc, wat kut! Sterkte!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:09 schreef Euc- het volgende:
Verschrikkelijk.. kreeg net een telefoontje van een vriendin, hij is gisteravond in de kroeg zomaar opeens inelkaar gezakt en overleden, ze hebben geen idee waaraan. Drugs deed ie niet en hij was nog geen halfuurtje in de kroeg, daarvoor niets gedronken dus aan de alcohol ligt het waarschijnlijk ook niet.
Jezus zeg, toen ik het hoorde kreeg ik het helemaal koud en een brok in mn keel..![]()
Nee hoor bluezz. Zo leef ik ook. Het goede van Afrikanen. Hun levenmotto: leef alsof elke dag een geschenk is. en dat is het ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Euc wat vreselijk![]()
Sterkte jongen
Alweer een bevestiging dat je echt elke dag moet genieten van je leven, niet moeilijk doen, en dingen niet uitstellen die je NU kunt doen.
Of klinkt dat té oma-achtig?
quote:
De hele Peter R de Vries hype van afgelopen weekend is volledig langs me heen gegaan, maar dit is werkelijk hilarisch!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:21 schreef Euc- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Qum7prooSxk&e
WAHAHAHAHAHAHAHA![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |