Euc heeft centen teveel..als je nog een goed doel nodig hebt...quote:Op maandag 4 februari 2008 02:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
Daarom vlieg ik ook alleen met Singapore Airlines straks, beste luchtvaartmaatschappij imo, met Korean Air als een goede 2e
Kost wel wat extra, maar dat heb ik veel liever dan dat ik helemaal opgevouwen in een of andere kut stoel zit. (Singapore Airlines heeft veruit de meeste beenruimte, ook in Economy)
Hoewel dat niet eens heel veel gaat uitmaken, Euc is going Business class
jezus das pas verslaafd aan internetquote:Op maandag 4 februari 2008 08:48 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Volle bak op de vlucht! Ik heb gewoon nog 15 cm beenruimte hier met dit Ryanair toestel (737-800).
Maar ik schijn m'n Palm uit te moeten doen, dus ik zeg:
Ach gossie gossie gossie... Arme kleine mupseltje! Had je nog zo graag in je beddie willen liggen? Ben je nu de rest van de dag vrij?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef FleshWound het volgende:
Lang leve de goed geregelde administratie op onze school! Heerlijk voor niks om 7 uur al uit bed gestapt.
Thuis werken is tofquote:Op maandag 4 februari 2008 10:36 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb besloten vandaag lekker thuis te werken. was ik wel even aan toe.
Waren Antwerpen en sporten zo'n grote aanslag op je gestel?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:43 schreef Den_Haag het volgende:
zeker. ff lekker relaxen. beetje uitrusten
Jaja studeren is zwaar heh! Ik ga ffies gezellig op visite bij een oude vriend in Rotterdamquote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
Alleen het sporten een beetjeMet het studeren erbij was ik wel toe aan een lui dagje.
quote:Op maandag 4 februari 2008 03:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Euc heeft centen teveel..als je nog een goed doel nodig hebt...
* SiGNe is weer eens jaloers..
Kopje koffie?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:00 schreef KrnKje het volgende:
Morguh...of uh, middagh!
Er hangt een flinke mist in m'n hoofd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |