Zozo, je ziet het zeker al voor je? Nee als je serieus proviand nodig heb, kan dat geregeld worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
wie komt er het fruit en de kippesoep brengen?
Lein, als jij een kippensoepje trekt, pel ik een paar granaatappels voor die arme jongen.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
wie komt er het fruit en de kippesoep brengen?
Ik heb een recept voor kippensoep van 30minuten. Like I said, het is te realiseren. Het enige wat je hoeft te doen is weerloos om hulp roepenquote:Op maandag 4 februari 2008 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, als jij een kippensoepje trekt, pel ik een paar granaatappels voor die arme jongen.
Heldere vloeistoffen als je moeite hebt met dingen binnen houden. Boullion, thee, slappe limo. Zorg dat je ook wat zoets inneemt. Fruit of limo...quote:Op maandag 4 februari 2008 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
Wat een verzorging![]()
Heb nog een pak van die unox soep liggen. ga die maar even opwarmen. tot zo.
Vertel? Ik dacht dat kippensoep altijd drie uur moest trekken enzo.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een recept voor kippensoep van 30minuten. Like I said, het is te realiseren. Het enige wat je hoeft te doen is weerloos om hulp roepen
Vertel me alsjeblief dat je bedreven bent in berekeningen met de Monte-Carlomethode....quote:Op maandag 4 februari 2008 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
@CF, met de risicoanalyses kan ik je hem helpen als ik weer beter ben.
Bedreven niet. Weet hoe het werkt. Waar heb je het voor nodig?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblief dat je bedreven bent in berekeningen met de Monte-Carlomethode....
Ja, dat weet ik dus ook welquote:Op maandag 4 februari 2008 15:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bedreven niet. Weet hoe het werkt. Waar heb je het voor nodig?
Op je linker zij. Prikkelt de maag minder omdat dat een natuurlijkere houding is. Werkt meestal wel goed als je misselijk bent.quote:
Hoe ben je dan zo groot geworden?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb maar een mosterdsoep genomen. had niks anders. boullion en thee heb ik al genoeg op. Fruit heb ik eigenlijk nooit in huis
Veel schoppen onder de kont zeiden we in Twente altijdquote:Op maandag 4 februari 2008 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door lucht en liefde!
Sanalginntjes? Klinkt apart... En je had beter sinaasappeltjes kunnen nemenquote:Op maandag 4 februari 2008 17:16 schreef Den_Haag het volgende:
Veel schoppen onder de kont zeiden we in Twente altijd![]()
![]()
Het gaat inmiddels weer wat beter. De soep is goed gevallen. Heb zelfs boodschappen gedaan. maar meteen een sloot appels, kippesoep en tonic meegenomen. Maar stiekem toch ook een paar sanalginnetjes![]()
CF, zal kijken of ik je misschien beetje kan helpen. dat is wel weer lang geleden.
Er is maar 1 soort paracetamol hoor DH... Er zit propyfenazon en coffeïne in. Coffeïne is caffeïne, dus het geeft energie, en paracetamol en propyfenazon zijn vergelijkbare stoffen.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:25 schreef Den_Haag het volgende:
heb geen mooie persinstallatie zoals SOLLIE.
sanalgin is een samenraapsel van verschillende soorten paracetamol. werkt altijd goed tegen koorst.
Eerste appeltje op. Misschien ben ik vanavond nog wel zo gek om nog ff te gaan sporten.
Bij ons ook...quote:Op maandag 4 februari 2008 17:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Veel schoppen onder de kont zeiden we in Twente altijd![]()
![]()
Het gaat inmiddels weer wat beter. De soep is goed gevallen. Heb zelfs boodschappen gedaan. maar meteen een sloot appels, kippesoep en tonic meegenomen. Maar stiekem toch ook een paar sanalginnetjes![]()
CF, zal kijken of ik je misschien beetje kan helpen. dat is wel weer lang geleden.
Dan schopte hij duidelijk niet vaak misquote:Op maandag 4 februari 2008 17:59 schreef AKnynke het volgende:
m'n vader heeft schoenmaat 48! Zegt genoeg, toch?
Ohjee... Is er iemand tot puree gereden?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Gatver...traumahelicopter, ambulance's en politie hier achter op het kruispunt
Wat zeg je dat heerlijk subtielquote:Op maandag 4 februari 2008 18:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohjee... Is er iemand tot puree gereden?
Zo subtiel als gewapend betonquote:Op maandag 4 februari 2008 18:12 schreef AKnynke het volgende:
Wat zeg je dat heerlijk subtiel
He bah sol...gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt!
We zijn even naar het kruispunt gegaan en snel weer weggegaan, zowel CNK als ikke kunnen erg slecht tegen dit soort dingenquote:Op maandag 4 februari 2008 18:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo subtiel als gewapend beton
Sol, je hoeft niet te gaan kijken hoor
Jah, anders komt de traumacopter niet. Wel spannend hoor...quote:Op maandag 4 februari 2008 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
We zijn even naar het kruispunt gegaan en snel weer weggegaan, zowel CNK als ikke kunnen erg slecht tegen dit soort dingen![]()
Maar het moet wel echt iets heftigs zijn geweest
Soms hoeft het ook niet. Motorrijder die ik ken is ook met de traumaheli afgevoerd. 2 dagen later was hij met alleen een hersenschudding weer thuisquote:Op maandag 4 februari 2008 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah, anders komt de traumacopter niet. Wel spannend hoor...
Komt de strenge zuster weer heh. Drink je wel voldoende? Door ziek zijn raak je veel vocht kwijt, en door sporten nog meer. Voldoende drinken dus!!quote:Op maandag 4 februari 2008 18:49 schreef Den_Haag het volgende:
Soms hoeft het ook niet. Motorrijder die ik ken is ook met de traumaheli afgevoerd. 2 dagen later was hij met alleen een hersenschudding weer thuis
Ga denk ik zo ff heel kort sporten. heb al een stuk stokbrood met suiker op. klein griepje dus
Ik ga ervan uit dat je niet meer verpleegkundige bemoeienis nodig hebt?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:01 schreef Den_Haag het volgende:
ga zo weer 0,5l citroenthee drinken. het sporten ging lekker. was wel slap maar het voelde goed.
Foto?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:10 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik heb m'n carnavals pakje weer aan, ga nog maar eens in de stad kijken!
Heh Bluezz, even een dikke knuf voor jou...quote:Op maandag 4 februari 2008 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Dat was mooi afscheid nemen van tante cor, klein klupje om de open kist, haar foto erop, wij allemaal een stukje gelezen van een gedicht, mijn moedertje.. de grote zus die zei : dag zus![]()
Nu donderdag de begrafenis nog...
hallo allemaal, ff lekker afkicken en nalezen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |