Dat is best wel vrij lame, dude...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:21 schreef Euc- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Qum7prooSxk&e
WAHAHAHAHAHAHAHA![]()
en dan begint het weer opnieuwquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:18 schreef Den_Haag het volgende:
alleen vind je het over een maand niet meer logisch
Nee, ze willen niks loslatenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:24 schreef AKnynke het volgende:
Wat is het hier stil! Hebben we alle roddels en verhalen uit Antwerpen al gehoord?
Wat wil je weten over Antwerpen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:24 schreef AKnynke het volgende:
Wat is het hier stil! Hebben we alle roddels en verhalen uit Antwerpen al gehoord?
Mr CF en ik kwamen pas veel later, wij hebben alle fun gemistquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:24 schreef AKnynke het volgende:
alle roddels, rare verhalen, hoe het was, of FW ook altijd dronken was, net als altijd, wanneer hij hier komt posten?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat wil je weten over Antwerpen?
Ik heb mijn reputatie hier blijkbaar zo ernstig beschadigd dat ik nooit meer van dit stigma afkom?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
alle roddels, rare verhalen, hoe het was, of FW ook altijd dronken was, net als altijd, wanneer hij hier komt posten?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:20 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik heb mijn reputatie hier blijkbaar zo ernstig beschadigd dat ik nooit meer van dit stigma afkom?
Watje.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, ik doe een beetje met je mee. Ik heb besloten dat ik (voorlopig) niet meer doordeweeks drink als er geen goede reden voor is. Moet veel te hard werken om me laat naar bed & drinken te kunnen veroorloven...
Volgens mij is het gewoon zo'n Tell Sell geval. Hij schijnt 400 dollar te kosten en het enorme probleem bij Ellen Degeneres is dat ze dr voeten niet op de grond houdt voor het evenwicht.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:25 schreef ColdFeet het volgende:
Liejannuh, is dat nou iets echts, die stoel, of is het een grap?
't Ziet er iig hilarisch uit
We zijn er achter gekomen dat de CUL-vrouwen meer drinken dan de mannen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
alle roddels, rare verhalen, hoe het was, of FW ook altijd dronken was, net als altijd, wanneer hij hier komt posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook past vodka overal bij hebben we geleerd van SOLJij ook al?quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:06 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen![]()
Na een dagje zwak, ziek en misselijk op bed te hebben dooorgebracht, mag ik vandaag weer aan de slag.![]()
![]()
Jeetje CNK, jij ook al ziekig? Het zit niet mee heh...quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:20 schreef cul_non_kul het volgende:
Pfff, idd en daar zal geen vodka bij helpen ....
Ik mocht niet zo veel meer roepen om foto's. Maar omdat je zo aandringt:quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoor je nu niet "foto's" te roepen?
Ik weet het nog al de dag van gisterquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:48 schreef AKnynke het volgende:
Emotioneel moment, me net uitgeschreven bij de universiteit en bij de ib-groep. Zo langs het postkantoor om m'n ov in te leveren...:(
Vijf jaren heb ik er mee doorgebracht. Vijf jaren verkeerde m'n ov constant in m'n portomonee..quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik weet het nog al de dag van gister![]()
Sterkte met het verlies
Ohjee, sterkte met dit verlies. Zoek iets waar je de leegte mee kan opvullen, zowel in je portomonnee als in je hart...quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:55 schreef AKnynke het volgende:
Vijf jaren heb ik er mee doorgebracht. Vijf jaren verkeerde m'n ov constant in m'n portomonee..
Is shoppen eigenlijk ergens niet goed voor, behalve voor je bankrekening?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:01 schreef cul_non_kul het volgende:
Leegte opvullen?
Ga shoppen
(en vergeet de foto's niet)
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vijf jaren heb ik er mee doorgebracht. Vijf jaren verkeerde m'n ov constant in m'n portomonee..
Voor je tijd?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is shoppen eigenlijk ergens niet goed voor, behalve voor je bankrekening?
Voor je gezondheid. CNK, jij en ik, allemaal ziek.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is shoppen eigenlijk ergens niet goed voor, behalve voor je bankrekening?
Volgens mij lag het meer aan het gezelschap dan aan de bezigheidquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:19 schreef cul_non_kul het volgende:
Damn...dan ga ik nooooooit meer sjoppen
Naaah... Hoe kan je zoiets zeggen over het Antwerpen-clubje... Het was gezellig! En maar 3 van de 7 zijn ziek geworden, dat is minder dan de helft! Wie weet heeft er iemand in dat restaurant over het eten heen geniest?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:22 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij lag het meer aan het gezelschap dan aan de bezigheid
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:34 schreef Den_Haag het volgende:
Zonder jou was ik idd gezond gebleven CF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |