Wat hij zegt!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:01 schreef SiGNe het volgende:
Sterkte inderdaad..
Gefeliciteerd, u gaat door naar de volgende ronde.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:17 schreef SiGNe het volgende:
jantje..
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:32 schreef Euc- het volgende:
Zo, de Restaurantweek is weer begonnen
Tafel gereserveerd voor de lunch op vrijdag 7 maart bij Calla's*, lunch op zaterdag 8 maart bij 't Raethuys* en diner bij Paul van Waarden*
Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 4 februari 2008 23:32 schreef Euc- het volgende:
Zo, de Restaurantweek is weer begonnen
Tafel gereserveerd voor de lunch op vrijdag 7 maart bij Calla's*, lunch op zaterdag 8 maart bij 't Raethuys* en diner bij Paul van Waarden*
Thanx. We gaan het op die manier proberen.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:55 schreef Euc- het volgende:
Mochten jullie willen kijken, moet je op diningcity abonnee's klikken en als wachtwoord; diningcity2008 invullen, gegarandeerd dat vanaf donderdag eigenlijk alle leuke tenten allang vol zitten..
Ziet er leuk uit, heb er nog even over zitten te denken om ook Des Indes of Cheval Blanc te doen op de vrijdagavond, maar 3 is eigenlijk ook wel genoeg..quote:
quote:Bedankt voor uw reservering bij Fris.
Dit is uw reserveringscode: DUHhh
Wij hebben op basis van de volgende gegevens uw reservering geplaatst:
Restaurant = Fris
Adres = Twijnderslaan 7
Plaats = Haarlem
Datum = 08-03-2008
Tijd = 19:30
Aantal personen = 2
Uw gegevens:
Bluezz & golfer
Nie veul zo te zienquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, is er nog leven hier?
Ja hoor, er is leven na de dood.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, is er nog leven hier?
Ik weet het! Tante Cor!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
Wat, ben je dood, golfje? Of ben ik het?
Dat komt 'ie ons vast zometeen nog wel vetrellenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WAT had jij Swá!![]()
Wat zou onze Steer uitvroeten mán!
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat komt 'ie ons vast zometeen nog wel vetrellen
Tnxx maar laten we ermee ophoudenquote:
Open er een KLBak topic over manquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:03 schreef cul_non_kul het volgende:
Dat ongeluk, waar SoL eerder iets over zei, was best heftig, toen we om acht uur richting het Delftse vertrokken, waren ze nog bezig met sporenonderzoek en was de rijbaan afgezet (wij moesten dus omrijden)
Oh, ik dacht dat het in Delft was... Afijn, niets gelezen op NU.nl ofzo?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:03 schreef cul_non_kul het volgende:
Dat ongeluk, waar SoL eerder iets over zei, was best heftig, toen we om acht uur richting het Delftse vertrokken, waren ze nog bezig met sporenonderzoek en was de rijbaan afgezet
Prrrt, rewindquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:08 schreef cul_non_kul het volgende:
Go ahead Bluezz![]()
ik bind mijn handen wel (bwvs) op mijn rug
Was beslist niet onaardig bedoeld.
![]()
Ik schenk mij een appelsappie met wodka in, doe je mee, CNK?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prrrt, rewind
Mijn wijntjes, je weetzzz enzo![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |