3 van ons hadden gisteraaf eend besteldquote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Hoe kom je nou weer aan die tiet-el SOLIk moest lachen
Nuecken?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef AKnynke het volgende:
present....dronken...
Dat wordt weer een liter water met een lekker pilletje nynkquote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef AKnynke het volgende:
present....dronken...
alleen de liter water is genoeg denk ik. nu nog even een toejte, een restje crumble!:)quote:Op zondag 3 februari 2008 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wordt weer een liter water met een lekker pilletje nynk
Stelt zich in de rij op.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:58 schreef AKnynke het volgende:
Carnaval is trouwens best gaaf! Heb me erg goed vermaakt vandaag. verassend veel mannen die aan m'n kont of buik wouden zitten..
Als je de {/sub} tag op een volgende regel plaatst werkt de link als het goed is wel ok.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Als je de laatste post hebt, open dan een nieuwe. De OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/CULSC
Ga met me mee, morgenvroeg naar Barcelonaquote:
Obelix heeft niet zo'n dikke décollete in de strip.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
Alleen buik of kont, Nynke? Dat verbaast me
wie gaan we verbranden?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Stelt zich in de rij op.![]()
Wie gaan we verbranden?
Vanaf EHV neem ik aan??quote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga met me mee, morgenvroeg naar Barcelona
[..]
Obelix heeft niet zo'n dikke décollete in de strip.
Hopelijk heeft Nynke wel wat puntjes mogen zuigen aan de aangeboden menhirs. Of met Asterix op zoek naar de Gouden Snikkel van Panoramix.![]()
Wellicht later, heb m'n toestel toch maar niet meegenomen..( en dat was een verstandige beslissing!)quote:
ik ook niet. dit is m'n eerste carnaval ooit, en ik heb m'n ogen uitgekeken...Ik vond het geweldig. iedereen doet mee, er is geen vershcil tussen jong en oud, zwart en wit, maastrichtenaar of niet...iedereen is verkleed en ziet er niet uit...iedereen is buiten, drinkt een biertje, gaat weer verder...heeft plezier met wildvreemden...het is gewoon tof!quote:Op maandag 4 februari 2008 00:16 schreef SiGNe het volgende:
ik snap nooit dat je je moet verkleden om lol te hebben..
Je had het over verassen.quote:
En was Nynke als Nattelie verkleed?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:58 schreef SiGNe het volgende:
Ergens ook weer zo jammer, alleen met carnaval is iedereen gelijk..
Waren er eigenlijk ook nog mensen als Joran van der Sloot of Peter R. de Vries verkleed?
Dankquote:Op maandag 4 februari 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga lekker![]()
Maar niet zonder Steer een hasta la pasta te wensen in Barcelooohoonaaaaaaaaaaa![]()
Nee, grote buik, dus als deze:quote:Op maandag 4 februari 2008 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En was Nynke als Nattelie verkleed?
Daarom vlieg ik ook alleen met Singapore Airlines straks, beste luchtvaartmaatschappij imo, met Korean Air als een goede 2equote:Op maandag 4 februari 2008 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Nee da klopt wel. Normaal heb ik *nooit* last van ruimtegebrek in een voertuig, maar mijn laatste vlucht met SkyEurope was toch echt krap te noemen. Naast me zat een man van 2 meter, ik snap niet hoe hij zijn benen levend heeft gehouden.
Maar ja ik zal toch maar eens moeten gaan. Ik voel me alleen een beetje misselijk sinds ik onze keuken heb gepoetst met Ajax allesreiniger: die ruikt toch niet zo fris, dan wel chemisch, als de beste mensjes van P&G willen beweren.
Hoe kun je 's nachts nog Pilatessen?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, die hebben we hier al veel te lang niet gezien
Ik heb haar nog wel een paar keer in t eggie gezien, de afgelopen maanden. Dat maakt veel goed
Afijn, nu ga ik echt nog even een hallef uurtje pilatessen. En dan een wodka-appelsapje drinken en slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |