Op zich wel, ware het niet dat je dan problemen krijgt bij het kopieren naar een nieuw topic. Een quote wordt namelijk met [...] aangegeven en niet gequote in het nieuwe bericht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:32 schreef Euc- het volgende:
Zou het geen idee zijn om die links in een quote te zetten? Dan krijg je mooi zo een scroll balkje
Ga je gang, 't was jouw voorstel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:49 schreef Euc- het volgende:
Dan maak je een wikipedia aan met daarin de startpost
Ja leuk he! Ik bel ook al weken met die lui, tis een werkdag op zich om 'even' iets met de belasting te regelen....quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:00 schreef KrnKje het volgende:
Altijd een feest met de belastingdienst aan de telefoon
Maar ze hebben idd geen gelijk zoals de mevrouw me uitlegde... dus maar bezwaar aantekenen en wel huurtoeslag ontvangen...
Ik heb ook een blauwe enveloppe thuis gehad maar had alles in december al geregeld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja leuk he! Ik bel ook al weken met die lui, tis een werkdag op zich om 'even' iets met de belasting te regelen....
Nu lekker vakantie, joepie! Vanavond nog ff haar verven (jaja tis weer zover) en natuurlijk Wie is De Mol kijken.......
Nou, mijn carnavals-uitspattingen beperken zich dit jaar tot twee dagen kindercarnaval. Ik heb dus niet echt een superoutfit bij elkaar gezocht.....Wel een coole rode glitterblouse met een paarse cowboyhoed en een erg fout bolerojasje met bont in paars en rood. Niet echt bijster spannend, maar wel grappig!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook een blauwe enveloppe thuis gehad maar had alles in december al geregeld.
Als wat ga jij verkleed Tezz?
Ik waaide bijna de maas in vanmiddag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo hehe ik ben thuis. Weertie heh, vandaag? Tis werkelijk niet best buiten...
Peter R beweert de zaak Holloway opgelost te hebbenquote:
Hmmm spannend. Ben benieuwd wat ie weer ontdekt heeft. Zal wel weer met een sisser aflopen of zo, of ergens in een niet-nader-te-noemen doofpot verdwijnen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Peter R beweert de zaak Holloway opgelost te hebben
Nu al een hele mediahype en zondag mogen we allemaal kijken naar zijn speciale uitzending hierover
Ik geloof er niet zo veel van eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Peter R beweert de zaak Holloway opgelost te hebben
Nu al een hele mediahype en zondag mogen we allemaal kijken naar zijn speciale uitzending hierover
Dan zit ik alweer ind e sporthal. Het regent alleen heeeeeeeeeeeel hard buiten!quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond 20:25 Ned 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Vond ik een leuke film.
En RTL 5 Ali G in tha House is ook leuk.Maar helaas, toch maar even de organische chemie in duiken....
Veel plezier!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:51 schreef Liejannuh het volgende:
Veel plezier in Barcelona Stereo!
Isa en ik gaan er (bijna) vandoor!
Whoei, Londenquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:51 schreef Liejannuh het volgende:
Veel plezier in Barcelona Stereo!
Isa en ik gaan er (bijna) vandoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben laatst de kebab-connection gezien, die was errug tovvvquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, nou zoent ze met die Mocro, man.
Geen Brachaquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wij hebben laatst de kebab-connection gezien, die was errug tovvv
Ik wil ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Bracha, trouw met mij!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*stil*
*mooi*
Maandagochtend, Brachaquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Steer wanneer ga je, tomorrow???
Daar heb ik nog ooit een blauwtje gelopen bij een meid van Integrand Tilburg bij de constitutie van Thor 2002-2003.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:31 schreef MPG het volgende:
Goede TT![]()
![]()
![]()
HET WALHALLA IN DE KELDER
IS DE HEMEL VAN E-HOOG
EN HET BIER DAT IS ER HELDER,
NIEMANDS KEEL STAAT DAAR LANG DROOG!
Geen gedonder, geen gedonder,
Geen gedonder, zo sprak Thor,
Uit zijn ogen sloegen vonken,
Geen gedonder, geen gemor!
Je hebt wel succes tot nu toe bij jouw keuze van vrouwen, zie ik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Daar heb ik nog ooit een blauwtje gelopen bij een meid van Integrand Tilburg bij de constitutie van Thor 2002-2003.
Achteraf gezien was het toch een snol
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar heb ik nog ooit een blauwtje gelopen bij een meid van Integrand Tilburg bij de constitutie van Thor 2002-2003.
Achteraf gezien was het toch een snol
Hebben jullie de OP niet in een wikiquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga je gang, 't was jouw voorstel.
Een dubbeltje kan twee kanten op vallenquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt wel succes tot nu toe bij jouw keuze van vrouwen, zie ik.
Kopieren en plakken als je een nieuwe moet openen. Is makkelijker dan de laatste post van vorig topic quoten en dan repareren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen wat je moet met een OP in een wiki?
Als je een nieuwe moet openen, kun je hem van de wiki kopieëren, inclusief alle codes voor plaatjes enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen wat je moet met een OP in een wiki?
Doe je dan ook ff de links in een quote zetten? Daarom wouden we net een wikiquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je een nieuwe moet openen, kun je hem van de wiki kopieëren, inclusief alle codes voor plaatjes enzo.
maargoed dan moet je toch ook de wiki steeds bijwerken om het laatste topic erbij te zetten?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je een nieuwe moet openen, kun je hem van de wiki kopieëren, inclusief alle codes voor plaatjes enzo.
Ja. En het mooie is, dat kan iedereen zelf doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maargoed dan moet je toch ook de wiki steeds bijwerken om het laatste topic erbij te zetten?
bar handig inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En het mooie is, dat kan iedereen zelf doen
Of je vraagt t mij effe, ik doe t toch al zo'n 690 topics op rij voor de KSC
maar een nieuwe op aanmaken is toch ook makkelijk? hoef je verder ook niet te gaan klooien in 1 of andere wikiquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En het mooie is, dat kan iedereen zelf doen
Of je vraagt t mij effe, ik doe t toch al zo'n 690 topics op rij voor de KSC
Dat kun jij ook toevoegen, daarom hébben we net een wiki.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:45 schreef Euc- het volgende:
[..]
Doe je dan ook ff de links in een quote zetten? Daarom wouden we net een wiki
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:49 schreef beunkster het volgende:
Heb net ff wat beroemde opera-stukken gedownload (eens wat anders voor in de auto) van de beruchte Three Tenors (Domingo, Careras en Pavarotti).
Nu heb ik Una furtiva lagrima (L'elisir d'amore) van Donizetti opstaan, gezongen door Plácido Domingo. Prachtig!
Vind het echt fantastisch, kippenvel gewoon
Je HOEFT t ook niet per se zelf te doen, je kan ook vragen of iemand anders t effe wil doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar een nieuwe op aanmaken is toch ook makkelijk? hoef je verder ook niet te gaan klooien in 1 of andere wiki
*zich schaamt*quote:
Het is idd met een korte à, zoals ze dat zelf in de ending credits zei.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De naam Bracha is net zoiets als Raggel![]()
Bloes
is vele malen mooier
SPAMquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
MPG
Help
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Hoofdpagina_Culinesse_%C3%A0_gogo&diff=47104&oldid=46790
Jah dat is de kscquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Je HOEFT t ook niet per se zelf te doen, je kan ook vragen of iemand anders t effe wil doen
En qua plaatsen van een OP is het makkelijk. Vooral bij SC's waar honderdduuzend plaatjes in de OP staan (zie KSC)
Solliequote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah dat is de ksc, we zitten hier in CUL en hebben gewoon 1 plaatje en als de TS zin heeft een 2de of heeeeeeeel soms een derde plaatje die bij de TT past.
kloptquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
SPAM
En gruwelijk.
Ik kwam het ook al tegen en heb momenteel nog geen oplossing
PM anders petre even... die beheert het zaakje geloof ik op iets hoger niveau
en inderdaad, het HOEFT niet, het kan, het mag, als je het niet wilt, dan niet, als je het wel wilt, dan is het erquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah dat is de ksc, we zitten hier in CUL en hebben gewoon 1 plaatje en als de TS zin heeft een 2de of heeeeeeeel soms een derde plaatje die bij de TT past.
geen mens die het weet, maar er zijn er een heleboel die er last van hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
Wat raar is dat. Ik snap ook niet hoe dat daar terechtgekomen is. Ik zag het bij een edit staan, maar heb zelf een nieuw subartikel willen opstarten, en toen ik alles opsloeg kwam dit allemaal op de pagina terecht.
Echt raar.
Ik heb in L'Orfeo van Monteverdi gespeeld met Opera Zuid, ooit in een ver verleden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:13 schreef beunkster het volgende:
Shit ik doe er ook ff 7 minuten over om een stukkie tekst te schrijven... direct 11 posts, lol.
Lijkt alsof je spyware op je computer hebt, die die code erin parsed als je op submit drukt in een wiki. Maar ik gebruik Opera en daar heb ik nog nooit Spyware voor gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
geen mens die het weet, maar er zijn er een heleboel die er last van hebben
op dit moment is het echt dweilen met de kraan, wat een bràndweerspuit, open, maar er wordt aan gewerkt
Is dat dan zo erg dat die lijst wat langer wordt? Moeten we niet zoveel lullenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sollie
Euc merkte op dat de lijst met oude topics nogal lang werd, en dat dat dus beter in een quote kon (die een scrollbalk heeft). Maar als linkjes in een quote staan, komen die linkjes niet mee bij het quoten van de laatste post van een topic, wanneer je die wil copy/pasten naar een nieuwe OP.
Dit is dus een heel makkelijke oplossing. Enige wat je hoeft te doen is in de wiki de URL van het laatste volle topic toevoegen.
Vandaar.
gloriaquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb in L'Orfeo van Monteverdi gespeeld met Opera Zuid, ooit in een ver verleden.
http://www.operazuid.nl/nl_nl/2001-2002/lorfeo.html
het is nogal kut allemaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt alsof je spyware op je computer hebt, die die code erin parsed als je op submit drukt in een wiki. Maar ik gebruik Opera en daar heb ik nog nooit Spyware voor gehad.![]()
Heheh, Opera
Aktie reaktie, zo zie ik het graagquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sollie
Euc merkte op dat de lijst met oude topics nogal lang werd, en dat dat dus beter in een quote kon (die een scrollbalk heeft). Maar als linkjes in een quote staan, komen die linkjes niet mee bij het quoten van de laatste post van een topic, wanneer je die wil copy/pasten naar een nieuwe OP.
Dit is dus een heel makkelijke oplossing. Enige wat je hoeft te doen is in de wiki de URL van het laatste volle topic toevoegen.
Vandaar.
Kan je niet wat doormailen of heb je het niet op de comp staan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:12 schreef beunkster het volgende:
Ik ben echt gek op oude (< 1970) opnames van klassieke muziek. Zitten echt zó ontzettend veel juweeltjes tussen! Heb hier bijvoorbeeld ook de 4 pianoconcerten van Rachmaninov, door hemzelf gespeeld. Opname klinkt als een natte krant (een slechte jaren 1920/1930 opname), maar dat boeit niet. Wát een fantastische uitvoering!
Maar ook meer dan regelmatig zitten daar echt fantastische opnames tussen. Neem de beroemde Karajan Beethoven cyclus (de jaren '60 versie op DG, niet de 70/80/90 of een ander label). Niet alleen dé Beethoven uitvoering, maar ook nog eens schitterend opgenomen!
En dat geldt ook voor Mahler 2 van Otto Klemperer, met als solisten een van de beste mezzo's aller tijden (Hilde Rössl-Majdan) en een super-sopraan (Elisabeth Schwarzkopf). Dat klinkt als een klok, maar het is een opname uit 1961. Je hoort het niet, wellicht hoor je heel iets bandruis maar dat is alleen omdat ruisonderdrukking niet gebruikt werd ivm het kwaliteitsverlies. Je hoort de puurheid van de opname, niet het gekunstelde gedoe met 30 microfoons, nee gewoon hoppa, een kwaliteitsopname met een paar microfoons zoals alleen een écht gepassioneerde technicus dat kan. En dat was Walter Legge beslist.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij was het DarkElf die zei: wat een lange OP
Dan gaat het toch nog steeds op?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dan gaat het toch nog steeds op?
Delegeren kun je leren
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja. Op beidenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben een btje dwars vanaaf geloof ik![]()
![]()
Klik vooral niet op een link daarquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
SPAM
En gruwelijk.
Ik kwam het ook al tegen en heb momenteel nog geen oplossing
PM anders petre even... die beheert het zaakje geloof ik op iets hoger niveau
dan ga ik heel hard denken waar dat ook weer uit komt......quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren.
alleen vanaaf?!quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben een btje dwars vanaaf geloof ik![]()
![]()
Ik heb het meeste origineel op cd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Kan je niet wat doormailen of heb je het niet op de comp staan?
Checkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:16 schreef golfer het volgende:
Waar is de nachtploeg?
Valt echt reuze mee!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:41 schreef ColdFeet het volgende:
Wel echt jammer dat goede uitvoeringen vaak ontieglijk duur zijn. Maar van een goedkope gebeurt het me toch nog weleens dat ik er spijt van krijg.
Deutsches Requiem met Giulini: dof, onverstaanbaar en laag
Over lunchen gesproken, ik ben ook weer terug uit Middelburg.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Check![]()
Live tot een uurtje of 2, moet morgen vroeg op, ga lunchen
Cheers! Hier appelsap met een beetje citroen (de limoenen zijn opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:53 schreef cul_non_kul het volgende:
Musica (met een SoL die niet dwars is)
Fleetwood Mac > Rhiannon
Janis Joplin > Little piece of my heart
und so weiter ...
Cheers(koffie met inhoud)
SoL is appelsap with a bite....zoet, met een pittig lekkere afdronkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cheers! Hier appelsap met een beetje citroen (de limoenen zijn op) en Stoli!
Ik wist niet dat SoL dwars kan zijn? Ik vind haar altijd zo zoet & gezeglijk
goddank je hebt de stoli nogquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cheers! Hier appelsap met een beetje citroen (de limoenen zijn op) en Stoli!
Ik wist niet dat SoL dwars kan zijn? Ik vind haar altijd zo zoet & gezeglijk
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:11 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
SoL is appelsap with a bite....zoet, met een pittig lekkere afdronk
Ik heb nieuwe cocktailglazen, oh yeah. Vanaf nu nog meer shibuya's, margherita's en cosmo'squote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
goddank je hebt de stoli nog![]()
Ben af en toe best een btje dwars heurMaar dat is echt heeeeeeel zelden
![]()
snel even een X met zijn 4tjes samen eten
.... benevelend en verslavendquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:11 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
SoL is appelsap with a bite....zoet, met een pittig lekkere afdronk
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe cocktailglazen, oh yeah. Vanaf nu nog meer shibuya's, margherita's en cosmo'sDus de Stoli blijft!
Ja, lijkt me een goed plan, gezellig. Ik ga binnenkort een paar nieuwe smaken risotto uitproberen...
Ohhhh, ik ben vanmiddag op kraamvisite geweest. Hoewel ik altijd roep dat ik geen kinderen wil (en daar ook wel van overtuigd ben trouwens), brengt zo'n inieminie baby me toch aan het twijfelen. Zo'n mooi, lief, klein hummeltjet Is echt een schatje
Maar nee hoor, aan mijn lijf geen zwangerschap (en bevalling, vriendinnetje had echt een doodenge bevalling gehad).
pfffft wij ook nu, vriendlief wordt morgenochtend 7.15 uur opgehaald door een collegaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:29 schreef ColdFeet het volgende:
Dans-ze! Ik ga bedwaarts, morgen weer vroeg dag...
Slaapze ... late vroege vogelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:29 schreef ColdFeet het volgende:
Dans-ze! Ik ga bedwaarts, morgen weer vroeg dag...
Zo, en heb je dat wel goed overlegd met mr. CF voordat jullie gingen trouwen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar nee hoor, aan mijn lijf geen zwangerschap (en bevalling, vriendinnetje had echt een doodenge bevalling gehad).
wacht maar tot de puberteitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:26 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Voorstel: frozen strawberitha's.
Baby's? We gaan binnenkort op kraamvisite, ik moet zelf echter niet aan een nieuweling denken.
En verslavend indeed!
Njoying ev'ry second of it...
Even een dansje wagen in dewoonkamer
It's a life steer, but we don't want it yetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo, en heb je dat wel goed overlegd met mr. CF voordat jullie gingen trouwen?
Oh, dat wou k nog zeggen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ga ik heel hard denken waar dat ook weer uit komt......
was het slotstuk van het toneelstuk waar ik deze zomer in gespeeld heb namelijk
Ja, dat hoorde bij de voorwaarden...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo, en heb je dat wel goed overlegd met mr. CF voordat jullie gingen trouwen?
Doe mij naast Gloria, in excelsis deo, liever Glooooria van Van Morrisonquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat wou k nog zeggen...
Gloria hoort in t algemeen niet bij opera... Het is een liturgisch stuk in o.m. de rooms-katholieke en lutherse traditie.
Bekendste Gloria is van Vivaldi.
* ColdFeet heeft jaaaaaren op een koorschool gezeten
Jullie kunnen nog altijd net doen als Brad Pitt en Angelina Joliequote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde bij de voorwaarden...
Ik denk dat Mr CF een heel leuke vader zou zijn![]()
Wonen zij bij hun moeder? Want in het weekend komen ze niet heel vaak langs toch? Of misschien willen ze niet meer langs omdat Snollie er steeds isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De dochters van c_n_k zijn in de puberteit....woeiii![]()
![]()
Of van U2.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Doe mij naast Gloria, in excelsis deo, liever Glooooria van Van Morrison
Ik was geloof ik ook best wel een probleempuber, m'n ouders moesten regelmatig bij de directeur van de school komen, ik kwam er vaak nog mee weg ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
puberteit
De dochters van c_n_k zijn in de puberteit....woeiii
![]()
![]()
Geef mij maar mijn kind
*blijf van mijn lijf huis belt*quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:26 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb elke hoek van de kamer gezien
Wat hij zegtquote:
Woeiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:36 schreef sanger het volgende:
12 februari naar Palazzo. Lekker eten van Ron Blauw.
Leuk bedrijfsuitjequote:
Give it your bestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:13 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff
Ik ga hard werken vandaag, 's kijken of ik het dan red om morgen mee te gaan naar Antwerpen!
goegedaan meisquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:17 schreef Bluezz het volgende:
http://boeken.marktplaats(...)anet-australie.html`
Kan hem voor 13 euro ophalen in amsterdam
Waarom gilt ie dan? Omdat ie in t mandje moet? Heb je eigenlijk de DA al gebeld?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:36 schreef DarkElf het volgende:
t zal wel een simpel wondje in zijn mond zijn ofzo (dat bloed als de neten volgens mij) maar goed, we gaan toch maar even langs. heb hem schoongewassen en zo kan ik goed zien of het nog doorbloed straks...
(en autorijden met een gillende kat vind ik echt helemaal niet nerve wrecking hoor)
Op DH CS? of moet ik je thuis ophalen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:!
DH, wat wil je afspreken voor morgen? Waar moeten we 'verzamelen'?
CS is prima! Hoe laat had je in gedachten? 13.00 uur?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
Op DH CS? of moet ik je thuis ophalen?
ja omdat ie in een mandje moet. Normaal (als we samen zijn) neem ik die kat op schoot en Rtificial rijdt dan.. dan is die kat helemaal tevreden.. nu ben ik alleen en moet ie dus zo'n mandje in..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom gilt ie dan? Omdat ie in t mandje moet? Heb je eigenlijk de DA al gebeld?
Zoietsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CS is prima! Hoe laat had je in gedachten? 13.00 uur?
CNK, pm nog ff de telefoonnummers naar mij en Leinquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:52 schreef cul_non_kul het volgende:
reken erop dat we omstreeks half drie in Antwerp zijn. Mss vertrekken wij om een uur of elf a twaalf al en ontmoeten we jullie daar... Bv. in Het Elfde Gebod, Via Via reizigerscafe, of de Muse ...
Ik plak de voiture tegenover hilton of op de groenmarkt (of groenplaats??)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
CNK, pm nog ff de telefoonnummers naar mij en Lein
En waar parkeer jij? als je zonder ons rijd
CF is nu keihard aan het werk om morgen mee te kunnen gaan !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:43 schreef Den_Haag het volgende:
mooi. CF, wat deed jij nou?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:24 schreef cul_non_kul het volgende:
Gianluca Risotto > bekende mafia man uit de Italiaanse rijstindustrie
Hehehe.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh man wat heb ik t koud!! De verleiding om weer mn bed in te gaan is (haast) onweerstaanbaar!!
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als de risotto lekker is, zal ik morgen een bakje voor je meenemen.
Is btw pas de tweede keer dat ik risotto maak, dus helemaal pefect zal het niet zijn.
ahhh arm beestjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef DarkElf het volgende:
zo, de rit heen en terug overleefd met een gillende kat ernaast..
en woensdag mogen we weer
(gebitsreiniging en kies/zen trekken wrs) arm beest
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag in een collegezaal met 3e jaars gezeten. Laat die gast achter mij z'n etui vallen, en vraagt hij: "Meneer, kunt u misschien mijn etui oprapen?"
![]()
![]()
Pff, sterkte met El Gato.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef DarkElf het volgende:
zo, de rit heen en terug overleefd met een gillende kat ernaast..
en woensdag mogen we weer
(gebitsreiniging en kies/zen trekken wrs) arm beest
Hij zei Meneer tegen mequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag in een collegezaal met 3e jaars gezeten. Laat die gast achter mij z'n etui vallen, en vraagt hij: "Meneer, kunt u misschien mijn etui oprapen?"
![]()
![]()
Opa -K.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Jammer dat je morgen niet meegaat...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:26 schreef Euc- het volgende:
Zooo, net terug uit Maastricht, mooi horloge en een helemaal geweldige lunch gehad!
ohja hier moest ik nog op antwoorden: denk niet dat we superveel zullen sjoppen heur... Den_Haag is sowieso best laat met zijn mede-passagiers in Antwerpenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hey SOL, wat is precies het plan voor zaterdag van jullie? Gaan jullie echt winkelen of wordt het iets anders?
Nee.. Ik bleef toch bij jou slapen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:wie weet is er iemand bereid, heb je het al geprobeerd?
Wel wat ik net tegen Steer zei, maargoed dan moet je toch nog een eind in de trein zitten wat me volgens mij niet echt prettig lijkt met dat gipsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:47 schreef Euc- het volgende:
Sja, gaat niet echt opschieten vrees ik, tenzij iemand via limburg terug naar huis wilt rijden
Maar je zou dan wel voor een deel samen kunnen treinen met Steer, dus dat is dan weer een kleine meevallerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel wat ik net tegen Steer zei, maargoed dan moet je toch nog een eind in de trein zitten wat me volgens mij niet echt prettig lijkt met dat gips
Hmm.. half uurtje vanuit eindhoven.. anderhalf vanuit hier thuis..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel wat ik net tegen Steer zei, maargoed dan moet je toch nog een eind in de trein zitten wat me volgens mij niet echt prettig lijkt met dat gips
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tuurlijk honey, wat jij wil. Ik heb mn eitjes graag onbevrucht 's ochtends, en jij?
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:02 schreef cul_non_kul het volgende:
Neemt Euc de "gips-trein" vanuit de Limburg Mountains?
Je bent iig voor 22u51 terug op Breda CS
Dit trof ik van de zomer een keer aan...4 dode muizen op het terrasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Bah. Nare kat.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dit trof ik van de zomer een keer aan...4 dode muizen op het terras![]()
[ afbeelding ]
Heb zelfs eens keer iemand uit zijn auto gehaald om een dode mol hier weg te halen
Ik zie JE niet. Zie wel een rood tapijt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:08 schreef SeaOfLove het volgende:
grmbl kl***kat net![]()
cul_non_kul to the rescue is dan wel weer![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie JE niet. Zie wel een rood tapijt.
Ja nu heb ik andere plannen gemaakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohja hier moest ik nog op antwoorden: denk niet dat we superveel zullen sjoppen heur... Den_Haag is sowieso best laat met zijn mede-passagiers in Antwerpen![]()
Als je treintje pakt naar Breda kunnen we je daar wel ophalen hoor, zou wel erggg leuk zijn als je meegaat
jammerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja nu heb ik andere plannen gemaakt.![]()
![]()
Zou wel graag mee willen, maar moet nog een hoop zooi voor studie afmaken. Ga maandagvroeg op vakantie, dus niet veel tijd.
Maken jullie wel foto's?
En Euc, stalk je mij?Zo bijzonder ben ik niet hoor. Je kunt beter Bloes, SOL of CF stalken, maar dan wel oppassen voor hun mannetjes.
Stuur je adres maar, stuur ik het ff voor je opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb je het tijdschrift toegezonden. Nog een erg grote enveloppe was daarvoor nodig. Da's dan een koud Palmpje, pls.
M'n ouders hadden 2 binnenkatten die nu ze verhuisd zijn ook buiten komen, de muizen zijn in Lelystad ook niet veilig meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dit trof ik van de zomer een keer aan...4 dode muizen op het terras![]()
[ afbeelding ]
Heb zelfs eens keer iemand uit zijn auto gehaald om een dode mol hier weg te halen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
M'n ouders hadden 2 binnenkatten die nu ze verhuisd zijn ook buitekomen, de muizen zijn in Lelystad ook neit veilig meer.
Eentje (die overigens verder alleen maar kattenbrokjes eet, blikvoer of een plakje broodbeleg lust ie niet) vangt ze en vreet vervolgens de organen eruit.
Tof!!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:16 schreef FleshWound het volgende:
Jazeker. Mede mogelijk gemaakt door DH.
Jullie bijten toch niet he?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tof!!!!
Spannend heur al die nieuwe mensjes ontmoeten morgen![]()
CF ik mag hopen dat jij en meneer CF ook meegaan morgen![]()
Nynke!!! Wat een superdag voor jouquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik heb vandaag officieel mijn diploma ontvangen, en tegelijkertijd ben ik geridderd in de orde van het speekbekse, door prins Richard de Iste. Het was echt een geweldige diploma uitreiking, als verassing hadden m'n ouders vanmorgen in alle vroegte m'n oma uit leeuwarden opgehaald! De arme mensen waren vanmorgen om kwart over 4 weggereden!
Diplomauitreiking was absoluut niet saai te noemen, professoren in carnavals kostuums, zelfs de dean verkleed, een blijkbaar bekende limburgse artietst, en bezoek van de prins en zijn gemaal... Het blijkt dat ik zelfs met honors geslaagd ben!
Net gezellig uit eten geweest, in een erg leuk belgisch restaurantje, een heerlijke stoofpot met trappist gegeten...
Kortom, het was een goede dag. Vanavond nog maar eens even de stad onveilig maken denk ik!
Daarnet al gezegd, maar nogmaals gefeliciteeerd!!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik heb vandaag officieel mijn diploma ontvangen, en tegelijkertijd ben ik geridderd in de orde van het speekbekse, door prins Richard de Iste. Het was echt een geweldige diploma uitreiking, als verassing hadden m'n ouders vanmorgen in alle vroegte m'n oma uit leeuwarden opgehaald! De arme mensen waren vanmorgen om kwart over 4 weggereden!
Diplomauitreiking was absoluut niet saai te noemen, professoren in carnavals kostuums, zelfs de dean verkleed, een blijkbaar bekende limburgse artietst, en bezoek van de prins en zijn gemaal... Het blijkt dat ik zelfs met honors geslaagd ben!
Net gezellig uit eten geweest, in een erg leuk belgisch restaurantje, een heerlijke stoofpot met trappist gegeten...
Kortom, het was een goede dag. Vanavond nog maar eens even de stad onveilig maken denk ik!
En dat is voor of na de zweep?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik bijt. Door. Tot het bloedt.
Thanks! Ik heb ook echt voor 200% genoten!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nynke!!! Wat een superdag voor jouTis je gegund
![]()
Van harte Nynkequote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef AKnynke het volgende:
Maandagochtend iets voor negenen vanuit Eindhovenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
muchos gracias!![]()
Wanneer vlieg jij?
nee, als nynke. zondag pas obelix. duik eerst m'n bed ff in voor een power nap denk ik, vannacht maar 2 uurtjes geslapen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maandagochtend iets voor negenen vanuit EindhovenVandaag stedengids en talengidsje
gekocht.
Ga je al als Obelix de stad in vanavond?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef AKnynke het volgende:
Ik de Lama'squote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Ali G aan het kijken....best grappig
Ik had al andere plannen en heb sowieso ook een chronisch geldgebrekquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk niet mee morgen?
Je HOEFT geen kleren te kopen.. Kost je dan alleen wat eten en drinken, en dat moet je thuis ook..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik had al andere plannen en heb sowieso ook een chronisch geldgebrek![]()
Moest vandaag m'n creditcard weer aanspreken, volgende week krijg ik m'n geld pas weer binnen (heel handig in de eerste week van de maand, de laatste week van de maand (als de rekeningen komen) heb ik dus nooit geld.)
Da's waar, maar komende week mag ik blij al zijn als ik de gewone boodschappen nog kan betalen en dat wordt al lastig genoeg als je niet dusdanig rood staat dat je niet eens meer kan pinnenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:28 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je HOEFT geen kleren te kopen.. Kost je dan alleen wat eten en drinken, en dat moet je thuis ook..
Sacha Baron Cohen is *echt* een ondergewardeerde acteur omdat hij in van die overdreven eigen comedy's speelt, maar hij is echt, echt goed.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat is bijna net zo een leuk woord als piemelbrie
Dat herken ik wel hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's waar, maar komende week mag ik blij al zijn als ik de gewone boodschappen nog kan betalen en dat wordt al lastig genoeg als je niet dusdanig rood staat dat je niet eens meer kan pinnen![]()
Maar een volgende keer is natuurlijk altijd een optie, ik begin alvast met sparen
ik vond dat typetje Borat altijd zo leuk, en nu is er ook een film van...zou het de moeite waard zijn om die te kijken?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sacha Baron Cohen is *echt* een ondergewardeerde acteur omdat hij in van die overdreven eigen comedy's speelt, maar hij is echt, echt goed.
De film vond ik tegenvallen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vond dat typetje Borat altijd zo leuk, en nu is er ook een film van...zou het de moeite waard zijn om die te kijken?
Als je Borat als type leuk vind, is de film zeker weten een aanrader. Wordt wel af en toe wat herhaald van Borat in de Ali G shows, maar wel zo dat ze een deel uitmaken van het verhaallijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vond dat typetje Borat altijd zo leuk, en nu is er ook een film van...zou het de moeite waard zijn om die te kijken?
Veel plezier Nynkequote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:56 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben weer wakker, en nu eigenlijk nog vermoeider. Maar goed, ga er maar vandoor. Voor de antwerpen gangers, veel plezier!
Sturen jullie een kaartje? Ik geloof dat Euc m'n adres wel weet...
Winterjas, die kan je nog open doen als het warm is, een zomerjas kan te koud zijn en dan zit je dus de hele dag kou te kleumen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, 14-17 graden, zal ik mijn zomerjas meenemen ipv mijn winterjas? Of ik neem ze allebei mee, anders is mijn weekendtas zo leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |