Hehehe.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh man wat heb ik t koud!! De verleiding om weer mn bed in te gaan is (haast) onweerstaanbaar!!
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als de risotto lekker is, zal ik morgen een bakje voor je meenemen.
Is btw pas de tweede keer dat ik risotto maak, dus helemaal pefect zal het niet zijn.
ahhh arm beestjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef DarkElf het volgende:
zo, de rit heen en terug overleefd met een gillende kat ernaast..
en woensdag mogen we weer
(gebitsreiniging en kies/zen trekken wrs) arm beest
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag in een collegezaal met 3e jaars gezeten. Laat die gast achter mij z'n etui vallen, en vraagt hij: "Meneer, kunt u misschien mijn etui oprapen?"
![]()
![]()
Pff, sterkte met El Gato.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef DarkElf het volgende:
zo, de rit heen en terug overleefd met een gillende kat ernaast..
en woensdag mogen we weer
(gebitsreiniging en kies/zen trekken wrs) arm beest
Hij zei Meneer tegen mequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag in een collegezaal met 3e jaars gezeten. Laat die gast achter mij z'n etui vallen, en vraagt hij: "Meneer, kunt u misschien mijn etui oprapen?"
![]()
![]()
Opa -K.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Jammer dat je morgen niet meegaat...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:26 schreef Euc- het volgende:
Zooo, net terug uit Maastricht, mooi horloge en een helemaal geweldige lunch gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |