Hehehe.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh man wat heb ik t koud!! De verleiding om weer mn bed in te gaan is (haast) onweerstaanbaar!!
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als de risotto lekker is, zal ik morgen een bakje voor je meenemen.
Is btw pas de tweede keer dat ik risotto maak, dus helemaal pefect zal het niet zijn.
ahhh arm beestjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef DarkElf het volgende:
zo, de rit heen en terug overleefd met een gillende kat ernaast..
en woensdag mogen we weer
(gebitsreiniging en kies/zen trekken wrs) arm beest
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag in een collegezaal met 3e jaars gezeten. Laat die gast achter mij z'n etui vallen, en vraagt hij: "Meneer, kunt u misschien mijn etui oprapen?"
![]()
![]()
Pff, sterkte met El Gato.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef DarkElf het volgende:
zo, de rit heen en terug overleefd met een gillende kat ernaast..
en woensdag mogen we weer
(gebitsreiniging en kies/zen trekken wrs) arm beest
Hij zei Meneer tegen mequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag in een collegezaal met 3e jaars gezeten. Laat die gast achter mij z'n etui vallen, en vraagt hij: "Meneer, kunt u misschien mijn etui oprapen?"
![]()
![]()
Opa -K.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Jammer dat je morgen niet meegaat...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:26 schreef Euc- het volgende:
Zooo, net terug uit Maastricht, mooi horloge en een helemaal geweldige lunch gehad!
ohja hier moest ik nog op antwoorden: denk niet dat we superveel zullen sjoppen heur... Den_Haag is sowieso best laat met zijn mede-passagiers in Antwerpenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hey SOL, wat is precies het plan voor zaterdag van jullie? Gaan jullie echt winkelen of wordt het iets anders?
Nee.. Ik bleef toch bij jou slapen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:wie weet is er iemand bereid, heb je het al geprobeerd?
Wel wat ik net tegen Steer zei, maargoed dan moet je toch nog een eind in de trein zitten wat me volgens mij niet echt prettig lijkt met dat gipsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:47 schreef Euc- het volgende:
Sja, gaat niet echt opschieten vrees ik, tenzij iemand via limburg terug naar huis wilt rijden
Maar je zou dan wel voor een deel samen kunnen treinen met Steer, dus dat is dan weer een kleine meevallerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel wat ik net tegen Steer zei, maargoed dan moet je toch nog een eind in de trein zitten wat me volgens mij niet echt prettig lijkt met dat gips
Hmm.. half uurtje vanuit eindhoven.. anderhalf vanuit hier thuis..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel wat ik net tegen Steer zei, maargoed dan moet je toch nog een eind in de trein zitten wat me volgens mij niet echt prettig lijkt met dat gips
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tuurlijk honey, wat jij wil. Ik heb mn eitjes graag onbevrucht 's ochtends, en jij?
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:02 schreef cul_non_kul het volgende:
Neemt Euc de "gips-trein" vanuit de Limburg Mountains?
Je bent iig voor 22u51 terug op Breda CS
Dit trof ik van de zomer een keer aan...4 dode muizen op het terrasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Bah. Nare kat.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dit trof ik van de zomer een keer aan...4 dode muizen op het terras![]()
[ afbeelding ]
Heb zelfs eens keer iemand uit zijn auto gehaald om een dode mol hier weg te halen
Ik zie JE niet. Zie wel een rood tapijt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:08 schreef SeaOfLove het volgende:
grmbl kl***kat net![]()
cul_non_kul to the rescue is dan wel weer![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie JE niet. Zie wel een rood tapijt.
Ja nu heb ik andere plannen gemaakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohja hier moest ik nog op antwoorden: denk niet dat we superveel zullen sjoppen heur... Den_Haag is sowieso best laat met zijn mede-passagiers in Antwerpen![]()
Als je treintje pakt naar Breda kunnen we je daar wel ophalen hoor, zou wel erggg leuk zijn als je meegaat
jammerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja nu heb ik andere plannen gemaakt.![]()
![]()
Zou wel graag mee willen, maar moet nog een hoop zooi voor studie afmaken. Ga maandagvroeg op vakantie, dus niet veel tijd.
Maken jullie wel foto's?
En Euc, stalk je mij?Zo bijzonder ben ik niet hoor. Je kunt beter Bloes, SOL of CF stalken, maar dan wel oppassen voor hun mannetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |