Op zich wel, ware het niet dat je dan problemen krijgt bij het kopieren naar een nieuw topic. Een quote wordt namelijk met [...] aangegeven en niet gequote in het nieuwe bericht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:32 schreef Euc- het volgende:
Zou het geen idee zijn om die links in een quote te zetten? Dan krijg je mooi zo een scroll balkje
Ga je gang, 't was jouw voorstel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:49 schreef Euc- het volgende:
Dan maak je een wikipedia aan met daarin de startpost
Ja leuk he! Ik bel ook al weken met die lui, tis een werkdag op zich om 'even' iets met de belasting te regelen....quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:00 schreef KrnKje het volgende:
Altijd een feest met de belastingdienst aan de telefoon
Maar ze hebben idd geen gelijk zoals de mevrouw me uitlegde... dus maar bezwaar aantekenen en wel huurtoeslag ontvangen...
Ik heb ook een blauwe enveloppe thuis gehad maar had alles in december al geregeld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja leuk he! Ik bel ook al weken met die lui, tis een werkdag op zich om 'even' iets met de belasting te regelen....
Nu lekker vakantie, joepie! Vanavond nog ff haar verven (jaja tis weer zover) en natuurlijk Wie is De Mol kijken.......
Nou, mijn carnavals-uitspattingen beperken zich dit jaar tot twee dagen kindercarnaval. Ik heb dus niet echt een superoutfit bij elkaar gezocht.....Wel een coole rode glitterblouse met een paarse cowboyhoed en een erg fout bolerojasje met bont in paars en rood. Niet echt bijster spannend, maar wel grappig!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook een blauwe enveloppe thuis gehad maar had alles in december al geregeld.
Als wat ga jij verkleed Tezz?
Ik waaide bijna de maas in vanmiddag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo hehe ik ben thuis. Weertie heh, vandaag? Tis werkelijk niet best buiten...
Peter R beweert de zaak Holloway opgelost te hebbenquote:
Hmmm spannend. Ben benieuwd wat ie weer ontdekt heeft. Zal wel weer met een sisser aflopen of zo, of ergens in een niet-nader-te-noemen doofpot verdwijnen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Peter R beweert de zaak Holloway opgelost te hebben
Nu al een hele mediahype en zondag mogen we allemaal kijken naar zijn speciale uitzending hierover
Ik geloof er niet zo veel van eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Peter R beweert de zaak Holloway opgelost te hebben
Nu al een hele mediahype en zondag mogen we allemaal kijken naar zijn speciale uitzending hierover
Dan zit ik alweer ind e sporthal. Het regent alleen heeeeeeeeeeeel hard buiten!quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond 20:25 Ned 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Vond ik een leuke film.
En RTL 5 Ali G in tha House is ook leuk.Maar helaas, toch maar even de organische chemie in duiken....
Veel plezier!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:51 schreef Liejannuh het volgende:
Veel plezier in Barcelona Stereo!
Isa en ik gaan er (bijna) vandoor!
Whoei, Londenquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:51 schreef Liejannuh het volgende:
Veel plezier in Barcelona Stereo!
Isa en ik gaan er (bijna) vandoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben laatst de kebab-connection gezien, die was errug tovvvquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, nou zoent ze met die Mocro, man.
Geen Brachaquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wij hebben laatst de kebab-connection gezien, die was errug tovvv
Ik wil ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Bracha, trouw met mij!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*stil*
*mooi*
Maandagochtend, Brachaquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Steer wanneer ga je, tomorrow???
Daar heb ik nog ooit een blauwtje gelopen bij een meid van Integrand Tilburg bij de constitutie van Thor 2002-2003.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:31 schreef MPG het volgende:
Goede TT![]()
![]()
![]()
HET WALHALLA IN DE KELDER
IS DE HEMEL VAN E-HOOG
EN HET BIER DAT IS ER HELDER,
NIEMANDS KEEL STAAT DAAR LANG DROOG!
Geen gedonder, geen gedonder,
Geen gedonder, zo sprak Thor,
Uit zijn ogen sloegen vonken,
Geen gedonder, geen gemor!
Je hebt wel succes tot nu toe bij jouw keuze van vrouwen, zie ik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Daar heb ik nog ooit een blauwtje gelopen bij een meid van Integrand Tilburg bij de constitutie van Thor 2002-2003.
Achteraf gezien was het toch een snol
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar heb ik nog ooit een blauwtje gelopen bij een meid van Integrand Tilburg bij de constitutie van Thor 2002-2003.
Achteraf gezien was het toch een snol
Hebben jullie de OP niet in een wikiquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga je gang, 't was jouw voorstel.
Een dubbeltje kan twee kanten op vallenquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt wel succes tot nu toe bij jouw keuze van vrouwen, zie ik.
Kopieren en plakken als je een nieuwe moet openen. Is makkelijker dan de laatste post van vorig topic quoten en dan repareren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen wat je moet met een OP in een wiki?
Als je een nieuwe moet openen, kun je hem van de wiki kopieëren, inclusief alle codes voor plaatjes enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen wat je moet met een OP in een wiki?
Doe je dan ook ff de links in een quote zetten? Daarom wouden we net een wikiquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je een nieuwe moet openen, kun je hem van de wiki kopieëren, inclusief alle codes voor plaatjes enzo.
maargoed dan moet je toch ook de wiki steeds bijwerken om het laatste topic erbij te zetten?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je een nieuwe moet openen, kun je hem van de wiki kopieëren, inclusief alle codes voor plaatjes enzo.
Ja. En het mooie is, dat kan iedereen zelf doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maargoed dan moet je toch ook de wiki steeds bijwerken om het laatste topic erbij te zetten?
bar handig inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En het mooie is, dat kan iedereen zelf doen
Of je vraagt t mij effe, ik doe t toch al zo'n 690 topics op rij voor de KSC
maar een nieuwe op aanmaken is toch ook makkelijk? hoef je verder ook niet te gaan klooien in 1 of andere wikiquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En het mooie is, dat kan iedereen zelf doen
Of je vraagt t mij effe, ik doe t toch al zo'n 690 topics op rij voor de KSC
Dat kun jij ook toevoegen, daarom hébben we net een wiki.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:45 schreef Euc- het volgende:
[..]
Doe je dan ook ff de links in een quote zetten? Daarom wouden we net een wiki
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:49 schreef beunkster het volgende:
Heb net ff wat beroemde opera-stukken gedownload (eens wat anders voor in de auto) van de beruchte Three Tenors (Domingo, Careras en Pavarotti).
Nu heb ik Una furtiva lagrima (L'elisir d'amore) van Donizetti opstaan, gezongen door Plácido Domingo. Prachtig!
Vind het echt fantastisch, kippenvel gewoon
Je HOEFT t ook niet per se zelf te doen, je kan ook vragen of iemand anders t effe wil doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar een nieuwe op aanmaken is toch ook makkelijk? hoef je verder ook niet te gaan klooien in 1 of andere wiki
*zich schaamt*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |