Daar heb ik nog ooit een blauwtje gelopen bij een meid van Integrand Tilburg bij de constitutie van Thor 2002-2003.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:31 schreef MPG het volgende:
Goede TT![]()
![]()
![]()
HET WALHALLA IN DE KELDER
IS DE HEMEL VAN E-HOOG
EN HET BIER DAT IS ER HELDER,
NIEMANDS KEEL STAAT DAAR LANG DROOG!
Geen gedonder, geen gedonder,
Geen gedonder, zo sprak Thor,
Uit zijn ogen sloegen vonken,
Geen gedonder, geen gemor!
Je hebt wel succes tot nu toe bij jouw keuze van vrouwen, zie ik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Daar heb ik nog ooit een blauwtje gelopen bij een meid van Integrand Tilburg bij de constitutie van Thor 2002-2003.
Achteraf gezien was het toch een snol
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar heb ik nog ooit een blauwtje gelopen bij een meid van Integrand Tilburg bij de constitutie van Thor 2002-2003.
Achteraf gezien was het toch een snol
Hebben jullie de OP niet in een wikiquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga je gang, 't was jouw voorstel.
Een dubbeltje kan twee kanten op vallenquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt wel succes tot nu toe bij jouw keuze van vrouwen, zie ik.
Kopieren en plakken als je een nieuwe moet openen. Is makkelijker dan de laatste post van vorig topic quoten en dan repareren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen wat je moet met een OP in een wiki?
Als je een nieuwe moet openen, kun je hem van de wiki kopieëren, inclusief alle codes voor plaatjes enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen wat je moet met een OP in een wiki?
Doe je dan ook ff de links in een quote zetten? Daarom wouden we net een wikiquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je een nieuwe moet openen, kun je hem van de wiki kopieëren, inclusief alle codes voor plaatjes enzo.
maargoed dan moet je toch ook de wiki steeds bijwerken om het laatste topic erbij te zetten?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je een nieuwe moet openen, kun je hem van de wiki kopieëren, inclusief alle codes voor plaatjes enzo.
Ja. En het mooie is, dat kan iedereen zelf doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maargoed dan moet je toch ook de wiki steeds bijwerken om het laatste topic erbij te zetten?
bar handig inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En het mooie is, dat kan iedereen zelf doen
Of je vraagt t mij effe, ik doe t toch al zo'n 690 topics op rij voor de KSC
maar een nieuwe op aanmaken is toch ook makkelijk? hoef je verder ook niet te gaan klooien in 1 of andere wikiquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En het mooie is, dat kan iedereen zelf doen
Of je vraagt t mij effe, ik doe t toch al zo'n 690 topics op rij voor de KSC
Dat kun jij ook toevoegen, daarom hébben we net een wiki.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:45 schreef Euc- het volgende:
[..]
Doe je dan ook ff de links in een quote zetten? Daarom wouden we net een wiki
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:49 schreef beunkster het volgende:
Heb net ff wat beroemde opera-stukken gedownload (eens wat anders voor in de auto) van de beruchte Three Tenors (Domingo, Careras en Pavarotti).
Nu heb ik Una furtiva lagrima (L'elisir d'amore) van Donizetti opstaan, gezongen door Plácido Domingo. Prachtig!
Vind het echt fantastisch, kippenvel gewoon
Je HOEFT t ook niet per se zelf te doen, je kan ook vragen of iemand anders t effe wil doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar een nieuwe op aanmaken is toch ook makkelijk? hoef je verder ook niet te gaan klooien in 1 of andere wiki
*zich schaamt*quote:
Het is idd met een korte à, zoals ze dat zelf in de ending credits zei.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De naam Bracha is net zoiets als Raggel![]()
Bloes
is vele malen mooier
SPAMquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
MPG
Help
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Hoofdpagina_Culinesse_%C3%A0_gogo&diff=47104&oldid=46790
Jah dat is de kscquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Je HOEFT t ook niet per se zelf te doen, je kan ook vragen of iemand anders t effe wil doen
En qua plaatsen van een OP is het makkelijk. Vooral bij SC's waar honderdduuzend plaatjes in de OP staan (zie KSC)
Solliequote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah dat is de ksc, we zitten hier in CUL en hebben gewoon 1 plaatje en als de TS zin heeft een 2de of heeeeeeeel soms een derde plaatje die bij de TT past.
kloptquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
SPAM
En gruwelijk.
Ik kwam het ook al tegen en heb momenteel nog geen oplossing
PM anders petre even... die beheert het zaakje geloof ik op iets hoger niveau
en inderdaad, het HOEFT niet, het kan, het mag, als je het niet wilt, dan niet, als je het wel wilt, dan is het erquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah dat is de ksc, we zitten hier in CUL en hebben gewoon 1 plaatje en als de TS zin heeft een 2de of heeeeeeeel soms een derde plaatje die bij de TT past.
geen mens die het weet, maar er zijn er een heleboel die er last van hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
Wat raar is dat. Ik snap ook niet hoe dat daar terechtgekomen is. Ik zag het bij een edit staan, maar heb zelf een nieuw subartikel willen opstarten, en toen ik alles opsloeg kwam dit allemaal op de pagina terecht.
Echt raar.
Ik heb in L'Orfeo van Monteverdi gespeeld met Opera Zuid, ooit in een ver verleden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:13 schreef beunkster het volgende:
Shit ik doe er ook ff 7 minuten over om een stukkie tekst te schrijven... direct 11 posts, lol.
Lijkt alsof je spyware op je computer hebt, die die code erin parsed als je op submit drukt in een wiki. Maar ik gebruik Opera en daar heb ik nog nooit Spyware voor gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
geen mens die het weet, maar er zijn er een heleboel die er last van hebben
op dit moment is het echt dweilen met de kraan, wat een bràndweerspuit, open, maar er wordt aan gewerkt
Is dat dan zo erg dat die lijst wat langer wordt? Moeten we niet zoveel lullenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sollie
Euc merkte op dat de lijst met oude topics nogal lang werd, en dat dat dus beter in een quote kon (die een scrollbalk heeft). Maar als linkjes in een quote staan, komen die linkjes niet mee bij het quoten van de laatste post van een topic, wanneer je die wil copy/pasten naar een nieuwe OP.
Dit is dus een heel makkelijke oplossing. Enige wat je hoeft te doen is in de wiki de URL van het laatste volle topic toevoegen.
Vandaar.
gloriaquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb in L'Orfeo van Monteverdi gespeeld met Opera Zuid, ooit in een ver verleden.
http://www.operazuid.nl/nl_nl/2001-2002/lorfeo.html
het is nogal kut allemaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt alsof je spyware op je computer hebt, die die code erin parsed als je op submit drukt in een wiki. Maar ik gebruik Opera en daar heb ik nog nooit Spyware voor gehad.![]()
Heheh, Opera
Aktie reaktie, zo zie ik het graagquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sollie
Euc merkte op dat de lijst met oude topics nogal lang werd, en dat dat dus beter in een quote kon (die een scrollbalk heeft). Maar als linkjes in een quote staan, komen die linkjes niet mee bij het quoten van de laatste post van een topic, wanneer je die wil copy/pasten naar een nieuwe OP.
Dit is dus een heel makkelijke oplossing. Enige wat je hoeft te doen is in de wiki de URL van het laatste volle topic toevoegen.
Vandaar.
Kan je niet wat doormailen of heb je het niet op de comp staan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:12 schreef beunkster het volgende:
Ik ben echt gek op oude (< 1970) opnames van klassieke muziek. Zitten echt zó ontzettend veel juweeltjes tussen! Heb hier bijvoorbeeld ook de 4 pianoconcerten van Rachmaninov, door hemzelf gespeeld. Opname klinkt als een natte krant (een slechte jaren 1920/1930 opname), maar dat boeit niet. Wát een fantastische uitvoering!
Maar ook meer dan regelmatig zitten daar echt fantastische opnames tussen. Neem de beroemde Karajan Beethoven cyclus (de jaren '60 versie op DG, niet de 70/80/90 of een ander label). Niet alleen dé Beethoven uitvoering, maar ook nog eens schitterend opgenomen!
En dat geldt ook voor Mahler 2 van Otto Klemperer, met als solisten een van de beste mezzo's aller tijden (Hilde Rössl-Majdan) en een super-sopraan (Elisabeth Schwarzkopf). Dat klinkt als een klok, maar het is een opname uit 1961. Je hoort het niet, wellicht hoor je heel iets bandruis maar dat is alleen omdat ruisonderdrukking niet gebruikt werd ivm het kwaliteitsverlies. Je hoort de puurheid van de opname, niet het gekunstelde gedoe met 30 microfoons, nee gewoon hoppa, een kwaliteitsopname met een paar microfoons zoals alleen een écht gepassioneerde technicus dat kan. En dat was Walter Legge beslist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |