quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als de risotto lekker is, zal ik morgen een bakje voor je meenemen.
Is btw pas de tweede keer dat ik risotto maak, dus helemaal pefect zal het niet zijn.
ahhh arm beestjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef DarkElf het volgende:
zo, de rit heen en terug overleefd met een gillende kat ernaast..
en woensdag mogen we weer
(gebitsreiniging en kies/zen trekken wrs) arm beest
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag in een collegezaal met 3e jaars gezeten. Laat die gast achter mij z'n etui vallen, en vraagt hij: "Meneer, kunt u misschien mijn etui oprapen?"
![]()
![]()
Pff, sterkte met El Gato.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef DarkElf het volgende:
zo, de rit heen en terug overleefd met een gillende kat ernaast..
en woensdag mogen we weer
(gebitsreiniging en kies/zen trekken wrs) arm beest
Hij zei Meneer tegen mequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag in een collegezaal met 3e jaars gezeten. Laat die gast achter mij z'n etui vallen, en vraagt hij: "Meneer, kunt u misschien mijn etui oprapen?"
![]()
![]()
Opa -K.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Jammer dat je morgen niet meegaat...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:26 schreef Euc- het volgende:
Zooo, net terug uit Maastricht, mooi horloge en een helemaal geweldige lunch gehad!
ohja hier moest ik nog op antwoorden: denk niet dat we superveel zullen sjoppen heur... Den_Haag is sowieso best laat met zijn mede-passagiers in Antwerpenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hey SOL, wat is precies het plan voor zaterdag van jullie? Gaan jullie echt winkelen of wordt het iets anders?
Nee.. Ik bleef toch bij jou slapen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:wie weet is er iemand bereid, heb je het al geprobeerd?
Wel wat ik net tegen Steer zei, maargoed dan moet je toch nog een eind in de trein zitten wat me volgens mij niet echt prettig lijkt met dat gipsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:47 schreef Euc- het volgende:
Sja, gaat niet echt opschieten vrees ik, tenzij iemand via limburg terug naar huis wilt rijden
Maar je zou dan wel voor een deel samen kunnen treinen met Steer, dus dat is dan weer een kleine meevallerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel wat ik net tegen Steer zei, maargoed dan moet je toch nog een eind in de trein zitten wat me volgens mij niet echt prettig lijkt met dat gips
Hmm.. half uurtje vanuit eindhoven.. anderhalf vanuit hier thuis..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel wat ik net tegen Steer zei, maargoed dan moet je toch nog een eind in de trein zitten wat me volgens mij niet echt prettig lijkt met dat gips
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tuurlijk honey, wat jij wil. Ik heb mn eitjes graag onbevrucht 's ochtends, en jij?
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:02 schreef cul_non_kul het volgende:
Neemt Euc de "gips-trein" vanuit de Limburg Mountains?
Je bent iig voor 22u51 terug op Breda CS
Dit trof ik van de zomer een keer aan...4 dode muizen op het terrasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Bah. Nare kat.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dit trof ik van de zomer een keer aan...4 dode muizen op het terras![]()
[ afbeelding ]
Heb zelfs eens keer iemand uit zijn auto gehaald om een dode mol hier weg te halen
Ik zie JE niet. Zie wel een rood tapijt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:08 schreef SeaOfLove het volgende:
grmbl kl***kat net![]()
cul_non_kul to the rescue is dan wel weer![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie JE niet. Zie wel een rood tapijt.
Ja nu heb ik andere plannen gemaakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohja hier moest ik nog op antwoorden: denk niet dat we superveel zullen sjoppen heur... Den_Haag is sowieso best laat met zijn mede-passagiers in Antwerpen![]()
Als je treintje pakt naar Breda kunnen we je daar wel ophalen hoor, zou wel erggg leuk zijn als je meegaat
jammerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja nu heb ik andere plannen gemaakt.![]()
![]()
Zou wel graag mee willen, maar moet nog een hoop zooi voor studie afmaken. Ga maandagvroeg op vakantie, dus niet veel tijd.
Maken jullie wel foto's?
En Euc, stalk je mij?Zo bijzonder ben ik niet hoor. Je kunt beter Bloes, SOL of CF stalken, maar dan wel oppassen voor hun mannetjes.
Stuur je adres maar, stuur ik het ff voor je opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb je het tijdschrift toegezonden. Nog een erg grote enveloppe was daarvoor nodig. Da's dan een koud Palmpje, pls.
M'n ouders hadden 2 binnenkatten die nu ze verhuisd zijn ook buiten komen, de muizen zijn in Lelystad ook niet veilig meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dit trof ik van de zomer een keer aan...4 dode muizen op het terras![]()
[ afbeelding ]
Heb zelfs eens keer iemand uit zijn auto gehaald om een dode mol hier weg te halen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
M'n ouders hadden 2 binnenkatten die nu ze verhuisd zijn ook buitekomen, de muizen zijn in Lelystad ook neit veilig meer.
Eentje (die overigens verder alleen maar kattenbrokjes eet, blikvoer of een plakje broodbeleg lust ie niet) vangt ze en vreet vervolgens de organen eruit.
Tof!!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:16 schreef FleshWound het volgende:
Jazeker. Mede mogelijk gemaakt door DH.
Jullie bijten toch niet he?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tof!!!!
Spannend heur al die nieuwe mensjes ontmoeten morgen![]()
CF ik mag hopen dat jij en meneer CF ook meegaan morgen![]()
Nynke!!! Wat een superdag voor jouquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik heb vandaag officieel mijn diploma ontvangen, en tegelijkertijd ben ik geridderd in de orde van het speekbekse, door prins Richard de Iste. Het was echt een geweldige diploma uitreiking, als verassing hadden m'n ouders vanmorgen in alle vroegte m'n oma uit leeuwarden opgehaald! De arme mensen waren vanmorgen om kwart over 4 weggereden!
Diplomauitreiking was absoluut niet saai te noemen, professoren in carnavals kostuums, zelfs de dean verkleed, een blijkbaar bekende limburgse artietst, en bezoek van de prins en zijn gemaal... Het blijkt dat ik zelfs met honors geslaagd ben!
Net gezellig uit eten geweest, in een erg leuk belgisch restaurantje, een heerlijke stoofpot met trappist gegeten...
Kortom, het was een goede dag. Vanavond nog maar eens even de stad onveilig maken denk ik!
Daarnet al gezegd, maar nogmaals gefeliciteeerd!!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik heb vandaag officieel mijn diploma ontvangen, en tegelijkertijd ben ik geridderd in de orde van het speekbekse, door prins Richard de Iste. Het was echt een geweldige diploma uitreiking, als verassing hadden m'n ouders vanmorgen in alle vroegte m'n oma uit leeuwarden opgehaald! De arme mensen waren vanmorgen om kwart over 4 weggereden!
Diplomauitreiking was absoluut niet saai te noemen, professoren in carnavals kostuums, zelfs de dean verkleed, een blijkbaar bekende limburgse artietst, en bezoek van de prins en zijn gemaal... Het blijkt dat ik zelfs met honors geslaagd ben!
Net gezellig uit eten geweest, in een erg leuk belgisch restaurantje, een heerlijke stoofpot met trappist gegeten...
Kortom, het was een goede dag. Vanavond nog maar eens even de stad onveilig maken denk ik!
En dat is voor of na de zweep?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik bijt. Door. Tot het bloedt.
Thanks! Ik heb ook echt voor 200% genoten!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nynke!!! Wat een superdag voor jouTis je gegund
![]()
Van harte Nynkequote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef AKnynke het volgende:
Maandagochtend iets voor negenen vanuit Eindhovenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
muchos gracias!![]()
Wanneer vlieg jij?
nee, als nynke. zondag pas obelix. duik eerst m'n bed ff in voor een power nap denk ik, vannacht maar 2 uurtjes geslapen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maandagochtend iets voor negenen vanuit EindhovenVandaag stedengids en talengidsje
gekocht.
Ga je al als Obelix de stad in vanavond?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef AKnynke het volgende:
Ik de Lama'squote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Ali G aan het kijken....best grappig
Ik had al andere plannen en heb sowieso ook een chronisch geldgebrekquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk niet mee morgen?
Je HOEFT geen kleren te kopen.. Kost je dan alleen wat eten en drinken, en dat moet je thuis ook..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik had al andere plannen en heb sowieso ook een chronisch geldgebrek![]()
Moest vandaag m'n creditcard weer aanspreken, volgende week krijg ik m'n geld pas weer binnen (heel handig in de eerste week van de maand, de laatste week van de maand (als de rekeningen komen) heb ik dus nooit geld.)
Da's waar, maar komende week mag ik blij al zijn als ik de gewone boodschappen nog kan betalen en dat wordt al lastig genoeg als je niet dusdanig rood staat dat je niet eens meer kan pinnenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:28 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je HOEFT geen kleren te kopen.. Kost je dan alleen wat eten en drinken, en dat moet je thuis ook..
Sacha Baron Cohen is *echt* een ondergewardeerde acteur omdat hij in van die overdreven eigen comedy's speelt, maar hij is echt, echt goed.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat is bijna net zo een leuk woord als piemelbrie
Dat herken ik wel hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's waar, maar komende week mag ik blij al zijn als ik de gewone boodschappen nog kan betalen en dat wordt al lastig genoeg als je niet dusdanig rood staat dat je niet eens meer kan pinnen![]()
Maar een volgende keer is natuurlijk altijd een optie, ik begin alvast met sparen
ik vond dat typetje Borat altijd zo leuk, en nu is er ook een film van...zou het de moeite waard zijn om die te kijken?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sacha Baron Cohen is *echt* een ondergewardeerde acteur omdat hij in van die overdreven eigen comedy's speelt, maar hij is echt, echt goed.
De film vond ik tegenvallen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vond dat typetje Borat altijd zo leuk, en nu is er ook een film van...zou het de moeite waard zijn om die te kijken?
Als je Borat als type leuk vind, is de film zeker weten een aanrader. Wordt wel af en toe wat herhaald van Borat in de Ali G shows, maar wel zo dat ze een deel uitmaken van het verhaallijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vond dat typetje Borat altijd zo leuk, en nu is er ook een film van...zou het de moeite waard zijn om die te kijken?
Veel plezier Nynkequote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:56 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben weer wakker, en nu eigenlijk nog vermoeider. Maar goed, ga er maar vandoor. Voor de antwerpen gangers, veel plezier!
Sturen jullie een kaartje? Ik geloof dat Euc m'n adres wel weet...
Winterjas, die kan je nog open doen als het warm is, een zomerjas kan te koud zijn en dan zit je dus de hele dag kou te kleumen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, 14-17 graden, zal ik mijn zomerjas meenemen ipv mijn winterjas? Of ik neem ze allebei mee, anders is mijn weekendtas zo leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |