Het is idd met een korte à, zoals ze dat zelf in de ending credits zei.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De naam Bracha is net zoiets als Raggel![]()
Bloes
is vele malen mooier
SPAMquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
MPG
Help
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Hoofdpagina_Culinesse_%C3%A0_gogo&diff=47104&oldid=46790
Jah dat is de kscquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Je HOEFT t ook niet per se zelf te doen, je kan ook vragen of iemand anders t effe wil doen
En qua plaatsen van een OP is het makkelijk. Vooral bij SC's waar honderdduuzend plaatjes in de OP staan (zie KSC)
Solliequote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah dat is de ksc, we zitten hier in CUL en hebben gewoon 1 plaatje en als de TS zin heeft een 2de of heeeeeeeel soms een derde plaatje die bij de TT past.
kloptquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
SPAM
En gruwelijk.
Ik kwam het ook al tegen en heb momenteel nog geen oplossing
PM anders petre even... die beheert het zaakje geloof ik op iets hoger niveau
en inderdaad, het HOEFT niet, het kan, het mag, als je het niet wilt, dan niet, als je het wel wilt, dan is het erquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah dat is de ksc, we zitten hier in CUL en hebben gewoon 1 plaatje en als de TS zin heeft een 2de of heeeeeeeel soms een derde plaatje die bij de TT past.
geen mens die het weet, maar er zijn er een heleboel die er last van hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
Wat raar is dat. Ik snap ook niet hoe dat daar terechtgekomen is. Ik zag het bij een edit staan, maar heb zelf een nieuw subartikel willen opstarten, en toen ik alles opsloeg kwam dit allemaal op de pagina terecht.
Echt raar.
Ik heb in L'Orfeo van Monteverdi gespeeld met Opera Zuid, ooit in een ver verleden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:13 schreef beunkster het volgende:
Shit ik doe er ook ff 7 minuten over om een stukkie tekst te schrijven... direct 11 posts, lol.
Lijkt alsof je spyware op je computer hebt, die die code erin parsed als je op submit drukt in een wiki. Maar ik gebruik Opera en daar heb ik nog nooit Spyware voor gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
geen mens die het weet, maar er zijn er een heleboel die er last van hebben
op dit moment is het echt dweilen met de kraan, wat een bràndweerspuit, open, maar er wordt aan gewerkt
Is dat dan zo erg dat die lijst wat langer wordt? Moeten we niet zoveel lullenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sollie
Euc merkte op dat de lijst met oude topics nogal lang werd, en dat dat dus beter in een quote kon (die een scrollbalk heeft). Maar als linkjes in een quote staan, komen die linkjes niet mee bij het quoten van de laatste post van een topic, wanneer je die wil copy/pasten naar een nieuwe OP.
Dit is dus een heel makkelijke oplossing. Enige wat je hoeft te doen is in de wiki de URL van het laatste volle topic toevoegen.
Vandaar.
gloriaquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb in L'Orfeo van Monteverdi gespeeld met Opera Zuid, ooit in een ver verleden.
http://www.operazuid.nl/nl_nl/2001-2002/lorfeo.html
het is nogal kut allemaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt alsof je spyware op je computer hebt, die die code erin parsed als je op submit drukt in een wiki. Maar ik gebruik Opera en daar heb ik nog nooit Spyware voor gehad.![]()
Heheh, Opera
Aktie reaktie, zo zie ik het graagquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sollie
Euc merkte op dat de lijst met oude topics nogal lang werd, en dat dat dus beter in een quote kon (die een scrollbalk heeft). Maar als linkjes in een quote staan, komen die linkjes niet mee bij het quoten van de laatste post van een topic, wanneer je die wil copy/pasten naar een nieuwe OP.
Dit is dus een heel makkelijke oplossing. Enige wat je hoeft te doen is in de wiki de URL van het laatste volle topic toevoegen.
Vandaar.
Kan je niet wat doormailen of heb je het niet op de comp staan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:12 schreef beunkster het volgende:
Ik ben echt gek op oude (< 1970) opnames van klassieke muziek. Zitten echt zó ontzettend veel juweeltjes tussen! Heb hier bijvoorbeeld ook de 4 pianoconcerten van Rachmaninov, door hemzelf gespeeld. Opname klinkt als een natte krant (een slechte jaren 1920/1930 opname), maar dat boeit niet. Wát een fantastische uitvoering!
Maar ook meer dan regelmatig zitten daar echt fantastische opnames tussen. Neem de beroemde Karajan Beethoven cyclus (de jaren '60 versie op DG, niet de 70/80/90 of een ander label). Niet alleen dé Beethoven uitvoering, maar ook nog eens schitterend opgenomen!
En dat geldt ook voor Mahler 2 van Otto Klemperer, met als solisten een van de beste mezzo's aller tijden (Hilde Rössl-Majdan) en een super-sopraan (Elisabeth Schwarzkopf). Dat klinkt als een klok, maar het is een opname uit 1961. Je hoort het niet, wellicht hoor je heel iets bandruis maar dat is alleen omdat ruisonderdrukking niet gebruikt werd ivm het kwaliteitsverlies. Je hoort de puurheid van de opname, niet het gekunstelde gedoe met 30 microfoons, nee gewoon hoppa, een kwaliteitsopname met een paar microfoons zoals alleen een écht gepassioneerde technicus dat kan. En dat was Walter Legge beslist.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij was het DarkElf die zei: wat een lange OP
Dan gaat het toch nog steeds op?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dan gaat het toch nog steeds op?
Delegeren kun je leren
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja. Op beidenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben een btje dwars vanaaf geloof ik![]()
![]()
Klik vooral niet op een link daarquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
SPAM
En gruwelijk.
Ik kwam het ook al tegen en heb momenteel nog geen oplossing
PM anders petre even... die beheert het zaakje geloof ik op iets hoger niveau
dan ga ik heel hard denken waar dat ook weer uit komt......quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren.
alleen vanaaf?!quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben een btje dwars vanaaf geloof ik![]()
![]()
Ik heb het meeste origineel op cd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Kan je niet wat doormailen of heb je het niet op de comp staan?
Checkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:16 schreef golfer het volgende:
Waar is de nachtploeg?
Valt echt reuze mee!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:41 schreef ColdFeet het volgende:
Wel echt jammer dat goede uitvoeringen vaak ontieglijk duur zijn. Maar van een goedkope gebeurt het me toch nog weleens dat ik er spijt van krijg.
Deutsches Requiem met Giulini: dof, onverstaanbaar en laag
Over lunchen gesproken, ik ben ook weer terug uit Middelburg.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Check![]()
Live tot een uurtje of 2, moet morgen vroeg op, ga lunchen
Cheers! Hier appelsap met een beetje citroen (de limoenen zijn opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:53 schreef cul_non_kul het volgende:
Musica (met een SoL die niet dwars is)
Fleetwood Mac > Rhiannon
Janis Joplin > Little piece of my heart
und so weiter ...
Cheers(koffie met inhoud)
SoL is appelsap with a bite....zoet, met een pittig lekkere afdronkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cheers! Hier appelsap met een beetje citroen (de limoenen zijn op) en Stoli!
Ik wist niet dat SoL dwars kan zijn? Ik vind haar altijd zo zoet & gezeglijk
goddank je hebt de stoli nogquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cheers! Hier appelsap met een beetje citroen (de limoenen zijn op) en Stoli!
Ik wist niet dat SoL dwars kan zijn? Ik vind haar altijd zo zoet & gezeglijk
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:11 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
SoL is appelsap with a bite....zoet, met een pittig lekkere afdronk
Ik heb nieuwe cocktailglazen, oh yeah. Vanaf nu nog meer shibuya's, margherita's en cosmo'squote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
goddank je hebt de stoli nog![]()
Ben af en toe best een btje dwars heurMaar dat is echt heeeeeeel zelden
![]()
snel even een X met zijn 4tjes samen eten
.... benevelend en verslavendquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:11 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
SoL is appelsap with a bite....zoet, met een pittig lekkere afdronk
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe cocktailglazen, oh yeah. Vanaf nu nog meer shibuya's, margherita's en cosmo'sDus de Stoli blijft!
Ja, lijkt me een goed plan, gezellig. Ik ga binnenkort een paar nieuwe smaken risotto uitproberen...
Ohhhh, ik ben vanmiddag op kraamvisite geweest. Hoewel ik altijd roep dat ik geen kinderen wil (en daar ook wel van overtuigd ben trouwens), brengt zo'n inieminie baby me toch aan het twijfelen. Zo'n mooi, lief, klein hummeltjet Is echt een schatje
Maar nee hoor, aan mijn lijf geen zwangerschap (en bevalling, vriendinnetje had echt een doodenge bevalling gehad).
pfffft wij ook nu, vriendlief wordt morgenochtend 7.15 uur opgehaald door een collegaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:29 schreef ColdFeet het volgende:
Dans-ze! Ik ga bedwaarts, morgen weer vroeg dag...
Slaapze ... late vroege vogelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:29 schreef ColdFeet het volgende:
Dans-ze! Ik ga bedwaarts, morgen weer vroeg dag...
Zo, en heb je dat wel goed overlegd met mr. CF voordat jullie gingen trouwen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar nee hoor, aan mijn lijf geen zwangerschap (en bevalling, vriendinnetje had echt een doodenge bevalling gehad).
wacht maar tot de puberteitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:26 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Voorstel: frozen strawberitha's.
Baby's? We gaan binnenkort op kraamvisite, ik moet zelf echter niet aan een nieuweling denken.
En verslavend indeed!
Njoying ev'ry second of it...
Even een dansje wagen in dewoonkamer
It's a life steer, but we don't want it yetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo, en heb je dat wel goed overlegd met mr. CF voordat jullie gingen trouwen?
Oh, dat wou k nog zeggen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ga ik heel hard denken waar dat ook weer uit komt......
was het slotstuk van het toneelstuk waar ik deze zomer in gespeeld heb namelijk
Ja, dat hoorde bij de voorwaarden...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo, en heb je dat wel goed overlegd met mr. CF voordat jullie gingen trouwen?
Doe mij naast Gloria, in excelsis deo, liever Glooooria van Van Morrisonquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat wou k nog zeggen...
Gloria hoort in t algemeen niet bij opera... Het is een liturgisch stuk in o.m. de rooms-katholieke en lutherse traditie.
Bekendste Gloria is van Vivaldi.
* ColdFeet heeft jaaaaaren op een koorschool gezeten
Jullie kunnen nog altijd net doen als Brad Pitt en Angelina Joliequote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde bij de voorwaarden...
Ik denk dat Mr CF een heel leuke vader zou zijn![]()
Wonen zij bij hun moeder? Want in het weekend komen ze niet heel vaak langs toch? Of misschien willen ze niet meer langs omdat Snollie er steeds isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De dochters van c_n_k zijn in de puberteit....woeiii![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |