Waarom gilt ie dan? Omdat ie in t mandje moet? Heb je eigenlijk de DA al gebeld?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:36 schreef DarkElf het volgende:
t zal wel een simpel wondje in zijn mond zijn ofzo (dat bloed als de neten volgens mij) maar goed, we gaan toch maar even langs. heb hem schoongewassen en zo kan ik goed zien of het nog doorbloed straks...
(en autorijden met een gillende kat vind ik echt helemaal niet nerve wrecking hoor)
Op DH CS? of moet ik je thuis ophalen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:!
DH, wat wil je afspreken voor morgen? Waar moeten we 'verzamelen'?
CS is prima! Hoe laat had je in gedachten? 13.00 uur?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
Op DH CS? of moet ik je thuis ophalen?
ja omdat ie in een mandje moet. Normaal (als we samen zijn) neem ik die kat op schoot en Rtificial rijdt dan.. dan is die kat helemaal tevreden.. nu ben ik alleen en moet ie dus zo'n mandje in..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom gilt ie dan? Omdat ie in t mandje moet? Heb je eigenlijk de DA al gebeld?
Zoietsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CS is prima! Hoe laat had je in gedachten? 13.00 uur?
CNK, pm nog ff de telefoonnummers naar mij en Leinquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:52 schreef cul_non_kul het volgende:
reken erop dat we omstreeks half drie in Antwerp zijn. Mss vertrekken wij om een uur of elf a twaalf al en ontmoeten we jullie daar... Bv. in Het Elfde Gebod, Via Via reizigerscafe, of de Muse ...
Ik plak de voiture tegenover hilton of op de groenmarkt (of groenplaats??)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
CNK, pm nog ff de telefoonnummers naar mij en Lein
En waar parkeer jij? als je zonder ons rijd
CF is nu keihard aan het werk om morgen mee te kunnen gaan !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:43 schreef Den_Haag het volgende:
mooi. CF, wat deed jij nou?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:24 schreef cul_non_kul het volgende:
Gianluca Risotto > bekende mafia man uit de Italiaanse rijstindustrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |