Zie: TT, tussen de haakjesquote:
Niet echt officieel. Ik heb ooit mee willen doen met een slaap/waak-experiment, maar na invullen van de enquete mocht ik niet meedoen omdat ik te veel een avondmens ben. Ik had daarvoor (heen-en-terug) bijna 6 uur in de trein gezeten.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Jouw aktie/slaap-ritme klopt geloof ik niet erg.
Is dat al eens onderzocht?
Grappige kroeg! Eigenlijk dus gewoon karaoke?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik verveel me een beetje. Ik kan gaan Singstarren in de kroeg, maar ik moet morgen vroeg op
Ja zoiets, maar dan gewoon met een Playstation 2. En de mogelijkheid om de liedjes op te slaan en ze terug te laten horenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Grappige kroeg! Eigenlijk dus gewoon karaoke?
Daar zou ik dus NOOIT aan meedoenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dan gewoon met een Playstation 2. En de mogelijkheid om de liedjes op te slaan en ze terug te laten horen
waar in je fobo niets van te zien isquote:Op zondag 13 januari 2008 21:09 schreef Whiteguy het volgende:
Ok dan trap ik wel af
mn bierbuik sexy-mollig postuur
95 kg bij 1.92m in de hoogte. Officieel wel wat te zwaar dus. Maar wel plannen om wat meer te gaan sporten komende tijd.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
waar in je fobo niets van te zien is
Dat zijn spieren. Of je hebt zware botten.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef Whiteguy het volgende:
95 kg bij 1.92m in de hoogte. Officieel wel wat te zwaar dus. Maar wel plannen om wat meer te gaan sporten komende tijd.
Woaw jij bent groot. Okee, ik geef er dan eentje. Das niet mn hoofd, maar mij. Ik ben kleein!quote:Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
95 kg bij 1.92m in de hoogte. Officieel wel wat te zwaar dus. Maar wel plannen om wat meer te gaan sporten komende tijd.
Ben je kleiner dan je broer? Want echt groot is die al nietquote:Op zondag 13 januari 2008 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Woaw jij bent groot. Okee, ik geef er dan eentje. Das niet mn hoofd, maar mij. Ik ben kleein!
Klein als in 1 meter 65 of klein als in je woont in een paddestoel ?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Woaw jij bent groot. Okee, ik geef er dan eentje. Das niet mn hoofd, maar mij. Ik ben kleein!
Het scheelt drie centimeter. Met de paddestoelquote:Op zondag 13 januari 2008 21:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klein als in 1 meter 65 of klein als in je woont in een paddestoel ?
Die steekt aardig boven me uitquote:Op zondag 13 januari 2008 21:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je kleiner dan je broer? Want echt groot is die al niet
Ooh .. 1.68m.. niks aan de hand. Naaldhakken aan, op een stoepje gaan staan en we doen niks onder voor elkaarquote:Op zondag 13 januari 2008 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het scheelt drie centimeter. Met de paddestoel
[..]
Die steekt aardig boven me uit
Drie centimeter de andere kant opquote:Op zondag 13 januari 2008 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ooh .. 1.68m.. niks aan de hand. Naaldhakken aan, op een stoepje gaan staan en we doen niks onder voor elkaar
met 1.68 ben je overigens gemiddeld
Daagquote:
Lijkt me best tof hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:58 schreef wyccie het volgende:
Ik woon in een paddenstoel.
idemquote:Op zondag 13 januari 2008 21:09 schreef Whiteguy het volgende:
Ok dan trap ik wel af
mn bierbuik sexy-mollig postuur
oeh, eindelijk info over jou.quote:
Slaap lekker met Tinuviel.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:00 schreef iamredleader het volgende:Net Happy Feet gekeken, was wel lachen.
Enne, @TT: ben zelf met een aantal zaken niet "gelukkig".
1) beetje magertjes in de schouders
2) klein buikje
3) dikke billen/dijen
4) geen volgroeide baard, maar een paar kale plekjes ertussenin.
Maar ik ben gelukkig
En nu ga ik naar bed, waar mijn vrouw op me wacht
slaap lekker, en zoquote:Op zondag 13 januari 2008 22:00 schreef iamredleader het volgende:
En nu ga ik naar bed, waar mijn vrouw op me wacht
en toen kwam er een waslijst.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan kan jij nu wel je eventuele minpuntjes in de groep gooien
In die categorie zit ik ook.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal wel meevallen
Ben best tevreden met mezelf, maar ik zit wel duidelijk in de categorie "te zwaar"
Iets teveel horeca ervaring zullen we maar zeggen
Ik merk ook wel, sinds ik een kantoorbaan heb, dat ik erom moet denken qua horecaervaringenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal wel meevallen
Ben best tevreden met mezelf, maar ik zit wel duidelijk in de categorie "te zwaar"
Iets teveel horeca ervaring zullen we maar zeggen
quote:
Ik las dit op één of andere manier als een post van Soempie.quote:Enne, @TT: ben zelf met een aantal zaken niet "gelukkig".
1) beetje magertjes in de schouders
2) klein buikje
3) dikke billen/dijen
4) geen volgroeide baard, maar een paar kale plekjes ertussenin.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las dit op één of andere manier als een post van Soempie.
Punt 4 kwam wel heel vreemd over in eerste instantie...
subtielquote:Op zondag 13 januari 2008 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als amateur Dr. Phil zou ik zeggen dat je het eens zou moeten laten onderzoeken.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef wyccie het volgende:
Niet echt officieel. Ik heb ooit mee willen doen met een slaap/waak-experiment, maar na invullen van de enquete mocht ik niet meedoen omdat ik te veel een avondmens ben. Ik had daarvoor (heen-en-terug) bijna 6 uur in de trein gezeten.
omg.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat er iets aan te doen is. Maar ik houd de experimentensite van het ziekenhuis in de gaten. En daarvoor krijgen we geen studiepunten, we moeten gewoon tentamens maken.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Als amateur Dr. Phil zou ik zeggen dat je het eens zou moeten laten onderzoeken.
Misschien kan je er zelfs studipeunten mee halen?
In theorie zouden ze allemaal kunnen kloppen, maar toen ik punt 4 las (ik las 'm in je reply op iamredleader, vandaar even de verwarring) dacht ik 'Wat zegt zij nou?'. Las het nog eens en dacht dat ik het niet begreep.quote:
Toch nog een minpunt bij mij dan...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:19 schreef wyccie het volgende:
En mijn minpunten... pfff, lastig. Waar moet ik beginnen?
Ik noem liever mijn pluspunten. Ik heb mooi haar.
Moet dat een volgende keer maar dr uit getrokken wordenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:23 schreef MadMaster het volgende:
PS heeft het overigens weer mooi voor elkaar gekregen dat iedereen hier de biechtstoel in duikt, zonder zelf iets echt los te laten....
wij willen bewijsquote:Op zondag 13 januari 2008 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat er iets aan te doen is. Maar ik houd de experimentensite van het ziekenhuis in de gaten. En daarvoor krijgen we geen studiepunten, we moeten gewoon tentamens maken.
En mijn minpunten... pfff, lastig. Waar moet ik beginnen?
Ik noem liever mijn pluspunten. Ik heb mooi haar.
Ik zwijg als het grafquote:Op zondag 13 januari 2008 22:23 schreef MadMaster het volgende:
PS heeft het overigens weer mooi voor elkaar gekregen dat iedereen hier de biechtstoel in duikt, zonder zelf iets echt los te laten....
heb zo'n vermoeden dat je dat niet gaat krijgen (of een enorme close-up foto)quote:
Dit is openbaar en dus geen roddelen: Het lijkt me een heel aardige meid, maar ik begrijp d'r vaak totaal niet en zij mij ook niet...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:24 schreef Whiteguy het volgende:
Moet dat een volgende keer maar dr uit getrokken worden
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch nog een minpunt bij mij dan...
Wonen jullie niet beide in a-dam? Dan is het voor jou makkelijker om even 'druk uit te oefenen' natuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2008 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is openbaar en dus geen roddelen: Het lijkt me een heel aardige meid, maar ik begrijp d'r vaak totaal niet en zij mij ook niet...
Whiteguy, jij bent wat jonger dan ik, was jij dat varkentje eens...
[ afbeelding ]
Daar heb je een punt, maar ik woon nog thuis, koop later wel een huis met een meterkast van een meterquote:Op zondag 13 januari 2008 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt een meterkast van 80 centimeter, als dat geen minpunt is...
Ja, wij wonen beiden in Amsterdam.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
Wonen jullie niet beide in a-dam? Dan is het voor jou makkelijker om even 'druk uit te oefenen' natuurlijk
Wat ken je me goed.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb zo'n vermoeden dat je dat niet gaat krijgen (of een enorme close-up foto)
Ik ben mollig, heb een voortand die uit twee kleuren en verschillende stukjes bestaat, ben wit, heb wallen, pluishaar, een grote neus en jubeltenen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vragensteller begint (en vertelt dan ook gelijk nog even haar echte minpunten)...
Samen met je vrienden ?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk wel van om het hoekje toe voor het geval dat je het niet kan handelen...
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben mollig, heb een voortand die uit twee kleuren en verschillende stukjes bestaat, ben wit, heb wallen, pluishaar, een grote neus en jubeltenen.
Pluspunten..ik ben wel blij met de gekke bekken die ik kan trekken. M'n ogen en m'n tieten.![]()
Nu jullie.
Sure.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
dat schreeuwt al helemaal om pics
Kon zo gauw geen foto vinden van ajax hooligans. Zijn blijkbaar zulke lievertjes dat google ze niet kan vindenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is Liverpool in Istanbul in Turkije, daar was ik niet bij...
Dat had je niet moeten vertellen. En jouw foto's zijn weg!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ben mollig, heb een voortand die uit twee kleuren en verschillende stukjes bestaat, ben wit, heb wallen, pluishaar, een grote neus en jubeltenen.
Pluspunten..ik ben wel blij met de gekke bekken die ik kan trekken. M'n ogen en m'n tieten.![]()
Nu jullie.
Mja.. ik baal dr ook van dat als ik foto's van soempie wil gluren dat ik tegenwoordig naar de fobo van wiebelkont moetquote:Op zondag 13 januari 2008 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten vertellen. En jouw foto's zijn weg!
Je had in het pre-Wiebeltijdperk een leuke foto van jezelf, beetje dorky, maar een harstikke leuke meid. En daarna had je een paar andere foto's (zonder bril) en ik was verrast, ook nog eens hartstikke mooi!
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:43 schreef Whiteguy het volgende:
Mja.. ik baal dr ook van dat als ik foto's van soempie wil gluren dat ik tegenwoordig naar de fobo van wiebelkont moet
Hoezo niet, het is gewoon zoals ik mezelf zie.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten vertellen. En jouw foto's zijn weg!
Je had in het pre-Wiebeltijdperk een leuke foto van jezelf, beetje dorky, maar een harstikke leuke meid. En daarna had je een paar andere foto's (zonder bril) en ik was verrast, ook nog eens hartstikke mooi!
Ik had zo'n goed beeld van jou, nu niet meer.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:44 schreef Soempie het volgende:
Hoezo niet, het is gewoon zoals ik mezelf zie.En dat is niet erg, vind ik.
Positief bedoeld. Met bril, en dan ook nog eens de Soempie-acties in gedachten. Beetje een schattige klungel.quote:dorky?
Shit, ik ben de lul...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben jij diegene met die bruin rode jas aan?
Jammer.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had zo'n goed beeld van jou, nu niet meer.![]()
Ik ken de achterliggende reden/oorzaak van die specifieke foto niet, heb hier heel veel foto's in archief vanwege het boek wat we uitgebracht hebben.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef Whiteguy het volgende:
mooie auto
waarom gekanteld? lag er een feyenoord sjaal op de hoedenplank ?
Deze...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
welk boek?
Slaap lekker.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga ook slapen
morgen weer werken en zo...
Ziet er interressant uit. Maar ik blijf het een merkwaardig verschijnsel vinden, die 'harde kernen'. Hoop dat ik over twee weken in de kuip in een lekker rustig vak zit ver uit de buurt van de fanatici van zowel feyenoord als groningen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze...
[ afbeelding ]
De F-side blijft altijd bestaan
JORAN BAL
AMSTERDAM - De F-side, de fanatieke supporterschare van Ajax, viert zaterdagavond bij de wedstrijd tegen FC Groningen het dertigjarig bestaan. De harde kern Ajax-supporters kent een roerige geschiedenis.
Dat het begrip F-side ooit nog eens het Van Dale woordenboek zou halen, had waarschijnlijk niemand in tramlijn 9 op 3 oktober 1976 gedacht. De naam ontstond na de wedstrijd Ajax-FC VVV, omdat hij Engels is - de Engelse supporterscultuur was het voorbeeld voor de supporters in vak F in stadion De Meer - en stoer en agressief klonk.
Een naam kiezen is één ding, je naam vestigen wat anders. Dankzij ludieke acties, vernielingen en rellen wist heel Nederland al snel wie de F-side was. Voor de fanatieke Ajax-aanhang een symbool van macht en provocatie, voor ieder ander het stereotype beeld van alles wat er niet deugde aan voetbalsupporters.
Klaas Wilting, voormalig politiewoordvoerder, over de F-side: ''Ratten waren het, geen voetbalsupporters.''
In de jaren zeventig waren voetbalclubs en overheid niet voorbereid op de harde kern en de groeiende rivaliteit tussen supportersgroepen van verschillende clubs. De F-side maakte er dankbaar gebruik van. Spandoeken, spreekkoren, het op het veld gooien van voorwerpen (van toiletrollen tot varkenspoten), vernielde treinen en rellen tegen de vijand, de aanhang van de tegenstander en de politie, zetten de groep op de kaart.
Om het vandalisme en voetbalgeweld aan te pakken traden partijen in de jaren tachtig in overleg met de supporters. De F-side kreeg een eigen honk onder vak F. In ruil daarvoor wilde Ajax een normaal verloop van de thuiswedstrijden. Dat mislukte: het honk diende ook als opslag voor onder meer vuurwerk en eieren.
''Als ons iets dwarszit, uiten wij dat heel direct. Wij zijn geen mensen die brieven schrijven of opbellen.'' Chinees, F-sider.
Een jaar later volgde een dieptepunt toen in de Europacupwedstrijd tegen Austria Wien de F-side de aanstaande uitschakeling afreageerde door met metalen staven te gooien. Een daarvan raakt de keeper van Austria en Ajax werd een jaar uitgesloten van Europees voetbal.
Ajax voorzag daarna vak F van een metershoog hekwerk en een net. Veel oudere F-siders, die de dienst uitmaakten, verkasten naar vak M. Niet iedereen kon of wilde mee en de F-side viel uiteen in een oude garde en een nieuwe generatie jongeren. Bij de verhuizing naar de Arena in Zuidoost zat de F-side verspreid over het stadion. Via een zelf opgezette actie werd de fanatieke aanhang later weer herenigd op de Zuid-tribune.
Joark, F-sider: ''Zodra de wedstrijd was afgelopen, begon onze competitie. Tegen de andere supporters en dan maar zo veel mogelijk publiciteit scoren.''
De dood van Carlo Picornie op 23 maart 1997 in de veldslag met Feyenoord-hooligans bij Beverwijk, was het grootste dieptepunt in de historie van de F-side. Een onderzoek van justitie - dat de F-side zag als een criminele organisatie - vergrootte de interne onrust. De beschuldigingen waren uiteindelijk niet hard te maken.
In 2002 verscheen het boek F-side is niet makkelijk, een zelfgeschreven geschiedenis van de voetbalsupporters. Daarna ging ook na lang touwtrekken het nieuwe supportershonk bij de Arena open. Na rellen bij wedstrijden werd het twee keer tijdelijk gesloten en in 2005 ging het na brandstichting in vlammen op. In een nieuw honk werd opnieuw een poging tot brandstichting gedaan. Het vermoeden was dat aanhangers van ADO Den Haag hierachter zaten. Als wraakoefening overviel begin dit jaar een groep Ajax-hooligans het supportershome van ADO.
F-sider Sven: ''Het is altijd vergankelijk, mensen komen en gaan, maar ze kunnen de F-side nooit meer uitroeien. Ajax is een grote club en daar hoort een harde kern gewoon bij.''
Voor dit artikel is onder meer gebruik gemaakt van het boek 'F-side is niet makkelijk!' van R. Pieloor.
Ik heb er al wat over gezegd een tijdje terug en ik ben een stuk rustiger geworden dan voorheen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ziet er interressant uit. Maar ik blijf het een merkwaardig verschijnsel vinden, die 'harde kernen'. Hoop dat ik over twee weken in de kuip in een lekker rustig vak zit ver uit de buurt van de fanatici van zowel feyenoord als groningen.
Psv.. maar ik heb via mn werk kaartjes gehad voor feyenoord-groningen dus ga daar met 2 collega's even kijken. Ben niet zo dat ik geen stap durf te zetten in een ander stadion hoor... het lijkt me wel een leuke pot en verheug me al op een bloedeloze 0-0 daarquote:Op zondag 13 januari 2008 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er al wat over gezegd een tijdje terug en ik ben een stuk rustiger geworden dan voorheen.
Maar voor welke club ben jij nou
Het meest bizarre vind ik nog dat je musicalliefhebber bent. Dat had niemand kunnen bedenken (uitgaande van je hooliganisme/uiterlijk). Zo zie je maar weer: never judge a book by its cover.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:11 schreef MadMaster het volgende:
...en ik ben een stuk rustiger geworden dan voorheen.
Pm me even voordat het moment daar is. Zorg ik er voor dat het in high-definition vanuit alle mogelijke hoeken op beeld staatquote:Op zondag 13 januari 2008 23:16 schreef MadMaster het volgende:
OK (niet voor wat betreft je clubkeuze overigens)...
Denk dat je je als neutrale toeschouwer bij feyenoord-FC Groningen je geen pijn in je buik hoeft te maken.
Maar als Ajax niet in de kuip hoeft te spelen, dan zal ik er never nooit niet komen. Misschien ooit nog eens als zelfmoordterrorist of zo, dan heb ik er tenminste iets te zoeken...![]()
Ik taai af, de mazzel...
in het weekend meestal nietquote:Op maandag 14 januari 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Yuri, jij hebt ook een behoorlijk verneukt dag-nachtritme. Leef jij overdag nog wel een beetje?
jawel en daarom ga ik ook zo naar bedquote:Op maandag 14 januari 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, weekend is weekend, hč. Maar moet jij bijvoorbeeld morgen niet naar school?
Heel verstandig.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
jawel en daarom ga ik ook zo naar bed
je moet smiddags ook niet slapen gewoon wakker blijven tot savondsquote:Op maandag 14 januari 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Ik ben nu nog wat opdrachten aan het maken.Maar ik heb vanmiddag ook al geslapen, dus ik blijf nog even wakker. Waarschijnlijk tot een uur of 4 of tot ik twee opdrachten af heb. Heb morgen pas 's middags een practicum, dus ik kan lekker uitslapen.
Dat lukt me niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
je moet smiddags ook niet slapen gewoon wakker blijven tot savondsen dna naar bed
![]()
Maar ik ben dus naar bed
Ah ik mag voor morgen nog een papertje schrijven. 5000 woorden. Ik slaap voorlopig nog even niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Ik ben nu nog wat opdrachten aan het maken.Maar ik heb vanmiddag ook al geslapen, dus ik blijf nog even wakker. Waarschijnlijk tot een uur of 4 of tot ik twee opdrachten af heb. Heb morgen pas 's middags een practicum, dus ik kan lekker uitslapen.
Wat is dat toch met paperschrijvers. Ben benieuwd of MaJo nu ook nog zit te schrijven.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:01 schreef Whiteguy het volgende:
Ah ik mag voor morgen nog een papertje schrijven. 5000 woorden. Ik slaap voorlopig nog even niet.
(en eigenlijk twee maar ik heb me er al bij neergelegd dat de deadline voor een van de twee niet gehaald gaat worden)
700quote:Op maandag 14 januari 2008 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met paperschrijvers. Ben benieuwd of MaJo nu ook nog zit te schrijven.
Op hoeveel woorden zit je nu?
Ik ben ook erg blij met mijn huidige positiequote:
en hoe lang mag dat zijn ?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
- ik ben veel te lang
Zoals al eerder is opgemerkt, zo lang de verhoudingen maar kloppen.quote:
Haha nee hoor. Was al vroeg op. Beursdag...maar er was nog geen beursquote:
Eens isquote:Op maandag 14 januari 2008 01:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zoals al eerder is opgemerkt, zo lang de verhoudingen maar kloppen.
Sharipova = overratedquote:Deze mevrouw is 1.88m. Heb je neem ik aan nog nooit 1 heterosexuele man over horen klagen ?
Goh, wat vervelend. Ik krijg medelijden met je.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
Haha nee hoor. Was al vroeg op. Beursdag...maar er was nog geen beurs
Verder gek genoeg wel aardige zaken gedaan bij de registratiebalie met wat mensen die er rondliepen.
Net nog even naar een arcadehal geweest maar die hebben ze compleet veranderd en is gewoon waardeloos geworden.
Het plan is zo naar de fitnessruimte te gaan en daarna een saune te pakken. Maar dat moet ik nog even kijken.
Verder vanavond een etentje met wat mensen en om 22:00 een feest met open bar
Dat is ook zoquote:Op maandag 14 januari 2008 01:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zoals al eerder is opgemerkt, zo lang de verhoudingen maar kloppen.
Deze mevrouw is 1.88m. Heb je neem ik aan nog nooit 1 heterosexuele man over horen klagen ?
Vind je ?quote:Op maandag 14 januari 2008 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens is
[..]
Sharipova = overrated
Is moeilijk schatten zo vanuit die boom door die verrekijker hoe jouw lengte zich verhoudt tot de mijnequote:Op maandag 14 januari 2008 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Het verbaasd me trouwens dat je als stalker zijnde mijn lengte niet eens weetSlechte stalker ben je dan
Ik ga![]()
Ja, dat vind ik ja.quote:
Eh, nee. Sterker nog...dat zijn juist de types waar ik niet op val. Ik hou niet zo van die fake figuren. Ik denk zelfs dat ik beter onderscheid kan maken dan voordat ik dit werk deed juist omdat je hierbij leert dat het om veel meer draait dan alleen looks.quote:Jij bent gewoon verwend met al die fotomodellen mokkels om je heen de hele dag
Dr zit er dus nooit eentje tussen waarvan je denkt 'wow, wow,... wat een leuk karakter' ( ( c) Jochem Myjer)quote:Op maandag 14 januari 2008 02:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ja.
[..]
Eh, nee. Sterker nog...dat zijn juist de types waar ik niet op val. Ik hou niet zo van die fake figuren. Ik denk zelfs dat ik beter onderscheid kan maken dan voordat ik dit werk deed juist omdat je hierbij leert dat het om veel meer draait dan alleen looks.
Ja tuurlijk wel. Het zijn gewoon dezelfde mensen die je in een bar tegenkomt hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 02:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dr zit er dus nooit eentje tussen waarvan je denkt 'wow, wow,... wat een leuk karakter' ( ( c) Jochem Myjer)
Met die wijsheid is er een mooi moment aangebroken om de dag af te sluiten.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Het zijn gewoon dezelfde mensen die je in een bar tegenkomt hoor
Maar ik merk gewoon dat veel 'mooie mensen' een arroganten air hebben of gewoon heel oppervlakkig.
OVER HET ALGEMEEN. Tuurlijk zijn er uitzonderingen maar dat geldt ook andersom. Er zijn ook hele lelijke mensen die super arrogant zijn en oppervlakkig. Dus....
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:13 schreef MadMaster het volgende:
a) niet waarquote:Op maandag 14 januari 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
- ik heb een lelijke neus
- ik ben veel te lang
hoi trouwens![]()
Ik vind je pas te lang als je duidelijk groter bent dan ik, en voor veel te lang moet je toch al bijna 2 meter zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
- ik ben veel te lang
hoi trouwens![]()
Het is altijd fantastisch hoe mensen stereotype denken.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:17 schreef wyccie het volgende:
Het meest bizarre vind ik nog dat je musicalliefhebber bent. Dat had niemand kunnen bedenken (uitgaande van je hooliganisme/uiterlijk). Zo zie je maar weer: never judge a book by its cover.
quote:Op maandag 14 januari 2008 02:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dr zit er dus nooit eentje tussen waarvan je denkt 'wow, wow,... wat een leuk karakter' ( ( c) Jochem Myjer)
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
- ik ben veel te lang
quote:
oh ja ik ben Riannequote:Maandagmiddag heb ik een overleg met broodjes (=langdurig) met de hoofredactie en de andere chefs over de beoordelingssystematiek. Mezelf kennende ben ik tot diep in de avond bezig met het beoordelingssysteem. Rianne bewaakt deze dag de site. Rianne hoort dat nu voor het eerst. Het komt goed omdat ik weet dat ze meeleest.
heb het vaker gedaan hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 09:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oeh, verantwoordelijkheid! Succes ermee Etsje
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ietsjes na 9 uur een sms'je gekregen van groepsgenootjes, hoe laat ik op school dacht te zijn. Er moet namelijk nog een hoop gebeuren, dus de verzender van het sms'je vond 10 uur of 10:15 wel een mooie tijd...
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Die Etcie toch, de carričre gaat als een speer.
Voor de desbetreffende wetenschapper die hier zin in heeft (niet ik dus):quote:Op maandag 14 januari 2008 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is altijd fantastisch hoe mensen stereotype denken.
Je wordt in een hokje gepropt op basis van je uiterlijk (??), karakter, liefhebberijen en wat al niet meer.
Als sommige zaken niet samen lijken te vallen, dan klopt het beeld niet meer en weten ze je niet meer te plaatsen.
Geloof me, ik ben geen hooligan in de zin dat ik uitsluitend naar het voetbal ga/ging om rellen te veroorzaken, iemand anders op z'n bek te meppen o.i.d.
Ik zeg niet dat zich nooit heeft voorgedaan, maar het was nooit mijn initiėle intentie. Ik ben wel altijd behoorlijk fanatiek geweest en daar ligt voor een deel de oorzaak van mijn voetbalverleden.
Tegenwoordig ben ik nog wel steeds fanatiek en mijn haat jegens bepaalde groepen zal nooit meer afnemen, maar verder bekijk ik de zaken wat objectiever en zal je mij niet snel meer in de voorste linies aantreffen.
Zijn er nog psychologen in de zaal die een studieonderwerp nodig hebben? Ik stel mij ter beschikking van de wetenschap...
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:22 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de desbetreffende wetenschapper die hier zin in heeft (niet ik dus):
Prop je op die manier niet af en toe zelf mensen op basis van (whatever de oorzaak is dat je mensen tot een bepaalde groep rekent) in een hokje ?
Had ik het toch goed begrepen...quote:Op maandag 14 januari 2008 09:28 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe bepaal je die haat jegens bepaalde groepen... of hoe iemand tot die groep behoort. Ben je zelf niet aan het hokjesdenken als je bepaalde groepen haat.
Zegt de karaktereigenschap 'chaotisch' je iets...?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik zit me nu af te vragen of ik iets wel naar mezelf gemaild heb... dat heb ik in de 2 uur dat ik wakker was en thuis zat niet gedaan... handig he
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ik ben op school, nu m'n vrolijke projectgenoten nog
Oh bah.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:18 schreef MadMaster het volgende:
Net de tandarts gesproken vanwege mijn kiespijn.
Het woord 'wortelkanaalbehandeling' viel...![]()
![]()
![]()
Aiaiai..... en je loopt nog steeds met kiespijn dusquote:Op maandag 14 januari 2008 10:18 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
Ik tart het oude gezegde 's avonds een vent, 's morgens absent dan ook zelden.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit in de bieb met enorm droge ogen... niet echt lekker om naar mn scherm te staren![]()
Had misschien toch ietsje langer moeten slapen na het hele weekend.....
Momenteel ben ik nagenoeg pijnvrij, maar over 2 weken ga ik naar Aruba en Curacao en ik voel er weinig voor om daar dan weer met kiespijn mijn duur verdiende vakantie door te brengen, dus ik wil geen risico nemen.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:20 schreef LadyBlack het volgende:
Aiaiai..... en je loopt nog steeds met kiespijn dushet had ook vanzelf over kunnen gaan.
Maar gauw laten doen dan, die behandeling is vast kut, maar een week kiespijn ook!!
Jawel en dat klopt ook wel, maar het is de eerste keer dat ik het vergeten benquote:Op maandag 14 januari 2008 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zegt de karaktereigenschap 'chaotisch' je iets...?
Zijn dat die 3 broertjes met de 10-jarige met zwart hoedje?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, volgens mij waren de meeste mensen het er hier al over eens, maar ik zie het nu ook in: de heertjes van All Missing Pieces zijn (nog) niet geschikt om als echte band op te tredenDe bassist (10 jaar) had echt nog een muizenkoppie, totaal geen showbenul en zn broer de zanger (14 jaar) kon eigenlijk zn zang er maar net uit krijgen.... ik vond het niet fijn om te zien en ben na 3 nummers weggegaan
Hulp vragenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef Etcetera het volgende:te veel te doen
te weinig tijd
oh boy
Die jaquote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat die 3 broertjes met de 10-jarige met zwart hoedje?
Zag ze eerder al bij DWDD en zaterdag ook bij Noorderslag op TV...
Hun leeftijd is dan inderdaad meer de reden dat ze in the picture staan dan hun muziek...
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ogen met die wallen er onder...?
I wish I couldquote:
* sluit aanquote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef Etcetera het volgende:te veel te doen
te weinig tijd
oh boy
Als de pijn écht hevig is klinkt het woord 'wortelkanaalbehandeling' als muziek in je oren. Ik heb het ook eens gehad en onderweg naar mijn werk heb ik de auto omgedraaid, de tandarts gebeld dat ik er aankwam en mijn baas gebeld dat ik er niet aankwam. Héérlijk was het om daarna zónder pijn door het leven te gaan. En de behandeling is peanuts.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:18 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
see abovequote:
Ook al zo'n weirdo met een hoedje...quote:Op maandag 14 januari 2008 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
Die ja
Overigens vond de zaal het wel erg leuk.... ik zag onder andere Spike van Di-rect zeer geamuseerd kijken
Dank voor de oppeppende woorden, misschien valt het allemaal mee.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Als de pijn écht hevig is klinkt het woord 'wortelkanaalbehandeling' als muziek in je oren. Ik heb het ook eens gehad en onderweg naar mijn werk heb ik de auto omgedraaid, de tandarts gebeld dat ik er aankwam en mijn baas gebeld dat ik er niet aankwam. Héérlijk was het om daarna zónder pijn door het leven te gaan. En de behandeling is peanuts.Succes
Glam rock is dan ook vet gaafquote:Op maandag 14 januari 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
oh, trouwens, om even terug te komen op het mensen-in-hokjes-plaatsen-gebeuren
ik doe het zelf ooken ik weet dat ook wel van mezelf, maar ik denk dat je gewoon niet anders kunt. op vakantie ga ik om met types die ik normaal echt zou bekijken alsof ze gek zijn
denk aan jongens met makeup, 15 centimeter hoge hakken (not kidding
), maffe kapsels.
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Glam rock is dan ook vet gaaf. Hebben ze ook latex jumpsuits aan?
Kusje er opquote:
Ik heb ook 1x een wortelkanaalbehandeling gehad, en als ik zou kunnen kiezen tussen dat of weer het verstandskies verhaal van pas geleden, staat de wortelkanaalbehandeling met grote afstand bovenaan hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de oppeppende woorden, misschien valt het allemaal mee.
Woensdag weet ik meer...
Vooroordelen maken het wel lekker overzichtelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
Of je niet anders kunt weet ik niet, maar het wordt over het algemeen wel met de paplepel ingegoten. Mensen werken nou eenmaal graag met stereotypen en cliché's. En...... stereotypen en cliché's bevatten vaak (niet altijd) wel een kern van waarheid natuurlijk.
Het mooie is inderdaad als je vooroordeel onwaar blijkt te zijn
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
Het mooie is inderdaad als je vooroordeel onwaar blijkt te zijn
Veel van die mensen willen volgens mij maar wat graag in een hokje geplaatst worden, geeft ze immers een bepaald aanzien of status (binnen het hokje).quote:Op maandag 14 januari 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
oh, trouwens, om even terug te komen op het mensen-in-hokjes-plaatsen-gebeuren
ik doe het zelf ooken ik weet dat ook wel van mezelf, maar ik denk dat je gewoon niet anders kunt. op vakantie ga ik om met types die ik normaal echt zou bekijken alsof ze gek zijn
denk aan jongens met makeup, 15 centimeter hoge hakken (not kidding
), maffe kapsels.
of mensen met zoveel tatoeages dat je hun huid nauwelijks nog kunt zien. grote bek, stoere houding, metalliefhebber, simpelweg: ruig.
en dan ben ik altijd prettig verrast dat je lekker met ze kunt kletsen, geinen etc etc, en dus hele normale mensen zijn
Bejaarden in het verkeer zijn ook erg, die rijden langzaam en dan ook nog in lelijke autootjes met kleine motorenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Soms is bevestiging van je stereotype ook wel leuk.En soms ook niet. Laatste tijd zit ik veel in de auto en dan erger ik me rot aan andere mensen in de auto. Kijk je, blijkt het wéér een vrouw te zijn.
Of dat je in een electronicazaak aan een vrouw iets technisch vraagt en dat ze je dan met glazige ogen aan staat te staren en toch even naar haar mannelijke collega loopt.
ik durf glashard te zeggen over iemand in het verkeer die beroerd rijd: vrouw achter het stuurquote:Op maandag 14 januari 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Soms is bevestiging van je stereotype ook wel leuk.En soms ook niet. Laatste tijd zit ik veel in de auto en dan erger ik me rot aan andere mensen in de auto. Kijk je, blijkt het wéér een vrouw te zijn.
Of dat je in een electronicazaak aan een vrouw iets technisch vraagt en dat ze je dan met glazige ogen aan staat te staren en toch even naar haar mannelijke collega loopt.
die zullen er ook tussen zittenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Veel van die mensen willen volgens mij maar wat graag in een hokje geplaatst worden, geeft ze immers een bepaald aanzien of status (binnen het hokje).
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bejaarden in het verkeer zijn ook erg, die rijden langzaam en dan ook nog in lelijke autootjes met kleine motoren
Inderdaad... die kunnen zo lijkt het maar niet wennen aan de duizelingwekkende snelheid ten opzichte van de postkoets en paard en wagen. Bij mn rijexamen bijna nog een ongeluk gehad omdat er zo'n bejaarde zonder te kijken in zn daihatsu chuore het parkeerterrein af hobbelde. Vol in de ankers, mis die auto maar net, en nog had ie niks door...quote:Op maandag 14 januari 2008 11:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bejaarden in het verkeer zijn ook erg, die rijden langzaam en dan ook nog in lelijke autootjes met kleine motoren
Mijn eerste rijexamen heb ik niet gehaald door frustratie die voortkwam uit klem zitten achter een caravanquote:Op maandag 14 januari 2008 11:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Inderdaad... die kunnen zo lijkt het maar niet wennen aan de duizelingwekkende snelheid ten opzichte van de postkoets en paard en wagen. Bij mn rijexamen bijna nog een ongeluk gehad omdat er zo'n bejaarde zonder te kijken in zn daihatsu chuore het parkeerterrein af hobbelde. Vol in de ankers, mis die auto maar net, en nog had ie niks door...![]()
En als je dan zegt dat ouderen vaker getest moeten worden op rijvaardigheid is het opeens 'leeftijdsdiscriminatie'. Nou volgens mij is het gewoon een FEIT dat mensen naarmate ze ouder worden trager reageren en minder goed kunnen anticiperen in het verkeer en is het wat mij betreft dan ook niet onredelijk om te vragen of de 'gediscrimineerden' even willen bewijzen dat zij de uitzondering zijn op de regel.
Daar kan ik me ook kapot aan ergeren. Ik heb het al zo vaak meegemaakt dat ik met 2 dingen in mn hand bij de kassa sta en er zo'n omaatje van 80 met een hele kar vol voor kruipt (of althans, probeertquote:Op maandag 14 januari 2008 11:09 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En in de supermarkt hebben ze vaak haast, terwijl ze eigenlijk heel de dag de tijd hebben.
Ik had hem alsnog gehaald (was wel afgeslagen toen) maar mijn ingreep was eerder dan de instructrice. Heeft dus mogelijk zelfs geholpenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn eerste rijexamen heb ik niet gehaald door frustratie die voortkwam uit klem zitten achter een caravan
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook kapot aan ergeren. Ik heb het al zo vaak meegemaakt dat ik met 2 dingen in mn hand bij de kassa sta en er zo'n omaatje van 80 met een hele kar vol voor kruipt (of althans, probeert).
Oh en waarom moeten bejaarden ook per se tussen 12:00 en 13:00 naar het postkantoor als werkend Nederland pauze heeft en tussendoor even langs het postkantoor kan? Om er voor te zorgen dat ze het nog even drukker maken dan het al is en het tussen 09:00 -12:00 en 13:00-17:00 gewoon neuspeuteren is voor de medewerkers van het postkantoor?
Ik laat vrijwel nooit mensen voor, zeker bejaarden niet. Ze hebben tijd zat en kunnen de hele dag boodschappen doen als ik er niet benquote:Op maandag 14 januari 2008 11:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of dat ze met een pak koffie in haar hand je met droevige ogen aankijkt. Je laat haar voor, één boodschapje..
en vervolgens gaat ze haar karretje leeghalen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geniepig zijn ze, ik zeg het je.!
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of dat ze met een pak koffie in haar hand je met droevige ogen aankijkt. Je laat haar voor, één boodschapje..
![]()
[ afbeelding ]
Ik verdenk ze er van dat ze regelmatig dat karretje volladen en dan zonder af te rekenen (op dat pak koffie na) voorbij de kassa schuifelen. De meeste mensen durven immers ouderen niet aan te spreken of aan te pakken in verband met een of andere rare respect kwestie (zie ook de geniale scenes van de jackass films waarbij Knoxville verkleed als oudere zooi uithaalt die waarvoor een jonger persoon al lang een rotschop had gekregen!). En als ze gepakt worden komt er dan waarschijnlijk een droevig verhaal over karig AOW'tje en het kan niet anders enzoquote:Op maandag 14 januari 2008 11:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je helemaal gierende hartkleppen wil oplopen moet je eens naar de wereldwinkel gaan, die ouwe wijven die daar 'werken'verschrikkelijk, minuten zoeken naar een knopje op de kassa. Samen discussiėren over hoe je iets moet terugboeken. Brilletje op de neus, en de klant maar wachten, en het gek vinden dat het niet echt loopt met zo'n wereldwinkel. Zaterdag waren we bij Lundia en daar stond ook zo'n wereldwinkelgeval achter de balie. Het is dat we er al eerder zijn geweest anders waren we hard weggelopen.
Ik zie het voor me.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik verdenk ze er van dat ze regelmatig dat karretje volladen en dan zonder af te rekenen (op dat pak koffie na) voorbij de kassa schuifelen.
Wat doe je dan ook bij een wereldwinkel?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je helemaal gierende hartkleppen wil oplopen moet je eens naar de wereldwinkel gaan, die ouwe wijven die daar 'werken'verschrikkelijk, minuten zoeken naar een knopje op de kassa. Samen discussiėren over hoe je iets moet terugboeken. Brilletje op de neus, en de klant maar wachten, en het gek vinden dat het niet echt loopt met zo'n wereldwinkel. Zaterdag waren we bij Lundia en daar stond ook zo'n wereldwinkelgeval achter de balie. Het is dat we er al eerder zijn geweest anders waren we hard weggelopen.
iemand tegenkomen in Duitsland die je kent van handbalquote:Op maandag 14 januari 2008 11:45 schreef Soempie het volgende:
Gebeurt best vaak, dat ik denk: 'klein wereldje'Bij jullie ook?
Oh boy, do I.....quote:Op maandag 14 januari 2008 11:45 schreef Soempie het volgende:
Ohja, deze zomer in Italiė 5 mensen tegengekomen die ik nog uit Enschede kenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
iemand tegenkomen in Duitsland die je kent van handbal
Ik haak hier weer even in op de 'discussie', was even een uurtje in overleg:quote:Op maandag 14 januari 2008 11:05 schreef Whiteguy het volgende:
Veel van die mensen willen volgens mij maar wat graag in een hokje geplaatst worden, geeft ze immers een bepaald aanzien of status (binnen het hokje).
Aan de lopende band, ik heb voorbeelden te over, maar na mijn epistel van net ga ik even niet de diepte in...quote:Op maandag 14 januari 2008 11:45 schreef Soempie het volgende:
Heb je nog wel vertrouwen in psychologie studentes dan?quote:
Jawel, ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar de resultaten...quote:Op maandag 14 januari 2008 12:54 schreef Soempie het volgende:
Heb je nog wel vertrouwen in psychologie studentes dan?
Gaat dit zoiets worden als John Legend met dat meisje?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Robbie William @ Knebworth prachtig nummer, waanzinnig concert, maar ik vind dat hij te ver gaat met dat meisje. of ben ik nu preuts
wat was daar mee?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gaat dit zoiets worden als John Legend met dat meisje?
Je bent preuts.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Robbie William @ Knebworth prachtig nummer, waanzinnig concert, maar ik vind dat hij te ver gaat met dat meisje. of ben ik nu preuts
alsof die meid dr vies van isquote:Op maandag 14 januari 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent preuts.![]()
Ze is er zelf bij toch?
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt...quote:Op maandag 14 januari 2008 12:59 schreef Soempie het volgende:
Wanneer wil ze haar scriptie af hebben?
Oh, hehehe, blijkbaar hebben er preutse mensen geprotesteerd tegen dat filmpjequote:Op maandag 14 januari 2008 13:16 schreef Soempie het volgende:
Moet ik me eerst registeren voor youtube.
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zoek maar in Youtube op "John Legend boner"
Dat filmpje heb ik bekeken. Had je het over een andere dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, hehehe, blijkbaar hebben er preutse mensen geprotesteerd tegen dat filmpje
Hij had ook een meisje uit het publiek gehaald en ging met haar dansen, waarbij na een tijdje een tent in zijn witte linnen broek ontstond
quote:
quote:
Ik ga lunchenquote:Op maandag 14 januari 2008 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga maar weer eens verderwerken
Ik ben vorig jaar in 2006 bij 2 concerten van Robbie Williams geweest en geloof me, mannen hebben de naam als het gaat om 'geilen op vrouwen', maar wat ik daar bij bepaalde dames heb gezien grenst aan het onwaarschijnlijke en krankzinnige.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Echt zo debiel. Ze kennen hem helemaal niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in 2006 bij 2 concerten van Robbie Williams geweest en geloof me, mannen hebben de naam als het gaat om 'geilen op vrouwen', maar wat ik daar bij bepaalde dames heb gezien grenst aan het onwaarschijnlijke en krankzinnige.
Sommigen staan daar met bordjes met teksten als 'Robbie, may I share your bed tonight?', 'I just wanna feel...' en meer van dat soort teksten. En ik voor het eerst vrouwelijke flashers daar gezien...
Afgeleide vraag voor jou als studente:quote:Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef Soempie het volgende:
Echt zo debiel. Ze kennen hem helemaal niet.![]()
Ik denk het wel, maar daar houd ik me verder helemaal niet mee bezig. Herken het ook wel in m'n omgeving. Je kunt wel over een voor jou redelijk onbekend iemand zeggen dat je diegene lekker vindt, maar over mensen met wie je regelmatig contact hebt zeg je dat niet zo snel, omdat je daar ook andere bindingen mee hebt, denk ik. Het gaat dan niet eens om publieke figuren, maar over gewoon mensen van je studie/ werk/ etc.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgeleide vraag voor jou als studente:
Weet jij waarom mensen in het algemeen wel (mogen) zeggen dat bekende persoon X of Y zeer knap/sexueel aantrekkelijk gevonden wordt en dat we dat bij mensen in onze naaste omgeving over het agemeen als 'not done' beschouwen?
Heeft dat iets te maken met de afstand tot én/of de publieke status van persoon X of Y?
Dames, dank voor het antwoord wat ik al verwachte, maar ik dacht dat met name Soempie hier iets meer over kon zeggen vanwege haar studie (twijfel nu of ik de goede studie-richting bij je plaats)...quote:Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef Soempie het volgende:
Ik zat me eigenlijk af te vragen waarom ik het niet vind kunnen om zo graag met iemand naar bed te willen, als je diegene eigenlijk helemaal niet kent.Hoezo kan dat niet?
Inderdaad, laten we ons maar eens over die achterhaalde moraal heenzetten. Ik zie je vanavond ?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat me eigenlijk af te vragen waarom ik het niet vind kunnen om zo graag met iemand naar bed te willen, als je diegene eigenlijk helemaal niet kent.Hoezo kan dat niet?
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:24 schreef Whiteguy het volgende:
Inderdaad, laten we ons maar eens over die achterhaalde moraal heenzetten. Ik zie je vanavond ?![]()
Ik ben nog maar net begonnen met psychologie en ben ondertussen die studie aan het gebruiken voor waar m'n eigen interesses liggen.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dames, dank voor het antwoord wat ik al verwachte, maar ik dacht dat met name Soempie hier iets meer over kon zeggen vanwege haar studie (twijfel nu of ik de goede studie-richting bij je plaats)...
Omdat je dan waarschijnlijk daarna allebei zo tegenover elkaar staat:quote:Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar daar houd ik me verder helemaal niet mee bezig. Herken het ook wel in m'n omgeving. Je kunt wel over een voor jou redelijk onbekend iemand zeggen dat je diegene lekker vindt, maar over mensen met wie je regelmatig contact hebt zeg je dat niet zo snel, omdat je daar ook andere bindingen mee hebt, denk ik. Het gaat dan niet eens om publieke figuren, maar over gewoon mensen van je studie/ werk/ etc.
Ja, maarja, ze gaan dan ook niet voor z'n goeie gesprekken he.....quote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het vooral raar, omdat die meiden nog nooit een woord hebben gewisseld met Robbie WIlliams.
Maar in hun beleving kennen ze hem door en door.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het vooral raar, omdat die meiden nog nooit een woord hebben gewisseld met Robbie WIlliams.
PM die hyves eens.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
Terug van lunch.... ik moest geld pinnen en ben maar wat bij de Albert Heijn gaan kopen. Kom ik in de kantine en haal er een kop koffie bij, zegt de kassajuffrouw: "Hier is ook een winkel hoor!"
Stom mens hou je opmerkingen toch voor je!!![]()
Geen wonder dat er speciaal voor haar een hyve is, daar staan nog meer van dit soort uitspraken
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef MadMaster het volgende:
En kende jij je 'one night stands' dan vooraf wel al?
wat nou pm'enquote:
Nee, maar bij een one nicht stand heb je wel contact gemaakt, met elkaar een gesprekje aangeknoopt, gekeken of het een beetje klikte.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, maarja, ze gaan dan ook niet voor z'n goeie gesprekken he.....
Wat MM zegt, bij de gemiddelde one night stand hoeft ook niet perse eerst een goed gesprek gevoerd te zijn. Of nouja, misschien wel maar waarschijnlijk waren beide partijen aangeschoten danwel dronken
Tuurlijk is het sneu!! Het is hartstikke sneu!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar bij een one nicht stand heb je wel contact gemaakt, met elkaar een gesprekje aangeknoopt, gekeken of het een beetje klikte.
Die meiden kennen hem alleen van tv/ radio/ 20 meter afstand.En bieden zich wel aan. Wat MM zegt: in hun beleving kennen ze hem wel, maar dat is gewoon niet zo. En dat vind ik een beetje sneu.
quote:Na observatieve psychosociale studie (tja, wat doe je anders in de kantine) ben ik erachter gekomen dat ze veel dwangneuroses heeft. Ik noem bijvoorbeeld: het rechtzetten van theezakjes (why!?) en het schoonpoetsen van de balie met Sorbodoekjes terwijl er nergens een vuiltje te bekennen is. Ook de dweil is 1 van haar favoriete schoonmaakgereedschappen. Zou ze ook te huur zijn? Ik ken een keuken die wel een dweiltje kan gebruiken...
ik bedoelde eigenlijk gewoon te zeggen dat ik het sneu vind en vervolgens denk: hoezo? Waarom zou het sneu van ze zijn om hem te willen?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tuurlijk is het sneu!! Het is hartstikke sneu!Maarja, ieder zn ding en zowel Robbie als het meisje hadden het wel naar hun zin, dat meisje is straks de queen of highschool waarschijnlijk
Ik herinner me ineens dat voorval tijdens het concert van Robbie Williams in de Arena in 2003 of 2004 waarbij hij zo'n griet het podium op haalde en die vervolgens hem begon te berijden i.p.v. andersom, waarna hij haar probeerde te dumpen maar ze niet meer weg wilde.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Tuurlijk is het sneu!! Het is hartstikke sneu!Maarja, ieder zn ding en zowel Robbie als het meisje hadden het wel naar hun zin, dat meisje is straks de queen of highschool waarschijnlijk
Dat heb je dan nog netjes gedaanquote:Op maandag 14 januari 2008 14:53 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... nog 1 uur voordat ik echt zo'n beetje in moet gaan pakken en richting de bus. 3000 woorden tot nu toe, ik heb mijn grens verlegd naar 4000
Tijd om haast te gaan maken
Inderdaad. WG werkt goed onder druk.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat heb je dan nog netjes gedaan![]()
Succes met de laatste 1000!
Oke, dat is écht fout.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga straks trouwens meedoen aan zoiets fouts
Een recordpoging om met zoveel mogelijk mensen het Grunnens Laid te zingen, op de Grote Markt hierBen zeer benieuwd of het gaat lukken
Van papierquote:Op maandag 14 januari 2008 15:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, dat is écht fout.![]()
Ken je het uit je hoofd? Of van papier?
ik kan het wel meebrullen hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Van papier
Ik ken alleen de eerste regel: van Eemskanaal Lauwersoog tot Dollard tou .......... ()
(jadajadajada)
Ain pronkjewail met gouden rand is Stad en Ommeland
Maar Etcetera kent het misschien beter?
Beter gezegd, ik werk gewoon helemaal niet zonder druk. Dan stel ik het gewoon uit tot het aller laatste momentquote:Op maandag 14 januari 2008 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad. WG werkt goed onder druk.
Fair enoughquote:Op maandag 14 januari 2008 15:19 schreef Etcetera het volgende:
Loug = dorp volgens wiki
Hij weet het dus dat iedereen dat vindt, vindt het zelf kennelijk prima en dus is er geen wrijving...quote:Op maandag 14 januari 2008 15:12 schreef SaskiaR het volgende:
Hm, als aanvulling op de discussie: in een vereniging waar ik lid van ben loopt een jongen rond waarvan alle meisjes die lid zijn onder elkaar bediscussiėren wat voor lekker ding het is, en ook de andere jongens maken daar wel eens grappen over. Hijzelf weet trouwens ook dat dat van hem gezegd wordt en hij vindt dat wel grappig, geloof ik
dat is denk ik best wel een uitzondering.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij weet het dus dat iedereen dat vindt, vindt het zelf kennelijk prima en dus is er geen wrijving...
mag van mij hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu stoppen s.v.p., anders ga ik nummers van Johnny Jordaan en Tante Leen spammen...
Maar ik zou het verschrikkelijk vinden om dat te moeten doen, omdat ik er zelf niet van hou...quote:
Polonaise...quote:Op maandag 14 januari 2008 15:37 schreef LadyBlack het volgende:
....en zo maken we ons allemaal weer een beetje 'schuldig' aan groepsgedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |