in het weekend meestal nietquote:Op maandag 14 januari 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Yuri, jij hebt ook een behoorlijk verneukt dag-nachtritme. Leef jij overdag nog wel een beetje?
jawel en daarom ga ik ook zo naar bedquote:Op maandag 14 januari 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, weekend is weekend, hè. Maar moet jij bijvoorbeeld morgen niet naar school?
Heel verstandig.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
jawel en daarom ga ik ook zo naar bed
je moet smiddags ook niet slapen gewoon wakker blijven tot savondsquote:Op maandag 14 januari 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Ik ben nu nog wat opdrachten aan het maken.Maar ik heb vanmiddag ook al geslapen, dus ik blijf nog even wakker. Waarschijnlijk tot een uur of 4 of tot ik twee opdrachten af heb. Heb morgen pas 's middags een practicum, dus ik kan lekker uitslapen.
Dat lukt me niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
je moet smiddags ook niet slapen gewoon wakker blijven tot savondsen dna naar bed
![]()
Maar ik ben dus naar bed
Ah ik mag voor morgen nog een papertje schrijven. 5000 woorden. Ik slaap voorlopig nog even niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Ik ben nu nog wat opdrachten aan het maken.Maar ik heb vanmiddag ook al geslapen, dus ik blijf nog even wakker. Waarschijnlijk tot een uur of 4 of tot ik twee opdrachten af heb. Heb morgen pas 's middags een practicum, dus ik kan lekker uitslapen.
Wat is dat toch met paperschrijvers. Ben benieuwd of MaJo nu ook nog zit te schrijven.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:01 schreef Whiteguy het volgende:
Ah ik mag voor morgen nog een papertje schrijven. 5000 woorden. Ik slaap voorlopig nog even niet.
(en eigenlijk twee maar ik heb me er al bij neergelegd dat de deadline voor een van de twee niet gehaald gaat worden)
700quote:Op maandag 14 januari 2008 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met paperschrijvers. Ben benieuwd of MaJo nu ook nog zit te schrijven.
Op hoeveel woorden zit je nu?
Ik ben ook erg blij met mijn huidige positiequote:
en hoe lang mag dat zijn ?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
- ik ben veel te lang
Zoals al eerder is opgemerkt, zo lang de verhoudingen maar kloppen.quote:
Haha nee hoor. Was al vroeg op. Beursdag...maar er was nog geen beursquote:
Eens isquote:Op maandag 14 januari 2008 01:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zoals al eerder is opgemerkt, zo lang de verhoudingen maar kloppen.
Sharipova = overratedquote:Deze mevrouw is 1.88m. Heb je neem ik aan nog nooit 1 heterosexuele man over horen klagen ?
Goh, wat vervelend. Ik krijg medelijden met je.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
Haha nee hoor. Was al vroeg op. Beursdag...maar er was nog geen beurs
Verder gek genoeg wel aardige zaken gedaan bij de registratiebalie met wat mensen die er rondliepen.
Net nog even naar een arcadehal geweest maar die hebben ze compleet veranderd en is gewoon waardeloos geworden.
Het plan is zo naar de fitnessruimte te gaan en daarna een saune te pakken. Maar dat moet ik nog even kijken.
Verder vanavond een etentje met wat mensen en om 22:00 een feest met open bar
Dat is ook zoquote:Op maandag 14 januari 2008 01:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zoals al eerder is opgemerkt, zo lang de verhoudingen maar kloppen.
Deze mevrouw is 1.88m. Heb je neem ik aan nog nooit 1 heterosexuele man over horen klagen ?
Vind je ?quote:Op maandag 14 januari 2008 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens is
[..]
Sharipova = overrated
Is moeilijk schatten zo vanuit die boom door die verrekijker hoe jouw lengte zich verhoudt tot de mijnequote:Op maandag 14 januari 2008 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Het verbaasd me trouwens dat je als stalker zijnde mijn lengte niet eens weetSlechte stalker ben je dan
Ik ga![]()
Ja, dat vind ik ja.quote:
Eh, nee. Sterker nog...dat zijn juist de types waar ik niet op val. Ik hou niet zo van die fake figuren. Ik denk zelfs dat ik beter onderscheid kan maken dan voordat ik dit werk deed juist omdat je hierbij leert dat het om veel meer draait dan alleen looks.quote:Jij bent gewoon verwend met al die fotomodellen mokkels om je heen de hele dag
Dr zit er dus nooit eentje tussen waarvan je denkt 'wow, wow,... wat een leuk karakter' ( ( c) Jochem Myjer)quote:Op maandag 14 januari 2008 02:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ja.
[..]
Eh, nee. Sterker nog...dat zijn juist de types waar ik niet op val. Ik hou niet zo van die fake figuren. Ik denk zelfs dat ik beter onderscheid kan maken dan voordat ik dit werk deed juist omdat je hierbij leert dat het om veel meer draait dan alleen looks.
Ja tuurlijk wel. Het zijn gewoon dezelfde mensen die je in een bar tegenkomt hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 02:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dr zit er dus nooit eentje tussen waarvan je denkt 'wow, wow,... wat een leuk karakter' ( ( c) Jochem Myjer)
Met die wijsheid is er een mooi moment aangebroken om de dag af te sluiten.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Het zijn gewoon dezelfde mensen die je in een bar tegenkomt hoor
Maar ik merk gewoon dat veel 'mooie mensen' een arroganten air hebben of gewoon heel oppervlakkig.
OVER HET ALGEMEEN. Tuurlijk zijn er uitzonderingen maar dat geldt ook andersom. Er zijn ook hele lelijke mensen die super arrogant zijn en oppervlakkig. Dus....
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik las dit op één of andere manier als een post van Soempie.
Punt 4 kwam wel heel vreemd over in eerste instantie...
a) niet waarquote:Op maandag 14 januari 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
- ik heb een lelijke neus
- ik ben veel te lang
hoi trouwens![]()
Ik vind je pas te lang als je duidelijk groter bent dan ik, en voor veel te lang moet je toch al bijna 2 meter zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
- ik ben veel te lang
hoi trouwens![]()
Het is altijd fantastisch hoe mensen stereotype denken.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:17 schreef wyccie het volgende:
Het meest bizarre vind ik nog dat je musicalliefhebber bent. Dat had niemand kunnen bedenken (uitgaande van je hooliganisme/uiterlijk). Zo zie je maar weer: never judge a book by its cover.
quote:Op maandag 14 januari 2008 02:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dr zit er dus nooit eentje tussen waarvan je denkt 'wow, wow,... wat een leuk karakter' ( ( c) Jochem Myjer)
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
- ik ben veel te lang
quote:
oh ja ik ben Riannequote:Maandagmiddag heb ik een overleg met broodjes (=langdurig) met de hoofredactie en de andere chefs over de beoordelingssystematiek. Mezelf kennende ben ik tot diep in de avond bezig met het beoordelingssysteem. Rianne bewaakt deze dag de site. Rianne hoort dat nu voor het eerst. Het komt goed omdat ik weet dat ze meeleest.
heb het vaker gedaan hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 09:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oeh, verantwoordelijkheid! Succes ermee Etsje
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ietsjes na 9 uur een sms'je gekregen van groepsgenootjes, hoe laat ik op school dacht te zijn. Er moet namelijk nog een hoop gebeuren, dus de verzender van het sms'je vond 10 uur of 10:15 wel een mooie tijd...
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Die Etcie toch, de carrière gaat als een speer.
Voor de desbetreffende wetenschapper die hier zin in heeft (niet ik dus):quote:Op maandag 14 januari 2008 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is altijd fantastisch hoe mensen stereotype denken.
Je wordt in een hokje gepropt op basis van je uiterlijk (??), karakter, liefhebberijen en wat al niet meer.
Als sommige zaken niet samen lijken te vallen, dan klopt het beeld niet meer en weten ze je niet meer te plaatsen.
Geloof me, ik ben geen hooligan in de zin dat ik uitsluitend naar het voetbal ga/ging om rellen te veroorzaken, iemand anders op z'n bek te meppen o.i.d.
Ik zeg niet dat zich nooit heeft voorgedaan, maar het was nooit mijn initiële intentie. Ik ben wel altijd behoorlijk fanatiek geweest en daar ligt voor een deel de oorzaak van mijn voetbalverleden.
Tegenwoordig ben ik nog wel steeds fanatiek en mijn haat jegens bepaalde groepen zal nooit meer afnemen, maar verder bekijk ik de zaken wat objectiever en zal je mij niet snel meer in de voorste linies aantreffen.
Zijn er nog psychologen in de zaal die een studieonderwerp nodig hebben? Ik stel mij ter beschikking van de wetenschap...
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:22 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de desbetreffende wetenschapper die hier zin in heeft (niet ik dus):
Prop je op die manier niet af en toe zelf mensen op basis van (whatever de oorzaak is dat je mensen tot een bepaalde groep rekent) in een hokje ?
Had ik het toch goed begrepen...quote:Op maandag 14 januari 2008 09:28 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe bepaal je die haat jegens bepaalde groepen... of hoe iemand tot die groep behoort. Ben je zelf niet aan het hokjesdenken als je bepaalde groepen haat.
Zegt de karaktereigenschap 'chaotisch' je iets...?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik zit me nu af te vragen of ik iets wel naar mezelf gemaild heb... dat heb ik in de 2 uur dat ik wakker was en thuis zat niet gedaan... handig he
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ik ben op school, nu m'n vrolijke projectgenoten nog
Oh bah.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:18 schreef MadMaster het volgende:
Net de tandarts gesproken vanwege mijn kiespijn.
Het woord 'wortelkanaalbehandeling' viel...![]()
![]()
![]()
Aiaiai..... en je loopt nog steeds met kiespijn dusquote:Op maandag 14 januari 2008 10:18 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
Ik tart het oude gezegde 's avonds een vent, 's morgens absent dan ook zelden.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit in de bieb met enorm droge ogen... niet echt lekker om naar mn scherm te staren![]()
Had misschien toch ietsje langer moeten slapen na het hele weekend.....
Momenteel ben ik nagenoeg pijnvrij, maar over 2 weken ga ik naar Aruba en Curacao en ik voel er weinig voor om daar dan weer met kiespijn mijn duur verdiende vakantie door te brengen, dus ik wil geen risico nemen.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:20 schreef LadyBlack het volgende:
Aiaiai..... en je loopt nog steeds met kiespijn dushet had ook vanzelf over kunnen gaan.
Maar gauw laten doen dan, die behandeling is vast kut, maar een week kiespijn ook!!
Jawel en dat klopt ook wel, maar het is de eerste keer dat ik het vergeten benquote:Op maandag 14 januari 2008 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zegt de karaktereigenschap 'chaotisch' je iets...?
Zijn dat die 3 broertjes met de 10-jarige met zwart hoedje?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, volgens mij waren de meeste mensen het er hier al over eens, maar ik zie het nu ook in: de heertjes van All Missing Pieces zijn (nog) niet geschikt om als echte band op te tredenDe bassist (10 jaar) had echt nog een muizenkoppie, totaal geen showbenul en zn broer de zanger (14 jaar) kon eigenlijk zn zang er maar net uit krijgen.... ik vond het niet fijn om te zien en ben na 3 nummers weggegaan
Hulp vragenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef Etcetera het volgende:te veel te doen
te weinig tijd
oh boy
Die jaquote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat die 3 broertjes met de 10-jarige met zwart hoedje?
Zag ze eerder al bij DWDD en zaterdag ook bij Noorderslag op TV...
Hun leeftijd is dan inderdaad meer de reden dat ze in the picture staan dan hun muziek...
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ogen met die wallen er onder...?
I wish I couldquote:
* sluit aanquote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef Etcetera het volgende:te veel te doen
te weinig tijd
oh boy
Als de pijn écht hevig is klinkt het woord 'wortelkanaalbehandeling' als muziek in je oren. Ik heb het ook eens gehad en onderweg naar mijn werk heb ik de auto omgedraaid, de tandarts gebeld dat ik er aankwam en mijn baas gebeld dat ik er niet aankwam. Héérlijk was het om daarna zónder pijn door het leven te gaan. En de behandeling is peanuts.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:18 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
see abovequote:
Ook al zo'n weirdo met een hoedje...quote:Op maandag 14 januari 2008 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
Die ja
Overigens vond de zaal het wel erg leuk.... ik zag onder andere Spike van Di-rect zeer geamuseerd kijken
Dank voor de oppeppende woorden, misschien valt het allemaal mee.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Als de pijn écht hevig is klinkt het woord 'wortelkanaalbehandeling' als muziek in je oren. Ik heb het ook eens gehad en onderweg naar mijn werk heb ik de auto omgedraaid, de tandarts gebeld dat ik er aankwam en mijn baas gebeld dat ik er niet aankwam. Héérlijk was het om daarna zónder pijn door het leven te gaan. En de behandeling is peanuts.Succes
Glam rock is dan ook vet gaafquote:Op maandag 14 januari 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
oh, trouwens, om even terug te komen op het mensen-in-hokjes-plaatsen-gebeuren
ik doe het zelf ooken ik weet dat ook wel van mezelf, maar ik denk dat je gewoon niet anders kunt. op vakantie ga ik om met types die ik normaal echt zou bekijken alsof ze gek zijn
denk aan jongens met makeup, 15 centimeter hoge hakken (not kidding
), maffe kapsels.
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Glam rock is dan ook vet gaaf. Hebben ze ook latex jumpsuits aan?
Kusje er opquote:
Ik heb ook 1x een wortelkanaalbehandeling gehad, en als ik zou kunnen kiezen tussen dat of weer het verstandskies verhaal van pas geleden, staat de wortelkanaalbehandeling met grote afstand bovenaan hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de oppeppende woorden, misschien valt het allemaal mee.
Woensdag weet ik meer...
Vooroordelen maken het wel lekker overzichtelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
Of je niet anders kunt weet ik niet, maar het wordt over het algemeen wel met de paplepel ingegoten. Mensen werken nou eenmaal graag met stereotypen en cliché's. En...... stereotypen en cliché's bevatten vaak (niet altijd) wel een kern van waarheid natuurlijk.
Het mooie is inderdaad als je vooroordeel onwaar blijkt te zijn
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
Het mooie is inderdaad als je vooroordeel onwaar blijkt te zijn
Veel van die mensen willen volgens mij maar wat graag in een hokje geplaatst worden, geeft ze immers een bepaald aanzien of status (binnen het hokje).quote:Op maandag 14 januari 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
oh, trouwens, om even terug te komen op het mensen-in-hokjes-plaatsen-gebeuren
ik doe het zelf ooken ik weet dat ook wel van mezelf, maar ik denk dat je gewoon niet anders kunt. op vakantie ga ik om met types die ik normaal echt zou bekijken alsof ze gek zijn
denk aan jongens met makeup, 15 centimeter hoge hakken (not kidding
), maffe kapsels.
of mensen met zoveel tatoeages dat je hun huid nauwelijks nog kunt zien. grote bek, stoere houding, metalliefhebber, simpelweg: ruig.
en dan ben ik altijd prettig verrast dat je lekker met ze kunt kletsen, geinen etc etc, en dus hele normale mensen zijn
Bejaarden in het verkeer zijn ook erg, die rijden langzaam en dan ook nog in lelijke autootjes met kleine motorenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Soms is bevestiging van je stereotype ook wel leuk.En soms ook niet. Laatste tijd zit ik veel in de auto en dan erger ik me rot aan andere mensen in de auto. Kijk je, blijkt het wéér een vrouw te zijn.
Of dat je in een electronicazaak aan een vrouw iets technisch vraagt en dat ze je dan met glazige ogen aan staat te staren en toch even naar haar mannelijke collega loopt.
ik durf glashard te zeggen over iemand in het verkeer die beroerd rijd: vrouw achter het stuurquote:Op maandag 14 januari 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Soms is bevestiging van je stereotype ook wel leuk.En soms ook niet. Laatste tijd zit ik veel in de auto en dan erger ik me rot aan andere mensen in de auto. Kijk je, blijkt het wéér een vrouw te zijn.
Of dat je in een electronicazaak aan een vrouw iets technisch vraagt en dat ze je dan met glazige ogen aan staat te staren en toch even naar haar mannelijke collega loopt.
die zullen er ook tussen zittenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Veel van die mensen willen volgens mij maar wat graag in een hokje geplaatst worden, geeft ze immers een bepaald aanzien of status (binnen het hokje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |