quote:Op zondag 13 januari 2008 16:26 schreef MaJo het volgende:
Als je zegt dat ik iets niet mag doen![]()
En niet echt eerlijk dat ik er wel bij jou in sta
![]()
Dag Pee Esjequote:
Specs please!!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kom in level 8Ik ben heel zo slecht niet
Er is volgens mij echt ergens wat misgegaan
![]()
Wat bedoel je, die uitslagding? is alweer weg. Ik heb nu een andere test gedaanquote:
Dweil jij de vloer bij je vriendje??quote:Op zondag 13 januari 2008 13:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
![]()
Alleen als ik bij Wiebel dweil, dan staat de computer ook in die kamer. Moet hij naar de keuken en heb ik de computer even.
Hé, ik vind nog een onbeantwoorde vraag...quote:
O Satan, Lord Of All Evil, she will burn in hellllll...quote:Op zondag 13 januari 2008 17:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kom in level 8Ik ben heel zo slecht niet
Er is volgens mij echt ergens wat misgegaan
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
GemakzuchtOnder een broek kan ik mijn gympen aan doen, als je een rokje/jurkje draagt moet je hakjes/ballerina´s aan.
Idemquote:Op zondag 13 januari 2008 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, ik vind nog een onbeantwoorde vraag...
Ik ben absoluut niet gelovig en wat een ander denkt/gelooft: Zijn/haar probleem, als ik er maar niet mee lastig gevallen word...
Nee dat niet hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Hebben alle dames hier ook een All Stars fetisjisme
Ohh yesquote:Op zondag 13 januari 2008 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Je mag hem best hebbenquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmmm da's jammer
Paar topics terug had Soempie een leuke test! ff zoeken.......
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:37 schreef Soempie het volgende:
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp (test)
Wie zijn jullie?
http://www.tc-one.nl/images/pdf/bizz_dec02.pdf (uitleg over de karakters)
Ik denk dat "All Stars zijn hip" de waarheid dichter nadert....quote:Op zondag 13 januari 2008 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Typisch dat ik hier nu al 4 dames hoor praten over All Stars, terwijl ik ze in mijn omgeving, behalve mw. MM, niet of nauwelijks ken.
Wel veel heren, waaronder ikzelf (+ Dr. Martens dus), maar dames dus niet.
Heeft dat iets te maken met het studentenleven, makkelijk lopende schoenen (die niet meer 30 gulden kosten, zoals mijn eerste paar...) en makkelijk te combineren of...?
Jouw zusje is tofquote:Op zondag 13 januari 2008 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
M'n zusje draagt ook regelmatig All-Stars of nepperds. Ik hou het bij Reebok
Aah die heb i kal gedaan, maar thanks anywayquote:
Toen ik mijn eerste paar kocht (27 jaar geleden...quote:Op zondag 13 januari 2008 17:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ze lopen zeker lekker, maar ik vind ze echt niet goedkoop![]()
Ik kan me ook slechtere familie voorstellen dan jou en je broerquote:Op zondag 13 januari 2008 17:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jouw zusje is tofZij had best mijn schoonzus mogen worden...
Kan overigens nog steeds geregeld worden... daten?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jouw zusje is tofZij had best mijn schoonzus mogen worden...
Psst, lomperik...quote:Op zondag 13 januari 2008 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan overigens nog steeds geregeld worden... daten?![]()
Nou of je mn broer als familie had willen hebben....quote:Op zondag 13 januari 2008 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan me ook slechtere familie voorstellen dan jou en je broer
Alletwee niet hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dweil jij de vloer bij je vriendje??Had je m enorm smerig gemaakt ofzo, of is hij / zijn jullie allebei extreem netjes?
Ik heb altijd wel een paar, omdat ze gewoon lekker lopen en ik ze -tot nu toe- de tofste gympen vind.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:20 schreef MadMaster het volgende:
daar ben ik wel benieuwd naar, ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal binnenkort wel een foto maken van onze All Stars en Dr. Martens-collectie...
Foto.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Heb zelf in de gang bij ons een soort van stilleven geschilderd van knalrode All Stars, ben ik nog steeds erg tevreden over...
'daten?'quote:
Klinkt wel als een spannende wedstrijd.quote:
Ja, we hadden met 1-4 de rust in moeten gaan, dat werd 3-4, daarna hebben we in de 2e helft niks meer te vertellen gehadquote:Op zondag 13 januari 2008 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt wel als een spannende wedstrijd.
Bummer.
Er kwam niet snel genoeg een reactiequote:Op zondag 13 januari 2008 18:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
'daten?'
En dan gewoon iets anders gaan doen.
Dan zijn ze goed teruggekomen.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, we hadden met 1-4 de rust in moeten gaan, dat werd 3-4, daarna hebben we in de 2e helft niks meer te vertellen gehad![]()
En de keeper ging bij alledrie de goals in de 2e helft toch wel in de fout, beetje jammer.
En nu hebben we het er niet meer overquote:
Ok..quote:Op zondag 13 januari 2008 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En nu hebben we het er niet meer over
Vrouwen moeten zich gewoon niet aanstellen. Boeit mij het nou of jullie grote voeten hebben. Alsof dat is waar ik het eerste naar kijkquote:Op zondag 13 januari 2008 19:42 schreef Etcetera het volgende:
en ik hou wel van all stars, maar ik heb het idee dat m'n voeten daar zo groot in lijken(nou ja ik heb dan ook geen kleine voeten. maar dat doet er niet toe
)
tenzij ze maat 45+ heeftquote:Op zondag 13 januari 2008 19:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich gewoon niet aanstellen. Boeit mij het nou of jullie grote voeten hebben. Alsof dat is waar ik het eerste naar kijk
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich gewoon niet aanstellen. Boeit mij het nou of jullie grote voeten hebben. Alsof dat is waar ik het eerste naar kijk
quote:
Ach.. als ze daarbij ook 2 meter lang is... boeit het me nog steeds niet.quote:
Ja hoor, laatst had ze zelfs -heel onkarakteristiek- schoolwerk een dag van te voren afquote:Op zondag 13 januari 2008 19:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar, Tim alle sokee met je zus?
-oh ik ga eten. Later
ach, het is ook niet zo dat ik kleinere schoenen kan gaan dragenquote:Op zondag 13 januari 2008 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee
Zeker niet klein, maar om dat nu echt groot te noemen....
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
touchéquote:Op zondag 13 januari 2008 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
maar ik zie het welwat boeit het mij nou waar een man naar kijkt
Waar dan naar, als ik zo vrij mag zijn?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:27 schreef Soempie het volgende:
Het liefst wil ik gewoon heel simpele witte gympies met veters, maar die zijn echt haast nergens te krijgen.Er zitten altijd versiersels aan of de neus is gek of ze zijn van lage kwaliteit...er is altijd wel wat.
Chuck Taylors All Stars zijn ooit gemaakt als echte professionele basketball schoenen.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:42 schreef Etcetera het volgende:
en ik hou wel van all stars, maar ik heb het idee dat m'n voeten daar zo groot in lijken(nou ja ik heb dan ook geen kleine voeten. maar dat doet er niet toe
)
In deze volgorde:quote:Op zondag 13 januari 2008 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waar dan naar, als ik zo vrij mag zijn?
@Tim: doe haar de groetjes
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Chuck Taylors All Stars zijn ooit gemaakt als echte professionele basketball schoenen.
Heb je die gasten hun voeten wel eens gezien...![]()
Daar is jouw maat klein bij (maar net groter dan die van mij)...
==============
Zo, net de langsbreng Jappanner maar opgetrommeld en uitstekend gegeten.
De één, twee, hup saké was ook wel weer eens lekker, die kwamen we bvanmiddag nog onverwachts tegen in de voorraad drank en ons diner was bepaald.
En zo meteen languit op de bank, Boer zoekt hoer of zo kijken...
Als ik deze vraag mag invullen:quote:Op zondag 13 januari 2008 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waar dan naar, als ik zo vrij mag zijn?
En op wat voor kenmerken in het gezicht val je dan? Specifieke kleur ogen bijvoorbeeld? En welke tieten?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In deze volgorde:
Gezicht, tieten, de rest. Voeten als laatst, en dan alleen als ik niet blijf hangen bij 1 of 2.
Leuke lach doet het altijd goed (of uberhaupt lachen... er zijn zo van die beeldschone vrouwen die altijd zuur kijken... dat is dus echt helemaal niks). Specifieke kleur haar/ogen niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
En op wat voor kenmerken in het gezicht val je dan? Specifieke kleur ogen bijvoorbeeld? En welke tieten?
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:09 schreef Soempie het volgende:
MM, je begrijpt het niet. Zoiets:
[ afbeelding ]
maar dan maat 39.
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
En als ik je fobo zie.. zou ik zeggen... bespaar je de moeite voor dure schoenen![]()
Kijk Tim, hier kan je wat van lerenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In deze volgorde:
Gezicht, tieten, de rest. Voeten als laatst, en dan alleen als ik niet blijf hangen bij 1 of 2.
En als ik je fobo zie.. zou ik zeggen... bespaar je de moeite voor dure schoenen![]()
Het gaat er niet om of jij er blij mee bent.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kijk Tim, hier kan je wat van leren
Ik ben zelf niet zo blij met mn gezicht, dus dan meot ik het van de rest hebben
Hoezo niet dan ?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nounounounou misschienquote:Op zondag 13 januari 2008 20:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jij er blij mee bent.
Wat stom dat de directe aanpak niet werktquote:Op zondag 13 januari 2008 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik viel 's middags boven mijn boek in slaap en werd twintig minuten later wakker met mijn rechterhand helemaal gevoelloos.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:16 schreef MaJo het volgende:
Ik was trouwens weer even gaan tukkenWas op tijd opgestaan voor mijn paper maar was zo gaar dat ik nog even een half uurtje wilde slapen. Nou dat kan ik dus niet en daarom ben ik nu pas wakker
Je toekomstig partner moet er vaker naar gaan kijken dan jij zelf, dus stel je niet zo narcistisch op.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verklap het nou niet meteen allemaalquote:Op zondag 13 januari 2008 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je toekomstig partner moet er vaker naar gaan kijken dan jij zelf, dus stel je niet zo narcistisch op.
En denk je nou echt dat alle bezoekers naar je FoBo zijn gekomen vanwege je leuke fotootjes met je vriendinnen/vrienden
Tuurlijk niet, die zien daar een leuke blonde meid in de juiste proporties en denken: 'Morgen weer even kijken...'
En zo haal je 2000 hits in je FoBo in no time...
Ik had toch nog niet gezegd dat PS ongelofelijk naïef is of dat erg goed (maar toch weer niet zo goed) probeert te spelen?quote:
Vind het neit mooi ofzoquote:
ALs je een beetje ehbt gekeken, zij het vooral gesprekken, dat is mijn geheim voor al die reactiesquote:Op zondag 13 januari 2008 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je toekomstig partner moet er vaker naar gaan kijken dan jij zelf, dus stel je niet zo narcistisch op.
En denk je nou echt dat alle bezoekers naar je FoBo zijn gekomen vanwege je leuke fotootjes met je vriendinnen/vrienden
Tuurlijk niet, die zien daar een leuke blonde meid in de juiste proporties en denken: 'Morgen weer even kijken...'
En zo haal je 2000 hits in je FoBo in no time...
Jouw aktie/slaap-ritme klopt geloof ik niet erg.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef wyccie het volgende:
Ik viel 's middags boven mijn boek in slaap en werd twintig minuten later wakker met mijn rechterhand helemaal gevoelloos.![]()
Daarna maar in bed verder gaan slapen.
Ja, dat zeggen mannen ook als ze weer eens een nieuwe relatie hebben: 'De gesprekken die ik met haar kan voeren zijn zo goed'....quote:Op zondag 13 januari 2008 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ALs je een beetje ehbt gekeken, zij het vooral gesprekken, dat is mijn geheim voor al die reacties
Nou ik vraag me af waarom jij niet tevreden bent met je gezicht... aangezien ik weinig redenen tot ontevredenheid kan aanwijzenquote:
Nou en dat vind ik wel weer lief van je. Ik ga ze niet aanwijzen ook, straks verpest ik hetquote:Op zondag 13 januari 2008 20:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou ik vraag me af waarom jij niet tevreden bent met je gezicht... aangezien ik weinig redenen tot ontevredenheid kan aanwijzen
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou en dat vind ik wel weer lief van je. Ik ga ze niet aanwijzen ook, straks verpest ik het
En wat wilt dat zeggen?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pa diddelie diddelie diddelie dum
Poe Poepie Doe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |