En ik veels te vroegquote:Op zondag 13 januari 2008 03:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik nog later, moewha!
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:19 schreef SaskiaR het volgende:
Goedemorgen!
Ik zou nog even een foto plaatsen van mezelf in galajurk:
[ afbeelding ]
Complimenten...quote:Op zondag 13 januari 2008 11:19 schreef SaskiaR het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Complimenten...![]()
Zit dat nou ook lekker?
Heb wel eens een smoking/black tie ding aangehad, maar dat zit zo ongemakkelijk.
Als ik in iets anders dan een spijkerbroek/polo of t-shirt/sweater met capuchon op het werk kom vanwege een meeting of zo, vragen ze altijd of ik een trouwerij heb...
stijlvolquote:Op zondag 13 januari 2008 11:19 schreef SaskiaR het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:55 schreef iamredleader het volgende:
Weet je, MM, alles is wennen. Vroeger droeg ik ook nooit overhemden, nu voel ik me "underdressed" wanneer ik geen overhemd aan heb. Idem met pakken, tegenwoordig draag ik 5 of 6 dagen de week een tweedelig pak (plus overhemd en vaak stropdas), kwestie van wennen.
Ik ben getrouwd in Las Vegas op mijn All Stars, in m'n spijkerbroek en Ajax polo-shirt. Vroegen ze hoe laat ik wilde trouwen, want dan kon ik me eerst nog omkleden...quote:Overigens, voor de heren kan een trouwpak (kopen dan), ook behoorlijk duur zijn
Als een vrouw anders gekleed gaat dan normaal valt dat wel op, moet ik toegeven. Verandering van spijs doet eten of zo...quote:Op zondag 13 januari 2008 12:39 schreef MaJo het volgende:
En ik ben het eens met soemp, ik draag ook meestal een spijkerbroek met allstars en als je dan eens een jurkje/rokje aanhebt krijg je meer complimentenNou moet ik wel zeggen dat ik het liefst elke dag rokjes/jurkjes zou dragen maar uit gemak doe ik een broek aan
wat trouwfoto's?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal straks ook even een foto plaatsen...
quote:
Tof.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal straks ook even een foto plaatsen...
Ik ben met mw. MM druk bezig de boel weer in te ruimen, de ban is (helaas) opgeheven.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:02 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het trouwens met het schilderwerk gegaan? Ben je nog steeds verbannen?
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:10 schreef Soempie het volgende:
En tussendoor ren je af en toe naar de computer?![]()
Je lijkt mij wel.
herkenbaarquote:Op zondag 13 januari 2008 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..], soms loop ik in de weg voor de dweil of stofzuiger en word ik alsnog de kamer uitgebonjourd.
Zoals nu dus...
de schaft is net begonnen, dus dat duurt nog wel evenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:26 schreef Soempie het volgende:
Waar blijft de foto![]()
Dan kan ik weer gerust aan m'n werk.
Ah, ik had voor m'n vraag niet op F5 gedrukt.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de schaft is net begonnen, dus dat duurt nog wel even
Ga gerust aan het werk, de foto duurt nog wel even...quote:Op zondag 13 januari 2008 13:26 schreef Soempie het volgende:
Waar blijft de foto![]()
Dan kan ik weer gerust aan m'n werk.
Ergens waar voldoende slaapplek in de buurt is, dus mogelijk Groningenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:44 schreef Soempie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met plannen voor een meeting?
Gemakzuchtquote:Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als een vrouw anders gekleed gaat dan normaal valt dat wel op, moet ik toegeven. Verandering van spijs doet eten of zo...
Maar waarom zou je liever in iets anders gekleed gaan dan je doet en waarom doe je dat dan niet
quote:
O, niet eerder gezien, net zo min als jij kennelijk je PM...quote:Op zondag 13 januari 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
ik had het al eerder gevraagd, maar hoe heb je die foto in je fobo gekregen? Ik wil ook een foto erinzetten (die artistieke) maar dan zegt ie dat ie te groot is
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:54 schreef Soempie het volgende:
Perfecte zwarte piet!Geweldig
Tof om nu een beeld te hebben van je
daar waag ik me niet aan hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is die al lang bekend hier.
Zo niet, doe een gooi...
Pics van je kater? Of is het een katje?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:18 schreef Soempie het volgende:
Hm, ik heb een beetje hier en op msn zitten kletsen en ondertussen dingen geleerd die ik niet interessant vind.![]()
En ik heb een kater.
Ik kan er wel pics van maken, maar fraai ziet m'n kater er niet uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pics van je kater? Of is het een katje?
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:, laat ik het zo zeggen: meestal word ik tot wel 10 jaar joinger geschat...
Zo, even een lamp tegen het plafond aan gevloekt, de laatste na de renovatie beneden.
Het begint er wer op te lijken....![]()
Net wel een gat in m'n shirt gebrand, askop van mijn sigaret was er kennelijk af gevallen en ineens werd het lokaal erg warm. Dag Osdorp posse-shirt...![]()
Ik had gezegd dat ik niet teleur zou stellen...quote:Op zondag 13 januari 2008 15:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, ik ben jaloers (alleen die onderste rij flessen hoeft van mij niet zo)
Ah tofquote:Op zondag 13 januari 2008 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Wintersport 2003:
[ afbeelding ]
Sinterklaasavond 2007:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben Romach heb ik niet, alleen in miniatuur fles. Ben ik ook niet kapot van.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb 1 keer Ben Romach gehad, en die vond ik als een van de weinige Whisky's die ij gehad heb echt niet lekker. Welke Whisky zit er in die koker linksbovenschap rood/bruin glimmend onder, boven wit?
Van Zwarte Piet dus...quote:Op zondag 13 januari 2008 15:50 schreef MaJo het volgende:
Ah tofStukken beter dan die foto van achter
Wel fijn om te weten van wie ik de rozen gehad heb
Euh, niet nu, dank je...quote:Ik ben echt hardcore bezig met mijn paperMoet ook wel want ik heb nog een paar uur en dan heb ik verjaardag, en morgen moet ik inleveren
Maar zit inmiddels bijna aan de 3000 woorden
Iemand nog zin om het te lezen?
Zwarte pietquote:
quote:Euh, niet nu, dank je...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb een een Glenury-Royal, Gordon en MacPhail botteling uit 1976 (uiteraard mijn geboortejaar). Wordt ook al een tijdje niet meer gemaakt. Zijn leuke dingen om te hebben.
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:59 schreef Whiteguy het volgende:
MM: als je het voetbal nog volgt...Ik volg het wel degelijk via de radio, mijn seizoenkaart heb ik vandaag (wederom) uitgeleend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank, dorst je het niet buiten een spoiler te plaatsen...?![]()
Rumquote:Op zondag 13 januari 2008 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ik niet teleur zou stellen...
Die onderste rij bevat allemaal cognac's, rum-soorten en zoete bende die we eigenlijk niet drinken. Is afkomstig uit een andere kast en hebben we nu maar bij de whiskies gezet.
Eerst stonden de whiskies alleen in het linkerdeel van de kast, maar ik heb nu de hele kast tot mijn beschikking...
Ach.. misschien dat anderen het nog niet willen wetenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik volg het wel degelijk via de radio, mijn seizoenkaart heb ik vandaag (wederom) uitgeleend.
Dank, dorst je het niet buiten een spoiler te plaatsen...?
Chapeau, Chapeauquote:Op zondag 13 januari 2008 11:19 schreef SaskiaR het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:40 schreef MadMaster het volgende:
De whiskies staan overigens 2 a 3 rijen dik opgesteld, anders past het nog niet...
Hier het vooraanzicht:
[ afbeelding ]
Mooie jurk heb je aanquote:Op zondag 13 januari 2008 11:19 schreef SaskiaR het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Welke PM?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Foto niet in je FoBo opnemen...
En beantwoord mijn PM nu eens s.v.p....
da's een oude. Kan wel een jaar of 6 terug zijn dat ik die gedaan hebquote:Op zondag 13 januari 2008 16:19 schreef Soempie het volgende:
ik kom in de 6e ring van de hel.![]()
Level Who are sent there? Score
Purgatory Repenting Believers Very Low
Level 1 - Limbo Virtuous Non-Believers Moderate
Level 2 Lustful Moderate
Level 3 Gluttonous High
Level 4 Prodigal and Avaricious High
Level 5 Wrathful and Gloomy Low
Level 6 - The City of Dis Heretics Very High
Level 7 Violent Moderate
Level 8- the Malebolge Fraudulent, Malicious, Panderers Moderate
Level 9 - Cocytus Treacherous Low
http://www.4degreez.com/misc/dante-inferno-test.mv
Thanks!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooie jurk heb je aan. Waar sta je eigenlijk op die foto, in een werfkelder oid?
En, waar kwam je toen uit?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's een oude. Kan wel een jaar of 6 terug zijn dat ik die gedaan heb
Als je zegt dat ik iets niet mag doenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Foto niet in je FoBo opnemen...
En beantwoord mijn PM nu eens s.v.p....
Die is eerder op mij van toepassing denk ikquote:Op zondag 13 januari 2008 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Oh, en volgens een van de andere quizzes is "sloth" mijn mortal sin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |