In Eindhoven 4-0... maar met een 0-3 in de kuip zou ik ook wel tevreden zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik het toch eens met je eens...
Voor mijn part wordt het 0-1 of 18-19, als die havenslaven maar niet winnen...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:38 schreef Whiteguy het volgende:
In Eindhoven 4-0... maar met een 0-3 in de kuip zou ik ook wel tevreden zijn
Ik ga er ook vanuitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan voor 1 iemand streamen trouwens mocht er nog een liefhebber zijn die mee wil kijken.. pm dan even
[ Bericht 15% gewijzigd door Whiteguy op 12-01-2008 20:17:37 ]
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:03 schreef Whiteguy het volgende:
Hmm.. voor de wedstrijd 1 minuut stilte.
En wat hoor je in de kuip... vuurwerkbommen en geschreeuw (o.a. KANKERBOERUHH!!)
Tuig is et.. allemaal.je hebt mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan voor 1 iemand streamen trouwens mocht er nog een liefhebber zijn die mee wil kijken.. pm dan even
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Nee, voetbal kijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef Whiteguy het volgende:
iedereen in de kroeg ?
neuh moet nog extreem veel doen voor studie eigenlijk. Dus dat gaat vanavond/vannacht afgeraffeld wordenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar heb je op zich gelijk in. Maar ik vind het ook wel praktisch op ook verder nog wat aan mijn weekend te hebben
Maar ben jij nu alleen voor een wedstrijdje thuis gebleven?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:22 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... alvast maar ingeschakeld op tele2. Veel schrijfwerk nog liggen hier maar prioriteiten moet je stellen. Eerst kijken hoe feyenoord gaat verliezen van psv
Wat een vreselijke sport is dat toch. Zeker met mijn conditiequote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:50 schreef MaJo het volgende:
En net weer gesquashedBen benieuwd of de spierpijn weer zo erg is
Is sport in het algemeen dan niet vreselijk, maar zwakt dat probleem ook weer af naarmate je vaker sport?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een vreselijke sport is dat toch. Zeker met mijn conditie
Dat zou je denken maar het valt mee. Ik heb namelijk ook een verschrikkelijke conditie en ik vind het goed uit te houdenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een vreselijke sport is dat toch. Zeker met mijn conditie
Ik heb ook niet beweerd dat ze je dubbelganger was, maar er zijn wel degeliijk overeenkomsten in mijn optiek...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:50 schreef MaJo het volgende:hele discussie gemist over mij versus de schoonzus van MadMaster
Toen ik de foto zag dacht ik 'leuke vrouw én met rood haar'. Ik kan wel zien dat jullie vinden dat ze op mij lijkt, haarkleur vrijwel hetzelfde (hoewel ik nóg roder), zelfde ogen en allebei lichte huid. Maar daar houd de vergelijking wel bij op vind ik
![]()
Wij twijfelden of we naar de expositie zouden gaan, maar ik weet nu genoeg.quote:Andy Warhol was tofAlleen jammer da er weinig kunstwerken te zien waren, de nadruk lag vooral op zijn filmwerk en foto's. Had wat meer doeken willen zien maar goed
In het Tate Modern hangt namelijk meer van Warhol dan bij deze expositie
Squashen = pygmeeëntennis...quote:En net weer gesquashedBen benieuwd of de spierpijn weer zo erg is
Ik ben niet voor niks keeper.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is sport in het algemeen dan niet vreselijk, maar zwakt dat probleem ook weer af naarmate je vaker sport?
Ik heb het even aan mijn moeder gevraagd (quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat ze je dubbelganger was, maar er zijn wel degeliijk overeenkomsten in mijn optiek...
Had je ook snel moeten zijn want morgen is de laatste dagquote:Wij twijfelden of we naar de expositie zouden gaan, maar ik weet nu genoeg.
Ik hoef niet meer...
Ik wil ook liever tenissen maar niemand van mijn vrienden wil meequote:Squashen = pygmeeëntennis...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:15 schreef MaJo het volgende:
Vooral omdat je 3,50 extra moest betalen omdat het zo'n dure expositie was. Dan verwacht ik wel wat meer werken
Ah daar zijn dus al die andere werkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Het was ook de bedoeling om morgen te gaan, vandaag ging niet vanwege het schilderwerk hier in huis
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah daar zijn dus al die andere werken
ook ik dank uquote:
Thx... had 0-3 of meer moeten zijn.. maarja het zit niet altijd mee. Ik verheug me al op het gelijkspel van ajax morgenquote:
wie is er dood?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:03 schreef Whiteguy het volgende:
Hmm.. voor de wedstrijd 1 minuut stilte.
En wat hoor je in de kuip... vuurwerkbommen en geschreeuw (o.a. KANKERBOERUHH!!)
Tuig is et.. allemaal.
Geen idee.. zal wel een of andere knvb bobo zijn, aangezien het volgens mij bij elke wedstrijd is en niet specifiek voor feyenoord of psv.quote:
Hoe vaak je het moet doen ... nouja.. zo vaak mogelijk hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:32 schreef MaJo het volgende:
Ik begin nu al spierpijn te krijgen van het squashenHoe vaak moet je het doen voordat je geen spierpijn meer krijgt?
hmm wel eer 2 nederlanders gedood in afghanistanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen idee.. zal wel een of andere knvb bobo zijn, aangezien het volgens mij bij elke wedstrijd is en niet specifiek voor feyenoord of psv.
15:45quote:Op zondag 13 januari 2008 00:42 schreef wyccie het volgende:
Oh jeetje. Hoe laat is het daar zo?
Ja natuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2008 00:47 schreef iamredleader het volgende:
Maar het gaat allemaal goed?
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:49 schreef iamredleader het volgende:ik ben aangeschoten genoeg om naar bed te gaan. Toedels en een fijne middag/avond/nacht
Meh, dat ook weer niet. Maar verstandigheidshalve ga ik toch maar slapenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je strontlazarus bent?
Middagwyccie of gewoon slapen?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:54 schreef wyccie het volgende:
Ik ook.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe vaak je het moet doen ... nouja.. zo vaak mogelijk he
Jij nog zo 'laat' opquote:Op zondag 13 januari 2008 00:49 schreef iamredleader het volgende:ik ben aangeschoten genoeg om naar bed te gaan. Toedels en een fijne middag/avond/nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |