Als ik deze vraag mag invullen:quote:Op zondag 13 januari 2008 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waar dan naar, als ik zo vrij mag zijn?
En op wat voor kenmerken in het gezicht val je dan? Specifieke kleur ogen bijvoorbeeld? En welke tieten?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In deze volgorde:
Gezicht, tieten, de rest. Voeten als laatst, en dan alleen als ik niet blijf hangen bij 1 of 2.
Leuke lach doet het altijd goed (of uberhaupt lachen... er zijn zo van die beeldschone vrouwen die altijd zuur kijken... dat is dus echt helemaal niks). Specifieke kleur haar/ogen niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
En op wat voor kenmerken in het gezicht val je dan? Specifieke kleur ogen bijvoorbeeld? En welke tieten?
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:09 schreef Soempie het volgende:
MM, je begrijpt het niet. Zoiets:
[ afbeelding ]
maar dan maat 39.
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
En als ik je fobo zie.. zou ik zeggen... bespaar je de moeite voor dure schoenen![]()
Kijk Tim, hier kan je wat van lerenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In deze volgorde:
Gezicht, tieten, de rest. Voeten als laatst, en dan alleen als ik niet blijf hangen bij 1 of 2.
En als ik je fobo zie.. zou ik zeggen... bespaar je de moeite voor dure schoenen![]()
Het gaat er niet om of jij er blij mee bent.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kijk Tim, hier kan je wat van leren
Ik ben zelf niet zo blij met mn gezicht, dus dan meot ik het van de rest hebben
Hoezo niet dan ?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nounounounou misschienquote:Op zondag 13 januari 2008 20:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jij er blij mee bent.
Wat stom dat de directe aanpak niet werktquote:Op zondag 13 januari 2008 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik viel 's middags boven mijn boek in slaap en werd twintig minuten later wakker met mijn rechterhand helemaal gevoelloos.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:16 schreef MaJo het volgende:
Ik was trouwens weer even gaan tukkenWas op tijd opgestaan voor mijn paper maar was zo gaar dat ik nog even een half uurtje wilde slapen. Nou dat kan ik dus niet en daarom ben ik nu pas wakker
Je toekomstig partner moet er vaker naar gaan kijken dan jij zelf, dus stel je niet zo narcistisch op.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verklap het nou niet meteen allemaalquote:Op zondag 13 januari 2008 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je toekomstig partner moet er vaker naar gaan kijken dan jij zelf, dus stel je niet zo narcistisch op.
En denk je nou echt dat alle bezoekers naar je FoBo zijn gekomen vanwege je leuke fotootjes met je vriendinnen/vrienden
Tuurlijk niet, die zien daar een leuke blonde meid in de juiste proporties en denken: 'Morgen weer even kijken...'
En zo haal je 2000 hits in je FoBo in no time...
Ik had toch nog niet gezegd dat PS ongelofelijk naïef is of dat erg goed (maar toch weer niet zo goed) probeert te spelen?quote:
Vind het neit mooi ofzoquote:
ALs je een beetje ehbt gekeken, zij het vooral gesprekken, dat is mijn geheim voor al die reactiesquote:Op zondag 13 januari 2008 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je toekomstig partner moet er vaker naar gaan kijken dan jij zelf, dus stel je niet zo narcistisch op.
En denk je nou echt dat alle bezoekers naar je FoBo zijn gekomen vanwege je leuke fotootjes met je vriendinnen/vrienden
Tuurlijk niet, die zien daar een leuke blonde meid in de juiste proporties en denken: 'Morgen weer even kijken...'
En zo haal je 2000 hits in je FoBo in no time...
Jouw aktie/slaap-ritme klopt geloof ik niet erg.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef wyccie het volgende:
Ik viel 's middags boven mijn boek in slaap en werd twintig minuten later wakker met mijn rechterhand helemaal gevoelloos.![]()
Daarna maar in bed verder gaan slapen.
Ja, dat zeggen mannen ook als ze weer eens een nieuwe relatie hebben: 'De gesprekken die ik met haar kan voeren zijn zo goed'....quote:Op zondag 13 januari 2008 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ALs je een beetje ehbt gekeken, zij het vooral gesprekken, dat is mijn geheim voor al die reacties
Nou ik vraag me af waarom jij niet tevreden bent met je gezicht... aangezien ik weinig redenen tot ontevredenheid kan aanwijzenquote:
Nou en dat vind ik wel weer lief van je. Ik ga ze niet aanwijzen ook, straks verpest ik hetquote:Op zondag 13 januari 2008 20:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou ik vraag me af waarom jij niet tevreden bent met je gezicht... aangezien ik weinig redenen tot ontevredenheid kan aanwijzen
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou en dat vind ik wel weer lief van je. Ik ga ze niet aanwijzen ook, straks verpest ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |