sepo!quote:
We hebben nu gewoon samen een eigen GRTDOJWquote:
Leuk hequote:Op zaterdag 8 december 2007 21:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We hebben nu gewoon samen een eigen GRTDOJW![]()
Alleen erg klote dat je zo moet werken hoor ....quote:
Je weet me werk te vindenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen erg klote dat je zo moet werken hoor ....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:56 schreef mrfool het volgende:
ben bezig al vanaf 3 uur, Geeen fok te doen!!! lig lekker in de stoel met koffie en maar af en toe een peuk roken, internetten, zucht*
quote:
Wij kennen dat probleem wel een beetje ja!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:56 schreef mrfool het volgende:
ben bezig al vanaf 3 uur, Geeen fok te doen!!! lig lekker in de stoel met koffie en maar af en toe een peuk roken, internetten, zucht*
Dan kom je langs op me werk!!!!!!!!!!!! Zal alleen na tussen 1 en 4 druk zijn met werk ipv euhm euh tja jouquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik je te vinden (en je bed natuurlijk),
maarja, samen zijn is een stuk leuker als dat jij zo weg moet om te werken
Ej, je was gewoon eens te laat voor een nieuw topic, ga je schamen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bij mij duurde het in het begin wel zo
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:57 schreef lynda het volgende:
[..]
een nieuwe
Ik mag (over 3 minuten) weer aan de slag, alleen kom ik zoals 75% van de tijd weer te laat daar
Nu nog veel meeposten, usericon nemen en je kan ook in de opquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:02 schreef mrfool het volgende:
ben nieuw ja inderdaad...damn door de mand heen geflikkerd
Eerst even K1 kijken, daarna de laatste trein halen ....quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan kom je langs op me werk!!!!!!!!!!!! Zal alleen na tussen 1 en 4 druk zijn met werk ipv euhm euh tja jou
nah ik kijk gewoon weinigquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, je was gewoon eens te laat voor een nieuw topic, ga je schamen!
Zie je wel, zelfs Friday12 heeft een leven buiten fok!quote:
Was dat maar zo!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:05 schreef mrfool het volgende:
even plassen en roken in de baas zen tijd, thuis krijg ik er niet voor betaald
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je wel, zelfs Friday12 heeft een leven buiten fok!
(is positief bedoel hoor)
Nog iets meer dan een uurtje, K1 !!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:07 schreef lynda het volgende:
Mijn werktijd is ook begonnen.. Nog 25 minuten en de eerste 5 euro zitten in de broekzak door te fokken heheElf uur begin ik maar denk
En Droxz zeur niet! Je weet me bed te vinden dus je komt maar
Niet eens iets bij je cola?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk zat ik nu ff te relaxen met een colaatje voor de tv
een koud colaatje is ook lekker hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet eens iets bij je cola?![]()
(drink mijn cola met whiskey, smaakt beter!)
Door je weeks ja, het is nu weekendquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een koud colaatje is ook lekker hoor
ik woon nog bij mijn ouders hequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door je weeks ja, het is nu weekend![]()
(hoop dat ik nog nuchter genoeg ben straks!)
Je mag naar huis fietsenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door je weeks ja, het is nu weekend![]()
(hoop dat ik nog nuchter genoeg ben straks!)
ik ook hoor (lang verhaaaaaaaal)quote:
hahahahahaha, dat maak ik helemaal goed met je, dat weet jequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Je mag naar huis fietsenontnuchterd wel
maar bezopen worden is niet een goed idee als ik nu thuis ben hequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Je mag van je ouders toch wel eens wat te drinken ala alcohol nemen?
Omdat? ....quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar bezopen worden is niet een goed idee als ik nu thuis ben he
Euhm wij hebben het toch ook niet over bezopen wordenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar bezopen worden is niet een goed idee als ik nu thuis ben he
ik hou niet zo van drinkequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat? ....
* Dr.Droxz is dat elk weekend! ookal ben ik niet elk weekend thuis!
Eerst heb je het over ik woon nog thuis..quote:
beide ik woon thuis en ik hou niet zo van drinkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Eerst heb je het over ik woon nog thuis..
Nu hou je niet zo van drinken..
Je spreekt jezelf een klein beetje tegen
neeeeeeeeeeee?quote:
Mja oke.. zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
beide ik woon thuis en ik hou niet zo van drinken
heb het wel over alcohol hequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee?
Ok, dat kom je niet vaak tegen.
p.s
Ook geen biertje ofzo?
ik spreek/zie/voelquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja oke.. zou ik ook zeggen![]()
Afijn ik gaat me baas maar eens blij maken en op naar me werk.
Tot strax Droxz
Breezers ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee?
Ok, dat kom je niet vaak tegen.
p.s
Ook geen biertje ofzo?
ja ik ook hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb het wel over alcohol he![]()
en ik hou ook niet van bier
quote:
ik bedoelde het niet slecht hoor!quote:
Niet te serieus worden he Fridayquote:
niet veelquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet slecht hoor!
ik vraag me gewoon af of jij helemaal geen alcohol drinkt of wel
ja kan mij het verotten, doe maarquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet te serieus worden he Friday![]()
Sommige mensen vinden het nou eenmaal niet lekker,
alleen zit je in een topic met mensen die geen enkel probleem hebben met alcohol ...
* Dr.Droxz schenkt nog een whiskey in, WL jij ook 1tje?
das nogal vaag. wat drink je dan zoal ?quote:
Komt met de tijd welquote:
wat er op het feestje ofzo ishet behalve bier en breezer style drankenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das nogal vaag. wat drink je dan zoal ?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kan mij het verotten, doe maarkan er ook nog wel bij
Niet dat ik je wil aanvallen ofzo, maar een vraag uit interesse...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat er op het feestje ofzo ishet behalve bier en breezer style dranken
ziet er best wel lekker uit tochquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
p.s
Alleen beetje jammer van dat ijs, dat hoeft voor mij nou net niet eigenlijk
ik mag het pas kopen heequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet dat ik je wil aanvallen ofzo, maar een vraag uit interesse...
Dus een whiskey moet kunnen?
Lekker? gewoon (Lynda kijk even de andere kant op!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ziet er best wel lekker uit toch
Dat zegt toch niets over smaak, of je iets lekker vind.quote:
op die foto ziet het eruit als energiedrank zonder prikquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker? gewoon (Lynda kijk even de andere kant op!) Geil!
had je dat niet kunnen bedenken voordat je ging schenken ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
p.s
Alleen beetje jammer van dat ijs, dat hoeft voor mij nou net niet eigenlijk
Je had het toenstraks over beledigen he ... dat doe je nu ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op die foto ziet het eruit als energiedrank zonder prik
Ach ja, dat krijg je als je er al een paar op hebt hequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had je dat niet kunnen bedenken voordat je ging schenken ?
maar thx
ik had het niet over breezers hehquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je had het toenstraks over beledigen he ... dat doe je nu ook
Whiskey -> energy drank ...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had het niet over breezers heh
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach ja, dat krijg je als je er al een paar op hebt he![]()
damn glas is alweer leeg, maar weer even een nieuwe inschenken dan maar!quote:
De nieuwe discussie: "Liefde"quote:
uh, hebben we wat gemist?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok skip die ook maar he dat valt te zwaar op de maag at the moment
okquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
damn glas is alweer leeg, maar weer even een nieuwe inschenken dan maar!
nog 1tje WL?
Inderdaad, moet straks nog de trein halen ...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok
nou dat wordt een dolle boel vanavond
toch geen sloten langs de weg hoop ik ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, moet straks nog de trein halen ...
en ik moet fietsen naar het station, heb toch slechte ervaring met whiskey en fietsen
Zelf nooit een vriendin gehad ofzo?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
beetje misselijk![]()
en met dat geslijm van jullie -->
bad moodquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelf nooit een vriendin gehad ofzo?![]()
(wat een woede in je reactie's)
Nee, heb me fiets met 30 cm ingekort, en alles aan de rechtekant van mijn lichaam deed een "beetje" pijn zeg maarquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch geen sloten langs de weg hoop ik ?
johquote:
de alcohol is al in werking wan tik begrijp het nie tmeerquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, heb me fiets met 30 cm ingekort, en alles aan de rechtekant van mijn lichaam deed een "beetje" pijn zeg maar
Ik zou je zo graag iets willen uitleggen, maar dat komt later dus welquote:
neequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh![]()
nou heb je sterke drank in huis ?
Ben zonder remmen met ruim 30 km/uur tegen een paaltje gaan "leunen" zeg maarquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
de alcohol is al in werking wan tik begrijp het nie tmeer
een coffeeshop in de buurt dan ?quote:
auw! daar knap je neit van opneequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben zonder remmen met ruim 30 km/uur tegen een paaltje gaan "leunen" zeg maar
zelfs hier hebben we er 2quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een coffeeshop in de buurt dan ?
genoegquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een coffeeshop in de buurt dan ?
geluksvogel. we hadden er hier eentje, en dies gesloten hahaquote:
ook een keer gehad maar ik reed er frontaal tegen aanquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
auw! daar knap je neit van opnee
1 maand thuis stil op mijn bed moeten liggenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
auw! daar knap je neit van opnee
Nu al?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geluksvogel. we hadden er hier eentje, en dies gesloten haha
als je dat doet dan nog eens zeggen dat je niet verslaafd bentquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Mocht het hier dichtzijn, (ik smoke al jaren niet meer trouwens) kan ik de nachtbus naar amsterdam pakken
hoezo ? die tenten zijn tot laat open hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je dat doet dan nog eens zeggen dat je niet verslaafd bent
Ik smook al jaren niet meer hequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je dat doet dan nog eens zeggen dat je niet verslaafd bent
Whiskey goudquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:04 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg geen gouden leeuwen beloven heh
waar ga jij graag heen dan ?quote:
ik heb het over amsterdam in het algemeenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar ga jij graag heen dan ?
Mag ik vragen waarom?quote:
jawel heb er aantal jaar gewoont maar het was kutquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?
p.s mag ik vragen uit welke omgeving jij komt, niet uit NH denk
sommige mensen zijn nu wel werken maar ik nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef dekkered het volgende:
ik weet het niet hor.... maare HET IS 11 UUR ZATERDAG AVOND en dan mag ik hopen dat je niet op je werk zit
Door de weeks wel eigenlijk, maar nu blijven we gewoon gezellig hangen zeg maarquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef dekkered het volgende:
ik weet het niet hor.... maare HET IS 11 UUR ZATERDAG AVOND en dan mag ik hopen dat je niet op je werk zit
K1 voetbal?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door de weeks wel eigenlijk, maar nu blijven we gewoon gezellig hangen zeg maar
ik wacht nog even, K1 finale zo op tv
en waar je nu woont ben je wel tevreden ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jawel heb er aantal jaar gewoont maar het was kut
Maar de rest van amsterdam, de stad/centrum ... wat is daar nou mis mee?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jawel heb er aantal jaar gewoont maar het was kut
dichtbij amsterdam maar nu wel jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en waar je nu woont ben je wel tevreden ?
Als je een beetje correct had gelezen (heb er al meerdere post over neergezet hier!)quote:
ik lees niet allesquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je een beetje correct had gelezen (heb er al meerdere post over neergezet hier!)
had je kunnen weten dat dat een vechtsport is
Wat is dichtbij? Ik ben met de bus ook binnen 30 minuten op het centraalquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dichtbij amsterdam maar nu wel ja
1400e post![]()
en waarom zou overal in amsterdam dan kut zijn, en vlakbij amsterdam goed ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dichtbij amsterdam maar nu wel ja
Beetje inleven hequote:
Ik woon er ook erg dichtbij, in deze stad is alles erg rustig, echt een slaapstad ...quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en waarom zou overal in amsterdam dan kut zijn, en vlakbij amsterdam goed ?
als ik wakker word zijn jullie een topic verderquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje inleven he![]()
Als ik er even niet ben geweest lees ik zelf meestal wel even alles snel door
maar er zijn toch ook wel goede delen ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef Friday12 het volgende:
ik heb ik delen van adam gewoont waar je liever niet woont
ja je gaat zeker snachts lekker door ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als ik wakker word zijn jullie een topic verder
noem een seen goed deel dat niet voor rijkelui isquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar er zijn toch ook wel goede delen ?
vaak genoegquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je gaat zeker snachts lekker door ?
Dat dan weer wel, denk ook dat je 1 van de weinige bent die niet hoeft te werken/stage hoeft te lopen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als ik wakker word zijn jullie een topic verder
ik zou het echt niet weten hoor, ik ben alleen bekend in zuid-hollandquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
noem een seen goed deel dat niet voor rijkelui is
alles behalve centrum, bijlmer, en klein gedeelte van West en noord?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
noem een seen goed deel dat niet voor rijkelui is
dat zie je vaak achteraf heh, maar niet als je het dagelijks meemaaktquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, denk ook dat je 1 van de weinige bent die niet hoeft te werken/stage hoeft te lopen.
Ik zou zo graag terug willen naar school, lekker vrije tijd en veel vakantie![]()
(geen belediging, zie het niet verkeerd!)
bijna heel mijn familie is er juist weggegaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
alles behalve centrum, bijlmer, en klein gedeelte van West en noord?
Blijft genoeg over hoor! Bijna mijn hele familie woont er nog
ook goedemorgequote:Op zondag 9 december 2007 01:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb net K1 zitten volgen, en mijn "held" verneukt gewoon zijn knie in de finale ....
ben er helemaal ziek van, ben echt fucked up .....
als het maar gezellig is geweestquote:
Volgens mij welquote:Op zondag 9 december 2007 18:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als het maar gezellig is geweest
op welke console speel je dat ?quote:Op zondag 9 december 2007 21:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Volgens mij welEn lekker de hele zondag Pro Evo 2 vs 2 doorgebracht
360quote:Op zondag 9 december 2007 21:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op welke console speel je dat ?
[rustig aan modus] = AANquote:Op maandag 10 december 2007 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
kijk eens aan, begint al drukker te worden
Spierpijn van de Wii? Bwehehequote:Op maandag 10 december 2007 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s
WL, je staat nog steeds niet in mijn lijstje van de Wii, damn wat een spierpijn trouwens ....![]()
nee idd kutzooi joh,quote:Op maandag 10 december 2007 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s
WL, je staat nog steeds niet in mijn lijstje van de Wii, damn wat een spierpijn trouwens ....![]()
Triest he, maar heb echt spierpijn van die wii hahahahaquote:Op maandag 10 december 2007 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Spierpijn van de Wii? Bwehehe
Ligt dat aan die wii, of doe ik weer eens wat verkeerd?quote:
Dat vond ik persoonlijk juist het minste... Golf is wel leukquote:Op maandag 10 december 2007 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Triest he, maar heb echt spierpijn van die wii hahahaha
(ik vind dat boxen wel leuk)
Dat is nou net de enige die ik nog niet heb gedaan!quote:Op maandag 10 december 2007 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat vond ik persoonlijk juist het minste... Golf is wel leuk
goede morgen "b"!quote:Op maandag 10 december 2007 08:14 schreef B.. het volgende:
Goeie morgen!!
heb je de poorten opengegooid ?? ik weet eigelijk niet welke hoorquote:Op maandag 10 december 2007 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ligt dat aan die wii, of doe ik weer eens wat verkeerd?
Nope, geen extra poorten opengegooid, want de rest werkt gewoon prima.quote:Op maandag 10 december 2007 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je de poorten opengegooid ?? ik weet eigelijk niet welke hoor
Moet je zeker doen dan!quote:Op maandag 10 december 2007 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is nou net de enige die ik nog niet heb gedaan!
Vanavond maar even proberen dan.
Ik vind dat bowlen ook wel erg leuk moet ik zeggen
Jawel, juist welquote:Op maandag 10 december 2007 08:43 schreef B.. het volgende:
[..]
Je houd niet van de WII?![]()
Wat is het trouwens rustig vandaag??
Vanavond, doen we gelijk!quote:
en drukker zal het er deze week iig niet op wordenquote:Op maandag 10 december 2007 08:43 schreef B.. het volgende:
[..]
Je houd niet van de WII?![]()
Wat is het trouwens rustig vandaag??
Wat dan?quote:Op maandag 10 december 2007 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en drukker zal het er deze week iig niet op worden
ITérs hebben het altijd rustiger rond kerst en oud en nieuw ..quote:Op maandag 10 december 2007 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat dan?
Pff ben trouwens totaal niet vooruit te branden...
En vanaf de 20ste is het helemaal rustigquote:Op maandag 10 december 2007 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ITérs hebben het altijd rustiger rond kerst en oud en nieuw ..
er werken rond die tijd een stuk minder mensen, zodat ik minder hoef op te lossen.
Dus ik zal deze maand aardig wat op Fok! te vinden zijn ben ik bang.quote:Op maandag 10 december 2007 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En vanaf de 20ste is het helemaal rustig
mario for teh win!quote:Op maandag 10 december 2007 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond, doen we gelijk!
Weet eigenlijk niet eens wat voor spelen er allemaal voor de Wii zijn hhahahahahaha
Ik hou niet zo van mario hahahahahaquote:
Wii Play is zeker leukquote:Op maandag 10 december 2007 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mario hahahahaha
Kan hier geen game pagina's bekijken, dus kan helaas niet zoeken ...
maar dat Wii - play, is dat wat?![]()
(ik wil ook een 2e controller)
Ikquote:Op maandag 10 december 2007 09:27 schreef tequi3 het volgende:
Ik ben aanwezig @ stage/kantoor. Daar is voorlopig zo'n beetje alles mee gezegd
Donder op! Je hebt het drukquote:Op maandag 10 december 2007 09:34 schreef lynda het volgende:
Ik blijf NOOIT lees NOOIT!!! meer een paar dagen weg van de zaak.. Heb een lijst van TWINTIG!!!! bedrijven die ik nu mag gaan bellen.. Klojo hier moet ff lekker opfucken![]()
Oja moguh
* Dr.Droxz gaat Wii play bestellenquote:Op maandag 10 december 2007 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wii Play is zeker leuk
En ik heb het echt even druk
FUCK YOU!quote:
Moet je dan wel met twee spelers gaan spelenquote:Op maandag 10 december 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat Wii play bestellen![]()
Druk druk druk ... iederee heeft het druk, alleen ik niet hahahaha
Hmm daar ben je mooi klaar mee danquote:Op maandag 10 december 2007 09:38 schreef lynda het volgende:
[..]
FUCK YOU!![]()
Ik heb het heulemaal niet druk moet alleen maar even drie uur aan de telefoon hangen vandaag
quote:
gisteren met 4 mensen aan de Wii, jammer dat ik maar 1 controller heb,quote:Op maandag 10 december 2007 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je dan wel met twee spelers gaan spelenOf meer...
sorry heb het idd drukquote:Op maandag 10 december 2007 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
wat is het weer rustig hier, kan me niet voorstellen dat de mensen het druk hebben
quote:Op maandag 10 december 2007 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Renesite, ik weet niet of je het door hebt, maar hier zit standaard een vast groep mensen waarvan Lynda er 1 is. Waarom doe je gelijk zo brutaal?![]()
p.s
goede morgen Lynda!
Dat is wel verstandig ja, doe ik ook vaak, met vier personen spelen en dan twee Wii controllers gebruikenquote:Op maandag 10 december 2007 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gisteren met 4 mensen aan de Wii, jammer dat ik maar 1 controller heb,
vandaar dat ik er een 2e bij wii ..uh wil
* Dr.Droxz schenkt een sterke bak koffie in voor WLquote:
Hij maakt een grapje!quote:Op maandag 10 december 2007 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Renesite, ik weet niet of je het door hebt, maar hier zit standaard een vast groep mensen waarvan Lynda er 1 is. Waarom doe je gelijk zo brutaal?![]()
p.s
goede morgen Lynda!
ok, dan is alles goedquote:Op maandag 10 december 2007 09:56 schreef Renesite het volgende:
NooohIk zette een
bij als knipoogje
![]()
"Geen reet te doen"
Het was een geintjeNo hard feelings
![]()
!
Niet gelijk alles verklappen hequote:Op maandag 10 december 2007 09:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje!!
Je schiet alleen in de verdediging omdat ze je dinnie is
Easyyyyy!
Goede zaak toch dat hij dat doetquote:Op maandag 10 december 2007 09:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje!!
Je schiet alleen in de verdediging omdat ze je dinnie is
Easyyyyy!
Gevaarlijke thee? Que?quote:Op maandag 10 december 2007 10:01 schreef Seventees het volgende:
Of thee. Dat mag ook
Wel gevaarlijke thee! U bent gewaarschuwd
You know me so wellquote:Op maandag 10 december 2007 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet gelijk alles verklappen he![]()
goede morgen Seven!![]()
* Dr.Droxz zet bakje mango thee neer!
Je hebt mijn mangothee niet meegekregen?quote:
Droxz kijk even andere kant opquote:Op maandag 10 december 2007 09:56 schreef Renesite het volgende:
NooohIk zette een
bij als knipoogje
![]()
"Geen reet te doen"
Het was een geintjeNo hard feelings
![]()
!
quote:Op maandag 10 december 2007 10:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
You know me so well
Doe je er ook een koekje bij?
Goeiemoggel
Je gaat de vlinders er ook van voelen hoor, niet alleen zienquote:Op maandag 10 december 2007 10:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je hebt mijn mangothee niet meegekregen?
Heel gevaarlijk... niemand weet wat het geheime ingrediënt is, maar je gaat er vreemde dingen van zien.
Engeltjes, vlinders (Droxz en Lynda hebben mijn geheime voorraad gevonden) en uren tikken razendsnel weg. Goede thee, maar niet voor de weekhartigen
Was gezellig trouwens gisteren!quote:Op maandag 10 december 2007 10:07 schreef lynda het volgende:
Droxz
Schiet nog in me nek ook netEn toen ging spirofol tube stuk.. dus in de tijd dat ik net in de wacht hing heb ik de tube maar heel mooi dicht geplakt met plakband enzo
quote:Op maandag 10 december 2007 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je gaat de vlinders er ook van voelen hoor, niet alleen zien
geen msn vandaag?quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
Iets met prive plekje zoeken...
Haha ach ik kijk er geeneens meer van op, als jullie het niet doen... dan is er juist iets aan de handquote:
Daarom geef ik jou ook nog een beetje aandachtquote:Op maandag 10 december 2007 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ach ik kijk er geeneens meer van op, als jullie het niet doen... dan is er juist iets aan de hand
MIJ!!!!!!!!quote:Op maandag 10 december 2007 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg mis ik nog wat ?
HOI!quote:Op maandag 10 december 2007 10:31 schreef lynda het volgende:
[..]
MIJ!!!!!!!!![]()
In de wacht hangen met vervelend muziekje maakt je vervelend
haha dat is dan weer aardig van jequote:Op maandag 10 december 2007 10:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Daarom geef ik jou ook nog een beetje aandacht![]()
* lynda geeft aai over bolletje
Helemaal niks... Pff werd mijn Touch daarnet thuis geleverd, moest ik hem aannemen...quote:Op maandag 10 december 2007 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg mis ik nog wat ?
volgens mij heb ik je gespot bij AZquote:Op maandag 10 december 2007 10:43 schreef lynda het volgende:
[..]
HOI!!![]()
![]()
![]()
Soms ben ik wel aardig hoor beller![]()
Droxz ga jij eens heel lief opnieuw aanmelden ofzo
Touch? Nice, ik wacht nog ff op de iPhonequote:Op maandag 10 december 2007 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Helemaal niks... Pff werd mijn Touch daarnet thuis geleverd, moest ik hem aannemen...Krijg hem nu pas aanstaande zaterdag
Ipodquote:Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil een mp3 speler kopen, iemand nog een goeie Tip ??
Niet de iPod Touch, de HTC Touchquote:Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef B.. het volgende:
[..]
Touch? Nice, ik wacht nog ff op de iPhone
Weet ik ook wel hoorquote:Op maandag 10 december 2007 10:43 schreef lynda het volgende:
[..]
HOI!!![]()
![]()
![]()
Soms ben ik wel aardig hoor beller![]()
Droxz ga jij eens heel lief opnieuw aanmelden ofzo
nee ik wil geen gecodeerde apple crap!!quote:
de nieuwe shuffle. ik heb hem ook. clip je zo 2 gig aan je shirt/broek....quote:Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Kan best, heb foto's nog niet gezienquote:Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je gespot bij AZ
Creative zenquote:Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Zen?!?quote:Op maandag 10 december 2007 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik wil geen gecodeerde apple crap!!
tevens haat ik itunes
OOOHHH, die is ook mooi! Zwart of wit?quote:Op maandag 10 december 2007 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet de iPod Touch, de HTC Touch
goedemorgenquote:
De wittequote:Op maandag 10 december 2007 10:51 schreef B.. het volgende:
[..]
OOOHHH, die is ook mooi! Zwart of wit?
ik twijfel nog...
in april mag ik pas een nieuwe kiezen dus ik heb nog even...
quote:Op maandag 10 december 2007 10:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Gelukkig
1 telefoontje gehad.. nog 19 te gaan
Oke, waar heb je hem besteld?quote:Op maandag 10 december 2007 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De witteDie heeft 256 MB intern, de zwarte 128 mb
moggelsquote:
Hmmm lekkerquote:Op maandag 10 december 2007 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok, dan is alles goed![]()
bakkie koffie dan maar?
Website T-Mobilequote:
Waar bel je ze voor dan?quote:Op maandag 10 december 2007 11:04 schreef lynda het volgende:
16 te gaan![]()
Waren er 3 niet hehe sukkels
Sommige voor afspraak sommige omdat er een ap (accespoint) offline is en dat ze die moeten resettenquote:
Beidequote:Op maandag 10 december 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je bij die ZEN speciale software nodig om mp3s erop te gooien ?? of kan dat dmv knippen en plakken zeg maar ?
Ik dacht via de Windows verkennerquote:Op maandag 10 december 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je bij die ZEN speciale software nodig om mp3s erop te gooien ?? of kan dat dmv knippen en plakken zeg maar ?
hahahahahaquote:Op maandag 10 december 2007 11:07 schreef lynda het volgende:
Klant: o moet ik de pc resetten? nee de modem LUL!!!!!
ah oke, ben niet zo van de software. het moet gewoon gelijk al werkenquote:Op maandag 10 december 2007 11:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Beide
Kan dmv software maar ook gewoon knippen plakken van map naar verwisselbare schijf
als je zo door gaat kun je nog eerder weg ook!quote:Op maandag 10 december 2007 11:12 schreef lynda het volgende:
Logica.. bel je bedrijf in A word je doorverbonden naar een andere vestiging.. Nouwja weer 5 telefoontjes verder..
Doet hetquote:Op maandag 10 december 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke, ben niet zo van de software. het moet gewoon gelijk al werken
I wish! Heb nog werk voor 20 weken liggen terwijl ik nog 6 weken moetquote:Op maandag 10 december 2007 11:16 schreef B.. het volgende:
[..]
als je zo door gaat kun je nog eerder weg ook!
Beterschap dan maarquote:Op maandag 10 december 2007 11:13 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
hier een draakje dat net uit haar bed komt en er zo weer in kruipt
ik heb me toch buikkrampen, hydrotherapie afgebeld!
@lynda succes met bellen
@droxz wij hebben ook meteen extra remote's gekocht alleen ze zijn hier in de buurt haast nergens meer te krijgen. Als je iemand bijv een wii kado wil doen met kerst moesten we snel zijn. niet dat we dat willen maar die info kregen we
hey zelfde hierquote:Op maandag 10 december 2007 11:16 schreef lynda het volgende:
[..]
I wish! Heb nog werk voor 20 weken liggen terwijl ik nog 6 weken moet
Maarja voordeel van continu in de wacht hangen is dat ik andere dingen tussen door kan doen
Lees fok!![]()
spreek jij vamp mog wel eens?quote:Op maandag 10 december 2007 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey zelfde hier
ook nog tig dingen te doen,
en ook nog maar 6 weken tot eind contract
zal ik doenquote:Op maandag 10 december 2007 11:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
spreek jij vamp mog wel eens?
doe je ze dan de groetjes van me
gedaan dusquote:
hihiquote:Op maandag 10 december 2007 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gedaan dus
en hoe gaat het met jou verder ?
je loopt inderdaad achterquote:Op maandag 10 december 2007 11:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi
gaat z'n gangetje nog druk met revalideren en werk opbouw
heb niks te klagen, vandaag werkt mn buik alleen niet mee en zou ik ook meteen weer terug gaan naar mn bedje
maar ik blijf altijd hangen op fok!
en jij? klaar met stage bijna? of was dat al?
een zen?quote:Op maandag 10 december 2007 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Order geplaatst
De door u bestelde producten zijn gereserveerd
![]()
![]()
dan loop ik zeker achter, sorryquote:Op maandag 10 december 2007 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je loopt inderdaad achter
klaar met stage sinds juli.
Was gelijk vast aangenomen. 2 maanden later bedrijf failliet, dus overgenomen door ander bedrijf, en daar ga ik in februari weer weg
Welke Zen?quote:Op maandag 10 december 2007 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Order geplaatst
De door u bestelde producten zijn gereserveerd
![]()
![]()
1 x Creative Zen V Plus 4 GBquote:
Hoppa weer ¤100 84 als je het goed doet!quote:Op maandag 10 december 2007 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
1 x Creative Zen V Plus 4 GB
quote:Op maandag 10 december 2007 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
1 x Creative Zen V Plus 4 GB
quote:
morgen heb ik hem binnen als het goe disquote:Op maandag 10 december 2007 11:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jeuj!
wanneer krijg je hem binnen?
zo kopje thee op, broodje op en alles weer uitgespuugd![]()
ik ben echt mn bedje in!
in ieder geval tot morgen!
tja tijd voor een neiuwe mobiel, met internet eropquote:Op maandag 10 december 2007 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan moeten je hier gewoon gaan missen
Mijn verslaving wat doe jequote:Op maandag 10 december 2007 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan moeten we je hier gewoon gaan missen
Beterschap!quote:Op maandag 10 december 2007 11:41 schreef draculettetje het volgende:
zo kopje thee op, broodje op en alles weer uitgespuugd![]()
ik ben echt mn bedje in!
in ieder geval tot morgen!
ik officieel 31 jan,quote:
zeg hoe moet dat nou ? we gaan je gewoon missen hoor! kunnen we je gewoon bellen ofzo ?quote:Op maandag 10 december 2007 11:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Mijn verslaving wat doe je![]()
Maar nog 1,5 maand hoor![]()
[..]
Beterschap!
Nog 1,5 maandquote:Op maandag 10 december 2007 11:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Mijn verslaving wat doe je![]()
Maar nog 1,5 maand hoor![]()
[..]
Beterschap!
Bedrijf in Bredaquote:Op maandag 10 december 2007 11:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan loop ik zeker achter, sorry
en waar ga je dan in februari naar toe?
@WL moet ik zeker terug lezen wat je besteld hebt...
Ja hoorquote:Op maandag 10 december 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg hoe moet dat nou ? we gaan je gewoon missen hoor! kunnen we je gewoon bellen ofzo ?
maar ook ander werk of niet?quote:
Door die KUT collega van mij, weet ik niet wat er nog gedaan moet worden, en wat er al gedaan is.quote:Op maandag 10 december 2007 11:57 schreef lynda het volgende:
Post eens door jullie!
Ik 'studeer' nogquote:Op maandag 10 december 2007 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ook ander werk of niet?
wat ga je hierna dan doen ?
Dat is niet genoeg denk ik, ik ga zo nog eens een tft op mijn hoofd kapot slaan denk ik ...@^@#$quote:Op maandag 10 december 2007 12:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik 'studeer' nogLoop nu dus stage tot eind januari.
Hierna nog 1 jaar les dan afstuderen![]()
Droxz: Schop hem van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |