Waar bel je ze voor dan?quote:Op maandag 10 december 2007 11:04 schreef lynda het volgende:
16 te gaan![]()
Waren er 3 niet hehe sukkels
Sommige voor afspraak sommige omdat er een ap (accespoint) offline is en dat ze die moeten resettenquote:
Beidequote:Op maandag 10 december 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je bij die ZEN speciale software nodig om mp3s erop te gooien ?? of kan dat dmv knippen en plakken zeg maar ?
Ik dacht via de Windows verkennerquote:Op maandag 10 december 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je bij die ZEN speciale software nodig om mp3s erop te gooien ?? of kan dat dmv knippen en plakken zeg maar ?
hahahahahaquote:Op maandag 10 december 2007 11:07 schreef lynda het volgende:
Klant: o moet ik de pc resetten? nee de modem LUL!!!!!
ah oke, ben niet zo van de software. het moet gewoon gelijk al werkenquote:Op maandag 10 december 2007 11:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Beide
Kan dmv software maar ook gewoon knippen plakken van map naar verwisselbare schijf
als je zo door gaat kun je nog eerder weg ook!quote:Op maandag 10 december 2007 11:12 schreef lynda het volgende:
Logica.. bel je bedrijf in A word je doorverbonden naar een andere vestiging.. Nouwja weer 5 telefoontjes verder..
Doet hetquote:Op maandag 10 december 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke, ben niet zo van de software. het moet gewoon gelijk al werken
I wish! Heb nog werk voor 20 weken liggen terwijl ik nog 6 weken moetquote:Op maandag 10 december 2007 11:16 schreef B.. het volgende:
[..]
als je zo door gaat kun je nog eerder weg ook!
Beterschap dan maarquote:Op maandag 10 december 2007 11:13 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
hier een draakje dat net uit haar bed komt en er zo weer in kruipt
ik heb me toch buikkrampen, hydrotherapie afgebeld!
@lynda succes met bellen
@droxz wij hebben ook meteen extra remote's gekocht alleen ze zijn hier in de buurt haast nergens meer te krijgen. Als je iemand bijv een wii kado wil doen met kerst moesten we snel zijn. niet dat we dat willen maar die info kregen we
hey zelfde hierquote:Op maandag 10 december 2007 11:16 schreef lynda het volgende:
[..]
I wish! Heb nog werk voor 20 weken liggen terwijl ik nog 6 weken moet
Maarja voordeel van continu in de wacht hangen is dat ik andere dingen tussen door kan doen
Lees fok!![]()
spreek jij vamp mog wel eens?quote:Op maandag 10 december 2007 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey zelfde hier
ook nog tig dingen te doen,
en ook nog maar 6 weken tot eind contract
zal ik doenquote:Op maandag 10 december 2007 11:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
spreek jij vamp mog wel eens?
doe je ze dan de groetjes van me
gedaan dusquote:
hihiquote:Op maandag 10 december 2007 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gedaan dus
en hoe gaat het met jou verder ?
je loopt inderdaad achterquote:Op maandag 10 december 2007 11:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi
gaat z'n gangetje nog druk met revalideren en werk opbouw
heb niks te klagen, vandaag werkt mn buik alleen niet mee en zou ik ook meteen weer terug gaan naar mn bedje
maar ik blijf altijd hangen op fok!
en jij? klaar met stage bijna? of was dat al?
een zen?quote:Op maandag 10 december 2007 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Order geplaatst
De door u bestelde producten zijn gereserveerd
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |