Ik woon er ook erg dichtbij, in deze stad is alles erg rustig, echt een slaapstad ...quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en waarom zou overal in amsterdam dan kut zijn, en vlakbij amsterdam goed ?
als ik wakker word zijn jullie een topic verderquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje inleven he![]()
Als ik er even niet ben geweest lees ik zelf meestal wel even alles snel door
maar er zijn toch ook wel goede delen ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef Friday12 het volgende:
ik heb ik delen van adam gewoont waar je liever niet woont
ja je gaat zeker snachts lekker door ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als ik wakker word zijn jullie een topic verder
noem een seen goed deel dat niet voor rijkelui isquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar er zijn toch ook wel goede delen ?
vaak genoegquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je gaat zeker snachts lekker door ?
Dat dan weer wel, denk ook dat je 1 van de weinige bent die niet hoeft te werken/stage hoeft te lopen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als ik wakker word zijn jullie een topic verder
ik zou het echt niet weten hoor, ik ben alleen bekend in zuid-hollandquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
noem een seen goed deel dat niet voor rijkelui is
alles behalve centrum, bijlmer, en klein gedeelte van West en noord?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
noem een seen goed deel dat niet voor rijkelui is
dat zie je vaak achteraf heh, maar niet als je het dagelijks meemaaktquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, denk ook dat je 1 van de weinige bent die niet hoeft te werken/stage hoeft te lopen.
Ik zou zo graag terug willen naar school, lekker vrije tijd en veel vakantie![]()
(geen belediging, zie het niet verkeerd!)
bijna heel mijn familie is er juist weggegaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
alles behalve centrum, bijlmer, en klein gedeelte van West en noord?
Blijft genoeg over hoor! Bijna mijn hele familie woont er nog
ook goedemorgequote:Op zondag 9 december 2007 01:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb net K1 zitten volgen, en mijn "held" verneukt gewoon zijn knie in de finale ....
ben er helemaal ziek van, ben echt fucked up .....
als het maar gezellig is geweestquote:
Volgens mij welquote:Op zondag 9 december 2007 18:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als het maar gezellig is geweest
op welke console speel je dat ?quote:Op zondag 9 december 2007 21:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Volgens mij welEn lekker de hele zondag Pro Evo 2 vs 2 doorgebracht
360quote:Op zondag 9 december 2007 21:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op welke console speel je dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |