Whiskey goudquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:04 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg geen gouden leeuwen beloven heh
waar ga jij graag heen dan ?quote:
ik heb het over amsterdam in het algemeenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar ga jij graag heen dan ?
Mag ik vragen waarom?quote:
jawel heb er aantal jaar gewoont maar het was kutquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?
p.s mag ik vragen uit welke omgeving jij komt, niet uit NH denk
sommige mensen zijn nu wel werken maar ik nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef dekkered het volgende:
ik weet het niet hor.... maare HET IS 11 UUR ZATERDAG AVOND en dan mag ik hopen dat je niet op je werk zit
Door de weeks wel eigenlijk, maar nu blijven we gewoon gezellig hangen zeg maarquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef dekkered het volgende:
ik weet het niet hor.... maare HET IS 11 UUR ZATERDAG AVOND en dan mag ik hopen dat je niet op je werk zit
K1 voetbal?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door de weeks wel eigenlijk, maar nu blijven we gewoon gezellig hangen zeg maar
ik wacht nog even, K1 finale zo op tv
en waar je nu woont ben je wel tevreden ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jawel heb er aantal jaar gewoont maar het was kut
Maar de rest van amsterdam, de stad/centrum ... wat is daar nou mis mee?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jawel heb er aantal jaar gewoont maar het was kut
dichtbij amsterdam maar nu wel jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en waar je nu woont ben je wel tevreden ?
Als je een beetje correct had gelezen (heb er al meerdere post over neergezet hier!)quote:
ik lees niet allesquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je een beetje correct had gelezen (heb er al meerdere post over neergezet hier!)
had je kunnen weten dat dat een vechtsport is
Wat is dichtbij? Ik ben met de bus ook binnen 30 minuten op het centraalquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dichtbij amsterdam maar nu wel ja
1400e post![]()
en waarom zou overal in amsterdam dan kut zijn, en vlakbij amsterdam goed ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dichtbij amsterdam maar nu wel ja
Beetje inleven hequote:
Ik woon er ook erg dichtbij, in deze stad is alles erg rustig, echt een slaapstad ...quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en waarom zou overal in amsterdam dan kut zijn, en vlakbij amsterdam goed ?
als ik wakker word zijn jullie een topic verderquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje inleven he![]()
Als ik er even niet ben geweest lees ik zelf meestal wel even alles snel door
maar er zijn toch ook wel goede delen ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef Friday12 het volgende:
ik heb ik delen van adam gewoont waar je liever niet woont
ja je gaat zeker snachts lekker door ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als ik wakker word zijn jullie een topic verder
noem een seen goed deel dat niet voor rijkelui isquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar er zijn toch ook wel goede delen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |