Door je weeks ja, het is nu weekendquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een koud colaatje is ook lekker hoor
ik woon nog bij mijn ouders hequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door je weeks ja, het is nu weekend![]()
(hoop dat ik nog nuchter genoeg ben straks!)
Je mag naar huis fietsenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door je weeks ja, het is nu weekend![]()
(hoop dat ik nog nuchter genoeg ben straks!)
ik ook hoor (lang verhaaaaaaaal)quote:
hahahahahaha, dat maak ik helemaal goed met je, dat weet jequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Je mag naar huis fietsenontnuchterd wel
maar bezopen worden is niet een goed idee als ik nu thuis ben hequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Je mag van je ouders toch wel eens wat te drinken ala alcohol nemen?
Omdat? ....quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar bezopen worden is niet een goed idee als ik nu thuis ben he
Euhm wij hebben het toch ook niet over bezopen wordenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar bezopen worden is niet een goed idee als ik nu thuis ben he
ik hou niet zo van drinkequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat? ....
* Dr.Droxz is dat elk weekend! ookal ben ik niet elk weekend thuis!
Eerst heb je het over ik woon nog thuis..quote:
beide ik woon thuis en ik hou niet zo van drinkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Eerst heb je het over ik woon nog thuis..
Nu hou je niet zo van drinken..
Je spreekt jezelf een klein beetje tegen
neeeeeeeeeeee?quote:
Mja oke.. zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
beide ik woon thuis en ik hou niet zo van drinken
heb het wel over alcohol hequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee?
Ok, dat kom je niet vaak tegen.
p.s
Ook geen biertje ofzo?
ik spreek/zie/voelquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja oke.. zou ik ook zeggen![]()
Afijn ik gaat me baas maar eens blij maken en op naar me werk.
Tot strax Droxz
Breezers ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee?
Ok, dat kom je niet vaak tegen.
p.s
Ook geen biertje ofzo?
ja ik ook hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb het wel over alcohol he![]()
en ik hou ook niet van bier
quote:
ik bedoelde het niet slecht hoor!quote:
Niet te serieus worden he Fridayquote:
niet veelquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet slecht hoor!
ik vraag me gewoon af of jij helemaal geen alcohol drinkt of wel
ja kan mij het verotten, doe maarquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet te serieus worden he Friday![]()
Sommige mensen vinden het nou eenmaal niet lekker,
alleen zit je in een topic met mensen die geen enkel probleem hebben met alcohol ...
* Dr.Droxz schenkt nog een whiskey in, WL jij ook 1tje?
das nogal vaag. wat drink je dan zoal ?quote:
Komt met de tijd welquote:
wat er op het feestje ofzo ishet behalve bier en breezer style drankenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das nogal vaag. wat drink je dan zoal ?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kan mij het verotten, doe maarkan er ook nog wel bij
Niet dat ik je wil aanvallen ofzo, maar een vraag uit interesse...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat er op het feestje ofzo ishet behalve bier en breezer style dranken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |