Ikquote:Op maandag 10 december 2007 09:27 schreef tequi3 het volgende:
Ik ben aanwezig @ stage/kantoor. Daar is voorlopig zo'n beetje alles mee gezegd
Donder op! Je hebt het drukquote:Op maandag 10 december 2007 09:34 schreef lynda het volgende:
Ik blijf NOOIT lees NOOIT!!! meer een paar dagen weg van de zaak.. Heb een lijst van TWINTIG!!!! bedrijven die ik nu mag gaan bellen.. Klojo hier moet ff lekker opfucken![]()
Oja moguh
* Dr.Droxz gaat Wii play bestellenquote:Op maandag 10 december 2007 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wii Play is zeker leuk
En ik heb het echt even druk
FUCK YOU!quote:
Moet je dan wel met twee spelers gaan spelenquote:Op maandag 10 december 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat Wii play bestellen![]()
Druk druk druk ... iederee heeft het druk, alleen ik niet hahahaha
Hmm daar ben je mooi klaar mee danquote:Op maandag 10 december 2007 09:38 schreef lynda het volgende:
[..]
FUCK YOU!![]()
Ik heb het heulemaal niet druk moet alleen maar even drie uur aan de telefoon hangen vandaag
quote:
gisteren met 4 mensen aan de Wii, jammer dat ik maar 1 controller heb,quote:Op maandag 10 december 2007 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je dan wel met twee spelers gaan spelenOf meer...
sorry heb het idd drukquote:Op maandag 10 december 2007 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
wat is het weer rustig hier, kan me niet voorstellen dat de mensen het druk hebben
quote:Op maandag 10 december 2007 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Renesite, ik weet niet of je het door hebt, maar hier zit standaard een vast groep mensen waarvan Lynda er 1 is. Waarom doe je gelijk zo brutaal?![]()
p.s
goede morgen Lynda!
Dat is wel verstandig ja, doe ik ook vaak, met vier personen spelen en dan twee Wii controllers gebruikenquote:Op maandag 10 december 2007 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gisteren met 4 mensen aan de Wii, jammer dat ik maar 1 controller heb,
vandaar dat ik er een 2e bij wii ..uh wil
* Dr.Droxz schenkt een sterke bak koffie in voor WLquote:
Hij maakt een grapje!quote:Op maandag 10 december 2007 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Renesite, ik weet niet of je het door hebt, maar hier zit standaard een vast groep mensen waarvan Lynda er 1 is. Waarom doe je gelijk zo brutaal?![]()
p.s
goede morgen Lynda!
ok, dan is alles goedquote:Op maandag 10 december 2007 09:56 schreef Renesite het volgende:
NooohIk zette een
bij als knipoogje
![]()
"Geen reet te doen"
Het was een geintjeNo hard feelings
![]()
!
Niet gelijk alles verklappen hequote:Op maandag 10 december 2007 09:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje!!
Je schiet alleen in de verdediging omdat ze je dinnie is
Easyyyyy!
Goede zaak toch dat hij dat doetquote:Op maandag 10 december 2007 09:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje!!
Je schiet alleen in de verdediging omdat ze je dinnie is
Easyyyyy!
Gevaarlijke thee? Que?quote:Op maandag 10 december 2007 10:01 schreef Seventees het volgende:
Of thee. Dat mag ook
Wel gevaarlijke thee! U bent gewaarschuwd
You know me so wellquote:Op maandag 10 december 2007 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet gelijk alles verklappen he![]()
goede morgen Seven!![]()
* Dr.Droxz zet bakje mango thee neer!
Je hebt mijn mangothee niet meegekregen?quote:
Droxz kijk even andere kant opquote:Op maandag 10 december 2007 09:56 schreef Renesite het volgende:
NooohIk zette een
bij als knipoogje
![]()
"Geen reet te doen"
Het was een geintjeNo hard feelings
![]()
!
quote:Op maandag 10 december 2007 10:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
You know me so well
Doe je er ook een koekje bij?
Goeiemoggel
Je gaat de vlinders er ook van voelen hoor, niet alleen zienquote:Op maandag 10 december 2007 10:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je hebt mijn mangothee niet meegekregen?
Heel gevaarlijk... niemand weet wat het geheime ingrediënt is, maar je gaat er vreemde dingen van zien.
Engeltjes, vlinders (Droxz en Lynda hebben mijn geheime voorraad gevonden) en uren tikken razendsnel weg. Goede thee, maar niet voor de weekhartigen
Was gezellig trouwens gisteren!quote:Op maandag 10 december 2007 10:07 schreef lynda het volgende:
Droxz
Schiet nog in me nek ook netEn toen ging spirofol tube stuk.. dus in de tijd dat ik net in de wacht hing heb ik de tube maar heel mooi dicht geplakt met plakband enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |