Dus ik zal deze maand aardig wat op Fok! te vinden zijn ben ik bang.quote:Op maandag 10 december 2007 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En vanaf de 20ste is het helemaal rustig
mario for teh win!quote:Op maandag 10 december 2007 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond, doen we gelijk!
Weet eigenlijk niet eens wat voor spelen er allemaal voor de Wii zijn hhahahahahaha
Ik hou niet zo van mario hahahahahaquote:
Wii Play is zeker leukquote:Op maandag 10 december 2007 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mario hahahahaha
Kan hier geen game pagina's bekijken, dus kan helaas niet zoeken ...
maar dat Wii - play, is dat wat?![]()
(ik wil ook een 2e controller)
Ikquote:Op maandag 10 december 2007 09:27 schreef tequi3 het volgende:
Ik ben aanwezig @ stage/kantoor. Daar is voorlopig zo'n beetje alles mee gezegd
Donder op! Je hebt het drukquote:Op maandag 10 december 2007 09:34 schreef lynda het volgende:
Ik blijf NOOIT lees NOOIT!!! meer een paar dagen weg van de zaak.. Heb een lijst van TWINTIG!!!! bedrijven die ik nu mag gaan bellen.. Klojo hier moet ff lekker opfucken![]()
Oja moguh
* Dr.Droxz gaat Wii play bestellenquote:Op maandag 10 december 2007 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wii Play is zeker leuk
En ik heb het echt even druk
FUCK YOU!quote:
Moet je dan wel met twee spelers gaan spelenquote:Op maandag 10 december 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat Wii play bestellen![]()
Druk druk druk ... iederee heeft het druk, alleen ik niet hahahaha
Hmm daar ben je mooi klaar mee danquote:Op maandag 10 december 2007 09:38 schreef lynda het volgende:
[..]
FUCK YOU!![]()
Ik heb het heulemaal niet druk moet alleen maar even drie uur aan de telefoon hangen vandaag
quote:
gisteren met 4 mensen aan de Wii, jammer dat ik maar 1 controller heb,quote:Op maandag 10 december 2007 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je dan wel met twee spelers gaan spelenOf meer...
sorry heb het idd drukquote:Op maandag 10 december 2007 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
wat is het weer rustig hier, kan me niet voorstellen dat de mensen het druk hebben
quote:Op maandag 10 december 2007 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Renesite, ik weet niet of je het door hebt, maar hier zit standaard een vast groep mensen waarvan Lynda er 1 is. Waarom doe je gelijk zo brutaal?![]()
p.s
goede morgen Lynda!
Dat is wel verstandig ja, doe ik ook vaak, met vier personen spelen en dan twee Wii controllers gebruikenquote:Op maandag 10 december 2007 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gisteren met 4 mensen aan de Wii, jammer dat ik maar 1 controller heb,
vandaar dat ik er een 2e bij wii ..uh wil
* Dr.Droxz schenkt een sterke bak koffie in voor WLquote:
Hij maakt een grapje!quote:Op maandag 10 december 2007 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Renesite, ik weet niet of je het door hebt, maar hier zit standaard een vast groep mensen waarvan Lynda er 1 is. Waarom doe je gelijk zo brutaal?![]()
p.s
goede morgen Lynda!
ok, dan is alles goedquote:Op maandag 10 december 2007 09:56 schreef Renesite het volgende:
NooohIk zette een
bij als knipoogje
![]()
"Geen reet te doen"
Het was een geintjeNo hard feelings
![]()
!
Niet gelijk alles verklappen hequote:Op maandag 10 december 2007 09:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje!!
Je schiet alleen in de verdediging omdat ze je dinnie is
Easyyyyy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |