[rustig aan modus] = AANquote:Op maandag 10 december 2007 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
kijk eens aan, begint al drukker te worden
Spierpijn van de Wii? Bwehehequote:Op maandag 10 december 2007 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s
WL, je staat nog steeds niet in mijn lijstje van de Wii, damn wat een spierpijn trouwens ....![]()
nee idd kutzooi joh,quote:Op maandag 10 december 2007 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s
WL, je staat nog steeds niet in mijn lijstje van de Wii, damn wat een spierpijn trouwens ....![]()
Triest he, maar heb echt spierpijn van die wii hahahahaquote:Op maandag 10 december 2007 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Spierpijn van de Wii? Bwehehe
Ligt dat aan die wii, of doe ik weer eens wat verkeerd?quote:
Dat vond ik persoonlijk juist het minste... Golf is wel leukquote:Op maandag 10 december 2007 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Triest he, maar heb echt spierpijn van die wii hahahaha
(ik vind dat boxen wel leuk)
Dat is nou net de enige die ik nog niet heb gedaan!quote:Op maandag 10 december 2007 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat vond ik persoonlijk juist het minste... Golf is wel leuk
goede morgen "b"!quote:Op maandag 10 december 2007 08:14 schreef B.. het volgende:
Goeie morgen!!
heb je de poorten opengegooid ?? ik weet eigelijk niet welke hoorquote:Op maandag 10 december 2007 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ligt dat aan die wii, of doe ik weer eens wat verkeerd?
Nope, geen extra poorten opengegooid, want de rest werkt gewoon prima.quote:Op maandag 10 december 2007 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je de poorten opengegooid ?? ik weet eigelijk niet welke hoor
Moet je zeker doen dan!quote:Op maandag 10 december 2007 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is nou net de enige die ik nog niet heb gedaan!
Vanavond maar even proberen dan.
Ik vind dat bowlen ook wel erg leuk moet ik zeggen
Jawel, juist welquote:Op maandag 10 december 2007 08:43 schreef B.. het volgende:
[..]
Je houd niet van de WII?![]()
Wat is het trouwens rustig vandaag??
Vanavond, doen we gelijk!quote:
en drukker zal het er deze week iig niet op wordenquote:Op maandag 10 december 2007 08:43 schreef B.. het volgende:
[..]
Je houd niet van de WII?![]()
Wat is het trouwens rustig vandaag??
Wat dan?quote:Op maandag 10 december 2007 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en drukker zal het er deze week iig niet op worden
ITérs hebben het altijd rustiger rond kerst en oud en nieuw ..quote:Op maandag 10 december 2007 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat dan?
Pff ben trouwens totaal niet vooruit te branden...
En vanaf de 20ste is het helemaal rustigquote:Op maandag 10 december 2007 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ITérs hebben het altijd rustiger rond kerst en oud en nieuw ..
er werken rond die tijd een stuk minder mensen, zodat ik minder hoef op te lossen.
Dus ik zal deze maand aardig wat op Fok! te vinden zijn ben ik bang.quote:Op maandag 10 december 2007 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En vanaf de 20ste is het helemaal rustig
mario for teh win!quote:Op maandag 10 december 2007 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond, doen we gelijk!
Weet eigenlijk niet eens wat voor spelen er allemaal voor de Wii zijn hhahahahahaha
Ik hou niet zo van mario hahahahahaquote:
Wii Play is zeker leukquote:Op maandag 10 december 2007 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mario hahahahaha
Kan hier geen game pagina's bekijken, dus kan helaas niet zoeken ...
maar dat Wii - play, is dat wat?![]()
(ik wil ook een 2e controller)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |