uh, hebben we wat gemist?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok skip die ook maar he dat valt te zwaar op de maag at the moment
okquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
damn glas is alweer leeg, maar weer even een nieuwe inschenken dan maar!
nog 1tje WL?
Inderdaad, moet straks nog de trein halen ...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok
nou dat wordt een dolle boel vanavond
toch geen sloten langs de weg hoop ik ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, moet straks nog de trein halen ...
en ik moet fietsen naar het station, heb toch slechte ervaring met whiskey en fietsen
Zelf nooit een vriendin gehad ofzo?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
beetje misselijk![]()
en met dat geslijm van jullie -->
bad moodquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelf nooit een vriendin gehad ofzo?![]()
(wat een woede in je reactie's)
Nee, heb me fiets met 30 cm ingekort, en alles aan de rechtekant van mijn lichaam deed een "beetje" pijn zeg maarquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch geen sloten langs de weg hoop ik ?
johquote:
de alcohol is al in werking wan tik begrijp het nie tmeerquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, heb me fiets met 30 cm ingekort, en alles aan de rechtekant van mijn lichaam deed een "beetje" pijn zeg maar
Ik zou je zo graag iets willen uitleggen, maar dat komt later dus welquote:
neequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh![]()
nou heb je sterke drank in huis ?
Ben zonder remmen met ruim 30 km/uur tegen een paaltje gaan "leunen" zeg maarquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
de alcohol is al in werking wan tik begrijp het nie tmeer
een coffeeshop in de buurt dan ?quote:
auw! daar knap je neit van opneequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben zonder remmen met ruim 30 km/uur tegen een paaltje gaan "leunen" zeg maar
zelfs hier hebben we er 2quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een coffeeshop in de buurt dan ?
genoegquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een coffeeshop in de buurt dan ?
geluksvogel. we hadden er hier eentje, en dies gesloten hahaquote:
ook een keer gehad maar ik reed er frontaal tegen aanquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
auw! daar knap je neit van opnee
1 maand thuis stil op mijn bed moeten liggenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
auw! daar knap je neit van opnee
Nu al?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geluksvogel. we hadden er hier eentje, en dies gesloten haha
als je dat doet dan nog eens zeggen dat je niet verslaafd bentquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Mocht het hier dichtzijn, (ik smoke al jaren niet meer trouwens) kan ik de nachtbus naar amsterdam pakken
hoezo ? die tenten zijn tot laat open hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je dat doet dan nog eens zeggen dat je niet verslaafd bent
Ik smook al jaren niet meer hequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je dat doet dan nog eens zeggen dat je niet verslaafd bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |