ik gok dat je die ene bedoelt met dat zilveren gedoequote:Op donderdag 6 december 2007 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Huuuuuuu wat heeft Fok! nou weer voor banner bovenin?![]()
Kerstglimmertjes ofzo... of zou het sneeuw moeten zijn?
Dat is waarquote:Op donderdag 6 december 2007 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik gok dat je die ene bedoelt met dat zilveren gedoe
zal wel kerstversiering moeten voorstellen
hey, het zijn iig geen tieten 14.gif
succes met je cadeautjes kopenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar de stad, vanavond moet ik 3 cadeautjes van 1 euro bij me hebben, volgens mij net zo'n Sinterklaasfeest als Tim heeft gehad, waarbij je om de cadeautjes dobbelt
succes met stageverslagschrijven Etc
Dan toch een leuk duo als bannerquote:Op donderdag 6 december 2007 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
die bedoel je zeker?
en er staan geen mannen in de banners omdat het grote deel van de mannen dan afknappen en bang zijn dat hun collega's/meegluurders/vrienden weet ik veel dan denken dat ze homo zijnaccording to danny himself
Van wat?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat schrijf je normaal gesproken in een voorwoord?
Verslag over een bedrijf dat in het echt niet bestaatquote:
Nee over het besluitvormingsproces en zo. Ik heb een stukje geschreven, kijken of dat goed genoeg is.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:36 schreef wyccie het volgende:
Hmm...daar heb ik geen verstand van. Een jaarverslag over de financiën?
Dank jequote:Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef wyccie het volgende:
Oh, van dat soort dingen heb ik al helemaal geen kaas gegeten. Maar goed, een voorwoord is toch een soort van introductie, waarom dit verslag er is, wie er mee te maken hebben. Hoe het verloop ervan is gegaan.
Hoiquote:
Nou ja zeg, lacht ze nu al om mijquote:
Oei dat is heftig! Wat was er aan de hand dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:25 schreef Nesle het volgende:
Oew der was iemand goed gevallen bij gym op school
Ambulance derbij enzo
Terecht, ramptoerisme is leuk. De avond voor mijn eindexamen economie stond ik ook naar een brandend huis te kijken (rieten dak, brandde goed!)quote:Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef Nesle het volgende:
Ja geen idee dus! Maar morgen heb ik gym dus dan vraag ik het nog wel evenramptoeristje dat ik ben
Dan is het al telaatquote:Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef Nesle het volgende:
Ja geen idee dus! Maar morgen heb ik gym dus dan vraag ik het nog wel evenramptoeristje dat ik ben
Heb je er ook al leuke spelletjes bij of je Wii op internet? Dan kan ik je aanmelden en berichtjes gaan sturenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maak het versje af:
Hii Hii Hii
PS heeft een ...!
Joepiee
Sint
Hijs (nog) niet aangesloten op internetquote:Op donderdag 6 december 2007 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je er ook al leuke spelletjes bij of je Wii op internet? Dan kan ik je aanmelden en berichtjes gaan sturen. En kan mijn Mii bij jou op bezoek
Als ze net zo druk zijn als die ADHD'er van mijquote:Op donderdag 6 december 2007 10:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Twee kleine Soempies/Wiebels maar?
Hoe gaan ze behandelen? Heel nieuw kniegewricht of oefeningen of?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Net terug van de dokter en het is officieel bevestigd:
Mijn knie is verrot...
Mag nu het orthopeet-, scan- en behandel-traject in.
Hoera, eindelijk de kosten mijn ziektekostenverzekering terugverdienen...![]()
Geen idee nog, moet eerst langs de orthopedist.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe gaan ze behandelen? Heel nieuw kniegewricht of oefeningen of?
Klinkt niet best.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee nog, moet eerst langs de orthopedist.
Ben daar 4 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was alles, na een ski-ongeval, weer redelijk in orde.
De laatste tijd lijkt het net of ik iedereen ten huwelijk vraag, omdat ik regelmatig door mij knie ga...
Nu zit mijn knie dus vol met vocht, is mijn meniscus waarschijnlijk versleten en zijn mijn kruisbanden opnieuw verrekt.
Kan dus alle kanten opgaan, net als mijn knie dus nu...
Zullen we samen blazen?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
en toen was het topic were dood
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heeft geen zin r.i.p aan de nebastaanden
quote:
Ik heb besloten om tijdens het werk niet op fok rond te gaan hangenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben op het moment nogal druk op m'n werk, dus heb overdag niet gek veel tijd om te posten
quote:Dit is het slowchattopic voor AKQ-ers, anderen zijn hier ook altijd van harte welkom
Post hier plaatjes van deuren of je Mr. Potatohead surprise, vertel dat je mee gaat doen aan idolsmeppen of stel hier vragen die je niet in de quiz zelf durft te vragen
Of vertel over je lekkere 65+ stage begeleider, je prachtige stropdassencollectie of je weerspiegelendetheepotfetisj wie dit leest is gek En wie dat schreef nog meer dat was ik
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb besloten om tijdens het werk niet op fok rond te gaan hangen
quote:Het nieuwe AKQ strijdlied zal wel nooit democratisch bepaald worden.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben op het moment nogal druk op m'n werk, dus heb overdag niet gek veel tijd om te posten
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Net terug van de dokter en het is officieel bevestigd:
Mijn knie is verrot...
Mag nu het orthopeet-, scan- en behandel-traject in.
Hoera, eindelijk de kosten mijn ziektekostenverzekering terugverdienen...![]()
Ik heb het ook druk zat en ik vind gewoon dat ik niet in de baas z'n tijd dingen voor mezelf moet doenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik wil wel graag tijdens werk op fok rondhangen, maar het is een ietsje te druk
Ha, het eerste wat ik tegenwoordig 's ochtends op het werk opstart is Outlook, daarna Fok! en tenslotte de benodigde applicaties...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb besloten om tijdens het werk niet op fok rond te gaan hangen
quote:Op donderdag 6 december 2007 17:55 schreef Soempie het volgende:
Ik had trouwens net de meest rare treinrit ooit.Ik zat in het halletje bij m'n nieuwe fiets en te zware koffer en er zat ook een stel. Ik had alleen wat laat door dat ze nogal heftige ruzie hadden.
Op een gegeven ogenblik doet die man z'n trouwring af en propt hem in de hand van z'n vrouw.
En daarna weer ruzie.
Ik ben mooi blijven zitten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, het eerste wat ik tegenwoordig 's ochtends op het werk opstart is Outlook, daarna Fok! en tenslotte de benodigde applicaties...
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb het ook druk zat en ik vind gewoon dat ik niet in de baas z'n tijd dingen voor mezelf moet doen
Moet ik nu ook alle applicaties opnoemen die ik gebruik?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:38 schreef iamredleader het volgende:
bij mij is het net iets anders.
1) Lotus Notes
2) CICSP (database met clientgegevens)
3) ASK (kredietensysteem)
4) Siebel (de nieuwe database, welke nog niet volledig functioneert)
5) Internet Explorer, en als er tussendoor tijd is, Fok!
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik nu ook alle applicaties opnoemen die ik gebruik?
quote:Of vertel over je lekkere 65+ stage begeleider, je prachtige stropdassencollectie of je weerspiegelendetheepotfetisj wie dit leest is gek En wie dat schreef nog meer dat was ik
Neequote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik nu ook alle applicaties opnoemen die ik gebruik?
Dan moet Waterworld daar op staan.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:44 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, ik ga nu koken, m'n lieverdje komt over 15 minuten thuis, en daarna ga ik een lange lijst maken met alle (filmmuziek) cd's die ik wil hebben
En forrest gumpquote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet Waterworld daar op staan.
De film is kut, maar de muziek geweldig...
vond de film zo slecht dat ik niet eens op de muziek gelet hebquote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet Waterworld daar op staan.
De film is kut, maar de muziek geweldig...
Zeer orkestraal, veel strijkinstrumenten en koperwerk, met mooie uithalen op 'spannende momenten'...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vond de film zo slecht dat ik niet eens op de muziek gelet heb
Is het echt zo de moeite? Wat voor soort muziek is het?
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarvan?
Eens kijken wat ik erin heb staan, tijdje geleden dat ik wat heb geüpdatequote:Op vrijdag 7 december 2007 00:05 schreef Soempie het volgende:
Sheeeep, mooie muziek in je fb.Hello Saferide kende ik niet.
Ben je in staat om nog meer te blaten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Beh
Beh beh mekker mekker blaat blaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben je in staat om nog meer te blaten?
Volgens mij heb ik weinig meer toe te voegenquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Beh beh mekker mekker blaat blaat
quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:18 schreef Soempie het volgende:
Tong hield me aan de praat. Hij heeft een ban en opeens spreekt hij mij aan op msn. Dat doet hij anders nooit.
Door die pisTong, hè.quote:
Doe je aan goede voornemens?quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Door die pisTong, hè.
Ik heb vanmiddag even geslapen, waardoor ik nu best wakker ben. Het probleem is dat ik morgen vroeg op moet.
Ja, in het nieuwe jaar stop ik met roken, ga ik aan de lijn doen en zal ik vaker sporten. Oh, en eerder naar bed gaan.quote:
ik dacht dat je een grapje maakte.quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:30 schreef wyccie het volgende:
Nou ja... de laatste twee probeer ik het hele jaar door wel. Maar ja, je weet hoe dat soort dingen gaan.
Het was ook een grapje. Ik rook niet eens, en ik val na elk toiletbezoek al af.quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:33 schreef Soempie het volgende:
ik dacht dat je een grapje maakte.![]()
Je hebt wel het super cliché lijstje te pakken!
Goedemorgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 02:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was ook een grapje. Ik rook niet eens, en ik val na elk toiletbezoek al af.
dude, really. om 1.39u liggen ook wij bij voorkeur op bedquote:Hallo,
DONAR heeft gewonnen vanavond!!!
Waar blijft het bericht!!!!
JEZUS zeg wordt toch weer een uptodate krant!!!
Jij bent dus net zo weinig servicegericht als Kaspersky Benelux (zie mijn epistel op de vorige pagina)...quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:03 schreef Etcetera het volgende:
mail op de vroege ochtendin de multimediabak
echt sommige mensen zijn hilarisch
![]()
[..]
dude, really. om 1.39u liggen ook wij bij voorkeur op beden daar komt bij dat we een WEBSITE zijn een geen KRANT
ik ga maar niet terugmailen
ik ben best servicegericht hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent dus net zo weinig servicegericht als Kaspersky Benelux (zie mijn epistel op de vorige pagina)...
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:54 schreef Etcetera het volgende:
thanksnet ff snel omgebouwd
mag ik even m'n hart luchten hierwat een ONTZETTENDE zeikerds op dat dvhn forum zeg damn.... de krant is slecht, stad is slecht, de website is slecht, journalisten zijn slecht.
DOE HET DAN TOCH LEKKER ZELF STELLETJE KUTUSERS
zo, dat ben ik ff kwijt
stomme NSquote:
no pics pleasequote:Op vrijdag 7 december 2007 12:36 schreef Whiteguy het volgende:
bweeh. Bij de kaakchirurg geweest. Zit hier alles onder te kwijlen/bloeden
Jup.. verstandskies er uit. Zowel boven als onder dus zelfs een bord chinees gaat er nu niet in. En dat zegt een hoop.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
stomme NSof Prorail natuurlijk
[..]
no pics please
kies getrokken?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:36 schreef Whiteguy het volgende:
bweeh. Bij de kaakchirurg geweest. Zit hier alles onder te kwijlen/bloeden
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
stomme NS Veoliaof Prorail natuurlijk
Ai ai ai, straks moet je je redden met een blikje Slimfast oid. Wat is Slimfast goor overigensquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jup.. verstandskies er uit. Zowel boven als onder dus zelfs een bord chinees gaat er nu niet in. En dat zegt een hoop.
same shit, different namequote:
in vervolg gewoon een uur later komenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op vrijdagen heb ik projectdag, en zo'n projectdag begint traditioneel gezien met samenkomen. Dan wordt er gekeken wat er gedaan is en wat er nog gedaan moet worden, en dat is meestal redelijk wat. Daarna wordt vaak eerst met zijn allen om een paar laptops gezeten om suffe filmpjes te bekijken op Youtube of andere sites. Daarna moeten er altijd wel een paar lamballen eerst wat eten omdat ze niet ontbeten hebben. Vaak gaan ze tijdens dit eten bellen of op een andere manier kletsen met een bekende, waardoor het allemaal vrij lang duurt. Het eerste uur na de bijeenkomst gebeurt er dus eigenlijk fuck all, daarna is het werk meestal niet op tijd af, wordt het doorgeschoven en begint het een week later weer opnieuw.
Niet piepen, vanmiddag gewoon een broodje smeerkaas eten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jup.. verstandskies er uit. Zowel boven als onder dus zelfs een bord chinees gaat er nu niet in. En dat zegt een hoop.
Smeerkaas eet ik per definitie niet. Op brood hoor je vlees te doen.. anders nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet piepen, vanmiddag gewoon een broodje smeerkaas eten.
Kan prima, weet ik uit eigen ervaring (4 stuks tegelijk er uit)
Smeerworst dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Smeerkaas eet ik per definitie niet. Op brood hoor je vlees te doen.. anders niet
Wil ik wel doen, maar bij die bijeenkomst moet je wel komen. Kom je te vaak niet dan krijg je geen punten daarvoor en is het een stuk moeilijker om het vak te halen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in vervolg gewoon een uur later komen
en wat een kloteprojectleden heb je dan trouwens
Is een optie.quote:
Dat laatste had ik letterlijk destijds.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is een optie.
Voorlopig drink ik nog wel even mn eigen bloed.. hak ik straks de knoop wel door wat het gaat worden
whahahah waarom was dat niet goed danquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook een nogal neurotisch groepsgenootje: bij werken aan een document slaat ze zo ongeveer elke 10 seconden op en net toen ze wilde uitprinten gaf ze voor de zekerheid twee keer die opdracht, maar daarna was het niet goed toen ik het ook twee keer uitprintte.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
LB:
Ik ga volgende week bij L&B langs in Amsterdam.
Moet ik nog iets voor je regelen?
Ik kijk wel even of er iets te regelen valt...quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat leuk dat je dat aanbiedt
Ik heb ze gisteren gemaild, en kreeg vandaag een email terug dat ze me wel 2 foldertjes konden opsturen om aan het bruidspaar te geven, vond ik ook een leuk idee.
Als je nog iets leuks kunt regelen zou ik dat natuurlijk helemaal geweldig vinden!!!
the one and onlyquote:
quote:Etc, je signature
Heb gestemd, maar niet op B.ertha...quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef Etcetera het volgende:
kijk eens wie ik gevonden heb
[Userverkiezingen] Miss & Mister FOK! 2007
allemaal stemmen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb gestemd, maar niet op B.ertha...
je kunt nog niet stemmen mafkeesquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb gestemd, maar niet op B.ertha...
Op wie heb je gestemd daaaaaaaaaaaaan...quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op wie heb je gestemd daaaaaaaaaaaaan...
is dat miss_bluequote:
quote:
Whehequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
En gister nog wel zo lang in bed gelegen, las ik.
Niet van uitgerust dus.quote:
komt van het ondersteboven hangenquote:
Of doordat ik vanochtend en vanmiddag hyper wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt van het ondersteboven hangen
Juutjequote:
Je verveelde je?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net 2500 rijstkorrels gedoneerd
Dat heb ik ook een keer gedaan. Ik ontvouwde (disloque), de ringen veerden niet goed mee, en boem. Daar lag ik ineens op de grond. Ik denk dat ik de klap heb opgevangen met mijn nek.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:26 schreef Nesle het volgende:
Goed met die ambulance dus bij mij op school, een meisje was aan het ringzwaaien en toen moest ze een vouw maken.... boem op haar hoofd![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is fit for free dat onbeperkt sporten voor niks/heel weinig geld hier in de stad? Ik dacht echt dat dat een grapje zou zijn, maar ik ken iemand die het wel gewoon doet
lekker!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, ik word door een vriendin uitgenodigd om zelfgemaakte pizza te komen eten
Arrivederci!!![]()
Speciale gelegenheid?quote:
Aaaahhwwwwquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:40 schreef Supersheep het volgende:
Baby-uiltjes en hun 'knuffelmoeder'
Ahhhquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:40 schreef Supersheep het volgende:
Baby-uiltjes en hun 'knuffelmoeder'
Ik ben tevredenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ben aan het testen, kan niks vinden
Nee, het zijn geen zussenquote:
Jojo zit nu zo achter z'n computer:quote:
Nouja, ik ben nog lang niet fit.quote:
Arme Nem, het leven is hard voor je, hè. Heel veel sterkte morgen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook maar weer
Morgen 4 meiden over de vloer
Die heb ik ook gelezenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
Snuffelen tussen oude spullen is nog steeds de moeite waard. Een aantal dagen geleden vond ik thuis (eindelijk) weer de strip der strippen! Blake en Mortimer.![]()
[ afbeelding ]
Uit huis etenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het was ook niet echt uit eten. Het was 'bij iemand anders eten'.
Ik wilde gewoon rondparaderen in de sportschool.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
meestal ga je daarvoor juist sporten
kun je ook in de bibliotheekquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon rondparaderen in de sportschool.
Dat was volgens haar niet logisch. Ze geeft de opdracht twee keer zodat die opdracht zeker door komt, vertelt mij daar verder niets over en als ik terugkom met twee keer het verslag (betaald met haar pasjequote:Op vrijdag 7 december 2007 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
whahahah waarom was dat niet goed dan
nietusquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eh Yuri, gelooft moet met een t in je sig
Onder andere.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat vaker sinds ik hier amper kom?
quote:
Ja, goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Al in de tentamenstress?
Markquote:
Eerstejaarsvakken nog.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:07 schreef Soempie het volgende:
Welk jaar doe je?![]()
Ik heb ook pas tentamens na de kerstvakantie, maar dat is toch angstwekkend dichtbij.![]()
Ik denk altijd dat ik in de kerstvakantie tijd genoeg heb, maar dat is nooit zo.
Ik moet vandaag eigenlijk ff 1 of 2 nieuwe broeken zien te vinden.quote:
Jij ook een goed weekendquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:26 schreef Soempie het volgende:
Vorig jaar heb ik helemaal niks gedaan in de kerstvakantie. Heb ik ook geweten trouwens.![]()
Dit jaar wordt alles anders.![]()
Maar, goed weekend allemaal.
understatementquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef MadMaster het volgende:
Dooie boel hier...
Nee, alleen moest ik ze gisteren wer bellen omdat Kaspersky finaal vastgelopen was en mijn internetverbinding daardoor vastliep. Erg goeie blocker dan dat Kaspersky...quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
understatement
Had je nog wat teruggehoord na je 'feedback' mailtje naar die klantenservice?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen moest ik ze gisteren wer bellen omdat Kaspersky finaal vastgelopen was en mijn internetverbinding daardoor vastliep. Erg goeie blocker dan dat Kaspersky...
Zegt die gozer zonder boe of bah dat ik iets moet downloaden van het web om het probleem te verhelpen (nieuwere versie).
Nou heb ik meerdere PC's in huis met internet-verbinding, maar ook dit was weer een sterk antwoord van de servicedesk...
Ik vind tattoos bij vrouwen sowieso al niet mooi. Echt geen enkele.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:28 schreef wyccie het volgende:
Daarom dus nooit een tatoeage laten zetten voor een ander.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:28 schreef wyccie het volgende:
Daarom dus nooit een tatoeage laten zetten voor een ander.
En dat geld wilde ze zeker verdienen met de foto's die jij voor haar maakt?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ze wil het weg laten laseren maar dat gaat zo'n 1000 Pond kosten(1500 euro).
En dat heeft ze gewoon nog niet
Dat je een tattoo zet voor je 'geliefde' vind ik al vrij sneu ja, maar dat je hem vervolgens zelf blijkbaar nog lelijk vindt ook, is helemaal stom!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Verhaaltje van de werkvloer:
Model komt opdagen en neemt een vriendin mee die ook op de foto wil.
Communicatie van de eerst genoemde is niet heel sterk en het blijkt dat die vriendin
een tattoo op haar buik heeft.
Zo ééntje, maar dan op haar buik aflopend naar je-weet-wel
[ afbeelding ]
Die wil ze persé niet op de foto hebben. Vraagt ze of we die niet kunnen fotoshoppen.
Maar ik ga niet honderden fotos photoshoppen. Dus ik vraag waarom ze er niet mee op de foto wil,
blijkt dat ze die had laten zetten voor haar ex. Beetje moeilijk doen, komt er uiteindelijk uit dat het haar ex is omdat die haar broer vermoord heeft, 4 maanden geleden, en nu in de bak zit.
Gezellig jongens
wat en waar?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat geld wilde ze zeker verdienen met de foto's die jij voor haar maakt?
Ik heb zelf trouwens een tatoeage.
Foto plaatsen s.v.p.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb zelf trouwens een tatoeage.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yeah right. Je wilt zeker ook gelijk mijn naam, adres en pincode weten?
Dat in combinatie met je tatoeage moet dan echt alles van je vertellenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yeah right. Je wilt zeker ook gelijk mijn naam, adres en pincode weten?
ach,ik denk al met al dat ik al met al nog minder over mezlef hier verteld heb dan jijquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
Oh, mijn pincode... nee, die houd ik voor mezelf.
Nee, dat niet. Ze hoopt eigenlijk een lening te krijgen maar ze is 21 ofzo en student. Dan weet je wel waar je kansen op een lening liggen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Ik heb zelf trouwens een tatoeage.
In het begin dacht bijna iedereen dat je een vrouw was.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach,ik denk al met al dat ik al met al nog minder over mezlef hier verteld heb dan jij
Mijn leeftijd staat al tijden in mijn profielquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
In het begin dacht bijna iedereen dat je een vrouw was.
Ik weet wel je leeftijd.![]()
Duh, dat bedoel ik dus. Ik heb echt niks hier staan. Ik vertel af en toe wel iets, maar iedereen vergeet het toch wel weer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mijn leeftijd staat al tijden in mijn profiel
Oh nee, hou jij een dossier van iedereen bij?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat ik nog wel het eea onthouden heb
en ik heb mijn leeftijd hier ook wel eens gemeld en ook wat voor werk ik ongeveer doe.
Hehe, wel origineel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:14 schreef Whiteguy het volgende:
tattoos...
als ik er al verplicht eentje zou moeten nemen in ieder geval op een plek waar niemand hem ziet.
Een waslabeltje onder op mn voet ofzo. 40 graden, en met de zachtjes met de hand wassen ofzo
Wat voor nutteloze dingen heb je van mij onthouden?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, ben alleen goed in het onthouden van "nutteloze" feitjes (alhowel ik wel goed ben in het vergeten van namen en verjaardagen).
Zou me veels te veel werk zijn dossiers bij te houden en volslagen nutteloos
daar zal ik zo eens rustig over na gaan denken in de kroegquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat voor nutteloze dingen heb je van mij onthouden?
Jouw geheugen werkt op alcohol?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar zal ik zo eens rustig over na gaan denken in de kroeg
Ik heb ooit een pooltafel in 2 beurten leeggeschoten nadat ik een halve fles wodka op had.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik dart ook beter als ik gedronken heb
Vakantie? Wat is dat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Verlang jij ook zo naar de kerstvakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |