Ik bedek mezelf helemaal als ik bovenop zo'n gletsjer sta in de volle wind en dan heb ik helemaal nergens last van, koude voeten heb ik ook bijna nooit.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* Jaloers
Ik heb altijd, echt áltijd, koude handen, voeten en neus![]()
zo koud dat mn tenen kapotvriezen (letterlijk![]()
)
Dat helpt niet en dan zweet ik de tent uit. Er komt 'gewoon' veel te weinig bloed in mijn voeten/benenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dubbele sokken aan doen of gewoon ski sokken
Is dit niet het jaargetijde om dan met je kouwe poten tegen iemand aan te schurken bij open haardvuurquote:Op woensdag 5 december 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat helpt niet en dan zweet ik de tent uit. Er komt 'gewoon' veel te weinig bloed in mijn voeten/benen
Wel lekker warm voor haar wete niet of dr wel beesten naar binnen mogen daarquote:Op woensdag 5 december 2007 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dit niet het jaargetijde om dan met je kouwe poten tegen iemand aan te schurken bij open haardvuur
Ja, maar die wil ook niet bevriezenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dit niet het jaargetijde om dan met je kouwe poten tegen iemand aan te schurken bij open haardvuur
Schaapjes welquote:Op woensdag 5 december 2007 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel lekker warm voor haar wete niet of dr wel beesten naar binnen mogen daar![]()
Ik schaap altijd je let alleen nooit opquote:Op woensdag 5 december 2007 22:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Schaap jij tegenwoordig ook al
Ik ga douchen, word ik warm van
Oh, vergeef mequote:Op woensdag 5 december 2007 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik schaap altijd je let alleen nooit op
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als he het over schaapjes hebt
vertelquote:Op donderdag 6 december 2007 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb dit jaar niets van Sinterklaas
Ja, een oplazer bij een mini pokertournamentje
Mijn AK verloor het van een 44quote:
Ik hoopte op een letterlijke oplazerquote:Op donderdag 6 december 2007 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn AK verloor het van een 44
Mijn KQ verloor het van een AA
Ik hoop dat iemaand je kaalscheert en vervolgens een paar uur op je rug legtquote:Op donderdag 6 december 2007 01:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik hoopte op een letterlijke oplazer
een paar uur?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemaand je kaalscheert en vervolgens een paar uur op je rug legt
En niet heel veel later kwam daar het AKQ SC versterkingsteamquote:Op woensdag 5 december 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
[FP] schandalige reacties op Fok ! reltopic
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:39 schreef MadMaster het volgende:
Die Meki, daar heb ik ook al eens eerder mee aan de stok gehad tijdens het Eurovisie Songfestival.
De leipe Mokro was toen alles wat Westers was aan het bashen, omdat de Oosterse landen het toen zo goed deden in de einduitslag (Turkey - 12 points).
Toen ik de boel betichtte van beïnvloeding door allochtonen in het buistenland, begon 'ie ook z'n stokpaardje van stal te halen.
Ik heb hem toen ook met dat stokje om z'n oren gemept.
Loser!!!
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:41 schreef Soempie het volgende:
Een roze etui.![]()
Ik heb gister een roze varkentje gekregen van marsepein.Was later op de avond in 2 happen op. Je hoorde echt zo'n 'HAP-SLIK-GLUMP- geluid'.
Gelukkig vond Wiebel me schattig.
Hij keek zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik mag z'n oude fiets meenemen.![]()
En ik ga zo naar huis en dan zie ik hem ruim een week niet.![]()
Ik ben verliefd. oO<
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:41 schreef Soempie het volgende:
Een roze etui.![]()
Ik heb gister een roze varkentje gekregen van marsepein.Was later op de avond in 2 happen op. Je hoorde echt zo'n 'HAP-SLIK-GLUMP- geluid'.
Hij keek zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben verliefd. oO<
Twee keer trouwen?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:42 schreef iamredleader het volgende:
Even mijn reactie hierop:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
baby!
ik zag hetquote:Op woensdag 5 december 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb meki ook nog ff geroepen, maar geen reactie
en nu heeft hij gereageerd, maar hij negeert mijn reacties gewoonquote:Op woensdag 5 december 2007 21:23 schreef iamredleader het volgende:
Wat een rel-topic![]()
en Meki helemaal weggeluld
priceless
zo ff kijkenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
wtf, de smileys in de OP van de quiz
waarvoor mijn grote dankquote:Op donderdag 6 december 2007 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En niet heel veel later kwam daar het AKQ SC versterkingsteam
ik ben allergisch voor dat soort mensenquote:Op donderdag 6 december 2007 08:39 schreef MadMaster het volgende:
Die Meki, daar heb ik ook al eens eerder mee aan de stok gehad tijdens het Eurovisie Songfestival.
De leipe Mokro was toen alles wat Westers was aan het bashen, omdat de Oosterse landen het toen zo goed deden in de einduitslag (Turkey - 12 points).
Toen ik de boel betichtte van beïnvloeding door allochtonen in het buistenland, begon 'ie ook z'n stokpaardje van stal te halen.
Ik heb hem toen ook met dat stokje om z'n oren gemept.
Loser!!!
aaaaawquote:Op donderdag 6 december 2007 08:41 schreef Soempie het volgende:
Een roze etui.![]()
Hij keek zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben verliefd.
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Twee keer trouwen?Doe maar twee keer:
![]()
Twee kleine Soempies/Wiebels maar?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Twee keer trouwen?Doe maar twee keer:
![]()
dan wordt het tijd om weer schuilkelders te bouwen denk ikquote:Op donderdag 6 december 2007 10:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Twee kleine Soempies/Wiebels maar?
Misschien is het niet aardig, maar ik vermoed dat die koters vaker dan gemiddeld op de eerste hulp belandenquote:Op donderdag 6 december 2007 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan wordt het tijd om weer schuilkelders te bouwen denk ik![]()
ik moest echt 3x lezen voor ik snapte wat je zeiquote:Op donderdag 6 december 2007 12:04 schreef MadMaster het volgende:
De topik fan Meki is gesloot...
dan ken je Pitt niet blijkbaarquote:Op donderdag 6 december 2007 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien is het niet aardig, maar ik vermoed dat die koters vaker dan gemiddeld op de eerste hulp belanden
Hoezo, is dat zo'n kluns dan?quote:
niet echt een kluns maar wel een beetje onhandig/onoplettendquote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoezo, is dat zo'n kluns dan?
"Pedor! Kinderpindakaas!"quote:Op donderdag 6 december 2007 08:41 schreef Soempie het volgende:
Ik ben verliefd. oO<
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |