Door die pisTong, hè.quote:
Doe je aan goede voornemens?quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Door die pisTong, hè.
Ik heb vanmiddag even geslapen, waardoor ik nu best wakker ben. Het probleem is dat ik morgen vroeg op moet.
Ja, in het nieuwe jaar stop ik met roken, ga ik aan de lijn doen en zal ik vaker sporten. Oh, en eerder naar bed gaan.quote:
ik dacht dat je een grapje maakte.quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:30 schreef wyccie het volgende:
Nou ja... de laatste twee probeer ik het hele jaar door wel. Maar ja, je weet hoe dat soort dingen gaan.
Het was ook een grapje. Ik rook niet eens, en ik val na elk toiletbezoek al af.quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:33 schreef Soempie het volgende:
ik dacht dat je een grapje maakte.![]()
Je hebt wel het super cliché lijstje te pakken!
Goedemorgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 02:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was ook een grapje. Ik rook niet eens, en ik val na elk toiletbezoek al af.
dude, really. om 1.39u liggen ook wij bij voorkeur op bedquote:Hallo,
DONAR heeft gewonnen vanavond!!!
Waar blijft het bericht!!!!
JEZUS zeg wordt toch weer een uptodate krant!!!
Jij bent dus net zo weinig servicegericht als Kaspersky Benelux (zie mijn epistel op de vorige pagina)...quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:03 schreef Etcetera het volgende:
mail op de vroege ochtendin de multimediabak
echt sommige mensen zijn hilarisch
![]()
[..]
dude, really. om 1.39u liggen ook wij bij voorkeur op beden daar komt bij dat we een WEBSITE zijn een geen KRANT
ik ga maar niet terugmailen
ik ben best servicegericht hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent dus net zo weinig servicegericht als Kaspersky Benelux (zie mijn epistel op de vorige pagina)...
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:54 schreef Etcetera het volgende:
thanksnet ff snel omgebouwd
mag ik even m'n hart luchten hierwat een ONTZETTENDE zeikerds op dat dvhn forum zeg damn.... de krant is slecht, stad is slecht, de website is slecht, journalisten zijn slecht.
DOE HET DAN TOCH LEKKER ZELF STELLETJE KUTUSERS
zo, dat ben ik ff kwijt
stomme NSquote:
no pics pleasequote:Op vrijdag 7 december 2007 12:36 schreef Whiteguy het volgende:
bweeh. Bij de kaakchirurg geweest. Zit hier alles onder te kwijlen/bloeden
Jup.. verstandskies er uit. Zowel boven als onder dus zelfs een bord chinees gaat er nu niet in. En dat zegt een hoop.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
stomme NSof Prorail natuurlijk
[..]
no pics please
kies getrokken?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:36 schreef Whiteguy het volgende:
bweeh. Bij de kaakchirurg geweest. Zit hier alles onder te kwijlen/bloeden
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
stomme NS Veoliaof Prorail natuurlijk
Ai ai ai, straks moet je je redden met een blikje Slimfast oid. Wat is Slimfast goor overigensquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jup.. verstandskies er uit. Zowel boven als onder dus zelfs een bord chinees gaat er nu niet in. En dat zegt een hoop.
same shit, different namequote:
in vervolg gewoon een uur later komenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op vrijdagen heb ik projectdag, en zo'n projectdag begint traditioneel gezien met samenkomen. Dan wordt er gekeken wat er gedaan is en wat er nog gedaan moet worden, en dat is meestal redelijk wat. Daarna wordt vaak eerst met zijn allen om een paar laptops gezeten om suffe filmpjes te bekijken op Youtube of andere sites. Daarna moeten er altijd wel een paar lamballen eerst wat eten omdat ze niet ontbeten hebben. Vaak gaan ze tijdens dit eten bellen of op een andere manier kletsen met een bekende, waardoor het allemaal vrij lang duurt. Het eerste uur na de bijeenkomst gebeurt er dus eigenlijk fuck all, daarna is het werk meestal niet op tijd af, wordt het doorgeschoven en begint het een week later weer opnieuw.
Niet piepen, vanmiddag gewoon een broodje smeerkaas eten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jup.. verstandskies er uit. Zowel boven als onder dus zelfs een bord chinees gaat er nu niet in. En dat zegt een hoop.
Smeerkaas eet ik per definitie niet. Op brood hoor je vlees te doen.. anders nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet piepen, vanmiddag gewoon een broodje smeerkaas eten.
Kan prima, weet ik uit eigen ervaring (4 stuks tegelijk er uit)
Smeerworst dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Smeerkaas eet ik per definitie niet. Op brood hoor je vlees te doen.. anders niet
Wil ik wel doen, maar bij die bijeenkomst moet je wel komen. Kom je te vaak niet dan krijg je geen punten daarvoor en is het een stuk moeilijker om het vak te halen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in vervolg gewoon een uur later komen
en wat een kloteprojectleden heb je dan trouwens
Is een optie.quote:
Dat laatste had ik letterlijk destijds.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is een optie.
Voorlopig drink ik nog wel even mn eigen bloed.. hak ik straks de knoop wel door wat het gaat worden
whahahah waarom was dat niet goed danquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook een nogal neurotisch groepsgenootje: bij werken aan een document slaat ze zo ongeveer elke 10 seconden op en net toen ze wilde uitprinten gaf ze voor de zekerheid twee keer die opdracht, maar daarna was het niet goed toen ik het ook twee keer uitprintte.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
LB:
Ik ga volgende week bij L&B langs in Amsterdam.
Moet ik nog iets voor je regelen?
Ik kijk wel even of er iets te regelen valt...quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat leuk dat je dat aanbiedt
Ik heb ze gisteren gemaild, en kreeg vandaag een email terug dat ze me wel 2 foldertjes konden opsturen om aan het bruidspaar te geven, vond ik ook een leuk idee.
Als je nog iets leuks kunt regelen zou ik dat natuurlijk helemaal geweldig vinden!!!
the one and onlyquote:
quote:Etc, je signature
Heb gestemd, maar niet op B.ertha...quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef Etcetera het volgende:
kijk eens wie ik gevonden heb
[Userverkiezingen] Miss & Mister FOK! 2007
allemaal stemmen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb gestemd, maar niet op B.ertha...
je kunt nog niet stemmen mafkeesquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb gestemd, maar niet op B.ertha...
Op wie heb je gestemd daaaaaaaaaaaaan...quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op wie heb je gestemd daaaaaaaaaaaaan...
is dat miss_bluequote:
quote:
Whehequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
En gister nog wel zo lang in bed gelegen, las ik.
Niet van uitgerust dus.quote:
komt van het ondersteboven hangenquote:
Of doordat ik vanochtend en vanmiddag hyper wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt van het ondersteboven hangen
Juutjequote:
Je verveelde je?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net 2500 rijstkorrels gedoneerd
Dat heb ik ook een keer gedaan. Ik ontvouwde (disloque), de ringen veerden niet goed mee, en boem. Daar lag ik ineens op de grond. Ik denk dat ik de klap heb opgevangen met mijn nek.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:26 schreef Nesle het volgende:
Goed met die ambulance dus bij mij op school, een meisje was aan het ringzwaaien en toen moest ze een vouw maken.... boem op haar hoofd![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is fit for free dat onbeperkt sporten voor niks/heel weinig geld hier in de stad? Ik dacht echt dat dat een grapje zou zijn, maar ik ken iemand die het wel gewoon doet
lekker!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, ik word door een vriendin uitgenodigd om zelfgemaakte pizza te komen eten
Arrivederci!!![]()
Speciale gelegenheid?quote:
Aaaahhwwwwquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:40 schreef Supersheep het volgende:
Baby-uiltjes en hun 'knuffelmoeder'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |