Ahhhquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:40 schreef Supersheep het volgende:
Baby-uiltjes en hun 'knuffelmoeder'
Ik ben tevredenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ben aan het testen, kan niks vinden
Nee, het zijn geen zussenquote:
Jojo zit nu zo achter z'n computer:quote:
Nouja, ik ben nog lang niet fit.quote:
Arme Nem, het leven is hard voor je, hè. Heel veel sterkte morgen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook maar weer
Morgen 4 meiden over de vloer
Die heb ik ook gelezenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
Snuffelen tussen oude spullen is nog steeds de moeite waard. Een aantal dagen geleden vond ik thuis (eindelijk) weer de strip der strippen! Blake en Mortimer.![]()
[ afbeelding ]
Uit huis etenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het was ook niet echt uit eten. Het was 'bij iemand anders eten'.
Ik wilde gewoon rondparaderen in de sportschool.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
meestal ga je daarvoor juist sporten
kun je ook in de bibliotheekquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon rondparaderen in de sportschool.
Dat was volgens haar niet logisch. Ze geeft de opdracht twee keer zodat die opdracht zeker door komt, vertelt mij daar verder niets over en als ik terugkom met twee keer het verslag (betaald met haar pasjequote:Op vrijdag 7 december 2007 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
whahahah waarom was dat niet goed dan
nietusquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eh Yuri, gelooft moet met een t in je sig
Onder andere.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat vaker sinds ik hier amper kom?
quote:
Ja, goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Al in de tentamenstress?
Markquote:
Eerstejaarsvakken nog.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:07 schreef Soempie het volgende:
Welk jaar doe je?![]()
Ik heb ook pas tentamens na de kerstvakantie, maar dat is toch angstwekkend dichtbij.![]()
Ik denk altijd dat ik in de kerstvakantie tijd genoeg heb, maar dat is nooit zo.
Ik moet vandaag eigenlijk ff 1 of 2 nieuwe broeken zien te vinden.quote:
Jij ook een goed weekendquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:26 schreef Soempie het volgende:
Vorig jaar heb ik helemaal niks gedaan in de kerstvakantie. Heb ik ook geweten trouwens.![]()
Dit jaar wordt alles anders.![]()
Maar, goed weekend allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |