abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 december 2007 @ 15:26:16 #26
39237 crew  H_T
2733
pi_55079595
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:19 schreef wyccie het volgende:

[..]

Van wat?
Verslag over een bedrijf dat in het echt niet bestaat
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_55079838
Hmm...daar heb ik geen verstand van. Een jaarverslag over de financiën?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 december 2007 @ 15:43:51 #28
39237 crew  H_T
2733
pi_55079966
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:36 schreef wyccie het volgende:
Hmm...daar heb ik geen verstand van. Een jaarverslag over de financiën?
Nee over het besluitvormingsproces en zo. Ik heb een stukje geschreven, kijken of dat goed genoeg is.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_55080064
Oh, van dat soort dingen heb ik al helemaal geen kaas gegeten. Maar goed, een voorwoord is toch een soort van introductie, waarom dit verslag er is, wie er mee te maken hebben. Hoe het verloop ervan is gegaan.
pi_55080108
Hee
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 december 2007 @ 15:54:45 #31
39237 crew  H_T
2733
pi_55080235
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef wyccie het volgende:
Oh, van dat soort dingen heb ik al helemaal geen kaas gegeten. Maar goed, een voorwoord is toch een soort van introductie, waarom dit verslag er is, wie er mee te maken hebben. Hoe het verloop ervan is gegaan.
Dank je
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee
Hoi
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55080251
Tim
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Redactie Frontpage donderdag 6 december 2007 @ 15:56:48 #33
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55080280
hey Puntje
net nu ik zo wegga kom jij als wisseling van de wacht
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 december 2007 @ 16:04:55 #34
39237 crew  H_T
2733
pi_55080431
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tim
Nou ja zeg, lacht ze nu al om mij
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 december 2007 @ 16:08:45 #35
39237 crew  H_T
2733
pi_55080498
Ik bedenk me net dat ik niet echt goed ontbeten of geluncht heb vandaag dus ik ga even wat te bikken pakken, tot zo
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55080871
Oew der was iemand goed gevallen bij gym op school
Ambulance derbij enzo
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 december 2007 @ 16:28:13 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_55080931
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:25 schreef Nesle het volgende:
Oew der was iemand goed gevallen bij gym op school
Ambulance derbij enzo
Oei dat is heftig! Wat was er aan de hand dan?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55081009
Ja geen idee dus! Maar morgen heb ik gym dus dan vraag ik het nog wel even ramptoeristje dat ik ben
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 december 2007 @ 16:38:18 #39
39237 crew  H_T
2733
pi_55081154
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef Nesle het volgende:
Ja geen idee dus! Maar morgen heb ik gym dus dan vraag ik het nog wel even ramptoeristje dat ik ben
Terecht, ramptoerisme is leuk. De avond voor mijn eindexamen economie stond ik ook naar een brandend huis te kijken (rieten dak, brandde goed!)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55081193
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef Nesle het volgende:
Dan is het al telaat
pi_55081553
Maak het versje af:

Hii Hii Hii
PS heeft een ...!

Joepiee
Sint
Live from Chicago
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 december 2007 @ 17:04:51 #42
39237 crew  H_T
2733
pi_55081654
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maak het versje af:

Hii Hii Hii
PS heeft een ...!

Joepiee
Sint
Heb je er ook al leuke spelletjes bij of je Wii op internet? Dan kan ik je aanmelden en berichtjes gaan sturen . En kan mijn Mii bij jou op bezoek
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55082178
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Heb je er ook al leuke spelletjes bij of je Wii op internet? Dan kan ik je aanmelden en berichtjes gaan sturen . En kan mijn Mii bij jou op bezoek
Hijs (nog) niet aangesloten op internet We hebben iedereen hier in huis als mii
En we hebben (duh) Wii sports en en en Harry Potter Die is vet
Live from Chicago
pi_55082232
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:

Twee kleine Soempies/Wiebels maar?
Als ze net zo druk zijn als die ADHD'er van mij tellen ze voor 10.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_55082551
Ik had trouwens net de meest rare treinrit ooit. Ik zat in het halletje bij m'n nieuwe fiets en te zware koffer en er zat ook een stel. Ik had alleen wat laat door dat ze nogal heftige ruzie hadden. Op een gegeven ogenblik doet die man z'n trouwring af en propt hem in de hand van z'n vrouw. En daarna weer ruzie.

Ik ben mooi blijven zitten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_55082577
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Net terug van de dokter en het is officieel bevestigd:
Mijn knie is verrot...

Mag nu het orthopeet-, scan- en behandel-traject in.
Hoera, eindelijk de kosten mijn ziektekostenverzekering terugverdienen...
Hoe gaan ze behandelen? Heel nieuw kniegewricht of oefeningen of?
pi_55082597
Geen tijd meer om zelf te bekijken/ lezen, maar klinkt interessant.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/7124156.stm
  donderdag 6 december 2007 @ 18:00:08 #48
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_55082642
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:56 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hoe gaan ze behandelen? Heel nieuw kniegewricht of oefeningen of?
Geen idee nog, moet eerst langs de orthopedist.
Ben daar 4 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was alles, na een ski-ongeval, weer redelijk in orde.
De laatste tijd lijkt het net of ik iedereen ten huwelijk vraag, omdat ik regelmatig door mij knie ga...

Nu zit mijn knie dus vol met vocht, is mijn meniscus waarschijnlijk versleten en zijn mijn kruisbanden opnieuw verrekt.
Kan dus alle kanten opgaan, net als mijn knie dus nu...
pi_55082685
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Geen idee nog, moet eerst langs de orthopedist.
Ben daar 4 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was alles, na een ski-ongeval, weer redelijk in orde.
De laatste tijd lijkt het net of ik iedereen ten huwelijk vraag, omdat ik regelmatig door mij knie ga...

Nu zit mijn knie dus vol met vocht, is mijn meniscus waarschijnlijk versleten en zijn mijn kruisbanden opnieuw verrekt.
Kan dus alle kanten opgaan, net als mijn knie dus nu...
Klinkt niet best.

Ik ga werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')